Beginnen in juni 1e ronde wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gwendatjuh, 26 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Verzorgende ig in de thuiszorg
    Vriezenveen
    Wie begint er nog meer in juni voor zijn eerste of 2e kindje?
    Ik ga dinsdag mijn spiraaltje laten verwijderen en dan weer proberen om zwanger te worden van ons 2e kindje.

2. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Gwendatjuh,

Wat spannend!! Wij willen ook juni/juli stoppen met de pil om voor een brusje voor de 1e te gaan. Het kriebelt aan alle kanten en kan al eigenlijk niet meer wachten.
    Succes dinsdag.

3. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Vriezenveen
    Ook spannend voor jullie, wij hadden dat met de eerste ook zo erg ik kon ook niet wachten.
    Nu vind ik het ook wel weer erg spannend van hoelang gaat het duren en hoe gaat dee zwangerschap.
    Alleen deze keer is dan anders omdat ik nu een spiraal had dan ben je meteen weer vruchtbaar en bij onze eerste was ik ook aan de pil.

Maar jullie zijn er dus nog neit uit waarneer precies?
    Is wel leuk contact te houden zo.

4. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Vriezenveen
    Ebben jullie al een dochter begrijp ik uit je banner?
    Wat bedoel je met een brusje? Of is het een type fout

5. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ik slik nog 1 strip en dan gaan wij ook voor een brusje (broertje of zusje).
    Vind t wel spannend worden allemaal, voor m'n dochter zijn we bijna 2 jaar bezig geweest. Ben benieuwd hoelang t nu duurt.

6. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Vriezenveen
    Oo spannend voor jullie, hoop dat het dan dit keer voor jkullie sneller gaat. Ik wist even niet wat een.brusje was heb ook al hele tijd niet meet op de pagina gezeten.
    Blijf je ook gezellie kletsen kunnen we elkaar volgen hoe het gaat.

Wij dachten dat we wel erg snel aan een 2e beginnen maar als ik kijk bij julloe de leeftijd van de kleine dan valt het best wel mee.

7. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook al is het de tweede, volgens mij vind ik het net zo spannend. Heb inderdaad al een dochtertje. Gwendatjuh, heb jij een dochter of zoontje?

Spannend Naad24! Ook een dochter lees ik. Hoe oud zijn jullie kindjes? Ik hoop dat het deze keer sneller voor jullie gaat. Liep je toen bij een gyn?

Eigenlijk was de planning al het hele jaar om eind juni/begin juli te stoppen met de pil. Dan zal het kindje na de 2e verjaardag van onze dochter geboren worden en dat willen wij graag. Vorige keer was het na de pil na 1 ronde namelijk raak. Nu gaan we er vanuit dat het zeker wel langer gaat duren aangezien ik het afgelopen jaar n.a.v. de bevalling 2 keer aan mijn bm ben geopereerd en van de week is er een cyste in mijn eierstok ontdekt. Eigenlijk versnelt dit laatste nieuws mijn drang naar een brusje... dus misschien dat we toch gewoon na deze strip al stoppen ipv er nog 1 achteraan te gooien.

8. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    @sunnie
    Nee ik liep niet bij een gyn......ik werd na bijna 1,5 jaar zwanger maar dat is een miskraam geworden, 4 maanden daarna was ik opnieuw zwanger van m'n dochtertje.

Mijn dochter is nu bijna 17 maanden, dus ze is zoiezo over de 2 jaar als ze een brusje krijgt misschien wel 3 je weet niet hoe t loopt allemaal. Hoop t echt nog een x mee te maken.....t zwanger zijn enz.

9. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee he, is geen pijl op te trekken hoe het loopt. Kan nu zomaar ineens veel sneller raak zijn.
    Wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Was je al ver in je zwangerschap?

10. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Vriezenveen
    -k heb een zoontje hij is bijna 11 maanden oud, de eerste keer ben ik gestopt met de pil en ook gelijk zwanger.
    Nu is het weer spannedn. Wij willen graag als het kan en mag de kindjes vlak na elkaar vandaar nu al beginnen omdat het ook erg lang kan duren je weet het nooit.

Gatsie een miskraam was je zwangerschap erna dat niet erg spennend of het wel goed zou gaan? Kon je toen ook minder genieten de eerste weken?

11. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopen dat het weer zo snel gaat Gwendatjuh ;). En met 11 maanden stoppen met de anticonceptie is helemaal niet vroeg hoor. Helemaal als je wilt dat de kleintjes weinig in leeftijd verschillen. Ik ken dames die na een bevalling niet eens meer beginnen met anticonceptie. Dat lijkt me wel heftig, kun je snel weer zwanger zijn en zit je nog met een heel klein babytje. Maar dat kan ook natuurlijk.

12. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    heey hier net gestopt met de pil.. vandaag ongi geworden dus wij gaan ronde 1 in, spannend :D

13. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Vriezenveen
    Ja ik ken er ook wel wat die nog eerder zijn. Haha.
    Cbella dus ook spannend voor jullie!! We houden elkaar op de hoogte en ben benieuwd wie we als eerste mogen feliciteren!!

14. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    @gwendahtjuh jha altijd gezellig hoor, ben al eerder met de pil gestopt geweest maar door omstandigheden toch weer even geslikt en nu gaan we der voor haha ben benieuwd wat mn cyclus gaat doen, vorrige keer had ik gemiddeld een cyclus van 24 dagen dus best kort.

15. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Vriezenveen
    Oke spannend, ik had bij onze eerste een cyvlus vab 26 dus ben nu benieuwd wat het is. Bij de eerste was ik aan de pil en nu heb ik een spiraal dus kan ook anders zijn.

16. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    jah inderdaad heel spannend allemaal, ben de ongi wel zat nu haha wil klussen ;) als het over is bespring ik mn ventje :)

17. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed plan ;). Nog even wachten Cbella en dan komt die eerste eisprong. Vond ik geen pretje toen ik 2 jaar geleden van de pil was voor onze eerste. Maar wel handig, weet je wel wanneer je extra je man kunt bespringen ;).

18. Mikouw

Mikouw Lid

28 mei 2012
    30
    0
    0
    Limburg
    Hallo hallo, ik ben drie maanden geleden gestopt met de pil. Menstrueer nu en vanaf nu gaat ook de vervangende anticonceptie het raam uit :). Alleen dat al is fijn haha, nu afwachten hoeveel "rondes" we nodig hebben!

19. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Ik verplaats jullie topic naar 'zwanger worden clubs'.

Lotte

20. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Vriezenveen
    gisteren mijn spiraal laten verwijderen, gelukkig viel het mee voelde er niks van.
    Meteen ongi geworden dus nu gaan we een spannende tijd tegemoet ben erg benieuwd.

Deel Deze Pagina