Ohh heb daar ook echt geen zin in. Die normale ongesteldheid. Al dat bloed en meer krampen e.d. Maar goed wie weet is het niet nodig Heb geen idee of dat een menstruatieklacht is eigenlijk. Zou best kunnen hoor. Even googelen, als je dat nog niet gedaan had dan. Ik ga lekker naar bed, heb zo'n hoofdpijn heel de tijd. Word er gek van!
Veer spannend zeg!! Kan echt wel iets betekenen hoor . Toen ik zwanger was van mijn kleine mannetje had ik 9 dagen na de bevruchting echt al zwangcherschapssymptomen die ik tot 6 maanden heb gehouden. Van de ene op de andere dag had ik een vol gevoel na het eten, luste ik zoete dingen niet meer, waar ik normaal dol op was en was ik misselijk. Voor nod teste ik toen echt al vet posi. Nu nergens meer last van dus denk dat ik gewoon ongi ga worden, Van de week had ik ff goede hoop maar nu niet meer. Aach nog maar de eerste ronde.
@ mikoe balen zeg en dat je het zo erg bent.. pffff! Succes,, baal je er erg van? @Veer balen als je thuis zit, dan heb je idd alle tijd om eraan te denken, dat is wel minder. Ik heb goede hoop voor je! @Guilleta, fijn dat je ongi al weer over is,,., op naar de 2e ronde!!
Hè bah, Ik ben ziek! Last van mijn keel, hoofdpijn, last van mijn rug, misselijk en erg moe. Hopelijk heeft dit geen invloed op een eventueel bevrucht ei.
@ ikkie: heel klein beetje balen, maar het was pas ronde 1. Ik hoop natuurlijk dat het gauw raak mag zijn, maar ik vind het ook wel weer een mooie gedachte dat je er echt samen aan gewerkt hebt. Dus niet pats boem in 1x zwanger, maar iets meer moeite (niet teveel natuurlijk hihi). En wat Giulietta zei, vind ik ook wel een mooie om aan vast te houden, na elke ronde zit je steeds een ronde dichter bij je zwangerschap. Zo hou je de moed er wat beter in. @ Beitsche: beterschap meid!! Al passen jouw klachten ook wel bij zwangerschapsklachten. Ik weet niet of het een evt bevrucht ei kan schaden. Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.
Hoi allemaal! Alweer even geleden dat ik hier heb gereageerd! Had een druk weekend! Zal zo even alles bijlezen.. Beitsche; Beterschap! Hoor echt heel veel mensen om me heen die ziek zijn.. Miekoe: Wat vervelend dat je zo erg ongesteld bent zeg..Hopelijk is het gauw weer over! Giuletta; Gelukkig is je ongi weer over! Kan ronde 2 nu echt beginnen! Hier gaat het goed opzich.. Heb wel eens een raar gevoel in mijn onderbuik maar meer niet.. Zit nu op dag 22! Ga zaterdag een testje doen denk ik, tenzij ik dan al ongesteld ben..we zullen zien!
@Miekoe, vervelend dat je zo'n heftige menstruatie hebt. Bij mij viel het mee.. Maar je moet maar zo denken, is je baarmoeder weer mooi opgeruimd en is er straks een mooi plekje voor een bevrucht ei @fairytale, spannend zeg dat je zaterdag gaat testen! Je hoeft ook niet allerlei kwalen te voelen voor je NOD hè. Had jij nou ovu tekstjes gedaan? @beitsche beterschap! Het heerst helaas.. Ik was afgelopen week 1 dag wat grieperig, erge spierpijn, hoofdpijn, zere keel, moe. Niks aan! Weet je wat een goede, maar vieze tip is? Heet water met veel citroensap drinken! Is erg vies, maar je krijgt wel een enorme vitamineboost. Ik heb dat veel gedronken vorige week, en na 2 dagen voelde ik me weer goed! Proberen waard En een bevrucht ei kan wel tegen een stootje, het is meer balen voor jezelf.. @Ikkie, het kan nog hè! Maar ik herken je gevoel helemaal, had dat ook vorige week. Idd, het is nog maar ronde 1. @veerr, hoe is het vandaag? Ga je ook komend weekend testen als er nog geen ongi is? Of wacht je af? @Wendy, hoe gaat het nu met je? Nog steeds bruinverlies en zo'n buikpijn? Hier ongi bijna helemaal weg, kunnen morgen weer aan de slag Dat is dan dag 6. Begin dit keer maar iets eerder met klussen aangezien ik een vrij korte cyclus had vorige maand. Ga weer geen ovutesten gebruiken, we zien het wel
Giulietta: dat bruine slijm was gelukkig maar 1 dag. De buikpijn was daarna ook weg maar sinds gister nog heftiger teruggekomen. Ben nu ook misselijk maar ik denk dat ik gewoon een licht griepje heb want ik loop ook nog steeds te snotteren, ondanks de ab kuur. Maar ja, je weet het nooit..... Jij alweer bijna aan de klus zie ik. Gelukkig maar want dat heb je weer even wat te doen haha dan alleen maar wachten wachten. Ben aan het werk dus ga snel weer verder hihi.
