Heb ook Pom gedronken, is ook nog eens erg gezond. Vond hem wel sterk maar deed kleine beetjes steeds. Morgen poging doen te gaan sporten, geen zin, maar ben nu echt een zandzak geworden dus moet echt vd bank af en ergens energie vandaan scharrelen blegh..
Mijn meisje is net gebracht. Ze had met het uitlaten van de hond vanmiddag haar knie geblesseerd. Die was inderdaad goed dik. Ze ligt nu lekker in bed nog even te lezen. Het gehaakte slaapzakje is goedgekeurd lol.
Ah leuk Tipp! Sneu van haar knie. Hopelijk niet al te pijnlijk. Ik vond die van healthy people ook erg lekker. Pom is nog steeds het lekkerste maar vind hem erg duur.
Spannend weer Roos! Ik heb ook weinig te melden hahaha. Zit rond eisprong. Nog 2 weekjes geduld... Zo raar vind het weer mega spannend hihi.
Blijft toch elke maand weer spannend! Hahah. Succes in ieder geval weer in jullie nieuwe ronde, hopelijk de laatste. Ik hou jullie op de hoogte!
Heb een beetje de pest in. Eitje gemist door vriendlief zijn storingsdienst. Hij was er met geen mogelijkheid toe te bewegen om het gezellig te maken. Te bang dat de storingstelefoon zou gaan.
Oh dat had ik geregeld bij onze eerste. Had ik eindelijk een positieve ovutest in handen, had ml geen zin (te moe of iets anders aan zijn hoofd). Hier een goed weekend, zwaar ongesteld. Heel blij mee! Hopelijk over 2-3 weken een eisprong.
Ah balen Tipp Alsof je de telefoon niet kan horen als je op bed ligt...jammer hoor. Gaan we er samen voor de volgende ronde Wat fijn Roosje! Nooit gedacht dat je blij kon zijn om ongesteld te worden he Hopelijk gelijk deze ronde zwanger!
Hier is vrijdag als het goed is de eisprong.. dus we gaan er een gezellige week van maken! Zoveel mogelijk pogingen doen
Hoe is t nu met je meisje tipp? En wat balen tipp, hier heel regelmatig gemist door mijn nachtdiensten of oproepbaar zijn, enorm balen. Meiden rond eisprong veel plezier! Jij gaat er nu ook weer voor toch meiske? Meiden op wachtbankje, duim, duim!
Oh fijn roosje. Haha blij zijn met ongesteld worden. Gaat goed met haar Lasas. Ze is nu heerlijk een weekje bij me. Echt genieten. Hoe gaat het nu met jou? Ik ga even een paar rondes de Temp en ovulatietesten laten voor wat het is. Ben er iets teveel mee bezig. Dat komt mijn humeur vaak niet ten goede lol.
He bah Lasas, wat rot in t ziekenhuis! Knap maar gauw op! Roosje, fijn dat de medicatie snel aanslaat! Tip, soms slaan we er misschien iets in door dus even opzij leggen kan geen kwaad. Ik doe even een paar manden
Ho niet klaar met typen, maar kan t ook niet aanpassen.... Om me zin af te maken... Ik doe een paar maanden even niet mee en moet zeggen dat t wel rust geeft hoor. Hou me eisprong wel in de gaten zodat als we er weer voor gaan ik me cyclus weet. Succes meiden deze ronde weer!
Ik lag gisteravond op bed en ineens sloegen de twijfels in of een 2e wel een goede keuze is Geen idee waar dat gevoel zo vandaan komt ineens. We hebben het nu gewoon heel makkelijk. Financieel kunnen we het prima aan ondanks dat ik niet werk. Met een 2e word dat toch anders. Het weggaan op vakantie en dagjes uit enzo word steeds makkelijker. Maar ik zie mezelf niet als mama van maar 1 kindje. Wil ook graag nog een keer zwanger zijn en zo'n 2e hummeltje om voor te zorgen. Stomme twijfels ineens