Jaaaa meiske2015, dat lijkt mij een strak plan. Ik zit nu op 9dpo, nog helemaal niets te bekennen, afwachten tot dinsdag/woensdag. Ben ik dan de eerste met zijn NOD? Denk het. En Hobbs, goed gebruik kunnen maken van de positieve ovutest?
Ja dat zeker, CD 11-12-13 tot zover en wil morgen (CD14) ook nog wel eigenlijk we hebben het er maar druk mee
Haha, fantastisch Hobbs Wel fijn dat de dames die het temperaturen en ovu-testen achter zich hebben gelaten zich er nu relaxter onder voelen, haalt de druk er een beetje af en kan me voorstellen dat het posiief doorwerkt in je gevoel door de hele dag heen. Vol goede moed weer verder, we wachten gewoon gezellig op elkaar.
Ik heb morgen mijn NOD, maar verwacht gewoon ongesteld te worden. Woensdag een witte test gehad en nu met afvegen is de kleur al wat ander. Nog geen rood of bruin of iets gespot. Maar die andere kleur met afvegen had ik afgelopen cyclussen ook al een aantal dagen voor NOD. Al moet ik zeggen dat ik nog niet echt krampen heb, die heb ik normaal wel al voor NOD. Bedankt trouwens allemaal voor het reageren op de test, door het warme weer niet veel op het forum geweest.
vandaag 10dpo en eigenwijs dat ik ben, heb ik mijn enige overgebleven test die ik nog in huis had, gebruikt. Maar nadat ik de test had neergelegd, begon dochterlief enorm hard te huilen, dus ik heb pas na 20 minuten gekeken. Zien jullie ook een heel licht streepje, of zal dit een indrooglijntje zijn?
Zie dat ik wat achterloopt... Robijn, gefeliciteerd! Roosje, ik zie ook wat! Spannend meid ik hoop het heel erg voor je! Gun het je!! Ik zag 'm wel direct, maar zou natuurlijk een indroging kunnen zijn... Maandag gelijk een test halen? Hier op dag 8 van de cyclus en besloten er weer rustig voor te gaan. De verbouwing gaat toch wel door Zwanger of niet. En 't kriebelt zo erg bij ons allebei! Dus we doen weer mee!! Voor op 't lijstje: nod 19 juni. 29 jaar. 1e kindje. Ronde 5 (stop meegeteld, heb geen pil geslikt ofzo). Zijn er overigens meiden die een tijdelijk contract hebben en 't ook eng vinden om zwanger te raken en dat het contract dan niet verlengd wordt?
Ik heb ook een tijdelijk contract. Zit nu in de 2e verlenging. Maar ben eigenlijk niet zo bang dat ik weg moet.. werk hier al 5 jaar (met een tussenpoze omdat ik even weg moest vanwege geen vast contract kunnen geven) en ik heb een baan die niet erg gewild is. Dus ik geloof niet dat ze me er zomaar uitgooien .
Nod-lijstje 28 mei Roos198 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 10 juni Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 12 juni Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 na pauze 14 juni Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 19 juni Lout - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 Poppy187 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Totaal: 6 Zwanger! Lasas Roosjuh007 Minnie1989 Robijn89 Afspraken:
Ik zie het wel, heb er een hard hoofd in. Het is zo'n vaag lijntje, en afgelopen drie weken maar één keer geknuffeld. Verder voel ik echt helemaal niets. Probeer het woensdag nog wel, als er dan nog niets is. Voor wat betreft tijdelijke contracten, ik had dat bij de eerste. Maar ik dacht op een gegeven moment, dat er altijd wel wat zal zijn. En ben blij dat ik zo heb gedacht, duurde erg lang voordat de kleine meid er was.
Nod-lijstje 28 mei Roos198 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 9 juni Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 12 juni Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 na pauze 14 juni Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 19 juni Lout - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 Poppy187 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Totaal: 6 Zwanger! Lasas Roosjuh007 Minnie1989 Robijn89 Afspraken:
Ik zie hem ook! Ik ga eens kijken of ik het vanavond gezellig kan maken. Als ik naar mijn vorige cyclussen kijk, dan kan ik zonder temperaturen en ovulatietesten wel redelijk safe zeggen dat het de komende dagen een goed idee is om het gezellig te maken
Have fun! Zal vast wel lukken met dit zwoele weer! Gisteren een goed gesprek gehad met ml, en ik heb ook besloten om de ovutesten definitief de deur uit te doen. Blijkbaar is dat wel een puntje voor hem, hij heeft dan het idee dat ik wil knuffelen omdat ik dan net een positieve test heb. Ben blij dat we zo goed, met alle gevoelens op tafel, gepraat hebben. Nu weer genieten van dit weer, word er zo vrolijk van!
Hij heeft met warm weer altijd meer zin lol dus dat zal wel goed komen. Ik kan met ergens wel voorstellen dat die mannen er zenuwachtig van worden als wij er zo mee bezig zijn. Ik ben blij dat bij ons de ontspanning terug is.
Nod-lijstje 9 juni Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 12 juni Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 na pauze 14 juni Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 19 juni Lout - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 Poppy187 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 25 juni Roos198 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Totaal: 6 Zwanger! Lasas Roosjuh007 Minnie1989 Robijn89 Afspraken:
Roosje ik zie 'm ook! Ik verwacht mijn ei binnen enkele dagen. We proberen het nu om de dag te doen, maar met deze hitte heeft mijn man er net géén zin in
Hahaha Vriendlief heeft erg veel zin nu. Maar mijn dochter scharrelt hier nu rond. "ik kan niet wachten tot ze straks is opgehaald" zei hij net. En hij vindt het normaal maar niks als ze weer weggaat lol.