NOD lijst Oktober 17 oktober/ Ikkie24 / 28 jaar / ronde 1 / 2e kindje 21 oktober / Fairytale / 23 jaar / ronde 1 / 2e kindje 23 oktober / Veerr / 25 jaar / ronde 1 / 1e kindje 24 oktober / Wendy / 30 jaar / ronde 1 / 2e kindje 27 oktober / Hope86 / 26 jaar / ronde 1 / 1e kindje 28 oktober / Buddhato/ 24 jaar / ronde 1 / 1e kindje 29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje 30 oktober / Knorretje/ 25 jaar/ ronde 1 /1e kindje 31 oktober / Leotje / 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje November 3 november / Liekj / 24 jaar / ronde 1 /1e kindje 7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje 8 november / Giuletta / 26 jaar / ronde 2 / 2e kindje 11 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 1 / 1e kindje Wacht nog een ronde: BabyR / 25 jaar /ronde 0 / 2e kindje
Aaaaaaarrrggghh... Nu is m'n tamp. alweer bijna schoon! Heel donkerbruin, vanmorgen echt helder rood met afvegen.. Dit gaat nergens over. Is het nu mn ongi of niet.heb ook wel kramp. Menstruatie is elke maand sh*t, maar als het niet lekker op gang komt is ook geen feestje... Zal ik toch thuis straks een testje wagen of niet? (Bij helderrode veeg en kramp kan het eigenlijk niet toch?)
@ Miekoe Het kan wel. Er zijn genoeg meiden die elke week nog ongie worden tijdens de zwangerschap (pseudo menstruatie). Het is dan meestal minder, maar sommigen hebben het 1 keer, anderen 3 keer en sommigen de gehele zwangerschap. Dus ja, het kan wel. Ik heb bij mijn dochter ook bloedverlies gehad op het moment dat ongesteld had moeten worden. Met helderrood bloed, ik geloof dat ik dat een hele dag had. Ik dacht dat het mis was, maar het schijnt dat het vaker voorkomt. Lang verhaal, maar ik zou dus testen ( met kruidvat 2 voor 5 of clear blue digitaal ( deze zijn redelijk gevoelig, clear blue met indicator schijnt gevoeliger te zijn). Wel spannend! Reken er niet te veel op, misschien is je cyclus nog gewoon in de war. Maar ik zou het wel zeker willen weten. Heb je meer kwaaltjes?
Ik bedenk me nu dat je vrij lange cyclussen hebt gehad, dus het zou nog te vroeg kunnen zijn om te testen... Ik zou alleen wel al nu testen, want ik ben veeeeeeel te nieuwsgierig En als het negatief zou zijn zou ik over 3 a 4 dagen nog eens testen
NOD lijst Oktober 17 oktober/ Ikkie24 / 28 jaar / ronde 1 / 2e kindje 21 oktober / Fairytale / 23 jaar / ronde 1 / 2e kindje 23 oktober / Veerr / 25 jaar / ronde 1 / 1e kindje 24 oktober / Wendy / 30 jaar / ronde 1 / 2e kindje 27 oktober / Hope86 / 26 jaar / ronde 1 / 1e kindje 28 oktober / Buddhato/ 24 jaar / ronde 1 / 1e kindje 29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje 30 oktober / Knorretje/ 25 jaar/ ronde 1 /1e kindje 31 oktober / Leotje / 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje November 3 november / Liekj / 24 jaar / ronde 1 /1e kindje 7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje 8 november / Giuletta / 26 jaar / ronde 2 / 2e kindje 11 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje Wacht nog een ronde: BabyR / 25 jaar /ronde 0 / 2e kindje
Dag dames! We zijn weer thuis! Heerlijke vakantie in NL gehad, het was ook nog eens super mooi weer afgelopen week. Hier in Italië wordt het nu ook herfst, maar wel nog rond de 20 graden Hihi, weten jullie wat ik heb mee genomen uit NL? De kruidvat 2 voor 5 euro zwangerschapstesten Die hebben ze hier niet!! Mooi goedkoop en als ik bij twijfel een keer een test doe is het niet weggegooid geld @Wendy, wat gek zeg dat bruinverlies! Kan het niet gewoon een ongi zijn aangezien je ook zulke krampen hebt? In mijn pilvrije jaar voor mijn dochter had ik 1 cyclus ook al rond verwachte eisprong paar dagen alleen bruinverlies, echt heel donkerbruin bijna zwart idd. Dat was achteraf toch een ongi.. Hoop het natuurlijk niet voor je!! @Miekoe ook jammer van je ongi, idd vol goede moed naar ronde 2! Is weer een ronde dichterbij een zwangerschap Hoe is het met de rest in de wachtbanken? Al kwaaltjes of dingetjes te bespeuren? Hier alles ok. Ongi is alweer bijna over. Nog wel redelijk wat krampen maar het is natuurlijk de eerste 'echte' menstruatie. Ik vond het echt niet erg! Eerste ronde had ik ook echt niks van verwacht. Ben blij dat het een redelijke normale cyclus was! Kom maar op ronde 2!
