Gister druk dagje gehad dus geen tijd om hier te gluren, en meteen heel wat gemist! Fairytale gefeliciteerd!!!! Wat leuk en zo snel Ikkie vind het ook knap dat je nog geen test hebt gedaan, had geloof ik niet zo lang kunnen wachten! Veerr voor jou ook spannend morgen, ben erg benieuwd Hier is mijn ei denk deze week geweest maar blijven voor de zekerheid nog maar wel regelmatig klusssen Hier vandaag een rustig dagje met mijn zoontje, ik moet het weekend weer werken
Heb gister middag en avond ook niet meer kunnen kijken en yeeh wat heb ik een hoop gemist joh!! Fairtale wat geweldig!!!!! Gefeliciteerd! Ben er helemaal vrolijk van haha heb net mijn vriend verteld om te vertellen dat er nu al iemand zwanger was uit dit forum was zo blij voor je dat ik het even aan iemand kwijt moest haha Gek dat je elkaar niet kent en toch zo met elkaar mee leeft. Mama van Menno: Welkom hier! Fijn dat je man nu ook voor een 2e wil gaan. Hartstikke leuk! Wij gaan voor ons 1e en zitten nu in de 1e ronde. Ik vind het zo knap van diegene die het testen aan het uitstellen zijn of er op zitten te wachten tot dat ze mogen. Vooral nu dat het bij Fairtale al raak is. Ik duim heel hard voor jullie meiden ik gun het jullie allemaal! Succes!! Ik hoop ook echt dat dit een heeeeeel vruchtbaar topic wordt haha Momenteel zit ik nog te wachten op mijn ei..... Ik heb nog nooit echt de eisprong gevoeld (ten minste dat denk ik, Natuurlijk nooit zo mee bezig geweest als nu) Dus weet ook niet of ik het ga voelen. Maar wij blijven gewoon om de dag klussen zolang het geen verplichting wordt tenminste Maar door de positieve test van Fairtale krijg ik er nog meer zin in haha
Fairityle.. en besef je het nu een beetje??? Amper geslapen zeker?? Veer hoe is het met je? Geen bloed meer gespot? Hier ook nog steeds niet ongi, ook geen klachten. Ik heb inderdaad altijd korte cyclussen.. Kun je je mbt de test nog inhouden? Ik ga denk ik vanmiddag testen. Ik weet dat het niet raak is maar toch je weet maar nooit en ach wat maakt het ook uit? Wendy kun je het wachten ook nog volhouden? Hoe is het met de andere dames?? Al wat symptomen??
Je weet het nooit toch?? Hier nog steeds niet ongesteld. Wel nog wat lichtbruine afscheiding steeds, maar is echt heel weinig. Weet ook niet meer wat ik moet denken. Wachten het af. Morgenochtend uiterlijk verlossing.
Ooooo Ikkie wat spannend! Je weet maar nooit inderdaad, wie weet staat je straks een leuke verrassng te wachten. Ik houd het hier in de gaten Veerr wat vervelend dat bruinverlies, kan ook een voorbode van een menstruatie zijn.. Maar ja, geen (echt) bloed geeft moed!
oh spannend ikkie!! Laat je wel iets weten?? En veerr ook bij jou heel spannend vind het echt knap dat je tot morgenvroeg kunt wachten. Zelfs ik ben echt heel erg nieuwsgierig naar jullie testen haha En Wendy hopen dat morgen de testen binnen zijn dan kun je ook kijken of het raak is Succes allemaal en hou ons op de hoogte
Hallo dames, Hier ook weer terug. Ben vanochtend bij mijn ouders geweest en daarna mijn nageltjes weer laten doen. Ikke: En, en, en......?????? Veerr: Hoe laat ga jij morgen testen. Zet in mijn wekker want dan log ik gelijk in hihi. Ben benieuwd meid. Eitjes: Ik zie dat een aantal dames dit weekend heeeeel spannend gaan doen met al die komende eitjes haha. Heb net bericht dat de testen morgen binnenkomen. Ik wil zondag een testje wagen. Wordt alleen wel lastig want mijn schoonzus en haar dochter (18) blijven logeren.....
Ik had gehoopt een reactie van ikke te zien, maar ik met nog even geduld hebben zie ik Spannend weekendje zo met al die testers. Hopelijk gaan we mooie 2e streepjes zien En voor alle meiden met een komend ei, veel plezier de komende dagen
haha geen probleem! eerst en vooral @fairytale: van harte proficiat met je zwangerschap!!!! geniet ervan! @Veerr: nod kan ik dus nog niet echt geven, maar wil er toch graag op... zet me maar halverwege de maand (kan ik later nog bijsturen indien nodig...), ik ben 29 jr en we gaan voor ons tweede kindje. Veel succes aan iedereen Groetjes mama van Menno
Ha ha lief dat jullie allemaal meeleven en vanmiddag twee testen gehaald maar had gewoon het idee dat het voor de volgende ronde was en ja hoor wat blijkt.... ik ga net naar de wc en wat denk je??? ongesteld ha ha wat een giller.. Scheelt me wel weer een test ha ha.. Ben niet eens teleurgesteld omdat ik gewoon wist dat het niet zo was.. had niet eens testdrang de afgelopen dagen. Ben wel blij dat ik NU ongi ben en niet over een week pas ofzo.. dag 25. Klopt dus gelukkig wel met mijn cyclus.. Heb ook verder helemaal geen ongi kramp of iets, maar daar heb ik nooit echt last van.. Ik had vandaag wel last van mijn litteken. Dat is een heel raar verhaal maar elke maand als ik ongi wordt heb ik last van mijn litteken ( knip bij de bevalling).. Nou meiden wij gaan er weer voor de volle moed in.. en ik ga heeeeel hard duimen voor jullie allemaal!!!! Veer hoe is het????? Hoop het zo voor jou!!! Nu op naar de volgende ronde.. En ben erg blij voor jullie want nu zijn er volgens de statistieken nog 2 dames bij wie het raak is!!
