Hallo dames, Ik wil ook zo´n luikje haha! Vandaag een drukke dag achter de rug. Gewerkt, uit het werk griepprik gehaald, net gekookt en gegeten (manlief is later dus wij hebben vooruit gegeten). En oooohh ik wordt gek van de buikpijn, al ruim 1,5 week. Giulietta: ppff die krampen zijn er dus nog steeds hoor. Al van voor mijn ei en hele dagen lang. Ben er nu wel klaar mee. Maar ja, laten we hopen dat het voor een goed doel is. Veerr: Ben jij nu de eerste op de lijst? Fairytale: Ga je zaterdag testen of is het dan je nod? Leotje: als we dan toch met zijn allen dat luikje gaan bestellen doen dan maar ook gelijk die belregistratie hihi. Bbbrrr begin het erg koud te krijgen. De griepprik gaat werken volgens mij.
Ik zal het eens Googlen! Ben benieuwd of het uit gaat komen. Vervelend he Wendy al die kwaaltjes. Drukke dag gehad dus. Nu lekker uitrusten.
2??? Dat vind ik nog best veel.. 20 van de 100? Ik ben het in iedere geval niet denk ik.. Morgen NOD alweer.. stom he vind het niet eens spannend en heb zeker geen testdrang. Dat komt gewoon door die stomme onig krampjes van gister en verder voel ik niets. Bij mijn eerste zwangerschap had ik 9 dagen na de bevruchting al meteen symptomen en nu helemaal niets dus zal wel niet. Ik herken het wel een ebetje met dat om de dag verplicht klussen.. maar ja die ene week dat je kans hebt wil je ook niet voorbij laten gaan. Ik werk ook onregelmatig en de vorige vruchtbare periode had ik precies nachtdienst, irritant. En ik heb meestal dinsdag/donderdag late dienst,.
Hallo Dames, Nou ook hier is de knop doorgehakt. De pil ligt in de la en komt er ook voorlopig niet meer uit. Dat is toch ook weer een fijne gedachte. We zijn de gelukkige ouders van een onwijs lekker ventje en hebben dus even gewacht. We genieten zo enorm van hem, maar het begint toch weer te kriebelen. Dus..... We zijn begonnen Gezellig om mee te kletsen met jullie
Welkom Maregmo. Ik ben benieuwd of we de 2 gaan halen deze ronde... Wordt wel spannend de komende dagen met de naderende nod's....
Welkom Maregnomo! leuk jij ook een mannetje. Wij ook mannetje is nu 22 maanden en we genieten ook enorm van hem.. Maar nu ben ik ook om en heb er helemaal zinin. Ben soms wel een beetje bang dat ik geen leuke dingen meer met mijn schatje kan doen..Maar voor hem ook beter een om een klein broertje of zusje te hebben.. Spannend joh! was het de vorige keer snel raak?
Ik ben trouwens ook heel erg benieuwd hier.. ik leef echt met iedereen mee.. leuk is dat he op zo'n forum! Je kent elkaar niet maar je leeft wel met elkaar mee..
Maregmo, welkom! Hier ook een mannetje. Maar die is alweer ruim 3 en eer dat er een kleine bij komt zal hij al op school zitten. Het gaat zo snel. Ik ben benieuwd of het pendel van Tinkerbell26 klopt hihi.
Welkom maregmo Ikkie ga je wel testen morgen of wacht je nog? Watvoor werk doe je? Dat je ook onregelmatig werkt. Ik werk als verpleegkundige in het Ziekenhuis
Bedankt allemaal voor jullie welkom!!! Vorige keer was het de 3e ronde raak bij ons. Dus dat was vrij snel, hopelijk mag het deze keer ook weer zo zijn. Heel herkenbaar voor een 2e, je hebt al enorm geluk. Was eerst wel een beetje terughoudend daarin, kan je je aandacht goed verdelen. Hoe beleven jullie dat?
