Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Spannend Veerr

Nu ik terug denk had ik beide zwangerschappen ook steeds ongikrampen. En dat had ik tot een week of 8? Ik weet niet meer precies hoe lang. Hoop voor je dat je bij een van die twee behoort :)

En hoe is het met jou Ikkie?
    En met jou Fairytale?

Eigenlijk zouden we hier de statistieken even wat omhoog moeten brengen ( of hoe je dat ook zegt) en gewoon allemaal zwanger zijn binnen twee ronden :) :D

2. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Heb al veel te veel kwaaltjes joh. Maar goed, ik hou ook goed in gedachte dat het ontpillen kan zijn hoor. Maar vind het wel heel spannend hoor. Als het echt raak is ben ik echt helemaal van de kaart denk ik haha. Had nooit verwacht (en nog steeds niet) dat het de eerste ronde na de pil raak zou zijn. Ik wil niet meer wachten! Maar goed nu kun je nog een beetje fantaseren he ;) Fantaseer alleen een beetje te veel haha. Zo chagrijnig als ik gister was zo vrolijk ben ik vandaag weer.

Ik vind ook dat we de statistieken wat omhoog moeten brengen. Als we 15 meiden op het topic hebben zo meteen worden er al 3 zwanger trouwens, dus misschien moeten we leden gaan werven? :p
    De statistieken verschillen overigens wel op veel sites hoor. De ene zegt dat ik 15% kans heb per maand en de ander 35%.

3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    NOD lijst

Oktober

17 oktober/ Ikkie24 / 28 jaar / ronde 1 / 2e kindje
    21 oktober / Fairytale / 23 jaar / ronde 1 / 2e kindje
    23 oktober / Veerr / 25 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    24 oktober / Wendy / 30 jaar / ronde 1 / 2e kindje
    27 oktober / Hope86 / 26 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    28 oktober / Buddhato/ 24 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje
    30 oktober / Knorretje/ 25 jaar/ ronde 1 /1e kindje
    31 oktober / Leotje / 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje

November

3 november / Liekj / 24 jaar / ronde 1 /1e kindje
    7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje
    8 november / Giuletta / 26 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    11 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje
    13 november / MamavanDJ/ 30 jaar/ ronde 1/3e kindje

Wacht nog een ronde:
    BabyR / 25 jaar /ronde 0 / 2e kindje

4. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    Gezellig, nog meer nieuwe dames net als ik.

Inderdaad lijkt de stap naar een 2e groter als wanneer je voor een 1e gaat. Als ik onze kleine man zo bezig zie dan lijkt het me ook super leuk als hij dat straks samen kan doen.

Hopelijk gaat het dan allemaal vanzelf. ;)

Voor de NOD lijst

Datum: 31 okt
    Leeftijd: 26 jaar
    Ronde: 1
    2e kindje

NOD is maar een gok, omdat ik niet echt ontpilt ben om het zo maar even te zeggen. Cyclus is dus nog zeker onregelmatig.

5. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Gezellig steeds meer dames hierzo.. welkom,, leuk zeg voor een 3e kindje!! Spannend.

Veer: spannend nog steeds geen ongi? Hier ook niet terwijl ik elke ochtend denk dat ik het ga worden. De laatste dagen geen kramp oid meer gehad alleen maandag heel de dag. Toch ga ik niet testen ( heb gelukkig niet in huis, had ik expres niet gedaan). Ik voel me alles behalve zwanger en ga er echt niet vanuit. Heb het komende dagen ook erg druk dus weinig tijd om achter de laptop te hangen en eraan te denken..

Hoe gaat het met de andere meiden? Heeft er al iemand stiekem getest of symptomen?

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ooh net kokhalzend boven de pot gehangen. Konden we de tijd maar vooruit spoelen. Maar ja, ook dit kan van alles zijn. Misschien gewoon psychisch, of van de griepprik van gister of misschien toch.....? Oe volgens mij moet ik weer....

7. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ohhh spannend Wendy. Is natuurlijk wel een uber zwangerschapssignaal. Maar het kan wederom ook van andere dingen komen. Ik word er ook echt gek van joh. Blij als ik wat meer duidelijkheid heb. Al is het maar in de vorm van ongesteldheid :)
    Hier nog weinig misselijkheid gehad. Vorige week donderdag heel erg. Nu af en toe een beetje een weeïg gevoel.
    Heb wel heel de tijd een zeurend gevoel beetje middenrechts in mijn onderrug. Heb ook best wel last van witverlies dus voelt soms alsof ik ongesteld word dus ga echt vaak kijken haha.

Spannend Ikkie! Lekker dat je het druk hebt. Heb je ook weinig afleiding. Je leest ook vaak genoeg over vrouwen die helemaal geen symptomen hebben. Maar als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent kun je dan gewoon testen. Misschien was je ei toch later dan je dacht?

8. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    NOD lijst

Oktober

17 oktober/ Ikkie24 / 28 jaar / ronde 1 / 2e kindje
    21 oktober / Fairytale / 23 jaar / ronde 1 / 2e kindje
    23 oktober / Veerr / 25 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    24 oktober / Wendy / 30 jaar / ronde 1 / 2e kindje
    27 oktober / Hope86 / 26 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    28 oktober / Buddhato/ 24 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje
    30 oktober / Knorretje/ 25 jaar/ ronde 1 /1e kindje
    31 oktober / Leotje / 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje
    31 oktober/ Maregmo/ 26 jaar/ ronde 1/ 2e kindje

November

3 november / Liekj / 24 jaar / ronde 1 /1e kindje
    7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje
    8 november / Giuletta / 26 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    11 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje

Wacht nog een ronde:
    BabyR / 25 jaar /ronde 0 / 2e kindje

9. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Maregmo je staat er ook op nu! Dat het een gok is maakt niet uit. Het is bij veel een gok, want er zijn er een hoop pas in de eerste ronde na de pil.

10. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Gezellig zo!
    Ikkie, vandaag is je NOD. Knap hoor dat je niet wil testen. Kan me ook wel voorstellen dat je nog even wilt wachten om teleurstelling te voorkomen. Hoop het wel voor je!
    Gelukkig heb je een hoop te doen, dat verlegd je gedachten in ieder geval! Laat je van het weekend iets weten?

Spannend Wendy! Wordt je altijd ziek na de griepprik? Wil je niet ontmoedigen, maar er heerst ook een buikgriep. Ik hoop natuurlijk dat je volgende week hartstikke postief test!

Ik vond de stap naar nummer 1 niet heel groot. De wens was er enorm, wel spannend natuurlijk zo'n eerste keer.
    Stap naar kindje nummer 2 vond ik ook niet zo groot. Ik wist immers hoe het is om een kindje te hebben en wilde heel graag een broertje of zusje voor mijn zoon. Ruimte genoeg en waar er één eet kunnen er ook twee eten. De tweede bleek ook een jongen en dat was wel supermakkelijk met alle spullen, kleding en speelgoed.
    Nu naar nummer 3 vind ik de stap wel groot! Ik heb twee gezonde jongens, nu gaan we maar hopen dat nummer 3 ook gezond is en dat ik weer een superzwangerschap zal hebben.
    Maar het gevoel is er zo sterk, dat we het niet kunnen negeren.
    Laten we van het beste uitgaan en dit jaar nog zwanger worden met z'n allen!

11. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Leuk om die NOD lijst te zien, ik ben echt de laatste!
    Dus Veerr, jij gaat ook je laatste wachtweek in.

Vind het toch wel weer spannend allemaal, al heb ik het allemaal al 2x meegemaakt.
    Ik heb even teruggekeken en ben half juni gestopt met de pil. Niet echt mijn cyclus bijgehouden, bij de eerste twee was het rond de 30 dagen, nu elke keer een paar dagen later, dus hou het op 32 dagen.
    Heb nu wel ovulatietesten in huis, bij de eerste twee niet.
    Wel elke maand uitgekeken natuurlijk rond de eisprongperiode, maar dat hoeft nu gelukkig niet meer!

Bij m'n eerste vermoedde ik niks. Tot ik me op een dag niet lekker voelde en iemand tegen mij zei, misschien ben je wel zwanger. En dat was ook zo!
    Bij m'n tweede heb ik de eisprong heel duidelijk gevoeld en toen wist ik eigenlijk ook meteen wel dat het raak was.
    Raar is dat he.

12. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

He allemaal!

Weer nieuwe mensen erbij gezellig!

Veer: WAT spannend! Dat je al zoveel voelt, ben erg benieuwd!

Wendy: Ook al zo spannend! Misselijk is natuurlijk wel een duidelijk symptoon!

Pff, hoop echt dat het voor velen al raak is!

Hier ga ik dus zaterdag testen, zondag is mijn NOD.
    Vannacht was ik wakker geworden, (zoontje was wakker) en was toen ook misselijk. Maar ik had gisteravond ook een beetje veel gegeten dus misschien daardoor haha..

Verder nog steeds dat raar gevoel rond mijn baarmoeder, en krijg ik toch een beetje lichte krampjes..
    Ik ben zo benieuwd, de laatste dagen gaan zo wel heel langzaam voor mijn gevoel.

Bah moet straks aan het werk, en daarna vergadering, dus dat word een lange dag. Wel even afleiding, anders blijf ik er maar aan denken!

13. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Bij jou dus ook al spannend Fairytale! Zo dubbel he dat overal ook een andere verklaring voor kan zijn. We moeten het maar gewoon afwachten helaas. Zaterdag wordt een spannende dag voor dit topic :) Hoop testers. Wel lekker dat je wat afleiding hebt toch op je werk. Wel balen dat je zo'n lange dag hebt.

MamavanDJ: ja ik denk dat ik komend weekend 2 weken geleden m'n ei heb gevoeld en klopte ook wel qua slijm, dus ga dan gewoon testen als ik nog niet ongesteld ben. Dus ben al op de helft van mijn wachtweek. Maarja als de test dan negatief is zaterdag kan ik gewoon een ongi afwachten tot woensdag ongeveer en nog eens testen.

14. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Dat je kunt wachten.....ik had allang een test gedaan. Ik kan me dan echt niet inhouden met testen

15. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Dat snap ik eigenlijk ook niet van mezelf ha ha maar ik heb zo'n duidelijk gevoel ongi te worden, ( klinkt raar maar kan het niet uitleggen dat ik gewoon weet dat ik ongi wordt. Totaal geen zwangerschapsgevoel. Nu ga ik elke keer naar de wc met het gevoel ongi te zijn..

Zaterdag spannende dag zeg hierzo...

mamavan dj: bijzonder zeg dat het de vorige keren zo verschillend was dat je het merkte dat je zwanger was.

Faritayle oooohh spannend zeg en vooral als je dan 's nachts misselijk bent..en last van je baarmoeder en steejes.. Wie weet...

16. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Wie weet word je wel verrast Ikkie ;) maar waarschijnlijk zal je gewoon ongesteld worden dan.

Hier nog steeds last van die lage rugpijn. Het zeurt echt! Iemand ervaring hiermee? Heb wel vaak rugpijn, maar nooit zo laag.

17. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    hallo Dames,

Ik wil gezellig meekletsen als het mag!
    We hebben nu de knoop dan echt doorgehakt, de wens was er al een tijdje maar we wilden wachten tot na ons trouwen.
    Dat wachten willen en kunnen we beiden eigenlijk niet meer en we hebben besloten er gewoon voor te gaan.
    Ik heb het gevoel heb dat het nog wel eens lang zou kunnen gaan duren, zowel mijn zus als moeder hebben er 2 jaar over gedaan om zwanger te worden.
    In juni gaan we trouwen, alle grote dingen al geregeld, heel geruststellend gevoel. We gaan tot en met februari heel druk bezig om een kindje te maken en dan maart tot mei rustig aan. wanneer we voor die tijd een kindje verwachten houden we de bruiloft lekker klein en intiem, er is dan nog ruimte om de feestlocatie af te blazen. daarna natuurlijk niet meer dus doen we even niet op de vruchtbaarste dagen klussen. na het trouwen dan weer lekker verder.
    afgelopen zondag heb ik mijn nuvaring eruit gehaald en ik ben nu aan het wachten op mij menstruatie, daarna kan ronde 1 starten! ovulatietesten zijn al in huis. Ik merk echt nu al dat ik er ontzettend veel mee bezig ben. ik wil gewoon dat ik gister al zwanger was;) geduld en loslaten zal bij mij nog een moeilijke kwestie worden.
    Nog meer meiden hier uit omgeving utrecht? Ook nog anderen van rond dezelfde leeftijd? ik ben 22 mijn aanstaande 26, huisje, hondje & dan nu hopelijk ook het babytje

18. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou Veerr en Wendy dat klinkt erg hoopvol allemaal!! Poe wat zullen jullie spannende dagen tegemoet gaan.. Zullen jullie dan die 2 zijn? ;)

En welkom nieuwe dames! Wordt een lekker druk topic zo. Zou erg leuk zijn als we allemaal nog dit jaar zwanger zijn.. :D

Ikkie, vind het ook knap dat je niet wilt testen. Maar ik had exact hetzelfde gevoel vorige cyclus, dat ik dus echt totaal niet zwanger was. Alleen bij mij kwam de ongi dus eerder.. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

Hier alles goed, ben vandaag zo goed als ongi vrij!
    En ik heb hier de Ikea leeg geshopt, heerlijk dat de Ikea overal zit :D

19. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom ook Eulalia! Wat een grootse plannen allemaal! Hopelijk wordt 2013 voor jullie een heel mooi jaar, met een huwelijk en een kindje. Spannend, dat je ongi maar snel mag komen dan :D
    Balen van je moeder en zus dat ze er zo lang over gedaan hebben, maar het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat dit ook bij jou het geval is. Positief blijven en van het beste uitgaan!

20. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Welkom Eulalia! Spannend hoor. Leuk dat je gaat trouwen hoor. Ik ben afgelopen april getrouwd. Leuke dag gehad. Hopelijk word je snel ongesteld. Hoop ook voor je dat het bij jou niet 2 jaar duurt, maar je bent er vroeg bij. Helaas wil je het zsm na het maken van de beslissing he! Ik zit pas in mijn eerste ronde ook, maar wil ook liever gisteren dan vandaag :)
    We hebben een NOD lijstje daarop staan ook de leeftijden dus kun je zien of er iemand van je leeftijd is. Volgens mij was het jongste tot nu toe 23. Als je wilt zet ik jou ook op het lijstje. Je weet vast nog niet wanneer je NOD is dan. Anders zet ik je gewoon even op onbekend.

Giulietta: ja klinkt hoopvol,maar dat maakt het juist zo eng ;) ik ben ervan overtuigd dat ik mezelf alleen maar gek zit te maken eigenlijk. Hoe kan ik nou in 1 keer zwanger zijn??? Had minstens 4 maanden verwacht! Maarja iemand moet de statistieken waarmaken he :p Alleen komen er nog heel wat nod's van deze ronde na mij. Dus wie weet valt daar de hoofdprijs.
    Wat heb je voor leuks gekocht bij Ikea? Fijn he die winkels die overal zitten.

Deel Deze Pagina