PFf Ikkie wat een verhaal! Balen van je ongi Maar liever verrast worden door een ongi dan een negatieve test. En je had het inderdaad al verwacht. Ik was ook super blij dat mijn ongi zo snel kwam, kun je weer eerder aan een nieuwe ronde beginnen! Dus have a happy period en daarna vol goede moed verder met ronde 2
Ohhh wat grappig Ikkie. Beter vlak voor de test dan er na inderdaad. Had je het in ieder geval goed aangevoeld. Dan beter inderdaad lekker snel ongesteld. Kan je opnieuw beginnen. Ik heb ook zoiets van als het nou gaat komen laat het dan in ieder geval ff doorzetten ofzo! Kan ik vanavond lekker een wijntje drinken haha. Hier weinig last verder. Ook geen krampen ofzo. Verder ook geen kwaaltjes. Alleen moe weer. En afscheiding is nu waterig... iemand die dat ook heeft bij naderende menstruatie? Het vervelende is gewoon dat ik mijn natuurlijke cyclus helemaal niet meer ken. Ik heb niet veel hoop meer in ieder geval. Maar als er morgenochtend nog niks is doe ik toch een testje uit nieuwsgierigheid gelijk met als ik wakker ben denk ik Wendy maar durf nog geen tijd te noemen.
Hé Ikke, wat balen! Maar wel heel toevallig zeg, bizar. En je kunt dan maar beter gelijk ongesteld zijn dan een nega test en moeten wachten.
Het besef is er al wel wat meer haha, Heb nu ook echt het gevoel dat ik mijn mond ook kan houden tegenover mijn ouders enzo, vorige keer heb ik het direct verteld! Morgenochtend nog een test, en die is vast ook positief neem ik aan haha..Ik denk dat ik dan een digitale doe! Jammer Ikkie! En wel heel toevallig dat je precies dan ongesteld word, maar inderdaad voor de volgende keer! Veer! Vind dat van jou echt spannend, ik had namelijk bij mijn vorige zwangerschap ook echt zo het gevoel dat ik ongesteld ging worden.. Ben erg benieuwd naar de rest!
Heey ikkie wat jammer!! Maar gelukkig idd dat je nog geen test hebt gebruikt. En dat je al geen verwachtingen hebt want dan komt het iets harder aan. Maar hee... op naar ronde 2 zou ik zeggen
dank voor de reacties! Mijn man zei ook meteen dan kunnen we lekker snel door naar ronde 2. Ik ben ook allang blij dat ik uberhaubt een goede cyclus hebt nu.. Hoe is het met de andere??? Veer en Wendy nu wordt het toch wel heel erg spanend!!! Veer ik zal even kijken wat mijn volgende NOD datum is kun je hem weer aanvullen.
Jammer Ikkie. Op naar de volgende ronde en hopelijk krijg je dan twee hele mooie roze streepjes te zien.
Nog steeds niks hier! Darmen gaan nog steeds enorm te keer. Bruinverlies is weg... Weet het echt niet meer haha. Ga maar uit van een negatieve test morgen, kan het alleen maar meevallen! Nu lekker slapen en morgen testen (als het nog nodig is).
Hallo allemaal, wat gezellig om open over het zwanger worden te kunnen praten... ik doe graag mee!! We zijn net begonnen om zwanger te worden van ons 2de kindje. weer super bijzonder en spannend!! Toch ook bang dat het deze keer lang zal duren... waarom weet ik niet.. maar hoop het niet... ben niet zo geduldig als het hierom gaat... Oktober wordt mn 1ste ronde.. volgende week mn eissprong.. heb al even gekeken naar welke dagen mn vruchtbare dagen zijn.. weet alleen niet zo goed welke dagen je het beste kunt kiezen en hoe vaak je het het beste kan 'doen'... iemand een idee??
Welkom Rony! @Veerr Spannend! Hopen dat de test positief is! Klinkt alsof het één innestelings bloeding is geweest. Ik had 2dagen geleden m'n eisprong en gisteravond vanacht ineens ontzettende krampen onderin mn buik. Alsof ik ongesteld zou moeten worden, maar dan net even wat heftiger. Zou dit ook van 'n evt. Innesteling kunnen zijn?