Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Welkom Leo! Jij ook al voor een tweede. Ben de enige hier die voor de eerste gaat haha. Gelukkig is de tweede net zo spannend!

Goed teken Giuletta! Nu druk aan de klus.

Dit weekend eeecht pilvrij. Zou anders morgen weer beginnen. Dus als ik last krijg van ontpillen ga ik er misschien al snel achter komen!

2. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Een tweede is idd net zo spannend. Alleen bij je eerste is alles nog nieuw en onzeker
    Spannend het eerst zonder de pil, spannend wat je cyclus doet......

3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ben ook erg benieuwd!
    Hoe lang heeft het bij jouw eerste geduurd tot het raak was Leo?

4. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    #44 leotje, 29 sep 2012
    Laatst bewerkt: 29 sep 2012
    De 3e maand, maar de 1e maand toen niet geklust heb eerst gewacht tot ik 'zelf' ongesteld werd. Zodat ik ongeveer wist wat mijn cyclus was, zodat ik wist wanneer ik aan de klus moest..... Weet ook niet wanneer ik precies zwanger ben geraakt ook omdat mijn uitgerekende datum een week werd verplaatst.

Ben toen ongeveer rond deze tijd zwanger geraakt, was 18 Juni uitgerekend (alleen 3 weken te vroeg bevallen)

Veerr weet je wat je cyclus was, voor je aan de pil ging? Wordt anders gewoon veel klussen voor je.........:)

5. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet nu dus ook niet wat mijn cyclus precies wordt, dus wij oefenen vanaf dag 9 om de dag. En als we een keer geen zin hebben slaan we gewoon een keer over of juist een keer extra als we meer zin hebben :p Zo heb je wel de meeste kans op een zwangerschap Veerr!

Leo, dan ben je ook lekker vlot zwanger geraakt bij de eerste. Nu hopelijk ook weer! Wordt het inderdaad eind juni, vind ik wel een mooie maand :)

6. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik ga mijn best doen haha. Agh ik beschouw deze maand ook meer als baat het niet dan schaadt het niet! Ga er niet vanuit dat het zo snel na het stoppen met de pil lukt, maar je weet het nooit. Ik wilde idd gewoon zoiets doen Giuletta, komt het vanzelf een keer goed. Tenzij er iets mis is natuurlijk!
    Ben nu op dag 5. Heb ook een app op m'n telefoon gezet die alles bijhoudt, wel makkelijk.

7. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    heey dames!
    Heb net jullie berichtjes gelezen en ik begin niet in oktober maar november dus moet nog even wachten :( Maar vind het wel heel interesant om te lezen wat jullie nu doormaken en miss dat ik dan ook af en toe mijn verhaaltje kwijt kan.
    Ik moet nog beginnen met het slikken van Foliumzuur. Hiermee begin je ong 4 weken van te voren toch? Want ik word in week 41 ong dan slik ik nog 1 ronde de pil en daarna wil ik er mee stoppen. Moet ik dan in de week dat ik ong wordt (week 41) beginnen met het slikken van Foliumzuur? of al 1 week eerder? Kunnen jullie mij hier misschien mee helpen?

8. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Welkom Delilah! Tuurlijk kan jij ook je verhaal kwijt hier.
    Er staat inderdaad overal 4 weken van tevoren, maar heb ook gelezen dat het erop neerkomt dat je als je je stopt met de pil direct met foliumzuur begint je goed moet zitten. Ik ben een paar dagen voor ik met de pil stopte alvast met foliumzuur begonnen. Ik had het al gekocht dus dacht kan net zo goed vast beginnen.
    Neem aan dat je dus ook voor je eerste kindje gaat?

9. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hoi allemaal..

Hoop dat ik ook hier mee mag kletsen. Vorige week laatste pil en nu wachten tot mijn ongi helemaal weg is en dan kunnen we beginnen. Haha:)

10. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Tuurlijk fairytale. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch ;)

11. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    @ giulietta, ja was snel zwanger, jij ook las ik
    Hoop dat het nu weer zo is, wel stom maar dat verwacht toch weer terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn!
    En lekker veel klussen belangrijk dat het leuk blijft en niet hoeft, want dan is de lol er een beetje van af:D

@delilah02, welkom je kan altijd weer tips op doen.

@fairtale, welkom, spannend ook voor een 2e kindje, was je bij je 1e kindje snel zwanger?

12. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe meiden! Gezellig dat jullie ook mee komen kletsen. Kunnen we mooi hier ons ei kwijt aan elkaar ;)

Wat betreft foliumzuur, ik ben 1 dag voor mijn laatste pil er mee gestart. Dacht ook wel dat het zo prima is. Maar je kan in principe nu al starten als je wilt, weet je zeker dat je een goede voorraad hebt opgebouwd. Kan in ieder geval geen kwaad. Ga je voor je eerste dilalah?

