Ja, een lijstje is idd wel leuk! Ik ben gestopt om mezelf er op te zetten omdat ik het idee had dat ik de enige was die dat nog deed haha.
Ik moet zo weer even naar de egeltjes. Als ik terug kom zal ik eens een lijstje in elkaar gaan draaien. En dan niet zomaar iedereen erop. Alleen degenen die echt actief zijn nog, anders wordt het een onoverzichtelijk iets. (vind ik )
Ik wist niet eens dat er een lijst was, maar ja er was ook al zoveel gekletst voordat ik erbij kwam. Hier nu op het wachtbankje.... fijn met 2 weken vakantie.... Gelukkig heb ik toch nog een beetje afleiding doordat wij ook aan het verbouwen zijn.
Ik geef het op met de Banner haha snap niets van die nieuwe site en kan niet meer vinden waar je een Banner maakt vandaar dat ik het via een andere site had geprobeerd. Ik vind de lijstjes ook leuk, maar het lukte me niet om mezelf erbij te plaatsen omdat ik nog niet helemaal wist hoe het werkte.
Nod-lijstje 16 mei Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 5 Totaal: 1 Zwanger! Afspraken: Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
ik heb even een oud lijstje opgezocht en leeggehaald. Kunnen we even een schoon lijstje beginnen. In mijn handtekening staat nu ook de pagina van het meest recente lijstje, dat scheelt een hoop terug zoeken. Ik wil hem best bijhouden, maar zelf aanpassen kan natuurlijk ook
Nod-lijstje 16 mei Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 5 22 mei Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk Totaal: 2 Zwanger! Afspraken: Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Hoi meiden! Even eruit geweest en wat is het verandert moet nog even wennen!! Meiden rond eisprong veel plezier. Meiden die bijna mogen testen ik duim. Alle wachters; succes!! Ik lig momenteel opgenomen in het zh voor wat extra vocht. Eerste echo gehad en kloppend hartje mogen zien. Ondanks de Hg zo dankbaar en blij.
@Lasas gefeliciteerd!! Toch altijd spannend een eerste echo. Wel balen dat je in het ziekenhuis ligt! Hopelijk mag je snel weer naar huis. Zijn er geen zwaardere medicijnen?
Nod-lijstje 15 mei Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - pauze 16 mei Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 5 22 mei Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk Totaal: 3 Zwanger! Afspraken: Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)[/QUOTE]
Nod-lijstje 15 mei Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - pauze 16 mei Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 5 19 mei Lout - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 22 mei Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk Totaal: 4 Zwanger! Afspraken: Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest
Hoi allemaal, Wat een gedoe die nieuwe site zeg. Snap er niks meer van. Zag jullie berichtjes over banners en die kon ik niet zien kom ik er achter dat ik helemaal niet ingelogd ben Enige is waar kan ik nu mijn eigen banner maken ? En snap ook niet hoe ik het lijstje aan moet vullen. Zou iemand mij erop kunnen zetten. Minnie1989-27 jaar-2e kindje-ronde 5 Alvast bedankt 5 mei moet ik ongesteld worden
Nod-lijstje 5 mei Minnie1989-27 jaar-2e kindje-ronde 5 15 mei Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - pauze 16 mei Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 5 19 mei Lout - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 22 mei Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk Totaal: 5 Zwanger! Lasas Roosjuh007 Afspraken:
Zo, na een lange tijd afwezig weer terug! Veel gemist zie ik, fijn dat er weer nieuwe zwangeren zijn. Ik ging hier weg met wellicht de mogelijkheid dat ik in de overgang zou zitten. Gelukkig was dat niet zo. Wel heb ik een te hoge waarde van het prolactinehormoon waardoor ik niet meer ongesteld wordt (geen eisprong krijg). Ook een mri gehad van mijn hoofd voor de hypofyse. Nu heb ik medicijnen en hopelijk gaan die aanslaan en word ik snel ongesteld. Kunnen we het in ieder geval proberen om zwanger te worden, wordt toch al wat ouder. Maar wil me graag weer aansluiten bij dit groepje. Nod heb ik nog niet.
Dubbel Roosje.... Fijn dat je nog niet in de overgang zit, rottig dat je nu met medicijnen aan de gang moet. Mijn tijd van ovulatietesten is aangebroken
Gelukkig niet in de overgang, Roosje. Wel iets anders vervelends . Hopelijk werkt de medicatie goed en word je snel ongesteld. Spannend Tipp!