Hier maar weer eens een berichtje van mij. Gefeliciteerd danes die ook zwanger zijn en andere dames, ik hoop dat jullie snel mogen volgen. Lasas, wat afscuwelijk dat je zo misselijk bent. Ik zou het niet trekken in combinatie met mijn andere kinderen. Ik heb gisteren de termijnecho gehad en alles ziet er goed uit. De termijn klopte precies met mijn berekening, ben 5 november uitgerekend.
Familie, vrienden en extra opvang. Manlief deelt uren anders in en werkt meer thuis in de avond (eigen bedrijf) Elsa, ik trek t ook niet, maar er is simpelweg geen keus helaas. Hopelijk duurt t geen 9 maanden en knap ik binnenkort weer op.
O Lasas, wat naar. Dan is de roze wolk ver te zoeken . Hoop dat je je snel wat beter voelt. Hier al volop menstruatie krampen.. dus verwacht er weinig van.
Ik duim voor de meiden op het wachtbankje! Echt vreselijk Lasas 😞 Super dat alles goed was Elsa!! Ik ben weer ongesteld. Nog maar 4 weekjes en dan gaan we er weer voor 😊
Vind je het. Iet lastig er nu niet voor te gaan meiske? Of geeft t juist rust? Ik duim voor de meiden op het wachtbankje! Dat er maar veel roze mag komen!
Ik ben best wel in de war.. sinds woensdag krampen/pijn in m'n buik dus al 3 dagen. Gister opgezegd online en dat zijn dan wel precies de dagen dat ze spreken over innesteling, maar gisteravond ineens wat bloed. Niet veel dus dat kan ook nog innestelings bloed zijn, maar vanochtend weer wat bloed. Wel minder dan normaal gesproken met menstruatie. Dus nu nog meer zenuwen!! Ik ben tot nu toe altijd heel regelmatig ongesteld en dat zou ik dan zondag ochtend pas worden. Dus ik hoop dat het allemaal met innesteling te maken heeft
Ik hoop het ook Lout! Mijn duimen draaien! Hier nog steeds duidelijk een menstruatie-gevoel maar nog niks doorgezet.. nod is ook pas dinsdag.
Het geeft in zekere zin wel eventjes rust ja. Het blijft wel moeilijk maar het was denk ik ook wel even beter voor mezelf. Was er teveel op gefocust. Spannend voor jullie meiden! Raar ook dat beetje bloed maar kan volgens mij meerdere dingen betekenen inderdaad. Duimen draaien hier voor jullie!
Vrees toch dat ongesteldheid is doorgebroken.. het is geen klein beetje bloed meer Of het moet morgen stoppen, maar ben er bang voor..
Balen Lout Hier nog steeds niks.. en heb echt een mega-ongesteldheid gevoel alleen dan zonder ongesteld zijn haha. Heel gek.
Ah nee Lout Heeft het nog doorgezet? Kan positief zijn Robijn Vind het nieuwe forum maar niks Stomme smileys ook.
Ik heb nog een klein beetje hoop. Vanochtend was het even hevig, maar nu al tijdje weer niet. Dus hoop dat t nu helemaal stopt dan kan ik misschien nog testen morgen ofzo
Ik moet ook erg wennen aan het nieuwe forum. Zie ook geen handtekeningen meer? Hoe is het nu Lout? Hopelijk gestopt. Ik heb net getest en hartstikke negatief.. dus ik ga er vanuit dat de menstruatie gewoon door gaat zetten.
Zwaar ongesteld Had nog getest vanmorgen voor de zekerheid omdat ik er van overtuigt was.. maar bleef helemaal wit
Ja best wel. Snap het ook gewoon niet, ik ben altijd regelmatig ongesteld. Altijd op zondagochtend en nu ineens vrijdagavond.. maar goed we beginnen weer opnieuw aan een maand. Het was heel mooi geweest vooral omdat als het dus wel raak was geweest ik uitgerekend zou zijn op 31 december. En dat is de dag dat mijn vriend aan me had gevraagd om er dit jaar voor te gaan. Dus was wel heel mooi geweest. Maar goed wel rustiger als ik niet ben uitgerekend met kerst/oud en nieuw, laten we het maar positief bekijken!