Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

@Hope: Jeetje wat erg van je moeder:( Vreselijke ziekte..

@Veer: Hoofdpijn heb ik juist als ik de pil slik! Heeft denk ik toch wel met hormonen te maken dan..

Vertellen als ik zwanger ben.. heb geen idee haha. Vorige keer dacht ik eerst ik ga niks vertellen. Maar ik kan echt zo moeilijk me stil houden tegenover mn ouders/ broer en schoonzus.

Roken doe ik niet, en drinken heel af en toe.. Dus dat scheelt voor mij weer:D

Ontpillen heb ik tot nu toe geen last van. Voel ook altijd heel duidelijk mijn eisprong! Die waarschijnlijk vandaag of morgen komt. Zit nu op dag 13 en gisteren had ik beetje pijn, vandaag al heel wat meer! Ben benieuwd!:)

2. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Goeie morgen meiden!!!

@ wendy: Hoe was het gister bij Jeroen v/d Boom?? Gezellige avond gehad?
    @ Giulietta: En al in het regenachtige Nederland aangekomen? Hopelijk heb je een goede vlucht gehad!
    De rest ook een fijne avond gehad? :)

Helaas kan ik nog niet mee praten over het ontpillen maar dat gaat niet lang meer duren... :D

3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik had gister een poosje ineens erg last links onderin mijn buik en een soort drukkend gevoel. Toen dacht ik ook zou het m'n eisprong zijn. Maar ik heb geen idee hoe dat voelt haha. Hoe voel jij dat Fairytale?
    In principe zou het ook nog geen tijd zijn was gisteren pas dag 11, maar je weet het niet natuurlijk zo kort na de pil...
    Kan ook gewoon iets anders zijn geweest.

4. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Ik heb rond mijn eisprong altijd menstruatieachtige buikpijn, altijd een paar dagen lang.

Ik heb nooit echt last van ontpillen gehad, alleen omdat je zo op je lijf aan het letten bent voel je van alles (terwijl je normaal hiervan niets zou denken!)

Wat een lekker weertje vandaag, weer om binnen te blijven!!

5. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Nou zeker een lekker weertje zeg! Ben die herfst wel weer zat nu ;)

Ik denk ook niet dat het specifiek aan het ontpillen lag. Toen ik de pil slikte had ik ook wel regelmatig hoofdpijn. Hoopte ook juist dat het nu minder zou worden. Maar kan natuurlijk nog even duren. Ben pas 2 weken geleden gestopt immers. Vandaag voel ik me juist heel goed. Energiek en helemaal geen hoofdpijn. Zelfs amper last van m'n rug!

6. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Vanavond weer steekjes links onderin de buik. Gek dat het steeds savonds is. Heb wel (bijna) vruchtbaar slijm gespot. Gelijk blij ;) betekent hopelijk een normale cyclus!

Het is hier rustig vandaag! Iedereen lekker weekend aan het vieren natuurlijk. Gelukkig nog wel mooi weer geworden!

7. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Wat wordt er veel gekletst, gezellig! Leuk om te lezen hoe iedereen er zo mee bezig is. Je wil er voor gaan en opeens ben je er dan heel veel mee bezig.

@ Veer spannend zeg! Wij lopen trouwes gelijk met de cyclus.. Kan goed hoor op dag 11 je eirprong, heb ik ook volgens mij. Ik heb gister ook echt mijn eirpong gevoeld.. ook een drukkend en stekend gevoel aan de rechterkant. Daarna last van mij rug aan de rechterkant en nu is het helemaal over. Ik heb wel vaker een cyclus van 23 dagen - 27 dagen dus als je er 14 dagen bij optelt komt het wel zo uit. Vreemd 's avonds maar misschien is je lichaam dan wat rustiger ofzo?

@ Guillete ben je al in NL?

@ Wendy leuke avond gehad?

8. Fairytale

Bij mij voelt het idd als een soort menstruatieachtig pijn maar toch wel iets anders.Lastig om uit te leggen.. En wat kleine steekjes aan de linkerkant..