Hey meiden, Ik kan niet zo vaak meepraten dus ik heb wat bij te lezen! Volgens mijn ovulatietest ben ik nu vruchtbaar, dus gisteren het even gezellig gemaakt. Spannend hoor.. Wat jammer.voor degene die ongesteld zijn geworden. Echt balen! Maarja, goede nieuws is dat.je dan wel aan de tweede ronde kan
Giulietta: het was inderdaad best mooi weer de afgelopen week. Lekker voordelig die testen. Ik heb gisteren via internet besteld. Nog goedkoper dan die. Fijn dat je ongi bijna over is, kun je weer verder klussen straks! Op het wachtbankje is het hier onrustig. Zit mezelf veel te veel gek te maken haha. Maar denk dat ik dan volgende maand misschien wat nuchterder kan zijn erin. Zo van vorige keer was het ook niks. Denk dat het gewoon ontpillen is, want gelijk raak zou wel bijzonder zijn! Maar niet onmogelijk natuurlijk. Ben allang blij als ik gewoon binnen een normale tijd ongesteld word. Weet ik iig dat ik geen cyclus heb van 90 dagen ofzo Liekj: ja dan had je vast aardig wat bij te lezen. Succes met klussen! Hopelijk is het raak.
Veerr, wat vervelend hè da je dan zo lang moet wachten! Het is idd niet onmogelijk om direct na stoppen met de pil zwanger te worden, dus wie weet! Zou toch super zijn, ben jij als ts misschien wel de eerste zwangere van ons Ik duim in ieder geval voor je. Wat voor klachten heb je dan?
Vandaag niet zoveel. Heb alleen wel weer ontzettend hoofdpijn. Maar dat zie ik niet echt als symptoom. Was donderdag heel misselijk, eigenlijk de enige keer. Had toen de hele dag een soort ijzersmaak in mijn mond en heel veel speeksel steeds. Beetje duizelig en heel moe die dag. Heb nog steeds af en toe zo'n smaak. Veel van die krampjes onderin mijn rug en buik. Vrijdag eigenlijk niet veel last van iets. Maar gisteren weer zo moe, behoorlijk buikpijn een paar uurtjes. Verder veel hoofdpijn, veel heftige dromen die echt blijven hangen, veel witte afscheiding. Kortom vanalles en nog wat en waarschijnlijk allemaal nep haha.
Hmmm toch aardig wat klachten! Ik had afgelopen cyclus 0 klachten. Klinkt dat van jou toch wel meer hoopvol Kon je de tijd maar vooruit spoelen.. Helaas kunnen het ook ontpilverschijnselen zijn. Ik zou gewoon er vanuit gaan dat het ontpillen is en dat je ongesteld gaat worden. Is het een hele grote en leuke meevaller als toch blijkt dat het raak is!! Maar ja, er niet aan denken is eigenlijk onmogelijk als je constant die symptomen hebt Zit niks anders op dan wachten! Heb je wel wat afleiding komende tijd? Lekker shoppen, afspreken met vriendinnen, uit eten, bioscoop, naar je mama, knutselen/hobby's, sporten, beautydag.. Lekker dingen gaan doen die wat moeilijker zijn als je zwanger bent of een kindje hebt. Misschien kom je zo de wachttijd lekker snel door
Ja ga er ook gewoon van uit dat het niet zo is hoor. Heb vandaag ook bijna geen last dus dan is het iets makkelijker. Maar je denkt er teveel aan sowieso. Heel veel afleiding heb ik niet helaas. Vriendinnen hebben het ook druk. Ben helaas de enige werkloze in mijn omgeving dus vaak op jezelf aangewezen dan! Maar goed gewoon lekker bezig blijven. Komt wel goed hoor. Hoop eigenlijk dat ik misschien iets eerder ongesteld word dan heb ik zekerheid en kan ik de volgende ronde in. Tenzij ik helemaal niet ongesteld ga worden natuurlijk Maar ik denk zelf ook dat ik mijn ei vorig weekend al heb gehad, dus dan is het nog een klein weekje nu!
Weekje is nog te overzien idd. Weet niet of je van lezen houdt? Maar met een goed boek kun je ook lekker zoet zijn. Soms zit ik helemaal in een verhaal en wil ik maar blijven lezen, heerlijk! helaas is dat nu met mijn dochter lastiger en heb ik minder tijd voor een boek. Mijn favo's zijn de boeken van Jill Mansel. Lekker luchtig en romantisch
Ja ik lees graag. Sterker nog ik lig nu op de bank met een boek Hou van heel veel boeken dus dat is wel fijn. Van Jill Mandela heb ik geloof ik nog nooit wat gelezen. Zal er eens een meenemen bij de bieb. Ben nu in de laatste Nicci French bezig.
Goed bezig! Wij zijn aan het bankhangen. Lekker (geur)kaarsjes aan, dochter slaapt nog, lekker thee en koekje hmm! Straks even naar buiten wandelen. Heerlijk zondagje
Veerr, dat klinkt heel hoopvol!! Spannend!!! Hier zijn dus de duivels gekomen en best ook. Nu weet ik weer waarom ik toendertijd met de pil begonnen was. Was binnen een uur al weer doorgelekt (lang leve tampons én maandverband!) Gelukkig is dat alleen in de ochtend zo en de rest van de dag is het vrij weinig. Voelde me vandaag wel heel erg bleeehhh... Vermoeide benen en zere kaken (kaken schijnt ook een menstruatieklacht te zijn???)