Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Over namen gesproken... hebben of denken jullie ook al wel eens aan babynamen?? Wat voor naam je je kindje zou willen geven? Ik kijk wel eens op van die site's en dan zie je echt heeeeeeel veeel verschillende namen. Ook waar ik soms nog nooit van heb gehoord. Ik persoonlijk houd van korte en stoere namen.
    En jullie??

2. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Wij hebben echt al heel lang namen bedacht, alleen zijn ze ondertussen al een paar keer gewijzigd maar denk dat we nu wel de definitieve namen hebben. Ik houd ook van korte namen!
    Ik zal je even veranderen op het lijstje Delilah. Je bent nu immers officieel in ronde 1 :D

Ik word al helemaal gek van mezelf. Wil niet 2 weken wachten nog!
    Voel inmiddels wel van alles, ook al vertel ik mezelf steeds dat dat nog helemaal niet kan! Stom is dat he.

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik hou idd ook van korte stoere namen. Mijn zoontje heet Dane (uitspreken als deen)....

Zwangerschap: Poeh ff terugdenken hoor. Bij mijn zoontje was ik vanaf week 6 tot 11 wel misselijk en soms overgeven. Daarna had ik tot 6 maanden gewoon geen trek. Verder heb ik de zwangerschap als heerlijk ervaren. Ondanks alle anderen kwalen zoals bekkenfysio, ijzertekort en vreselijk oedeem vanaf 28 weken. Dan kan niet op tegen dat getrappel in je buik. Maar o o o...als ik die foto's terugzie. Wat was ik opgeblazen zeg haha...en wat een buik hihi.

4. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Hallo dames,

Mag ik ook meekletsen?

Ik ben Yvonne, ben 27 jaar, zit nu in de eerste ronde voor een derde kindje. NOD is 29 oktober.

Ik ga hierbij uit van een cyclus van 28 dagen, maar de laatste 2 cyclussen waren 24 en 22 dagen. Daarvoor wel langer, maar het is denk ik nog een beetje in de war door de bevalling.

Dochterlief is geboren in november 2007 en wordt dus aankomende november 5 jaar.
    Zoonlief is afgelopen maart geboren en is nu dus ruim 6 maanden.

Ik ben erg druk met de kinderen, huishouden en studie, dus ik zal niet altijd even veel meekletsen. Meestal lees ik wel alles.

Groetjes
    Yvonne

5. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    NOD lijst

18 oktober / Giuletta / 26 jaar / ronde 1 / 2e kindje
    21 oktober / Fairytale / 23 jaar / ronde 1 / 2e kindje
    22 oktober/ Ikkie24 / 28 jaar / ronde 1 / 2e kindje
    23 oktober / Veerr / 25 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    24 oktober / Wendy / 30 jaar / ronde 1 / 2e kindje
    27 oktober / Hope86 / 26 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    28 oktober / Buddhato/ 24 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje
    30 oktober / Knorretje/ 25 jaar/ ronde 1 /1e kindje
    31 oktober / Leotje / 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje
    3 november / Liekj / 24 jaar / ronde 1 /1e kindje
    7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje

Wacht nog een ronde:
    BabyR / 25 jaar /ronde 0 / 2e kindje

6. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Welkom Beitsche. Heb je meteen op het lijstje gezet.
    Heb hem meteen wat overzichtelijker en vrolijker gemaakt! :p

7. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Goed bezig Veerr!!!

8. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Woooooooow wat veel gekletst!! Heb nu even weer stiekem tijd om hier te kijken hihi ;)

Welkom alle nieuwe dames! Leuk hoor zoveel meiden.

Zwangerschap: van week 6 t/m 14 weken heel erg misselijk plus elke dag overgeven.. Daarna ging het beter en met 16 a 17 weken was de misselijkheid helemaal weg. Daarna was het op en top genieten!! Had geen kwaaltjes en ik had een super mooie ronde naar vorenstaande buik. O wat was ik trots en wat heb ik mijn buik gemist na de bevalling! Ik ging 6 dagen overtijd, maar vond dat helemaal niet erg. Ik genoot nog heerlijk die laatste week overtijd van mijn mooie buik en het getrappel. Heerlijk!

Hier alles goed. We genieten lekker van onze familie en vrienden hier. Tijd vliegt!! Gelukkig maar, gaat het sneller richting NOD :D Maarrr denk dat het niet raak is deze ronde.. Ik voel namelijk echt helemaal niks! Als ik cyclus van 28 dagen zou krijgen, dan is zondag al mijn NOD. Ik heb geen krampen, nauwelijks zere borsten, echt helemaal niks! Dus verwacht gewoon een ongi :( Heb ik ook nog eens allemaal pukkeltjes de laatste dagen, bah! Ga ook niet testen, doe ik pas als ik 18 oktober nog steeds niet ongesteld ben..

Dames succes allemaal! Ga me weer bij de familie voegen :p

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Kan het niet laten :D. Ben nou eenmaal van de foto´s hihi.

Dit was mijn buik met 39 weken.....kunnen jullie je, en ik, alvast voorbereiden.

Bekijk bijlage 279424

10. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Zo Wendy wat een buik had je zeg :D

Ik ben tot 18 weken erg misselijk geweest en dagelijks overgegeven, daarna ging het gelukkig beter. Aan het eind was ik wel opgeblazen van het vocht.

