Lijkt me duidelijk Robijn, super gefeliciteerd nu duimen we voor je dat het allemaal goed mag blijven gaan, we gaan voor een plakkertje! Ah Lout, verdorie, het geduld wordt nog even op de proef gesteld zo he, witte test went nooit.. even balen en dan hopelijk vol goede moed naar de volgende kans toe, knuffel
Jeehee, Robijn! En nu blijven plakken! En Lout, niet leuk... Hopelijk komt je menstruatie snel en dan weer een volgende ronde. Hier buikpijn en menstruatiegevoel en bruin bloedverlies terwijl ik pas op 5dpo zit. Hopelijk word ik niet al ongesteld, dan snap ik helemaal niets van mijn cyclus.
Ja hoor Robijn. Duidelijk zichtbaar. Gefeliciteerd en hoorn dat het nu goed gaat Balen Lout. Hopelijk komt je menstruatie snel en kun je door. Knuff. Wat verwarrend allemaal weer Roosje.
Vermoeiend dit.. eerste paar maanden elke keer op zondagochtend ongesteld. Toen afgelopen maand ineens op vrijdagavond en nu niet op vrijdag en ook niet nu.. snap er niets van. Test gister was echt niets op te zien
Misschien strakjes of morgen.. cyclus valt meestal wel op een vaste dag maar bij mij zat er ook meer variatie in, tussen 27-30 dagen zoiets.. zal uiterlijk morgen ws wel komen..
Bedankt meiden. Heb al heel optimistisch mijn banner veranderd haha, maar ik ga morgen op nod nog een keertje testen . Wat verwarrend Roosje. En zo vervelend dat je niks anders kan doen dan afwachten. Hopelijk heb jij ook snel duidelijkheid, Lout.
Ja ik hoop het ook. Hoop stiekem nog een beetje dat ik niet ongesteld wordt dan ga ik dinsdag opnieuw testen. Volgens mij door de teleurstelling hier, vergeten jou te feliciteren robijn! Spannend hoop dat alles goed gaat
Op een of andere manier weer geen melding gehad van dit topic. Nu zie ik opeens dat ik een hoop gemist heb! Gefeliciteerd @Robijn89!!! Ben benieuwd naar je test morgen! @Lout, hopen dat je inderdaad niet ongesteld wordt. Misschien is je eisprong wat later geweest, waardoor je nog niet ongesteld bent geweest en nog geen streepje hebt kunnen krijgen. @Roosje35 Ik ken dat gevoel over een onregelmatige menstruatie. Hoop niet dat het doorzet. Ik ben gaan temperaturen omdat ik een hele lichte menstruatie heb, op deze manier kon ik zien of ik echt ongesteld was of niet. Echt vaag. De ene keer gewoon normaal en de andere keer minimaal bloed. Was erg verwarrend. Hier zelf op het wachtbankje. Aankomend weekend of misschien iets eerder wil ik gaan testen.
We gaan gewoon net zolang door totdat iedereen zwanger is ! Heel de lijst op roze, hahaha! Mooi streven toch.
Dat zeker! Gezellig toch?! Ik zal mezelf trouwens eens op de lijst zetten, als ik die nog ergens kan vinden.
Nod-lijstje 15 mei Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - pauze 19 mei Lout - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 22 mei Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk 28 mei Roos198 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 10 juni Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 14 juni Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 Totaal: 6 Zwanger! Lasas Roosjuh007 Minnie1989 Afspraken: