Roosje wat fijn weer iets van je te lezen. Gelukkig geen overgang! Hopelijk helpen de medicijnen je. Wel rot dat het zo moet maar ik hoop voor je dat snel weer een regelmatige cyclus hebt!
Toch goed dat ze het onderzocht hebben Roosje, nu ben je er gelukkig achter wat het is en is het hopelijk met medicijnen goed 'wakker te schudden' weer. Jemig Lasas, helemaal in het ZH beland gaat hard als he niks binnen kan houden zou meis. Hopelijk komt er wel enige vooruitgang na de 12 weken, of verwacht je van niet? succes met de ovu's tip ☺️
Ahhhhh, eerste ongi-tekenen gespot! Zal het dan zover zijn?!? Iedereen rustig Koningsdag doorgekomen? Hier heerlijk gestruind over de rommelmarkt, veel gekeken en genoten, weinig gekocht. En daarna lekker quality-time met mijn dochter, spelen, in bad spetteren en pannenkoek eten!
Zou fijn zijn Roosje! Hier lekker rustig aan gedaan met z'n drietjes gisteren. Het was ook ons jubileum, dus dochterlief gaat morgen logeren en dan gaan wij uit eten om het te vieren .
Oh gezellig Robijn. Vanavond komt mijn meisje. Ik heb net de laatste hand gelegd aan een slaapzakje voor haar favoriete knuffeltje.
Spannend Roosje! Hopelijk zet het snel door. Op naar een nieuwe ronde! Wij hebben een gezellige dag gehad. Rondje rommelmarkt en zelf ook nog eventjes met een kleedje voor de deur gezeten. Van alles verkocht nog dus alles bij elkaar een geslaagde dag! Gefeliciteerd nog Robijn!
Roosje, fijn dat je niet in de overgang zit, ik hoop dat je medicatie snel aanslaat! Tipp, succes met de ovutestjes! Lasas, veel beterschap, vervelend zeg die Hg! Verwacht het ziekenhuis nog verbetering? Ik zit vandaag op CD12 en een dik positieve ovulatietest, eisprong weer rond CD14. Toch behoorlijk regelmatige cyclussen na de eerste 2 rommelige van 35 en 18 dagen.
Die regelmaat is wel fijn racesmurf Hier nog geen positieve ovulatietest gezien al lopen ze wel duidelijk op
Haha. Hoop het voor je. De mijne 16 mei. Maar verwacht er nu al niet al te veel van lol. Vriendlief zijn werk werkt een beetje tegen. Hij heeft dit weekend storingsdienst en dan heeft ie altijd weinig zin, hij is dan constant met 1 oor bij de storingstelefoon. En mijn dochter is er komende week en dat is ook nooit heel goed voor zijn zin lol.
Wij gaan elke dag proberen deze week, eens kijken of dat wellicht helpt Verder zijn we beide aan de multivitamines gegaan, nooit verkeerd denk ik. En ik dus ook nog foliumzuur. Heb (nog) geen granaatappelsap gehaald... Weet niet of het helpt maar ja...
Ok... Nog nooit van gehoord. Lol Morgen maar meteen een pak halen. Is toevallig in de aanbieding bij appie
Wat fijn Racesmurf!! Is zo fijn om een regelmatige cyclus te hebben. Granaatappelsap zou de innesteling kunnen bevorderen. Ik vind het echt lekker dus drink het wel vaker haha. Baad het niet dan schaad het niet Hier is het ook weer bijna eisprong tijd denk ik. Veel vruchtbaar slijm. Weet eerlijk gezegd niet waar ik zit in m'n cyclus maar afgelopen cyclussen altijd dag 16 eitje gehad dus zal ergens rond die dag zitten haha.
Granaatappel vind ik erg lekker maar zo'n rommel om open te maken... Koop weleens zo'n bakje pitjes bij de Appie, of sap inderdaad. Maar nu dus echt met een reden die van POM is erg lekker