Mijn ongi heeft welgeteld 3 dagen geduurd! Gistermorgen was het nog vreselijk heftig, nu is het al helemaal gestopt.. Als dit mijn ongi's zijn, dan teken ik ervoor! 1 heftig ochtendje en verder zou ik het met 1 tamponnetje af kunnen... Ik had zaterdag wel een testje gedaan voor de zekerheid, deze was poepie negatief... Vandaag zou anders mijn NOD zijn en op m'n NOD ben ik alweer van m'n feestweek af...
@Wendy, oooo maar 1 dag bruinverlies! Ik dacht wel een paar dagen.. Dat klinkt alweer wat hoopvoller. Wel naar dat die buikpijn zo heftig is, lijkt me geen pretje. Maar alles voor het goede doel, wie weet nestelt een eitje zich flink in @miekoe, dat klinkt heerlijk zo'n korte menstruatie! Ik heb het niet heel heftig, maar elke keer als ik denk nu is het bijna over, verlies ik toch weer wat helderrood! Heel irritant.. Maar het is vandaag echt niet veel meer gelukkig. Je hebt wel een perfecte cyclus gehad! Vol goede moed beginnen met ronde 2
@ Giulietta: nou dat kun je wel zeggen ja! Als ie nou in vervolg altijd 28 dagen is, ben ik helemaal gelukkig! ff wat anders he, hebben jullie ook andere kwaaltjes gekregen sinds het stoppen met de pil? Ik heb nu sinds 2 cyclussen puistjes in mijn hals en schouders.. Echt stom! Mijn haar is ook sneller vet. Hoop dat dat ook bij het ontpillen hoort en dat het gauw weer achter de rug is hihi.
heey meiden, Ik heb nog niet alles bij gelezen dat ga ik dalijk maar eens doen haha al die berichtjes Gezellig!! miekoe: Die puistjes in hals en schouder herken ik ook bij mijn vriendinnen. die hadden er voordat ze toen der tijd met de pil begonnen heel erg veel last van en door de pil werd dat minder. nou dat ze dus gestopt waren met de pil kwamen wel die puistjes weer terug. Ik was vanmorgen beetje geschrokken... Sinds zaterdag middag was ik niet meer ongi dus gister avond geklust. nou werd ik vanmorgen wakker en had ik dus bloed verlies heel raar. Heb meteen mijn bed moeten verschonen Het wordt nu al weer minder gelukkig. Komt dit bij iemand bekend voor of weet toevallig iemand hoe dat kan??
Yep, hier ook puistjes Tot nu toe alleen in de week voor mijn menstruatie en tijdens menstruatie, wordt nu weer minder. Herken het van voor mijn dochter, toen had ik het ook! Werd er niet bepaald mooier op Van vet haar nog niks gemerkt. Hoop voor je dat het ontpillen is en dat het snel allemaal verdwijnt
Oh dilalah wat naar! Ik heb zelf zoiets nooit gehad. Misschien was je ongi nog niet helemaal over en is het door het klussen weer gestimuleerd? Of door het klussen mogelijk een gesprongen vaatje in je baarmoedermond? Wanneer zou je normaal gesproken weer met de pil begonnen zijn? Het kan namelijk ook soort van spotting of doorbraakbloeding zijn omdat je lichaam gewend was aan de hormonen van de pil. Nu is het natuurlijk een hele omslag voor je lichaam! Hoop voor je dat het straks weer over is en je er verder deze cyclus geen last van zal krijgen. Misschien over een paar dagen nog wat bruin (=oud bloed)verlies..
guilietta, ik zou eigenlijk zaterdag avond weer mijn eerste pil hebben moeten pakken. Hopelijk is het dan een soort van doorbraakbloeding en moet mijn lichaam idd nog even wennen. Ben ook echt heel erg benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren op het ontpillen en miss hoort dit er dan al wel bij. het is afwachten hopelijk is het vanavond al over. Die vriendin van mij is nu zwanger en de puistjes blijven nog steeds even erg. Wil niemand ontmoedigen maar de kans is er dus dat ze blijven. Het hoort er misschien toch bij en je kunt er helaas weinig aan doen. IK hoop voor jullie dat het nu komt van het ontpillen en dat ze dalijk toch een keertje verdwijnen!!
