Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk, hopelijk zaterdag een dikke knaller!

Welkom mamavanmenno! Wat heerlijk dat je man eindelijk om is en jullie nu voor een broertje of zusje gaan. Vorige keer best veel geduld moeten hebben, hoop voor je dat het nu vlotter gaat :)

Wendy en Veerr, kan bijna jullie spanning hier van het scherm voelen! Dat komende dagen maar snel voorbij gaan..

2. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ik krijg nu ook erge testdrang terwijl ik echt niet idee heb zwanger te zijn... Pfff heb geen testen in huis ( zelfbescherming ha ha voor zulke momenten)) Spanned hierzo!! Ben erg benieuwd wie er volgen met testen en nog belangrijker natuurlijk bij wie het raak is!! Wow echt super voor jou! Ik hoop echt dat de ongi snel komt kunnen we weer door!

3. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Welkom mamvanmenno wat bijzonder dat je man er nu toch wel voor wilt gaan. Heb je wel we lekker de tijd alleen met je kindje als je zoontje op school zit.

4. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    O nee! :$ Heb je ook krampen? Misschien is het oud bloed van een innesteling.. Balen, hoop voor je dat het niet doorzet.

5. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Wel bijzonder trouwens.. de eerste tester hier en die is meteen positief ( of zijn er stiekem nog andere dames die ook getest hebben :D:D:D:D)

6. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou zeg dat wel, als dit de trend is dan hebben we een vruchtbaar topic :D

7. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Nee verder juist helemaal geen ongesteld worden gevoel! Dat is het stomme. Ik wist niet dat zwanger willen worden Zoooo vermoeiend is zeg.
    Die positieve test maakt de drang inderdaad groter haha.

8. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Ik hoop dat de trend zich voort zet! ;)

9. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    @ Veer oh...nee, heb je dat vaker voor je ongi?? Hopelijk is een innestelingsbloed, bruin bloed is toch oud bloed en beter als donkerrood bloed? Pffff meid ik heb juist goede hoop voor jou met je symptomen.. Ga je zaterdag testen of durf je het morgen al aan??

enne hopelijk net zulk goed nieuws bij de volgende testers!!

10. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    @fairytale.... Dat is echt een super posi test. Gefeliciteerd!!!!
    Wow.... De 1e ronde raak.
    Hopelijk is het een goed voorteken voor ons allemaal.
    Spannend, morgen horen we dus meer van een aantal.
    Zoooo leuk dit, al die kriebels

11. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik denk dat ik zaterdag niet meer hoef te testen. Begin nu ook krampen te krijgen. Wel vroeg. Dag 25 morgen. Lijkt me niet dat een innesteling zo voelt...
    Ik heb de hoop opgegeven, ben nu op het wachtbankje voor iets anders denk ik :p

12. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Zo hallo dames, 24 uur niet geweest en wat is er een hoop geschreven! Ik switch even van pagina naar pagina, dus mijn reacties zullen van de hak op de tak zijn....

Tja de bevalling...nog niet aan denken dames! Al heb ik twee super zwangerschappen gehad en de bevallingen vielen me reuze mee. Al had ik met de tweede wel zoiets van, o ja zo voelt het, dit wordt wel mijn laatste keer! Niet dus.... hoop ik!

Eulalia, gaat helemaal goed komen met je jurk! Je zal er hoe dan ook mooi uitzien! Die kledingmakers kunnen tegenwoordig zoveel!

Denk dat het helemaal aan jezelf ligt of je jezelf gek gaat maken hier. Zie het als een leuke afleiding! Vind het een erg leuke groep! En groot ook, gezien het NOD lijstje!

Veerr, ik hoop dat ik je er volgende maand niet aan hoef te herinneren en dat je gewoon zwanger bent. Begint het bij jou altij met licht bruin... bij mij namelijk altijd helder rood. Ik hoop dat je kan testen van het weekend.

Wendy en ik zijn gewoon de oudsten hier! Wat voel ik me nu in één keer oud zeg.... Toen wij voor de 1ste gingen was ik 24... Moet je nagaan hoe snel de tijd gaat! Ik voel me trouwens nog niet oud hoor!

Welkom mama van Menno! Hoop voor jullie dat het snel raak zal zijn. Is ook wel leuk als het leeftijdsverschil wat groter is, maken ze het veel bewuster mee. Mijn oudste zoon van 5 vind baby's helemaal geweldig, terwijl hij best weleens jaloers kon zijn op zijn jongere broertje. Ze schelen bijna 3 jaar.

Ikkie, spannend hoor! Je weet het nooit. Je lichaam kan je goed voor de gek houden, maar ik heb zo'n vermoeden dat je weleens bij de 3 kan zitten...

