Veel plezier allemaal vanavond! Wij zijn nu een weekje in Nederland om bij mijn ouders oud en nieuw te vieren. Wordt wel een uitdaging om mijn eisprong nu te benutten nu we te gast zijn haha! Dat wordt zachtjes doen 🙈
Hier ga ik naar mijn ouders, vrienden en familie komen daar ook heen.. En ik hou wel van wijntjes (lekker veel) Haha. Ik kan toch nooit zwanger zijn dus ja, dan is t natuurlijk een ander verhaal. Had bij de zwangerschap van mijn zoontje totaal geen moeite. Oh ja ik ben 1 januari ook nog is jarig, dus dubbel reden voor een drankje(s)
Haha als jij je al oud voelt.... wij gaan pas voor de eerste! Maar snap je wel hoor, 25 is wel echt zo'n leeftijd dat je ineens beseft dat je ouder wordt. 😃
Ik ben 28 Heb mijn regels van vandaag, dus ronde 1 is ook begonnen Veel feesten zit er met oudjaar niet in, ik werk vandaag t.e.m maandag de late dienst. Als ik terug ben wat chips en cava en om iets na 12u bed in
Ik ben 30 (was 28 toen mijn eerste geboren werd). Wij zijn vanavond gewoon thuis. Als de kinderen op bed liggen gaan we gourmetten. We maken het niet laat (wel na 00.00 uur), want ik moet morgenvroeg werken.
Ppfff ik wou dat ik 25 was 😂 Ik ben 29. 🙊 Heel veel plezier allemaal vanavond!! Hopelijk veel gezelligheid 😊 Wij krijgen visite. Hebben lekker hapjes en drankjes en misschien wat spelletjes doen. Heb er zin in! Pittig hoor werken met deze dagen Rainbow! Alvast gefeliciteerd Olifant! 🎉
Gelukkig nieuwjaar allemaal!! Hopelijk voor ons allen een zwangerschap Hier was 't ook nog gezellig! Kaarsjes, cava, chips en wat tv meer moet dat niet zijn Ja met de feestdagen werken is niet zo leuk maarja, ik was met Kerst wel vrij was ik blij om! En 't is dubbel betaald zullen we maar denken
Ja het is 2017 Rainbow en Meiske al ongesteld, dus nu begint het, jeej! Ik verwacht einde van de week ongesteld te worden Rianne het lukt jullie vast wel, haha. Hoe is jullie avond gegaan? Hier een wakker meisje, wat een ramp was het voor haar, ze heeft amper geslapen en uiteindelijk de hele nacht bij mij gelegen.
Hier is dochter om 19.30 gaan slapen, enkele uren redelijk wat gehoest, 2x tut kwijt. Maar verder niet gehoord tot 8.30 vanmorgen (Normaal is ze om 7u wakker). Van het vuurwerk heeft ze niks gemerkt en het was hier nochtans fel!
Gelukkig nieuwjaar meiden!! Op naar heel veel positieve testen 😁 Wat sneu Daantje 😞 Was ze bang voor het vuurwerk? Heerlijk Rainbow! Ze lag blijkbaar erg lekker haha. Onze dochter heeft het ook prima gedaan 😊 Ze ging rond 20.30 naar bed en werd vanochtend om 09.15 wakker. Gelukkig maar want wij hebben het nog net niet licht zien worden hahaha. Kerstspulletjes zijn weer opgeruimd. Rust in huis! Gisteren toch maat ovutesten gekocht. Spannend weer allemaal!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!! heeeerlijk jaar wordt dit weer, kijk al uit naar alles wat komen gaat 😄🎈 Ben nu 30, 28 bij de eerste, precies alles lekker op ons eigen tempo zo gegaan. Onze zoon werd wel wakker, had papa maar geen vuurwerk nagenoeg onder zn raam moeten afschieten 😉 hij heeft lekker bij mij op schoot verder geslapen en verder snachts weer wakker en tussen ons in gelegen. is nu elke nacht wel raak helaas, zit een beetje in een 'bange' fase lijkt wel goeie slaper meiske! klokkie rond zo
Gelukkig nieuwjaar meiden! Dat het voor ons allemaal maar een heel mooi jaar mag worden!😄 Wat fijn dat jullie kleintjes redelijk soepel door de nacht zijn gekomen. Altijd afwachten met die knallen.
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik voel me zo oud, omdat het opeens zo snel gaat.. Ik heb het gevoel dat ik nog steeds 20 word. Dex: vandaag de eisprong? Spannend.. Ik hoop voor ons dat we allemaal snel positieve zw testen hebben. Een vriendin van mij heeft nog allemaal ovulatie testen liggen, dus dat is wel heel handig. Ga morgen daarmee maar is beginnen om te kijken. Ik heb het trouwens wel echt laat gemaakt, jeetje ben echt kapot haha.
Gelukkig nieuwjaar allemaal en opnaar veel positieve testen 🎊🎉 Dat het voor iedereen maar snel een heel bijzonder jaar mag worden. Ik ga morgen mijn spiraaltje laten verwijderden. Wel weer heel spannend allemaal nu het zo dichtbij komt 😊
Wij zijn eigenlijk vorige maand weer begonnen, maar ben ongesteld geworden dus ik meld mij gewoon bij jullie hier hoor . Wij gaan voor de eerste. Super spannend! Elke keer in de testweek doe ik geen oog dicht van de zenuwen, dat is elke keer wel balen. Hoe gaan jullie om met die laatste week/dagen voor het testen? Tips voor een newbie zoals ik?
Succes vandaag Minnie! Hopelijk komt je cyclus mooi op gang. Gezellig dat je hier ook mee kletst Fennec. Geen tips helaas voor je. Ben zelf met dochter toen ook zenuwachtig geweest haha.