Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Welkom Rony!

Nog geen mensen getest vandaag?

Nou, zoals verwacht nog even de test van vandaag! :)

Bijgevoegde bestanden:

• clear.jpg
      clear.jpg
      Bestandsgrootte:
      35,4 KB
      Weergaven:
      6
  2. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Wow fairityle!!! Dat is helemaal super om te lezen. Hoe voel je je? Dus je gaat het nog niemand vertellen? Dat heeft ook wel wat he om lekker zo'n geheim te hebben.

Hoe is het met de andere meiden??? Al getest?? Het is zaterdag de dag! Ik ben heel erg benieuwd!

3. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Ik hou vandaag het forum ook extra in de gaten;) een soort van gespannen voor de testers van vandaag!!

4. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Goedemorgen!

Ikkie, jammer, maar aan de andere kant ook blij, je weet iig dat je cyclus goed is! Op naar ronde 2 maar!

Welkom Rony! Waarom denk je dat het lang duurt? Was dat bij je eerste? Als je je helemaal wil geven, begin nu al en dan om de dag! En na je eisprong nog een keertje! Voel je die trouwens?

Bruni, dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Misschien heb je vannacht wel je ei gehad? Daar kreeg ik ook ontzettende krampen van! Dus lekker terug naar bed zou ik zeggen!

Oh Veerr!! Ben benieuwd of je al wakker bent en getest hebt?
    En Wendy.....

Fairytale, nog een digitale test gedaan vanmorgen? Ben je al aan het verzinnen hoe je het gaat vertellen?? Leuke momenten zijn dat altijd!

5. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Ikkie123: Ik voel me best goed (nog wel) Vind het allemaal zo spannend! Vorige zwangerschap ben ik behoorlijk ziek geweest, en ik hoop dat het dit keer mee gaat vallen.

MamavanDJ: Ja de test staat hier al:D, Nee nog geen idee, wil het eerst ook niet vertellen! Wachten tot de echo en dan gaan we het vertellen op een leuke manier!

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Veerr: waar blijf je? Heb vanochtend zelfs in mijn bed al gekeken of er een berichtje was haha.

Ik ga morgen een testje wagen....Ik moet woensdag ongesteld worden. Is dat dan niet te vroeg eigenlijk?

7. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Nou de test was zeeeer negatief zoals ik al dacht :p
    Het kan natuurlijk nog te vroeg zijn, maar ik denk en weet eigenlijk haast wel zeker dat het niks is. Hoop dat ik snel ongesteld word en volgende ronde minder kwaaltjes heb. Dan is die stomme pil toch wel uit mijn lichaam.

Rony: welkom! Je kan in je vruchtbare periode het beste 36-48 uur tussen het klussen laten. Dus om de dag. Neem je vruchtbare periode wel een beetje ruim.

Bruni: lijkt mij ook onwaarschijnlijk. Volgens mij duurt het al een paar dagen voor het eitje om van de eierstok naar de baarmoeder te reizen.

Fairytale: ook super positief dus! Leuk hoor. Snap dat je het nog even niet vertelt. Het is nog zo pril. Maar lijkt me wel moeilijk om je mond te houden :D

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Bah Veerr, balen zeg! Maar ik zou toch nog ff wachten met dat wijntje tot je echt ongi bent hoor hihi.

9. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Haha ja doe ik ook wel! Verleiding is wel groot hoor. Maar voor mij kan het ook te vroeg zijn als ik dinsdag pas ongi moet worden natuurlijk. Maar had voor mijn gevoel echt in het weekend toen mijn ei. Maarja gevoelens kloppen niet altijd. Volgende ronde ovutesten dan weet ik het tenminste zeker :p

10. MamavanDJ

Jammer Veerr... maar idd misschien te vroeg. Bij mij duurde mn eerste cyclus na het stoppen met de pil aardig lang...
    Wendy, tis wel vroeg om te testen, heb je zo'n gevoelige?
    Vind het altijd zo'n teleurstelling als je vroeg test en hij blijkt negatief.
    Maar ik denk dat ik in het zelfde geval ook niet kan wachten hoor!
    Ben benieuwd morgenochtend...
    Veerr, ga je het volhouden om nog een week te wachten als je niet ongesteld wordt...

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Nou, heb wel duidelijk mijn ongi signalen. Zweten en een heeeel erg kort lontje. Echt zo´n GGGGRRRRRR gevoel in mijn lijf.

We gaan nu even op pad. Boodschappen, shoppen en huis aan kant maken want we krijgen logees.

Tot vanmiddag!

