Hoihoi 🙂 Mag ik hier ook aanmelden?? Ik ben SunnyShineS en ben 28 jaar. Ben in 2015 getrouwd met mijn grote liefde. In december hebben wij besloten om voor ons eerste kindje te gaan en dus in januari gestopt met de pil. Ben inmiddels 2 keer ongesteld geweest helaas. Gebruik sinds deze ronde op aanraden van een vriendin ovulatietesten. Mijn cyclus is nog niet echt regelmatig. Paar dagen terug dacht ik een positieve ovulatietest te hebben en toen liep hij weer af. Maar vandaag was hij zonder te twijfelen positief!! Wat een fijn gevoel is dat 😂
Heerlijk even genieten Roosjuh! Wel jammer dat je soms je dag even niet hebt. Maar super dat je een goede echo hebt gehad!! Bijzonder weer he 😊
Welkom sunnyshines! Wat spannend voor jullie een eerste kindje 😊 Teleurstellend he als je ingesteld wordt. Hopelijk deze maand een mooie test aan het einde van de cylcus. Best last om op het goede moment seks te hebben als he cyclus nog niet regelmatig is.
Welkom Sunny 😊 Ach ja roosjuh. Ik snap hem ook wel hoor. En idd, met temperaturen is hij al de deur uit. Ik moet er gewoon wat minder over praten 😉😂 We zijn gisteren naar de sauna geweest met zijn 3tjes. Voor het eerst was mijn meisje een hele dag mee. Ze vond het geweldig. Onderweg naar huis viel ze als een blok in slaap. Vanmorgen paaseieren gezocht en nu is ze aan het uitrazen in een indoor/outdoor speelparadijs.
Jup. Ze ligt inmiddels uitgeput in bed. Helemaal moegespeeld. Ze kreeg amper een hap eten naar binnen. Dus hop onder de douche en lekker in bed.
Wat heerlijk zo'n dagje als gezinnetje genieten van alle rust en ontspanning! Leuk dat ze het zo naar der zin had 😊 Jullie verder leuke paasdagen gehad?
Ja heerlijke dagen gehad! Veel gezelligheid en lekker gegeten 😋 M'n meisje is alleen niet zo lekker helaas. Flink verkouden en aan het hoesten. Net met koorts naar bed gebracht. Gelukkig slaapt ze wel goed en drinkt ze ook voldoende maar vind het zo sneu.
Beterschap voor je dochtertje, Meiske. Zo zielig als ze ziek zijn . Hier ook fijne paasdagen gehad. Nu weer terug met werken. Het aftellen is ook begonnen... NOD is in zicht!
Hier ook richting een spannend weekend.. wel of niet ongesteld. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat lukt niet echt. Elke dag denk je er toch weer aan. Hoop zo dat ik niet ongesteld wordt 😬
Spannend Lout! Ik hoop met je mee! Ik ben gister naar gyn geweest en heb nu maximale dosering van emesfaene en primperan en gebruik omeprazol. Maar het helpt nog weinig allemaal. Merk dat t weer richting Hg gaat, helaas. Gelukkig geeft zoontje me afleiding en een lach op me gezicht. Hg is echt heel pittig!
Hoe trek je dat Lasas? de verzorging van je kleine als je zo enorm misselijk bent? komt iemand thuis helpen? leuk Robijn en Lout! altijd spannende dagen zo he, hopelijk goed nieuws strakjes!