Beginnen in januari 2017

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Meiske2015, Nov 15, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,127
    5,045
    113
    Female
    Spannend Roosje!
    Er is in principe maar 1x nodig ;)

2. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Er is inderdaad maar één keer nodig, maar dat is echt het minimum, dus een hele kleine kans...Maar maakt niet uit, ben al zo blij dat ik na maanden een eisprong heb. Ik wacht gewoon mijn menstruatie af en daarna zien we wel weer. Ml kwam er achter dat ik ovutesten heb gehaald, terwijl we de afspraak hebben dat niet meer te doen, oepsie! Dus dat was wel de laatste keer, weet nu in ieder geval dat er een eisprong is.

Hoe is het voor de rest hier? Waarschijnlijk is ieder aan het genieten van het weer of hard aan het werk.

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik heb gisteren heerlijk in de tuin in de zon gelegen. We hebben afgelopen weekend het zwembad weer opgebouwd, dus dat was gisteren echt weer ff genieten :)

4. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,127
    5,045
    113
    Female
    Hier gisteren ook volop genoten van het lekkere weer samen met dochter bij een vriendin. Vriendin is even ver zwanger als ik nu zou zijn maar merkte gelukkig dat ik daar weinig moeite mee had. Moest zelf vragen hoe ver ze was, haha. Goed teken dat ik de tel kwijt ben.

Verder ben ik heel moe, zeurend gevoel in mijn onderbuik en pijnlijke borsten. Het gevoel zit nog steeds goed, maar we gaan het meemaken. Maandag is mijn nod maar ik ga dit weekend al een testje wagen.

5. Lasas

Lasas Bekend lid

Aug 20, 2013
    993
    30
    28
    Spannend Robijn!! Ik ben benieuwd!

T was heerlijk weer. Hopelijk komt t snel terug.

Bijna 10 weken. Woensdag de termijnecho, vind t super spannend!

6. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

Sep 20, 2014
    956
    181
    43
    ohh spannend weer meiden! nog eventjes geduld dus

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Spannend Robijn!

Hoe voel je je Lasas?

8. Lout

Lout Lid

Jan 28, 2017
    92
    1
    8
    Female
    Provincie Utrecht
    Ik heb gisteravond feestje van m'n werk gehad en echt wel teveel gedronken :oops: nu 4 uurtjes slaap verder voel ik me daar wel echt shit over..
    Zou vandaag volgens mij m'n nod hebben. Stel dat het raak is deze keer kan het dan kwaad zo snel al? :(

9. Roosje35

Spannend Robijn, gun het je zo!!
    En Lout, kan geen kwaad naar mijn idee. Bij mijn dochter was ik het weekend voordat ik een positieve test had nog naar een festival gegaan en heb daar twee dagen lang geen spa blauw gedronken

Hier ineens heel licht bloed verlies (3/4 dpo). Kan onmogelijk innesteling zijn, is veel te vroeg. Raar lichaam, snap er niets van.

10. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,127
    5,045
    113
    Female
    Lief Roosje :)

Volgens mij kan dat geen kwaad Lout. Ik heb er zelf ook nooit rekening mee gehouden voordat ik positief testte, anders heb je geen leven meer.

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Volgens mij kan het echt geen kwaad hoor Lout. Inderdaad wat Robijn zegt, voor je positieve test er constant op letten, dan heb je geen leven meer

12. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,127
    5,045
    113
    Female
    Ik heb testen gehaald voor morgen, maar nu ik ze in huis heb kon ik mezelf ineens niet meer beheersen

Er kwam binnen afleestijd een heel licht streepje te staan.. dus eigenlijk weet ik nog niks haha. Morgen ga ik testen met ochtendurine.

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    muts... hahahahaha

Spannend!

14. Roosje35

Ohhh Robijn, spannend!! Ik moet zeggen zou wel speciaal zijn, je zei al snel na je eisprong dat je een goed gevoel had. Zo apart!

15. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,127
    5,045
    113
    Female
    Ja klinkt zweverig.. maar ik heb tot nu toe altijd gevoeld als het 'raak' was.

16. Lasas

Lasas Bekend lid

Aug 20, 2013
    993
    30
    28
    Spannend zeg!!!

17. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

Sep 20, 2014
    956
    181
    43
    oh wow robijn, wat fijn! en een lichte test krijg je niet zomaar toch! toch hcg voor nodig, zoals ze op het ovu-forum zeggen; voorzichtig gefeliciteerd :rolleyes:;)

18. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,127
    5,045
    113
    Female
    Haha, dankjewel ;)

Nee je zou idd denken dat die streep er niet zomaar staat.. helemaal niet binnen afleestijd. Maar hij is zo licht dat ik hem niet eens goed op de foto krijg . Maar goed, hopelijk morgenochtend wat meer duidelijkheid.

19. Lout

Lout Lid

Jan 28, 2017
    92
    1
    8
    Female
    Provincie Utrecht
    Spannend allemaal zeg!! Duim voor jullie :)

Ik vind dit ook een super spannend weekend. Nog niet ongesteld, vorige keer op vrijdagavond ongesteld worden. Maar daarvoor altijd zondag ochtend dus ben beetje bang dat ik morgen dan veel hoop krijg als ik niet ongesteld wordt. En dan weer een klap krijg als ik zondag ongesteld wordt.. of morgenochtend testen!
    Ik weet het niet meer, wat zouden jullie doen? :confused:

20. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,127
    5,045
    113
    Female
    Ik zou allang getest hebben Lout . Respect voor je volhoudendheid.
    Maar als je bang bent dat je jezelf teleursteld en je houdt het nog even vol, dan misschien tot morgen wachten?

Ik heb vanochtend getest en zie duidelijk een streep. Nog geen knaller, maar volgens mij is het een nette test voor 2 dagen voor nod.

Attached Files:

Hobbs likes this.

Share This Page