12. MamavanDJ

Balen Wendy! Hopelijk heb je wat afleiding van je logees en wordt je dan snel ongesteld. Ben je ook weer van die onzekerheid af.

Haha, Fairytale, was denk mijn verhaal aan het schrijven toen jij je foto plaatste! Maar duidelijker kan niet, dus nog een keer GEFELICITEERD!

13. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Jammer Wendy! Maar jij had ook eigenlijk het gevoel dat het niet zo was he? Hier lekker hard in de tuin aan het werk. Kan ik mijn zinnen verzetten :p

14. Rony

Rony Lid

19 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joejoe! Fairytale! Wat super voor je!! Daar hopen we natuurlijk allemaal op! En zo snel!! Fijn!!

Bij mij was ik bij de eerste ook in 1 maand zwanger! Maar verwacht niet dat dit nu weer gaat gebeuren! Hoop het natuurlijk wel! Maar goed kan bij een 2de weer helemaal anders zijn! Je hoort soms zulke moeilijke verhalen..

Wij gaan er volgende week helemaal voor.. ;) haha!! En dan maar duimen!!

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    De testen zijn binnen. Wil er morgen wel 1 doen.....

Gister `romantisch` gedaan met manlief. Meestal als mijn ongi er snel aankomt dan heb ik daarna wat bruinverlies, maar nu niet. Ach we zien wel.

16. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    jammer veerr maar idd miss nog te vroeg zolang je nog niet ongi bent is er nog hoop ;)

Rony: Welkom!! ik weet helemaal nog niet wanneer mijn ei komt, dit is de 1e ronde en wij klussen om de dag. Ik wil hem niet mis lopen haha

Fairytale: Overduidelijk!! haha Super leuk! Nou idd nadenken over wanneer en hoe je het gaat vertellen. Het is ook leuk om het met kerst te vertellen. Als extra kadotje ;) Als je tenminste zo lang stil kunt houden.

Bruni: Ik heb geen idee! Ik vraag me ook af hoe en wat je moet voelen tijden de eisrpong of erna. Ik kan je daar helaas nog niet bij helpen.

Wendy: Spannend morgen!! Heb geen idee of dat te vroeg zou zijn eigenlijk :( Ik hoop voor je dat de signalen niet duiden op een ongi
    We wachten hier ongeduldig af haha

Ik wil miss een ovutest gebruiken maar wanneer moet ik daar dan mee beginnen? Ik weet nu natuurlijk nog helemaal niet hoelang mijn cyclus is en wanneer de eisprong ong zou kunnen zijn. Wat zouden jullie mij aanraden? 1e ronde al mee beginnen of wachten tot de 2e ronde?? Ik heb ze evt al thuis liggen ( van vriendin gekregen) dus.... Wat zal ik doen?? ;)

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Wendy: gewoon proberen joh. Wie weet! Maar het vervelende is dan als hij negatief is dat je nog steeds denkt misschien was het wel te vroeg. Het enige voordeel is dat je zekerheid hebt als hij positief is :p

Delilah: als je deze ronde wilt gaan testen zou ik al beginnen. Rond dag 14 is de eisprong bij een normale cyclus. Het kan ook iets eerder of later zijn. Je zit nu al op dag 11. Je kunt ook nog een ronde wachten als je het zonde vindt. Misschien duurt je cyclus veel langer of korter. Kan ook dat je de eerste maand na de pil helemaal geen eisprong hebt las ik. Je kunt nu wel vast je slijm in de gaten houden he. Doe je dat al?

18. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Veerr: Nee dat doe ik nog niet. Hoe moet ik dat doen en waar moet ik dan op letten?? Heb me daarin nog niet zo verdiept... :(

19. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Google even op de Billings methode dan vind je een hoop sites waar het wordt uitgelegd! Als je eisprong eraan komt word je baarmoeder slijm anders zodat zaadcellen er doorheen kunnen. Doorzichtig en elastisch, je kunt er een beetje draden mee trekken. Klinkt vies he haha.

20. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    Bij de 1e wist ik zeker dat ik zwanger was, omdat ik me toen heel anders voelde.
    Wel gek, heb nu veel meer last van allerlei kwaaltjes maar heb het gevoel dat het helemaal niet raak is deze 1e maand.

Ben ook natuurlijk pas net gestopt met de pil, misschien heb ik wel helemaal geen eisprong gehad kan ook.
    Onduidelijkheid ten top, zo vervelend die 1e ronde.

Is er iemand die echt duidelijk zijn eisprong voelt?

Deel Deze Pagina