Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja klopt, ben juf. Sta inderdaad op de invallijst, maar meestal weten ze het nog wel intern op te lossen helaas. Vaste banen zijn er nauwelijks momenteel. Duurt wel een paar jaar tot dat weer aantrekt. Maar over een paar jaar schijnen we hard nodig te zijn, dus daar hopen we dan maar op. Verder zijn er helaas ook niet veel leuke banen beschikbaar. Wel fijn voor de afleiding ja een dagje werken. Denk je er alleen nog maar in de pauze aan. Had trouwens opeens tussen de middag last van vlekken voor m'n ogen. Oogmigraine is dat heb het lang geleden wel gehad, maar zie nu dat veel zwangere vrouwen het ook hebben. Waarom moet ik dat verdorie toch weer opzoeken? Ik weet dat ik dat niet moet doen haha.

Leo: Maar ongisteken kunnen in principe ook voorkomen als je zwanger wordt toch? Of zijn dat lichtere steken dan.

2. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pfffff even klagen hoor, word gek van mijn ongi!! Elke keer denk ik dat het bijna over is, verlies ik paar uur later toch weer best veel helderrood bloed :x Net ook weer, hele dag met inlegkruisje kunnen doen en moet nu weer een tampon in. Bah bah bah wil dat het over gaat want wil beginnen met klussen!!! Lijkt er nu op dat de ongi nog paar een dagen gaat duren, vandaag is dag 5 :( Zucht..

Zo, dat lucht op :D

3. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Veer balen zeg heb je zo'n mooie opleiding is er geen werk.. hopelijk over een paar jaar wel.. Herken het wel hoor dat je alles gaat googelen en het probleem is dat alle symptomen bijna op een zwangerschap kunnen duiden,, pfff wat een tijd he...nee, ik denk dat dit wel echt een ongi is.. voelt echt zo..

Guillieta: Balen he,,denk je ervan af te zijn,, hoelang duurt het meestal?

4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Haha ja werkelijk alle symptomen duiden op een zwangerschap! Helaas ook op andere hormonale veranderingen ;)

Balen Giulietta! Hopelijk snel voorbij.

5. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    @veerr, ongiesteken kunnen idd voorkomen bij een zwangerschap, maar dat ben ik 'nog' niet. Heb wel eens gelezen dat het komen doordat het eitje groeit? Dus nu wachten tot hij springt.........
    Vorige maand had ik precies hetzelfde gevoel 4 dagen

6. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Even weer alles bijgelezen :)

Veerr: Leuk even zo inval dag!! Idd even afleiding ;) Ik kan het helemaal begrijpen dat je alles opzoekt zou ik ook doen. Je bent dan toch op zoek naar een beetje bevestiging dat het van een zwangerschap kan komen al die kwaaltjes. Ik hoop voor je dat dat ook echt zo is!! Wanneer kun je gaan testen?

Ikkie en Fairytail: Voor jullie komt het nu steeds dichterbij! Erg spannend hoor, Ik duim voor jullie zaterdag!!

Guilietta: Wat rot van je menstruatie!! Hopelijk is het snel voorbij en kun je gaan klussen!!

leotje: Idd flink klussen je kunt er beter maar op tijd bij zijn ;)

Ik heb na gister ochtend gelukkig geen last meer gehad van een bloeding of wat het dan ook was. Vind het nog steeds erg vreemd maar ja het kwam en het ging haha

7. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Leo: Ohja jij hebt natuurlijk een lange cyclus. Nou zal wel groeien zijn dan misschien ja.

Delilah : als ik komend weekend nog niet ongesteld ben ga ik een test wagen. Heb het gevoel dat mijn ei vorig weekend was.

8. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Heb opeens krampen in m'n onderrug. Denk dat ik ongesteld ga worden. Wel erg snel als dat zo is!

9. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Balen he.. jij dus ook al krampen.. Ik vandaag niet meer, maar ik hoop wel dat het snel doorzet des te eerder ronde 2 zich aandient ha ha.. Wanneer moet je eigenlijk ongi worden?

10. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Nou het was ook heel snel weer over eigenlijk. Gedoe zeg dat pilloze leven haha.
    Volgende dinsdag als mijn cyclus 28 dagen is. Maar kan ook komend weekend zijn.

11. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hadden we allemaal maar een luikje in onze buik waar we doorheen kunnen kijken, zou het allemaal een stuk makkelijker maken :p

Hier alles goed, geniet enorm van een heerlijke nazomerdag. Hele ochtend buiten geweest en na middagdutje van mijn dochter gaan we ook weer op pad.
    Vandaag nog geen bruin of bloed gezien!! Wel raar want het was gisteravond nog redelijk veel.. Wacht het gewoon af.
    Heb ook besloten dat we deze ronde niet om de dag gaan klussen. Dat vond ik vorige ronde helemaal niet leuk. Zo'n gevoel van 'moeten' had ik dan. Deze ronde echt alleen als we zin hebben! Deze beslissing geeft me nu al zoveel rust, ons baby'tje komt wanneer hij/zij komen wil :) We doen het zonder ac dus het kan in principe elke maand raak zijn, we zien wel welke maand dat is! We gaan nu gewoon extra genieten van de dingen die straks weer met een baby lastiger zijn!

