Oh Lout wat balen Heb mezelf vandaag de stuipen op het lijf gejaagd door te testen met een onbekend goedkoop merk. Was bijna niks op te zien. Bij de kruidvat testen gehaald, paar duppels urine er uit geperst.. en ja hoor! Hij is weer duidelijker geworden.
Gelukkig is hier het (bruine) bloed gestopt (had ik van 3-5dpo, dus kan geen innesteling zijn). Op naar volgend weekend, maar kan mij bijna niet voorstellen met slechts eenmaal seks.
He meiden, daar ben ik weer! We hebben afgelopen week genoten van onze vakantie Vliegreis zowel heen als terug is super gegaan met onze kleine meid. Toch wel spannend zo'n eerste keer voor haar. Maar zeker voor herhaling vatbaar! Ik ben heerlijk op vakantie ongesteld geweest Mijn nieuwe nod is 12 juni! Zal zo ook het lijstje even aanpassen. @Robijn89 meid!! gefeliciteerd Hopelijk een plakkert! @Lout, wat balen voor je hopelijk is aankomende ronde jouw ronde! @Roosje35, wat fijn dat alles weer netjes op gang komt zo! Beetje jammer dat je man achter de ovutesten is gekomen haha maar wat je zegt je hebt netjes een eisprong! Super!! @Lasas, hoe is het met jou? Hoop dat het inmiddels wat beter gaat met je.
Nod-lijstje 19 mei Lout - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 22 mei Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk 28 mei Roos198 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 10 juni Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 12 juni Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 na pauze 14 juni Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 Totaal: 6 Zwanger! Lasas Roosjuh007 Minnie1989 Robijn89 Afspraken:
Kan iemand voor mij het lijstje aanpassen en mijn nod op 19 juni zetten? Ik heb maar weer 28 dagen aangehouden ook al was het laatste 2 maanden ineens een keer korter en afgelopen maand langer. Gemiddeld is het dan nog 28. Dus vertrouw nn cyclus niet meer, misschien tijd voor ovulatietesten een keer. Nog niet eerder gebruikt.
Nod-lijstje 22 mei Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk 28 mei Roos198 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 10 juni Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 12 juni Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 na pauze 14 juni Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 19 juni Lout - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 Totaal: 6 Zwanger! Lasas Roosjuh007 Minnie1989 Robijn89 Afspraken:[/QUOTE]
Nee balen Lout! Waar was je heen meiske? Bij 1 test blijven Robijn. Dit is niet goed voor je hart. Ik ben zojuist weer uit het ziekenhuis gekomen, lag sinds vrijdag aan het infuus. Woensdag de termijnecho. Super spannend!
Is idd niet goed voor mijn hart, haha. Wil gewoon graag een overtuigende streep zien. En dan bel ik het zkh en stop ik met testen! Spannend, woensdag de termijnecho! Wat vervelend dat je nog steeds zo ziek bent.
Pittig zo Lasas, nu voor de tweede of derde keer al opgenomen? hopelijk voel je je nu wel beetje beter, in ieder geval meer vocht in je lijf weer.. fijn dat het zo goed is gegaan meiske!! leuk, weer uitkijken naar een nod! Hoe was je test roos198??! En jij Hobbs? bijna testmoment weer?
Jeetje Lasas, wat vervelend zeg! Ik hoop dat het binnenkort een beetje beter gaat. Hier begrijp ik steeds meer waarom ml niet meer aan de ovutesten wil; ik ben er dan veel meer mee bezig. Hij zei vandaag tijdens het eten dat ik echt een ander persoon ben zonder die testen, zowel gewoon in de omgang als tussen de lakens zeg maar. Daar schrok ik wel van. Vind het moeilijk, we hadden inderdaad een afspraak (één is ook leuk, een tweede is geen must) maar de kans op een tweede mij zo laten ontglippen vind ik erg moeilijk. En ben er zo ook achtergekomen dat ik iets op mijn hypofyse heb, waar ik nu medicijnen voor kan krijgen. Misschien maak ik het voor ons te ingewikkeld; maar eens een nachtje over slapen. Trusten ladies!
Ja was echt een heerlijke vakantie. We zijn naar Kos geweest. Geweldig weer gehad. Alleen maar zon zon zon en nog meer zon haha. Nog een paar dagen een auto gehad dus veel kunnen bekijken. @Lasas, wat vervelend weer aan het infuus vreselijk voor je zeg. Hopelijk kan je nu gaan genieten. Spannend inderdaad de termijnecho! Zal vast allemaal goed zijn @Roosje35, kan me goed voorstellen dat je onbewust je eigen toch heel anders gaat gedragen. Het word zo'n moetje om seks te hebben. Hopelijk kan je het een beetje loslaten en de testen links laten liggen Maar is begrijpelijk dat je graag bevestiging wilt!
Balen @Lasas, hoop dat je je snel wat beter voelt, zodat je er wat meer van kunt genieten. @Meiske2015 Oooh lekker! Vakantie naar een lekker warm land... Ik neem aan dat je hier goed van genoten hebt?! Nog leuke dingen gedaan of alleen geluierd en in de auto gezeten? @Roosje35 Ik gebruik zelf geen ovutesten, maar kan me wel voorstellen dat je er dan veel meer mee bezig bent. Ik zou zeggen ga lekker op je gevoel af en klus lekker wanneer jullie dat willen.
I know, maar vind ik moeilijk gelet op onze leeftijden (37 en 38 jaar), het feit dat het de vorige keer 3 jaar duurde voordat ik zwanger was en belangrijk, ml een zeer laag libido heeft). Ovutesten zijn dan een uitkomst, maar brengt ook spanning rond de eisprong met zich mee. Maar genoeg gezeurd, op naar de tuin om te genieten van dit geweldige weer!!
Ja, dat snap ik. Gewoon in je nieuwe cyclus een hoop klussen. Elke ochtend en avond en soms ook nog een keer tussendoor, dan zegt hij misschien wel, ga a.j.b weer beginnen met die ovulatietesten. Hahah geintje natuurlijk. Maar snap helemaal dat je gewoon wilt dat zo snel mogelijk raak is, hoop ik ook echt voor je! En even zeuren over het weer.... ik vond het gisteren lekkerder...
Moeilijk Roosje35. Ik denk ook dat het voor een man wat makkelijker ligt.. als vrouw zijn voel je natuurlijk vanalles aan je lijf, ook wanneer je vruchtbaar bent, waardoor je het veel minder makkelijk los kan laten. Ik heb mezelf een testverbod opgelegd. 13 juni staat de eerste echo gepland