Beginnen in januari 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meiske2015, 15 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poppy1987

Poppy1987 Actief lid

5 jan 2017
    475
    279
    63
    Groningen
    He bah Robijn! Sterkte meid hoop dat je morgen meer duidelijkheid krijgt.

@Hobbs voor jou ook heel jammer!! Vol goede moed naar de volgende ronde.

Ik zit nu op 5 dpo en heb een rare buikpijn... Ik hoop van de innesteling.
    Denk dat ik zondag een testje doe, dat is 8 dpo en heb een vroege test liggen of is dat te snel?
    Heb hier geen geduld voor hoor haha!

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik zou zeggen wachten, maar ja, ik schijn hier inmiddels de naam van 'de meest geduldige' te hebben hahahaha :roflmao:

3. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik heb **** weer geen meldingen gehad :mad:
    Gaat lekker zo. Had een hoop om terug te lezen haha.

@Hobbs, wat balen meid!! :(

@Robijn89, niet alweer :cry:
    Vind ik echt rot om te lezen! Heel erg veel sterkte! Knuffel.
    En zet dat mens maar even op der nummer morgen dat zo lang wachten alles behalve tof is.

Ik heb vandaag m'n testen binnen gekregen. Begint gelijk te kriebelen :D
    Ben denk ik morgen pas 9dpo dus eigenlijk nog wel erg vroeg om te testen.
    Wil wachten tot maandag!
    Heb niet echt gevoel dat het gelukt is dus ben wel redelijk relaxed.

4. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.126
    5.044
    113
    Vrouw
    Bedankt meiden.
    Ik blijf hier gewoon hangen, maar doe even niet mee met zwanger worden ;).

Poppy, 8dpo is wel erg vroeg.. Ik zou even wachten tot minstens 10dpo.

5. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Oww Robijn wat naar :(:( hoe kan dat nou toch, laat ze maar es goed kijken indd, 2 x achter elkaar in dezelfde fase en een eerdere MA klinkt niet echt als toeval meer. pff, hoop stiekem toch op goed nieuws morgen en dat het loos alarm is maar vrees met je mee.

Hobbs, jammer! had er gek genoeg wel een goed gevoel bij omdat jullie veel gezellige dagen hadden :rolleyes: weer ff de teleurstelling te boven komen en op naar hopelijk goed nieuws binnenkort, dat roze streepje gaat er écht een keertje komen ook al kun je het je (nog) niet voorstellen.

8 dpo zou ik niet aanraden poppy, ervaring spreekt :rolleyes: zo'n domper als je vals negatief krijgt en die kans is wel errug groot op 8 dpo

spannend weer he meiske! kan me moeilijk voorstellen dat je 3 mnd heb gepauzeerd, voelt weer als vanouds :thumup:

succes deze maand dames :thumup:duimen voor vlug goed nieuws bij iedereen:)

6. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
  7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik moet nog een kleine week wachten lol. Ik verwacht er niet al te veel van. Zoals gewoonlijk Hahah.

Vandaag een dagje naar de efteling met Vriendlief, mijn beste en haar vriend. Zij is een half jaar geleden naar Denemarken geëmigreerd en nu zie ik haar weer even een dagje. Ze zijn een weekje in Nederland.

8. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Veel plezier meiske!!

Komen spannende dagen aan voor de bijna testers. Ik duim heel hard voor jullie!!

Sterkte Robijn vandaag! Hebben jullie ook.gesprek dat als t mis is over onderzoek naar de oorzaken of niet of geen behoefte aan?

Ik lijk iets minder te gaan spugen..ben verder nog enorm beroerd. Maar minder spugen zou iig geen zh opname meer betekenen.
    Gister te horen gekregen dat ons zoontje een bril moet. Pfff heb t der best lastig mee. Mijn mooie kleine mannetje.

9. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Veel plezier tipp moet t zijn.

10. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Veel plezier vandaag @tipp42hgg!
    Hopelijk stopt het snel met regenen.

@Lasas, wat fijn dat het wat beter met je gaat!! Hopelijk heb je nu echt het ergste gehad en gaat het elke dag een beetje beter.
    Wat jammer dat je zoontje een bril moet. Snap wel dat je het er beetje moeilijk mee hebt. Gelukkig zijn de brillen niet meer zo lelijk als vroeger :p maar evengoed wel jammer!