Spannend giulietta wachten op je NOD. Toen ik zwanger was van mijn zoontje, voelde ik ook niks voor mijn NOD!
    Hadden jullie al het gevoel zwanger te zijn voor je NOD?

Veerr goed bezig met je lijstje.

Welkom nieuwe dames

11. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik vraag me ook af of jullie al wat voelden!
    Ik heb de hele dag al een erg opgezette buik, maar geen last van mijn darmen ofzo. En raar gevoel in m'n borsten. Maar ik denk dat ik dat alleen maar denk omdat ik het graag wil haha. Irritant dit man!

Flinke buik Wendy! Leuk hoor.

12. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Hallo allemaal,

Ik had bij beide totaal geen kwaaltjes, behalve dan de normale kwaaltjes vlak voor de menstruatie ( opgezette buik).

Wat ik bij beide wel had was een soort 'weten' dat ik zwanger was. Bij dochterlief wist ik het een halve dag na de eisprong en bij zoonlief een tijdje later. Heel gek. Ik wist ( en manlief had het bij zoon ook) dat ik zwanger was.

Ben benieuwd of ik dat nu weer heb( als ik zwanger mag worden). Dat is altijd maar weer afwachten..

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Nou hé, het was idd een flinke buik. Vooral als je maar 1.62 m ben haha. Maar ik had gelukkig geen striemen niets...

Ik ben bij mijn zoontje in de 9 ronde zwanger geworden. Die 8 rondes ervoor had ik iedere maand verschijnselen haha. Maar in ronde 9 was ik te druk met verhuizen dus had die ronde eigenlijk opgegeven en ook nergens last van, en toen was het raak....

14. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hoi allemaal!

Wat een hoop te lezen weer haha.. had een drukke dag dus kon niet eerder reageren..

Beitsche: Gezellig dat je mee komt kletsen!

Wendy: Mooie buik had je toen! Hopelijk heb je hem gauw weer haha!

@Veer: Ik begin nu toch ook wat te voelen, maar denk niet dat het was is. Heb nu ineens een bloedneus terwijl ik nooit een bloedneus heb alleen in mijn vorige zwangerschap. Dus toeval denk ik, want nu kan ik dat toch nooooooit zo snel hebben.

Kwaaltjes: In mijn vorige zwangerschap had ik heel veel kwaaltjes. Kon amper lopen of ik was alweer kotsmisselijk. En dat heb ik gehad totdat ik ben bevallen. Ik ben wel 2 maand te vroeg bevallen en daar ben ik dus nu eigenlijk ook weer bang voor. Dat was voor ons een extra puntje om over na de denken om voor een tweede te gaan..

15. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Ik helaas wel striemen. :( nou ja, denk maar zo, er hebben twee hele mooie kindjes in gezeten en hopelijk nog een derde. Maar mijn buik zal nooit meer plat worden...

16. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Ik bedoelde da ik geen kwaaltjes had voor de positieve test behalve dan de gewone kwaaltjes die ik altijd heb als ik ongesteld moet worden.
    Bij mijn dochtertje ben ik wel misselijk geweest, maar niet zo als bij jou. Ik had er last van tot 18 weken. Kreeg helaas daarna wel last van mijn bekken.

Maar wel heel vervelend dat je zoo misselijk was :( Jeetje, dan kun je ook niet echt genieten. Hopelijk heb je er deze keer minder last van. Wat ik de laatste tijd veel gelezen heb is dat vitamine B6 kan helpen bij misselijkheid. Maar dan wel in een hogere dosis. Google er maar eens op. Er zijn ook steeds meer artsen die het voorschrijven.

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Bij iedereen verloopt het weer anders. Ben benieuwd hoe het gaat!
    Wil de tijd eigenlijk even 2 weken vooruit spoelen :D

Giuletta: maar jij verwacht dus zondag al je NOD? Op het lijstje sta je verkeerd dan. Daar staat 18 oktober. Wanneer ga je weer terug naar Italië?

Fairytale: rot zeg als je zo misselijk bent heel de tijd!

Wendy: zal je net zien dat het dan opeens raak is! Eigenlijk moet je er gewoon niet teveel aan denken, maar dat is zoooo lastig.

Hier weer een geboortekaartje in de bus. Binnenkort dus weer op kraamvisite. Zal ik wel weer nog meer kriebels krijgen :p

18. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Veerr wachten duurt lang hè! Hoop dat je kwaaltjes horen bij zwangerschap, maar je kan het idd ook willen voelen:)

19. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even heel snel een update: ben gewoon vanmiddag ongesteld geworden!! :$ Mijn cyclus was maar 25 dagen. Heb mijn ei dus veel eerder gehad dan gedacht.. Ik had echt gedacht dat ik super teleurgesteld zou zijn maar dat ben ik helemaal niet. bij mijn dochter 'wist' ik ook dat ik zwanger was, en nu had ik dat gevoel totaal niet. Ben blij dat mijn ongi dus nu al komt en niet pas na 32 dagen! Heb ik weer eerder mijn nieuwe vruchtbare dagen :D

Veerr, mijn nieuwe NOD is 8 november! Ik hou gewoon 28 dagen aan, verwacht dat mijn cyclussen wel langer zullen worden.

Dus voor mij alweer ronde 2!

20. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Jammer voor je giulietta, maar ja 1e ronde....

Je cyclus is dan toch nog een beetje van slag. Weetje voor de volgende maand dat je voor de zekerheid eerder moet beginnen met klussen;)

Deel Deze Pagina