Gefeliciteerd deerpeer! Mooie test! Ookik heb vanochtend weer positief getest, 2 dagen voor nod ivm enorme misselijkheid en kokhalzen ( in vorige zwangerschap Hg gehad). Ik zal straksproberen foto bij te voegen.
Hyperemesis Gravidarum. Ofwel extreme misselijkheid en daarbij ook overmatig overgeven. Veelal zit daar ook gewichtsverlies bij en uitdroging omdat er bijna niks wordt binnengehouden.
Ernstige zwangerschapsmisselijkheid en overmatig braken. Ik was bij mijn zoontje 17 kilo afgevallen en heb nadat maag en darmsondes niet lukte een centrale lijn gekregen zodat ik via mijn bloed voeding kon binnen krijgen. Het is een heftig ziektebeeld.
Hey allemaal Hoe gaat het bij iedereen ? Al mensen die hebben getest? Hier nog ongeduldig aan het wachten. Voel me wel een beetje anders Ben al dagen echt zo moe en ook erg humeurig. Kan ook niet zoveel hebben van manlief 😅 Heb echt mega opgezette darmen en voel ook steeds een rarae soort krampjes in mijn baarmoeder die ik niet kan plaatsen Toch durf ik echt niet te hopen weer bang voor een teleurstelling Herkent iemand dit toevallig ?