En fairytale, ook de tweede! Leuk, ging het bij de eerste vlot? Vind je het ook zo'n spannend idee dat je dan straks 2 lieve kindjes hebt? En hoe dat dan zal gaan?

13. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leotje, dat heb ik nu ook inderdaad!! Dat ik ook wel verwacht dat het weer snel raak is. Maar net wat je zegt, dat hoeft helemaal niet zo te zijn.. Heb ook verhalen gelezen van meiden waarbij de eerste een ongelukje was of erg snel raak, en dat dan de tweede lang op zich laat wachten.. Hoop het natuurlijk ook niet! Pff ben je gewoon nu weer net zo onzeker als bij de eerste keer :p

14. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Heey meiden,
    Fijn dat ik met jullie mee mag kletsen :)
    Ik ga idd voor de eerste dus alles is nog nieuw en spannend. We hebben besloten dat we nog 1 strip van de pil pakken nadat ik ong ben geweest en dat we er dan voor gaan :D ben ook erg benieuwd of ik veel last ga hebben van ontpillen maar dat moet de toekomst uitwijzen.
    Ik wens iedereen veel succes! We houden elkaar vast op de hoogte ;)

15. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

leotje: Inderdaad spannend! Bij de eerste was het de 4e ronde raak..Ben benieuwd hoe het dit keer zal gaan!

Giuletta: Ja, inderdaad straks hopelijk 2 kindjes..Vind het eerlijk gezegd best spannend. Hoe het zal gaan..Mijn zoontje is best pittig, ben echt benieuwd hoe de 2e zal zijn.. En ik zit nu al tegen de slapeloze nachten op hahaha..
    Maar dat komt vast wel goed.:)

Ben benieuwd hoe het bij iedereen zal gaan! Hopelijk gaat het bij iedereen snel!:p

16. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    We gaan allemaal voor ronde 1 toch? :p
    Het echte pilloze leven is aangebroken voor mij. Had gisteren weer moeten beginnen normaal gesproken. Dus het echte ontpillen gaat beginnen. Maar ik heb me voorgenomen dat ik nergens last van krijg ;)

17. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha goedzo Veerr! Is je ongi al voorbij?

Fairytale, ik vind het ook heel spannend hoor 2 kindjes! Nu is alles nog zo lekker overzichtelijk en heb ik tijdens mijn dochters middagdutje even lekker tijd voor mezelf. Dat gaat dan vast en zeker veranderen. Maar ja, een groot gezin lijkt me wel super gezellig en het lijkt me prachtig om ze samen te zien spelen! En uiteraard nog een kindje die je hart laat smelten :D

Hier verder alles goed. Twijfel of ik afgelopen donderdag en vrijdag wel vruchtbaar slijm heb gehad.. Daarna niks meer gezien, dacht dat je dat wel een paar dagen moest hebben :( Eiprong voel ik verder ook niet. Lijkt me sterk dat ik afgelopen vrijdag op dag 13 al een eisprong heb gehad.. Nou ja, ik temperatuur bewust niet en geen ovu testen dus ik wacht gewoon af. Gaan gewoon nog lekker door met oefenen en we zien wel deze ronde ;)

18. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja, vrijdag laatste dag gehad.

Het wordt vast hartstikke leuk joh een tweede kindje erbij. Voor je dochter is het ook leuk om een broertje of zusje te hebben. Ik ben in ieder geval heel blij dat ik een zus heb! Hoeveel kinderen wil je het liefste? Ik wil er tot nu toe altijd 2 en mijn man ook dus dat komt goed uit. Maar ja, wie weet zit er ineens een twee (of meer) ling bij! ;) Lijkt me wel leuk, maar heel zwaar zeg twee kleintjes tegelijk.

Lastig te zeggen natuurlijk die eerste periode na je pil. Geloof dat het inderdaad een dag of 4 is dat slijm, wat ik gelezen heb. Maar zal heus niet altijd hetzelfde zijn. Zeker zo aan het begin. Gewoon lekker door gaan inderdaad!

Uit welke omgeving komen jullie eigenlijk in NL?

19. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    @guilietta misschien heb je een korte cyclus dat je nu al een eisprong heb gehad, en hoeveel dagen je vruchtbaar slijm hebt kan volgens mij bij iedereen verschillen. En in de eerste maand weet je het toch niet..

@veerr, ik woon in noord-Holland en jij?

Ik ga vanaf het weekend beginnen met om de dag te klussen, ben erg benieuwd wat mijn cyclus deze maand is?

20. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Zuid-Holland :)

Wij gaan ook iets voor komend weekend beginnen met om de dag. Als ik een normale cyclus zou hebben is rond 9 oktober m'n eisprong.
    Hopelijk is je cyclus dit keer weer iets korter Leo!

Deel Deze Pagina