Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    haha klinkt idd vies. Heb het net opgezocht en zal er eens op gaan letten thnx!!

2. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Hier mag je vies praten dat scheelt ;) succes ermee.

Maregmo: wel handig als je het aanvoelt! Onzekere periode he zo na de pil. Hopelijk valt het mee en is je cyclus normaal. Ik weet niet echt of mijn eisprong voel. Heb wel iets gevoeld 14 dagen geleden, maar weet niet zeker of dat mijn eisprong was. Denk eerder groeien van het ei.

3. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Zo nu pas tijd om te kijken!

Jammer veerr dat je test negatief was, zit je nog steeds in spanning. Wacht je nu gewoon je ongi af?

Ik voel mijn ei meestal wel goed zoals deze keer 4 dagen ongiesteken kramp en 1 dag pijnlijk/zeurend gevoel in mijn buik, ook 4 dagen van tevoren vruchtbaar slijm. Ik weet zeker dat dat mijn eisprong is omdat ik mijn temp bij houd (was ik gewoon benieuwd naar) en vanaf die dag met pijn mijn temp ook stijgt.

Het kan ook zijn dat je na het stoppen met je pil geen eisprong hebt. De eerste 3 maanden na het stoppen met de pil heb ik dat denk niet gehad niet zo'n buikpijn als de laatste 2 keer, ook zijn mijn menstruaties pijnlijker met eisprong!

Ga nu weer even lekker boek lezen, 50 tinten grijs, kennen jullie dat boek.........? Krijg je rode oortjes van:D

4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Leo: als ik woensdag nog niet ongesteld ben probeer ik het dan nog eens, omdat ik dan na mijn NOD ben. Misschien heb ik ook wel helemaal geen eisprong gehad :p Ken de boeken wel (volgens mij kan je er niet om heen) maar nooit gelezen.

5. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    @ fairytale:
    Wauw!!!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Super!

6. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    Veerr: spannend hoor, hoop voor je dat de 1e ronde raak is.

Het is wel handig als je je eisprong voelt en herkent.
    Vorige keer was ronde 3 raak, maar toen was ik al ontpilt.
    Nu gestopt en gelijk begonnen, was eigenlijk pas 3 maanden aan de pil.
    Hoop dus dat me cyclus zich weer goed herstelt.

7. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Hoop het ook voor je Maregmo!
    Ik begin al weer stiekem te hopen dat ik gewoon te vroeg was haha. Ik heb nog steeds enorm rommelende darmen. Heb echt zo'n gevoel alsof ze gaan weglopen ofzo :p al sinds donderdag. Heel irritant.

Wendy ongi nog niet doorgezet?

8. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    veer toch nog spannende dan.. Mijn duimen draaien nog steeds, Hoe is het met Wendy en de andere meiden??

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hé dames,

Hier alles goed hoor. Zit nog film te kijken met de logees. Alleen zit ik met mijn hoofd bij jullie hahah.

Maar ik wordt hier alweer computerjunk genoemd dus ga maar weer even naar de film kijken hihi.

10. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ook nu pas tijd!! Heel druk weekend..

Veerr wat jammer van de test!! Nu weet je eigenlijk nog steeds niks.. Weer verder wachten :( Kan nog steeds!

Wendy jij ging morgenvroeg testen? Als het lukt met logees erbij ;) En nog steeds die buikpijn aanwezig?

Ik ga nu gauw slapen :D

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Nou, de test was zo wit als sinterklaas zijn kont hoor. Moest om 7 uur enorm plassen dus stond in het donker te testen haha.

12. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Goede morgen!!

Ben ook alweer uit mijn bedje :( moet zo gaan werken.

Oh wendy wat jammer! Maar het kan ook zijn dat je te vroeg bent met testen toch? Nu evt wachten op je ongi

Een fijne zondag allemaal!!

13. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Jammer Wendy! We zitten dus in het zelfde schuitje. Misschien nog te vroeg inderdaad!
    Hier ook nog steeds geen ongi!

14. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    Veerr en Wendy waarschijnlijk is het nog iets te vroeg.... Nog even wachten op je NOD, lastig is dat he.
    Ik heb er ook een handje van hoor om te vroeg te testen, zal deze maand ook wel gaan gebeuren....
    Op 1 of andere manier kan je het niet laten ;)

Fijne dag allemaal

15. laarsje

laarsje Lid

21 okt 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo.
    wij zijn ook gestopt met de pil. heb de pil 10 dagen geslikt. maar nu ligt ie al 2 dagen op de kast. heb in juni mijn spiraal laten verwijderen. dus nog maar kort aaann de pil.
    mocht ik zwanger worden dan wordt dit wondertje ons 4 e kindje

16. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Succes allemaal! Vorig jaar oktober was onze eerste ronde. Hopelijk kunnen jullie volgend jaar ook terug denken aan jullie eerste ronde maar dan wel zwanger of met een kleintje :)

17. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!

Jammer Wendy! Misschien inderdaad te vroeg..

Hier voel ik me echt zo onzeker.. heb vanmorgen getest omdat ik wou kijken of het streepje ook donkerder word.. Maar hij is net zo als die van donderdagavond..
    Nu voel ik me zo *&^*()^.. Wou dat ik nooit zo vroeg had getest.

Bij mijn zoontje had ik dag na NOD een dikke streep, net zo dik als de controlestreep, en binnen 1 minuut..
    Nu hele tijd bijna als de 5 minuten om zijn..

Voel me echt rot, had zo gehoopt dat de streep nu dikker zou zijn

18. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ohh Fairytale ik snap dat je daar heel onzeker van wordt! Maar iedere zwangerschap is anders he. Probeer het morgen of overmorgen nog eens. En zolang er geen bloed is, is het goed toch! Hoop dat je snel Door deze onzekere periode heen bent. En dat die baby goed blijft zitten! En vandaag is je NOD toch? Dus morgen pas een dag erna!

Welkom Laarsje!

Yasmin: ik hoop het ook!

19. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Jammer Wendy, maar laten we hopen dat je gewoon te vroeg was! Worden lange dagen voor jullie Veerr en Wendy!

Fairytale, kop op! Je digitale test heeft een heel mooi woordje laten zien! Je bent echt zwanger, geniet ervan!!!

Welkom laarsje, leuk voor een 4de! Hoe oud zijn je andere kids?
    Ik ben halverwege juni ook middenin m'n pil gestopt, maar daar was m'n lijf toch aardig van slag van! Hoop natuurlijk dat jouw cyclus snel goed gaat lopen!

Yasmin, leuk! Gefeliciteerd met je zoontje!

Ik ga eind deze week beginnen met ovu testen. Ben heel benieuwd wanneer m'n ei zich meld!

20. laarsje

laarsje Lid

21 okt 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fairytale...meid een streep is een streep!!! die moet je idd niet vergelijken met andere zwangerschappen. probeer te genieten van je zwangerschap en probeer je knopje om te zetten... je kan beter over een week nog een test doen weet zekerdat die dan harstikke vet gedrukt in het venster staat.

Mamavandj ik heb 2 jongns van 8 en 6 en een. meisje van 4 ff posten batt leeg van de phone

Deel Deze Pagina