Idd er is veel gekletst. Heeft even geduurd maar ben weer bij Iedereen is het weekend goed voorgekomen volgens mij. Ik lig nu eindelijk met mijn beentjes omhoog. Was echt lekker druk geweest in de winkel. Ik kan nog niet mee praten over een mogelijke eisprong maar vind jullie ervaringen erg interressant om te lezen dan weet ik waar ik over 2-3 weken op moet letten Iedereen nog een hele fijne avond!
Heerlijk zeg, wakker worden met een koffie, koffietijd op tv en ondertussen hier jullie verhalen weer bijlezen. Ik zeg, een goed begin van de dag.. haha! Om precies te zijn woon ik zelfs 64,5 km van Schiphol. Maar het scheelt natuurlijk dat ik niet elke dag heen en weer hoef te rijden. Als er geen geschikt vervangend werk in de omgeving is en ik dus thuis moet zitten, krijg ik mijn normale salaris gewoon voor 100% uitbetaald, gelukkig! Ga het vliegen dan wel ontzettend missen. Na mijn zwangerschap zal het ook een paar maanden duren tot ik weer de lucht in ga omdat ik borstvoeding wil gaan geven. Hebben jullie al nagedacht over hoe jullie je zwangerschapsverlof in gaan delen? hoeveel weken ervoor, en hoeveel erna? Sorry Wendy, eventjes verkeerd gelezen, bedoelde natuurlijk inderdaad je schoonvader. Wel mooi dat jullie er bij waren op het laatste moment van zijn leven. Valt op dat ook iedereen wat klachten in zijn buikstreek heeft.. alle eitjes bereiden zich voor! Ik voel steeds een soort plopjes in mijn buik sinds gisteravond. Ik ga om 12 uur weer een ovulatietest doen, kan het niet laten Bij mij in de kennissenkring komt ineens iedereen naar buiten met blij babynieuws.. Echt super veel. Hartstikke leuk, maar ik ben ook een piepklein beetje jaloers. Hoewel ik daar helemaal geen reden voor heb, want ik zit pas in ronde 1. haha Morgen ga ik op kraamvisite bij een vriendin. Zo leuk! Heb een leuk blauw rompertje van STOER! gekocht. Mijn vriend en ik zijn gister met zijn tweetjes naar de Prenatal geweest. Was zo leuk! Lekker samen alvast een beetje tussen de baby spulletjes snuffelen. Mijn vriend werd ook helemaal enthousiast en zei steeds: neem maar alvast iets leuks mee! Haha, Maar ik wilde nog niets kopen. Straks duurt het heel erg lang en dan zie ik telkens dat pakje liggen.
Hoi dames, Ik vroeg me af.. Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik slik de pik al een hele tijd niet meer, maar oktober is de eerste maand dat wij er samen echt voor gaan. Ik zou het leuk vinden om met jullie te kletsen.. Groetjes!
Delilah: komt nog wel! Voor je het weet is het zover hoor. Weet nog dat ik in die ongeduldige fase van bijna/net stoppen met de pil en nu alweer een paar weken verder. Straks denk jij ook bij ieder buikpijntje dat het je eisprong is haha. Hope: dus het komt er op neer dat jij straks wel een tijdje op de grond blijft! Voor zwangerschapsverlof moet je eerst een baan hebben maar als ik tegen die tijd werk heb dan zie ik het wel weer verder. Zodra het kind er is wil ik sowieso niet meer fulltime werken. Hopelijk is je ovutest positief! Hoever zit je in je cyclus vandaag? Hier is vorige week een baby geboren bij vrienden en een familielid had eigenlijk iets minder dan 1,5 week geleden al moeten bevallen. Denk dat die ingeleid zal worden als het niet opschiet. Echt jaloers ben ik nog niet, maar denk dat dat wel toeneemt met de ronde haha. Misschien ben je wel in 1x zwanger, dan heb je echt niks om jaloers op te zijn dan zijn wij allemaal jaloers op jou! ;P Ik zie ook al regelmatig leuke dingetjes voorbij komen op internet etc. maar durf het ook nog niet aan om iets te kopen. Stel dat het niet 1 2 3 lukt lijkt het me inderdaad erg confronterend al die babyspullen! Liekj: tuurlijk mag je je aansluiten! Gezellig toch. Als ff de volgende info geeft zet ik je op het lijstje: leeftijd, ronde, hoeveelste kindje, NOD
Ik dacht steeds dat morgen mijn vruchtbaarste dag was maar blijkbaar is het vandaag zie ik nu in mijn banner haha. Dan toch nog maar ff klussen misschien vanavond! Ook al is om de dag beter.