Fairytale! WOOOOWWW!! Gefeliciteerd meid! Dat is een duidelijke streep hoor!

Hier ook niks spannends. Wachten op een ei, haha! Nu wel lekker een weekje vakantie. Blijven lekker thuis, even helemaal niks. Heerlijk.
    Welterusten allemaal en tot morgen!

13. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Nou normaal ben ik altijd gewoon meteen ongesteld.

Kramp na 10 min hooguit weer weg. Darmen gaan wel tekeer! :s

14. MamavanDJ

We houden hoop!

15. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Nou ik dacht gisteravond toch echt dat ik ongesteld zou zijn als ik wakker werd. Toch niet dus. Maar goed, wat niet is kan nog komen he ;) Heb nu wel meer het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden. Maar heb ook genoeg berichten gezien van mensen die dat ook dachten haha. Dus de hoop is nog niet helemaal weg. Wel minder. Ik ga het lijstje weer even aanpassen! Mag er een zwangere opzetten, yeah!

16. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Mama van Menno: zie dat ik helemaal nog niet op je berichtje heb gereageerd. Hij werd ook een beetje weggevaagd door dat bericht van Fairtytale erna he haha. Leuk dat je man eindelijk voor een tweede wil gaan joh! Als je op het NOD lijstje wilt moet je even je leeftijd en NOD geven.

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    NOD lijst

Oktober

17 oktober/ Ikkie24 / 28 jaar / ronde 1 / 2e kindje
    21 oktober / Fairytale / 23 jaar / ronde 1 / 2e kindje
    23 oktober / Veerr / 25 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    24 oktober / Wendy / 30 jaar / ronde 1 / 2e kindje
    27 oktober / Hope86 / 26 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    28 oktober / Buddhato/ 24 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje
    30 oktober / Knorretje/ 25 jaar/ ronde 1 /1e kindje
    31 oktober / Leotje / 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje
    31 oktober / Maregmo/ 26 jaar/ronde 1/ 2e kindje

November

2 november / Bruni / 27 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    3 november / Liekj / 24 jaar / ronde 1 /1e kindje
    7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje
    8 november / Giuletta / 26 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    11 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje
    13 november/ MamavanDJ/30 jaar/ ronde 1/ 3e kindje
    14 november/ Eulalia / 22 jaar/ ronde 1/ 1e kindje

Zwanger!!!

Fairytale / 23 jaar/ ronde 1 / 2e kindje

Wacht nog een ronde:
    BabyR / 25 jaar /ronde 0 / 2e kindje

18. MamavanDJ

Nou Veerr, je houd het spannend!
    Je weet natuurlijk ook nog niet helemaal hoe je cyclus is. Ben je nu uitgegaan van 28 dagen voor je NOD bepaling?

19. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig Veerr! Was een beetje bang dat ik hier nu te zien zou zijn dat je ongi bent maar dat is dus niet zo. We houden hoop! Kan me nog van mijn zwangerschap herinneren dat ik ook regelmatig (best zware) menstruatiekrampen had en telkens dacht dat het nu dan echt ging beginnen.. Niet dus! Had daarbij ook nog best veel witte vloed wat ik echt voelde 'lopen' dus dan rende ik naar de wc omdat ik dacht dat het bloed was :p Morgen is het eindelijk zaterdag, zo spannend Veerr. Gun het je van harte!

Ikkie, nog steeds geen ongi? Vind het knap dat je niet test! Ook al voelde ik me niet zwanger maar zou wel overtijd zijn, dan zou ik me denk ik niet kunnen inhouden om geen testje te wagen ;)

Hoe is het met de andere wachtbankers?
    En met de ei spotters? Inmiddels positieve ovutest of ei gehad?

Hier weer niks nieuws, ga vandaag flink aan de poets zodat alles lekker fris is voor het weekend.

20. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja ben uitgegaan van 28 dagen. Ik hou het inderdaad spannend, bedankt lichaam! :p
    Ik ga ook steeds naar de wc kijken of ik al ongesteld ben, maar tot nog toe geen spoor.Ben blij als het morgen is (of als ik ongesteld ben). Dan weet ik het zeker! Al is het zo dat wanneer de test negatief is ik altijd nog kan denken dat het te vroeg was om te testen :) Agh als het niet zo is wil ik ook het liefst gewoon zo snel mogelijk ongesteld worden, kunnen we weer opnieuw beginnen!

Ben ook benieuwd Ikkie! Maar bij je NOD was je uitgegaan van een heel korte cyclus denk ik of niet? Als je gelijk loopt met mij. Was je vorige cyclus ook zo kort?

Kan je schoon het weekend in Giulietta! Lekker.

Deel Deze Pagina