Meiden op wachtbankje ik duim. Meiden rond eisprong veel plezier. Meiden die ongesteld zijn geworden, balen. Meiden met positieve test: gefeliciteerd! Ik lees mee meiden maar ben zo beroerd dat reageren niet altijd gaat. Ik heb vd week weer opgenomen gelegen voor infuus. Echo gehad en alles zag er netjes uit. Morgen 9 weken. (Wie weet hoe ik hier weer een banner maak, kan t niet vinden) Over 1.5 week de termijnecho. We leven nu van echo naar echo om t dragelijk te maken..alleen dan zien we even waarom ik zo enorm beroerd ben.
Vandaag 12dpo. Gistermiddag getest, weet niet zo goed wat ik verwachtte op 11dpo met middag urine maar goed.. Niks te zien natuurlijk. Vanmorgen niet getest omdat ik vannacht moest plassen en vanmorgen kwamen er nog 4 drupjes uit... Morgen ga ik testen, 13dpo. Gisteren een dipje in mijn temperatuur, woensdag 37.13 en gisteren opeens 36.89 vanmorgen weer wat hoger op 36.99 Weet niet zo goed wat ik moet denken hier van, ik voel in ieder geval weinig. Ook geen pms of krampjes tot nog toe... Afwachten maar weer!
Oh Lasas wat een ellende zeg . Fijn dat de baby het goed doet, maar hoop dat je zelf ook snel wat meer opknapt. Banner is gelukt zo te zien? Spannend nog even Hobbs!
@Lasas wat ontzettend naar zeg Gelukkig gaat alles met de kleine goed maar dit is alles behalve genieten. @Hobbs soannens nog hoor!! Ik duim voor je.
Bedankt voor het duimen maar helaas... Bruinverlies is zojuist begonnen dus ik verwacht morgen mijn ongesteldheid. Op naar ronde 6!
Ik vind het zo irritant dat ik geen meldingen meer krijg.... Vanmorgen ongesteld geworden, dus door naar de volgende ronde. Sterkte Lasas.
Nod-lijstje 15 mei Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - pauze 19 mei Lout - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 22 mei Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk 14 juni Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 Totaal: 5 Zwanger! Lasas Roosjuh007 Minnie1989 Afspraken:
Nod-lijstje 15 mei Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - pauze 19 mei Lout - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 22 mei Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk 10 juni Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 14 juni Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 Totaal: 5 Zwanger! Lasas Roosjuh007 Minnie1989 Afspraken:
Balen Hobbs Tipp weer door naar de volgende ronde! Nu hopen dat je vriend geen storingsdienst heeft tijdens je ei .
Haha Robijn, voor zover ik nu kan voorspellen niet lol. Maar ik ga er ff wat minder op letten. Minder me ermee bezig houden. Hoe is het met iedereen?
Hier goed. Zit nu 6 dagen voor nod en heb er een goed gevoel over.. vorige keren zat mijn gevoel dan goed en teste ik positief. Erg benieuwd naar wat nu de uitslag gaat zijn, ben wel een beetje bang dat ik mezelf ga teleurstellen. Maar we zullen het zien, nog even geduld.
Als mijn cyclus nu weer 28 dagen zou zijn dan is mijn nod vrijdag. Maar afgelopen maand was ik ineens 2 dagen eerder terwijl ik al aantal maanden heel regelmatig was. Dus we gaan het zien. Gistermiddag wel ineens maar pijnlijke krampen gehad, maar was daarna over
Weer terug op het forum! Even afstand genomen, was zo ziek van de medicijnen, geen zin in mijn mobiel. Lout en Robijn, spannend hoor! Ik duim volop! Ik had zaterdag zowaar een smiley op de ovu-test en laat dat nou ook de enige dag van deze maand zijn geweest dat we hebben kunnen klussen. Een klein beetje kans dus, want 1x in een maand is wel heel weinig.