24 jaar 1e ronde 1e kindje nod 3 november Gebruikt er van jullie iemand ovulatie testen? Ik ben er mee begonnen omdat mijn cyclus niet regelmatig is.. En heb nu op dag 8 al een licht streepje.. Niet verwacht zo vroeg al een licht streepje te zien. Dat wordt goed oefenen vanavond na mijn werk! Leuk om te lezen dat iedereen hier ook al babyspullen bekijkt.. Wij zijn gisteren op kraamvisite geweest, dan zie je daar ook zo'n leuke dingen.. Babykamer hebben we al (Nouja, kunnen we tzt overnemen van schoonzus) dat is wel fijn.
Welkom Liek, gezellig weer een meid erbij! @ Hope ik ken je gevoel hoor, nu heb ik dat nog niet zo sterk maar de voige keer wel heel erg.. Hier ook steeds meer zwanger en baby nieuws.. Nog een ovu testje gedaan?? @ veer heel herkenbaar.. ik denk echt dat mijn eisprong vrijdag is geweest maar klus nog steeds wel om de dag hoor.. je weet maar nooit.. baal er wel een beetje van want ik dacht dat ik mijn ei deze dagen pas zou hebben dus we hebben afg donderdag geklust en ik wilde vrijdag ook klussen maar toen had ik dienst van 20..00 uur tot 05.00 uur en mijn man was pas om 19.00 uur thuis dus toen kon het die dag niet terwijl ik juist mijn ei die avond heb gevoeld.. Zal deze ronde dus wel niets zijn.. Balen is dat dan.. Hope daar zou jij dan ook wel last van hebbend dat als je net in de lucht zit en je niet naar huis kan. @ DeliLah als wij weer ongi zijn dan heb jij de wachtweken nog te goed.. spannend..
Veer, jij hebt idd natuurlijk geen zwangerschapsverlof. Ook wel lekker! kun je zolang van je zwangerschap en kindje genieten als je zelf wilt Hoop dat je strakjes een leuke Parttime baan kunt vinden. Spannend, vandaag dus nog maar even extra klussen Leuk hoor. Ik ben zo benieuwd eind deze maand als we allemaal een test hebben gedaan. Ik heb net weer een ovulatietest gedaan. weer een heel licht streepje, ietsjepietsje donkerder dan gister. Maar van een eisprong kun je nog niet spreken denk ik hoor. Ik zit nu op dag 9. Beetje vroeg ook nog, maar je weet het nooit natuurlijk. Klussen doen we morgen, omdat ik woensdag een nachtje van huis ben. Zul je net zien dat ik dan mijn eisprong heb., dus dan zitten er in elk geval al wat zaadjes op het eitje te wachten mocht ie gaan springen Liekj, ik had ook op dag 8 al een heel licht streepje. Maar ik heb vernomen dat de streep echt moet knallen. Dus gewoon lekker door blijven testen en idd, lekker oefenen voor de echte klus kan geen kwaad Ja.. babydingetjes kijken.. zooo leuk, lekker weg dromen hoe het zal zijn straks.
Giuletta - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje - NOD 18 oktober Fairytale - 23 jaar - ronde 1 - 2e kindje - NOD 21 oktober Ikkie24 - 28 jaar - ronde 1 - 2e kindje - NOD 22 oktober Veerr - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje - NOD 23 oktober 00Wendy00 - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje - NOD 24 oktober Hope86 - ? - ronde 1 - 1e kindje - NOD 27 oktober Knorretje87- 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje - NOD 30 oktober Leotje - 29 jaar - ronde 1- 2e kindje - NOD 31 oktober Liekj - 24 jaar - ronde 1 - 1e kindje - NOD 3 november Delilah02 - 25 jaar - ronde 0 - 1e kindje - Begint volgende ronde! BabyR - 25 jaar - ronde 0- 2e kindje - Begint volgende ronde!