Welkom Maregmo! Lekker vlot de 3e ronde, hopelijk nu ook! Mijn dochter is bijna even oud als jouw zoon, grappig Ik herken het ook hoor van de tweede, allemaal vragen en onzekerheden over hoe ik bijvoorbeeld mijn tijd ga verdelen en of ik het wel aan kan Zijn gelukkig maar kort in mijn gedachten, maar toch! Lijkt wel alsof de stap van 1 kindje naar 2 groter is dan van geen naar 1 kindje. Terwijl ze zeggen dat het andersom is.. Maar gelukkig lijkt het me ook super een broertje of zusje voor mijn dochter en dat gevoel overheerst met gemak Ik ben ook benieuwd of we 2 zwangeren halen, maar het zijn maar statistieken hè! Ikkie spannend morgen, geen testdrang dus. Hopelijk blijft de ongi weg! Wendy, ik duim voor je dat de pendel klopt van tinkerbel
Ja Ikkie ben benieuwd wat er morgen uitkomt. Ongesteld of niet?? Ben ook nieuwsgierig of je al gaat testen. Ik ga lekker naar bed, morgen weer een dag dichterbij de NOD
Hoi meiden! Ook wij hebben de knoop doorgehakt! Wij hebben al twee lieve jongens van 5 en 2 en gaan nu voor onze 3e! Afgelopen vrijdag ongesteld geworden, dus de komende weken gaan wij flink oefenen! Ben al een tijdje van de pil af, heb hier maanden geleden ergens iets geschreven. Toen was ik ervan overtuigd zwanger te zijn, door de pil heen. Was niet zo, maar de kriebels kwamen keihard terug. Terwijl we net een groot deel van onze babyuitzet de deur uit hadden gedaan.... Bij mijn jongens was het allebei snel raak, dus laten we hopen dat het nu weer zo mag zijn! Lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen! Groetjes, mama van DJ
Hej mamavandj Welkom. Je kon mijn verhaal wel opgeschreven hebben (bijna). Grappig om te lezen. Hier een dochter van bijna 5 jaar en een zoontje van bijna 7 maanden ( over drie daagjes). Ik dacht 2 maanden terug ook dat ik zwanger was. Wij wilden eerst helemaal geen derde en hebben al veel spul de deur uit gedaan ( zwangerschapskleding, kleertjes van mijn dochtertje, dit soort dingen). En toen begon het toch te kriebelen en hebben we besloten voor een derde te gaan, ook al is het vroeg na mijn zoontje. Het past nu gewoon het beste.
Hoi Beitsche, wat grappig! Jij zit nog middenin de luiers, dus kan me voorstellen dat de stap niet al te groot is. Heb altijd wel het gevoel gehad dat ik er nog niet klaar mee was, maar dan kwamen er altijd praktische redenen naar voren om het niet te doen. Extra kamer maken, kleine auto... maar ach, wat boeit het! Wij willen het, kamer is zo gemaakt, auto even doorsparen en dan gaan we het met drie kindjes ook wel redden! Wij hebben bewust even gewacht na de laatste keer dat ik dacht zwanger te zijn. Op het moment dat nr. 3 wordt geboren heb ik waarschijnlijk 2 schoolgaande kinderen, tenzij het heel vlot raak is. Scheelt weer in de kinderopvangkosten! En dan hebben we ook de verjaardagen een beetje verspreid. Gaan jullie er deze maand ook echt al voor! Dat we maar snel zwanger mogen zijn!
Wij gaan er deze maand al echt voor. 1 oktober was de start van de vorige menstruatie en 29 oktober is mijn nod ( als ik uitga van een cyclus van 28 dagen terwijl de laatste twee cyclussen steeds rond de 22 tot 24 dagen waren. Wij wilden het puur om praktische ( ook de kamer en de auto en natuurlijk de extra andere kosten) redenen bij twee kinderen houden, maar jah dan begint het toch te kriebelen. Wij gaan een kamertje maken van de bijkeuken en dan gaat het witgoed in een kast in de gang. Een nieuwe auto halen we vandaag op. We hebben een renault kangoo gekocht. Er kunnen drie zitjes naast elkaar, veel ruimte in de koffer en weinig wegenbelasting en verzekering. Ik studeer nog en dan vinden wij het praktischer om voor een derde te gaan dan op het moment dat ik aan het werk ga. Voordat je een vaste plek hebt of een plek waar je het aandurft om een zwangerschap in te gaan, zijn we een paar jaar verder. En dan wil mijn man geen derde meer, want dan vind hij zichzelf te oud ( is nu nog maar 33 hoor, maar hij wil niet al te oud zij ).
Voor de nieuwe meiden: als je op het NOD-lijstje wilt, graag even je datum, leeftijd, ronde, hoeveelste kindje doorgeven. Nog steeds geen ongi hier. Valt dus weer mee. Dacht het echt ff gisteren. Nog een paar dagen!
Spannend Veerr! Hoe voel je je? Voor het NOD lijstje; Datum: 13-11 Leeftijd: 30 Ronde: 1 Kindjes: 3e Wat klinkt dat nog ver weg zeg! Hopelijk zijn er voor die datum al een paar zwanger hier!