Nee Meiske, nog niet getest. Ik voel me ook niet anders, dus ik wacht 'rustig' P) af. Balen Lasas dat je zo ziek bent.
Spannend tipp, en wat fijn jullie er toch voor gaan. Ik ben super beroerd, enormemisselijkheid en kokhalzen en spugen neemt toe. Medicatie gestart, als t niet beter gaat morgen even bellen met de gynaecoloog. Rust doet goed. Mijn zoontje is nu even met mijn moeder naar het bos en ik lig op de bank.
Fijn weer wat van je te lezen, Tipp. Spannende tijden! O Lasas wat naar, en dat al zo vroeg in de zwangerschap .
Spannend hoor Tipp!! Misschien toch al zwanger 😃 Wat ontzettend naar Lasas 😞 Hopelijk gaat het snel beter met je. Kunnen ze medicatie nog ophogen?
Ik wil mezelf gewoon niet onnodig teleurstellen. Ooit 49 en 42 dagen gehad... Dus ben altijd bang dat dat weer zo is.
Homeopaat lijkt wel iets te doen, het is nu vooral alles overheersende misselijkheid met spugen, maar spugen neemt af tegen de middag, dus er komt nog genoeg vocht in voor nu.
Compleet versprongen nu, ik was dag 14 ziek en nu ik dat ingevuld heb telt hij die niet mee en staat mijn ei nu op dag 19. We gaan het zien..
Balen! Die eerste twee weken gaan voor mijn gevoel altijd veel sneller dan de weken erna, hebben jullie dat ook?
Jammer Tipp! Maar je hebt nog kans toch? Op z'n laatst zou je volgende week vrijdag ongesteld worden? Echt vervelend dat je weer zo beroerd bent Lasas. Wel fijn dat het in de middag iets beter gaat maar wel vermoeiend hoor 😞 Lastig zo'n langzaam oplopend kaartje Racesmurf! Zou ook niet durven zeggen of het zo klopt. Je zou bij tempkaartjes eens kunnen vragen wat anderen er van vinden.
Leuk dat je er weer bent Tipp! ik snap die mannen soms wel moet ik zeggen, er is en reden dat het zwangerschapsforum ook 99,9% vrouw is Die mannen willen gewoon dat het er 'ineens' floep is en hopelijk snel gaat praten. Ik vroeg me wel af, dat temperaturen, dat moet 'officieel' het eerste moment van wakker worden toch? maar dan zijn de mannen al de deur uit? Hoop wel dat hij er niet bij koude voeten steeds op terug komt oid want die onzekerheid lijkt me vreselijk. Wat akelig die misselijkheid Lasas! klinkt vreselijk en vooral zo beperkend in alle dingen die je doet op een dag, even boodschappen doen, voor je kleine zorgen etc. Hoop dat de medicatie goed aanslaat meis! Hier lekker even midweekje naar Centerparcs geweest, lekker weekje, boekje lezen, lekker zwemmen en genieten. Ben alleen nog wat futloos en beetje somber gevoel soms om me heen maar was daar al wel bekend mee. Hoop dat dat straks plaats maakt voor wat meer energie en zin in alles. Goede echo gehad maandag, mooi kloppend hartje en lief klein babietje van 3 cm te zien met pootjes in de lucht