Iedereen een fijne avond!
    Ik ga op verjaardag! :)

9. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ben in NL! Vlucht ging goed, geen turbulentie gelukkig :) We zijn nu bij mijn schoonouders, ff snel hier spieken ;)

Veerr, ik had de eerste 2 weken ook (milde) hoofdpijn. Heb ik normaal nooit. Is na mijn waarschijnlijke vruchtbare dagen weer over.

En tijdens vruchtbaar slijm dat ik had ook veel steken in buik gevoeld en menstruatiepijn, dus hopelijk gunstig en idd een ei gehad!

Iedereen lekker weekend aan het vieren? Ik zal wat minder actief zijn hier deze week, bang om betrapt te worden :p En we gaan allemaal leuke dingen doen dus genoeg afleiding! Zal zeker wel af en toe hier komen checken :D

10. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik heb dat inderdaad ook Giulietta! Ook geen erge hoofdpijn maar wel
    aanwezig. Het kan geloof ik ook zijn dat dan bijna je ei is. Denk dat ik hem nog niet gehad heb want gisteren was dat slijm nog niet.

Mooi dat je rustig in NL bent aangekomen. In het heerlijke herfst weer!

@ ikkie : benieuwd wie als eerste ongesteld is dan ;) of juist niet ongesteld!

11. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    @ veer.. ja ik ben ook benieuwd. Ik weet nog wel van de vorige keer dat de wachtweken altijd zooo lang duren en dat je allerlei symptomen voelt of wilt voelen, spannend

12. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja daar ben ik ook wel bang voor. Proberen jezelf niet gek te maken! Moeilijk :)
    Ben echt snot verkouden zeg bah. Voordeel is wel dat ik me nu niet afvraag waar de hoofdpijn van komt haha.

Hoe is het met jouw ontsteking Wendy? Al bijna over?

13. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Goedemorgen dames! Iedereen een leuk weekend tot nu toe? Wij hier wel hoor.

Ik heb ook niet echt ontpil klachten. Wel hoofdpijn, maar dat heb ik wel vaker. Vanochtend voelde ik wat kleine steekjes in mijn onderbuik, dus heb net voor de fun een eerste ovulatietestje gedaan. Er was een heeel licht streepje te zien. Je moest wel goed kijken hoor. Dus ik denk dat mijn ei zich aan het voorbereiden is. Morgen ga ik denk geen testje doen (of misschien ook wel, haha). denk dinsdag pas weer.

Jullie toevallig ook bezig met ovulatietesten?

14. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Veer: ja er zijn wel meerdere kwaaltjes waarbij je meteen niet mag vliegen. klachten aan je oren bijvoorbeeld, en erge verkoudheid. Maar zoals ik al zei.. ik kan heeeeeel slecht liegen.

Wendy, wat naar van je opa. Maar wel fijn dat hij nog wel van de kleine heeft geweten.

Roken en drugs heb ik nooit gedaan trouwens, drinken af en toe. Ik denk niet dat het opvalt als ik ineens een drankje af sla. Ik drink nu nog wel 1 a 2x in de week een wijntje, maar meer ook niet. Zodra de test positief is stop ik hier natuurlijk direct mee.

15. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    @ Veer er zijn er veel verkouden nu, balen! Hoelang is jou cyclus meestal?

@ Hope, dat lijkt me ook moeilijk zeg om iets verzinnen. Kun je dan wel leuk alternatief werk doen op de grond? Ben je vaak van huis en hoe zou je dat dalijk gaan doen als je moeder bent? Wel een gaaf beroep lijkt me dat!

16. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja irritant dat het net tijdens de vruchtbare dagen is!
    Ik weet niet hoe lang mijn cyclus normaal is want ben net met de pil gestopt. Kan me het niet herinneren van 6 jaar geleden.

17. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Ja, ik woon meer dan 50km van schiphol. Ze willen niet dat je tijdens je zwangerschap zoveel km's moet afleggen voor vervangend werk op Schiphol zelf. Dus als er plek is krijg ik dan vervangend werk bij adecco of manpower bij mij in de buurt. Als er niets beschikbaar is dan wordt het 9mnd thuiszitten ben ik bang.

Ik werk 70% dus ik krijg voor elke gewerkte dag een vrije dag. Bij 3 dagen werken dus 3 dagen vrij en bij 5 dagen werken 5 dagen vrij, maar in de praktijk is dit soms ook wel 6 of 7 dagen ivm extra vrije dagen die we krijgen na elke 5 nachten niet thuis slapen. Prima te doen dus, en ik vindt mijn werk echt veel te leuk om op te geven. Maximale wat ik nu van huis ben is 4 nachten. Als er een kindje komt blijf ik net zo veel werken. Momenteel vlieg ik alleen op Europa, als ik buiten Europa ga vliegen ben ik nog meer dagen vrij. Maar dit is allemaal prima te combineren, mijn vriend heeft een kantoor baan, de dagen dat ik er niet ben kan de kleine overdag naar een flexibele opvang of bij de opa's en oma's terecht. Hoe gaan jullie dat doen?

Fijn dat je goed geland bent zonder te veel tubulentie Guiletta! Nu genieten van de familie :)

18. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ben druk geweest dus heb alleen even de laatste pagina gelezen. Ik lees zo alles ff terug als de kleine ligt te slapen.

Veerr: Jij ook al last? Ik heb ook nog steeds last hoor van die holte ontstekingen. Heb nog 1 dag ab. Maar het gaat wel al wat beter. Ook hier enorme hoofdpijn. Niet te lang mee lopen hoor. Gewoon naar de dokter.

Hope: Knap hoor, 50 km van je werk. Dan moet het inderdaad leuk zijn als je dat ervoor over hebt. Het was trouwens niet mijn opa maar de vader van mijn man. We waren erbij toen hij zijn laatste adem uitblies, erg heftig. Maar ik probeer het zo te zien dat mijn zoontje nu een bijzondere beschermengel heeft.

Hier: Heb enorm last van krampen. Lijkt wel of ik heftig ongi ben. Dat kan een ei syptoom zijn dus vanavond even snel een klusje tussendoor.

Jeroen v.d. Boom was trouwens erg gezellig. Lange Frans en Ben Saunders gaven een gastoptreden. Ik was wel pas om 1.00 uur thuis. Verder vandaag op visite geweest bij mijn opa en oma en net thuis. Ben kapot van dit weekend en er staat een drukke week op me te wachten poehh...na de klus dus snel mijn bedje in.

19. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Dat is een eind Hope 50 km! Krijg je dan wel betaald als je 9 maanden geen werk hebt?

Wendy, vervelend dat je nog steeds last hebt! Die krampen kunnen er inderdaad mee te maken hebben. Snel klussen ;) hier geen last vandaag, ook opeens geen vruchtbaar slijm. Weet het niet meer hoor haha. Net maar ff geklust. Blijf deze week nog maar om de dag klussen voor de zekerheid. Ben benieuwd.

20. Fairytale

Hoii

@Hope: Dat is ook lastig maar neem aan dat je wel gewoon betaald krijgt?

@Veer: Gaat echt rond! Beterschap.. Gaat echt rond.. Zoontje was vd ook al flink verkouden!

@Wendy; Klinkt inderdaad als een eisprong! Klussen maar!:)

Hier ook nog steeds steekjes/krampjes.. Heb de pijn al vanaf vrijdag, dus ben wel benieuwd wanneer de eisprong is! In ieder geval veel geklust haha..Heb meestal een cyclus van 28 dagen dus daar ga ik maar ongeveer van uit! Zou de eisprong vandaag zijn..

Ga nu lekker een filmpje kijken met mn mannetje
    Fijne avond!:D

Deel Deze Pagina