@Giuletta: nee geen Ovu testjes! Voel wel erg goed mijn eisprong, dat ook best makkelijk is! Delilah: Ik denk dat de puistjes bij iedereen opzich verschild, ik heb nu ook erg veel..Maar de vorige keer toen ik zwanger was, waren ze ineens helemaal weg! Was bevallen en toen kwamen ze weer haha, heel raar.
Zo ik ben er ook weer! Even snel bijgelezen. Mocht vandaag plotseling een dagje invallen dus dat was wel leuk. Wel gek hoor om uit je bed gebeld te worden en ineens te moeten rennen en vliegen. Totaal onvoorbereid voor de klas staan is ook altijd wat lastiger. Maar het was gelukkig een leuke groep. Als ik voor het weekend niet ongesteld ben ga ik testen ja. Weet echt niet meer wat ik ervan moet denken joh. Zo irritant! Vooral omdat je weet dat al die kwaaltjes ook bij ontpillen kunnen voorkomen. Wie heeft er bedacht dat je pas zo laat in je cyclus kunt testen. Ik heb m'n testen wel binnen gekregen. Verleiding is groot ,maar ja in principe kan er nog helemaal niet getest worden. Dus wacht nog maar af. Als ik dan ongesteld word ben ik blij dat ik het niet gedaan heb. Hopelijk is het gewoon een goed teken Wendy! Maar ja moeten ons er maar niet teveel op instellen nog he. Miekoe, fijn zo'n korte menstruatie zeg. Weet wel dat ik voor de pil ook altijd kort ongesteld was. Hooguit 4 dagen volgens mij. Fijn dat je zo'n korte cyclus had nu. Delilah, gek zeg dat bloedverlies. Heb weleens na het klussen een heeeel klein beetje maar nooit zo erg. Misschien toch nog je hormonen die een beetje in de war zijn? Als het weer gebeurt misschien even de HA bellen. Wat de puistjes betreft valt het bij mij nog wel mee. Gelukkig!!!
Leuk Veerr zo'n invaldag opeens! Hopelijk komen er nog meer, maar dat zal in de wintermaanden vast goed komen met al die ziektekiemen in de lucht. Delilah, denk idd ook dat het dan een doorbraakbloeding is geweest. Kan verder geen kwaad volgens mij. En wat betreft de puistjes Als ik geen pil slik heb ik wat rond mijn eisprong en dan voor mijn menstruatie en tijdens de menstruatie last van pukkeltjes. En helaas had ik ze ook de eerste maanden van mijn zwangerschap.. Na zo'n 16 weken gingen ze weer weg gelukkig!! Maar ik zie er niet uit als een puber hoor, het zijn bescheiden puistjes op mijn kin
@ Veer dat is wel leuk even invallen, dus jij bent onderwijzeres, leuk zeg! er is alleen weinig vast werk zeker? Sta jij ingeschreven ofzo als invaller?? @ delilah vreemd zeg, heb ik nooit gehad, misschien is het van binnen weer gestimuleerd ofzo? @ Mikoe, balen zeg van die puistjes, hier eigenlijk nooit last van gehad. @ Beitsche, beterschap, er zijn er veel ziek. Hier vandaag veel ongi kramp gehad, morgen waarschijnlijk ongi want dan is het alweer dag 22 van de cyclus, vind het wel snel gaan hoor. Komt natuurlijk ook door mijn cyclus van meestal 23 dagen. Als het 30 dagen is dan is het natuurlijk weer een weekje langer. Ben wel blij dat ik ongi steken heb dan heb ik teninste geen valse hoop ha ha..
Druk geschreven vandaag! Ik ben weer lekker uit de nachtdienst @fairytale, spannend hoor zaterdag testen duimen maar @miekoe, ik heb niet echt kwaaltjes gehad van het ontpillen. Wel wat puistjes tijdens mijn menstruatie, tijdens mijn zwangerschap had ik heel veel puistjes op borsten/rug, zag er niet uit @delilah, vaag dat bloedverlies @veerr, fijn dat je vandaag mocht invallen, heb je effe wat afleiding en denk je niet de hele tijd aan zwanger worden @ikkie, spannend zaterdag testen...... Ik denk dat ik mijn eisprong wat eerder krijg dit keer, sinds gister krampjes in de buik en vruchtbaar slijm, lijkt me niet dat ik dan pas zaterdag mij ei heb. Dus flink aan het klussen