Ikkie: ja het is lastig allemaal. Ik heb ook geen idee of ik mijn ei echt gevoeld heb. Zal het merken als ik eerder ongesteld word Balen als je het dan net mist he. Maar als je donderdagavond geklust hebt moet er in principe nog zaad klaar hebben 'gestaan'. Ben ook echt benieuwd naar onze testen! Zou het ergens raak zijn? Hope ik ging net het lijstje bijwerken en zag dat ik jouw leeftijd nog niet heb ingevuld. Hoe oud was je ook alweer? Dan vul ik dat nog even in. Liekj: ik gebruik nog geen ovutesten. Ben pas net met de pil gestopt dus eerst maar even afwachten wat mijn cyclus doet. Wil nog niet geld voor niets gaan uitgeven. Maar als het na 2 of 3 maanden nog niet gelukt is ga ik dat misschien wel doen hoor. Zal vast wel veel te snel ongeduldig worden
Hoi meiden,,, Ik had al een nieuw onderwerp geopent, zonder eerst rustig te kijken of er nog niet zoiets bestond.. Ik heb iig het volgende gepost en ik denk dat het hier beter past.. Woon nu 2 jaar samen met mijn vriend en na een hoop getwijfel (bij interesse zie andere berichten) hebben we afgelopen zaterdag besloten er ECHT voor te gaan... Mijn spiraaltje is 3 maanden geleden eruit gehaald (wegens lichamelijke problemen, bij interesse zie oudere berichten) en daarna aan de pil begonnen... Afgelopen maand werd ik maar niet ongesteld en toen dachten mijn vriend en ik dat het toch zo ver was... Dit was niet het geval, mijn cyclys is gewoon nog een beetje in de war.. Hoop dus dat ik snel een stabiele cyclus krijg, nu we ervoor willen gaan!! Ik ben zoooo blij dat we de knoop eindelijk hebben doorgehakt en zou het leuk vinden om te lezen dat er nog meer mensen zijn begonnen op of rond oktober Mijn NOD is denk ik rond 28 oktober want mijn vorige cyclus was 33 dagen...
Welkom Liekj!! Gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!! Ik heb altijd gezegt dat ik geen ovulatie test wil gebruiken pas na een paar maanden als het nog steeds niet gelukt is. maar een vriendin van mij is nu zwanger meteen in de 1e maand was het raak. Hun hebben wel een ovulatie test gebruikt omdat zij het klussen niet als fijn ervaard. Ze had dus nog een volle doos met ovulatie testen over en die heb ik toen van haar gekregen voor als wij ze ooit nodig zouden hebben. Nou heb ik ze dus thuis liggen. Aan de ene kant wil ik het gewoon uit ons zelf proberen maar aan de andere kant.... waarom ook niet ik heb ze al in huis haha Ik zal eens met mijn wederhelft overleggen Hope: Wel heel fijn dat je toch doorbetaald wordt als je straks niet meer de lucht in mag!! Het jaloerse gevoel komt mij ook wel bekend voor Niet bij mijn virendinnen maar bij mijn schoonzusje. Zij vertelde ons paar weken geleden dat ze zwanger was en ik was zo verbaasd..... ze is net een jaar samen met haar vriend, is na 2 maanden bij hem in getrokken en nou blijkt dat ze na 4-5 maanden verkering al gestopt waren met de pil.... Het gaat daar allemaal zo snel dat ik er een beetje van stond te kijken. zei is ook een stuk jonger als wij ze scheelt 5 jaar met haar broer (mijn vriend) Ik heb er toch wel moeite mee gehad dat wij nou niet diegene zijn die hun ouders opa en oma kunnen maken en dat zei binnen een jaar tijd alles heeft waar wij zo hard voor werken. Eerst natuurlijk het huis en noem alles maar op. Wij hebben na het huis weer goed moeten sparen om hier aan te kunnen beginnen want anders was het al veel eerder geweest en bij hun kan het allemaal zo maar. Dat is me de eerste weken wel zwaar gevallen en heb er voor mezelf wel moeite mee gehad. maar Ik heb het nu een plaatsje gegeven. Het klinkt misschien allemaal wel heel egoistisch maar ik gun het ze echt allemaal van harte alleen vind ik het allemaal snel gaan. En misschien was ik eerst liever mama geworden als tante
Buddhatobuddha jij bent ook van harte welkome!!! Je past idd wel in dit groepje thuis denk ik Gezellig!!
Welkom buddha! Leuk dat jullie ook besloten hebben er voor te gaan. vervelend dat je cyclus je nog een beetje in de maling neemt. Hoop voor je dat hij gauw regelmatig wordt. Veer, ik ben 26
Ik ben 13 dagen geleden gestopt met de pil! Wil heel graag meepraten met meiden die in hetzelfde spannende schuitje zitten!!!
Wat een hoop nieuwe mensen ineens. Gezellig! Geef ff je leeftijd, ronde, hoeveelste kindje en NOD door dan zet ik jullie op het lijstje. Delilah: ik snap wel wat je bedoelt hoor. Sommige mensen beginnen er inderdaad erg snel aan. Ik vind het ook niet verstandig, maar wat doe je eraan? Snap ook dat je ervan baalt dat ze jullie als het ware inhaalt. Helaas is het niet anders
Welkom Martinef! Gezellig hier.. steeds meer berichten. Zie dat ik voor mijn vorige bericht nog wat berichtjes gemist heb. Ik snap jou verhaal helemaal Delilah. Hoewel je het ze, zzelfs in zo'n korte periode, best gunt steekt het toch een beetje als je er zelf zo hard voor hebt moeten werken en moeten wachten. Dat is net zoiets als dat jij heel hard moet studeren om een voldoende te halen, en dat een ander zonder een boek open te slaan een 9 haalt.