Ik ben weer eens dom geweest natuurlijk :rolleyes:
    Vanochtend getest en negatief. Had toch al gevoel niet zwanger te zijn. Nu kan ik rustig het weekend in en afwachten :roflmao:
    Denk vandaag pas 9 dpo dus ben nog vroeg.

11. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    @tipp42hgg heel veel plezier. Hopelijk valt het weer mee. De regen komt hier op het moment meg bakken uit de lucht.

@Lasas ik vind een brilletje bij een kindje altijd best schattig staan.

@Meiske2015 ik testte op 9dpo ook nog negatief en 10 dpo heel licht positief. Dus het kan nog.

12. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.126
    5.044
    113
    Vrouw
    Veel plezier Tipp!

Is nog best vroeg Meiske, dus het kan nog!

Ik weet niet of daar ruimte voor is vandaag. Anders wil ik het daar zeker over hebben. De afspraak van dinsdag staat ook nog gewoon dus mocht er vandaag geen tijd voor zijn, kunnen we die er voor gebruiken.

13. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Succes vandaag @Robijn89!
    Hoe laat heb je de afspraak?
    Zou wel netjes zijn als ze je vragen willen beantwoorden.
    Je gaat immers wel gelijk een nieuwe ronde in.

14. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Sterkte vandaag Robijn!! Hopelijk krijg je wel de gelegenheid om een paar vragen te stellen, ze snappen toch wel dat het je bezig houdt.

En veel plezier Tipp, de Efteling blijft zo leuk...helemaal verliefd op. Kan niet wachten totdat mijn kleine meid mee kan, en haar kan zien genieten.

Meiske, niet al gelijk deze maand opgeven...ik teste pas op NOD positief.

15. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.126
    5.044
    113
    Vrouw
    Half 3, zitten nu in de wachtkamer.
    Een nieuwe ronde gaan we sowieso niet in :). Het is even genoeg geweest.

16. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Sterkte Robijn.
    Hopelijk is er nu al de tijd en anders dus sowieso binnekort een afspraak. Lijkt me wel heel belangrijk om.een Goed gesprek.te hebben voor jullie.

17. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Sterkte @Robijn89!
    Kan snappen dat het even teveel is geworden.
    Hoe is de afspraak gegaan?

18. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.126
    5.044
    113
    Vrouw
    Gelukkig alles schoon, geen tekenen van bbz of resten in de baarmoeder.
    Heel fijn gesprek gehad. We kunnen genetisch onderzoek laten doen, de kans dat er genetisch iets mis is, is 7,8% na 3 miskramen. Maar omdat we al een 'gelukt' kindje hebben is de kans nog kleiner. Besloten om dit niet te doen.
    Verder is na mijn het trombosebeen dat ik had in de zwangerschap van mijn dochter al uitgebreid onderzoek gedaan en gebleken dat ik een bloedstollingsafwijking heb. Om die reden zou ik bij hartactiviteit bloedverdunners moeten gaan gebruiken. Maar goed, hartactiviteit hebben we nooit gehaald. Daarom hebben we besloten dat ik vanaf dat we er weer voor gaan, ik al met bloedverdunners ga beginnen. En als ik dan zwanger ben, tussen de 6 en 7 weken een echo. Bij een hartje worden ze dan verhoogd.

Goed gevoel over dit gesprek en dit besluit. In principe mogen we meteen weer verder maar dat doen we niet. Even pauze, het is niet niks geweest allemaal.

19. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Wat fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad @Robijn89.
    Vervelend dat je een bloedstollingsafwijking hebt. Hopelijk gaan de medicijnen daarvoor helpen bij een volgende zwangerschap.

Vind het echt leuk dat je met ons mee wilt blijven kletsen. Ik hoop dat jullie er toch ook binnenkort weer aan toe zijn om het een kans te geven. Eerst even alles verwerken en een plaatsje geven. Is niet niks wat jullie hebben meegemaakt de afgelopen tijd!

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Het werd gelukkig rond half 12 droog en mooi.

Fijn dat het een goed gesprek is geweest Robijn. Even logisch de pauze. Het is niet niks geweest allemaal.

Deel Deze Pagina