Heerlijk, ben er helemaal relaxed en vrolijk door! Blijf hier natuurlijk wel fanatiek meeschrijven hoor, leef veel te veel met jullie mee :D

@Wendy hoe is het nu met je buikpijn?

@veerr, je hebt het wel flink te pakken met die symptomen, nu weer wat krampjes. Vervelend die onzekerheid.

@delilah mooi dat je geen last meer hebt van die bloeding!

@Ikkie valt jou NOD nou ook dit weekend? Moet even het lijstje weer opzoeken :)

@fairytale hoe gaat het bij jou? Wat meer klachtjes of helemaal niks?

@leo, succes met klussen ;) Dan heb je wel een lange cyclus deze keer of niet?

12. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hoi hoi

Spannend hier allemaal zeg! Lees dat heel veel mensen al ongi steekjes voelen? Das erg jammer!:( Maar kan inderdaad ook bij een zwangerschap horen..
    Lastig ook, het menselijk lichaam!

Hier voel ik nog geen steekjes, of iets wat op een menstruatie gaat lijken! Maar toch heb ik niet echt het idee dat er 'wat' is..
    Het enige wat zeer doet is mijn schaambeen..
    Was het maar zaterdag..

Giuletta: HAHA! Dat zei ik laatst ook tegen mijn man, kon je maar gewoon 'zien' of er wat was..
    En dat heb ik soms ook, dat als je om de dag gaat klussen, word het echt verplicht(zo voelt dat dan) Hier doen we het in de vruchtbare periode om de dag en er om heen gewoon wanneer we zin hebben!
    Klachtjes valt nog mee hier.

13. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Dat Luikje lijkt mij idd ook wel handig! Je kan ook zo voor de gek gehouden worden door je eigen lichaam met al die kwaaltjes.....

Mijn cyclus is altijd lang, vorige maand 38 dagen daar ben ik nu ook maar vanuit gegaan. Maar denk dat hij nu iets korter is...........

Dat moeten klussen vind ik ook erg vervelend het gaat niet spontaan. Ik werk onregelmatig dus moet echt plannen wanneer we het gaan doen.
    Kreeg je maar een belletje 'joh vandaag moet je het doen :D '

14. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik wil ook zo'n luikje!
    Pff ben echt niet te genieten vanmiddag. Word gewoon moe van mezelf. Irriteer me aan alles. Lang leve hormonen!

15. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig is de dag weer bijna voorbij Veerr!! Hopelijk gaat het morgen beter.

Met onregelmatige werktijden lijkt het me nog lastiger idd dat klussen, even romantisch tussen afwisselen van de dienst door ;) Maar dat herken ik wel van mijn vorige baan. Maar toen is het ook goed gekomen!

Ben echt zo benieuwd of hier al iemand in de eerste ronde zwanger is! Statistisch gezien wel, nog even wachten of het klopt :D

16. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Wat zijn de statistieken dan? :p
    Ben gelukkig alweer wat vrolijker. Morgen weer een nieuwe dag inderdaad! Mijn man zegt net tijdens het eten "het is bijna zaterdag!". Hij is ook heel nieuwsgierig haha.

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    NOD lijst

Oktober

17 oktober/ Ikkie24 / 28 jaar / ronde 1 / 2e kindje
    21 oktober / Fairytale / 23 jaar / ronde 1 / 2e kindje
    23 oktober / Veerr / 25 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    24 oktober / Wendy / 30 jaar / ronde 1 / 2e kindje
    27 oktober / Hope86 / 26 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    28 oktober / Buddhato/ 24 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje
    30 oktober / Knorretje/ 25 jaar/ ronde 1 /1e kindje
    31 oktober / Leotje / 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje

November

3 november / Liekj / 24 jaar / ronde 1 /1e kindje
    7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje
    8 november / Giuletta / 26 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    11 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje

Wacht nog een ronde:
    BabyR / 25 jaar /ronde 0 / 2e kindje

18. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik dacht ik zal het lijstje weer even erop gooien, want die zal wel verrr weg staan inmiddels. Morgen de eerste NOD weer!

19. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks voor het lijstje, spannend morgen!

Wat betreft de statistieken, na 1 maand zijn van 100 stellen er 20 zwanger. Wij zijn hier met 13 die actief deze ronde bezig is geweest, dat betekent dat van ons 13 er 2,6 zwanger 'moeten' zijn! Nou ja 2,6 zwangeren kan dus niet, maar in ieder geval 2 :) Ben zo benieuwd!!

20. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die statistieken kun je trouwens googlen, best interessant!

Deel Deze Pagina