Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Oeh spannend hoor Veerr!
    Moet ook druk aan de poets, maar is nog niks van gekomen...
    Jongens werden pas om 9u wakker, dus we hebben een heerlijk relax ochtendje!
    Vanmiddag gaan we even lekker de polder in. Hoop dat het zonnetje zo doorbreekt. Straks eerst even naar de stad om laarsjes te halen.

Zodra mijn pillen op zijn, ga ik ze ook van de kruidvat halen!
    Misschien een rare vraag, maar stinkt jullie ontlasting ook zo van die pillen?

2. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Had trouwens vannacht gedroomd dat ik hele zere borsten had. Toen ik in de spiegel keek waren m'n tepels knalrood en blauw!
    Toen ik later weer keek waren ze zo groot als schoteltjes.
    Toen had ik een foto van gemaakt en naar vriend ge'appt.. Echt zo dom :D
    Kan geen voorteken zijn zoals je wel eens hoort, m'n ei is nog niet eens geweest.

Hebben jullie ook van die gekke zwangerzijndromen?

3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    @MamavanDJ: ik heb in ieder geval niets opgemerkt. Dus nee volgens mij niet. Lekker hoor naar buiten! Hier is het zonnetje al lekker doorgebroken (Zuid-Holland). Fijn dat ze hebben uitgeslapen zeg!
    Mijn tepels zijn trouwens echt wat groter voor mijn gevoel en de boel begint ook te jeuken. Maar ja zal ook wel weer menstruatie symptoom zijn :)

@Miekoe: haha dat is een rare droom. Ik droom er ook vaak over hoor. Kan ze niet echt meer benoemen. Droomde wel eergisteren ofzo dat een vriendin van me vertelde dat ze zwanger was, terwijl zij echt nog niet zwanger gaat zijn, en dat ik mega jaloers was en zoiets had van wtf????

4. Phione

Phione Lid

17 okt 2012
    17
    0
    0
    Hallo ik wil graag ook mee komen praten.
    Wij zitten nu in de eerste ronde :)

5. MamavanDJ

Ik heb ƩƩn droom gehad, maar kan het me niet echt meer herinneren. Weet nog wel dat het een meisje was. Zou super speciaal zijn na twee jongens. Al zijn jongetjes toch wel heel erg lief voor hun mama!

Nou Veerr, wil je geen hoop geven, maar mijn tepels jeukten ook erg in het begin!
    Al kan het ontpillen ook erg rare syptomen geven.

Hier ook het zonnetje, en ook Zuid Holland! Welke regio ongeveer?

6. MamavanDJ

Hoi Phione!

Eerste kindje? En hou oud ben je? We willen alles van je weten, haha!

7. Phione

Phione Lid

17 okt 2012
    17
    0
    0
    Van ontpillen kan je inderdaad heel veel last krijgen van je tepels.

8. Phione

Phione Lid

17 okt 2012
    17
    0
    0
    Nee 3e kindje en 25 :)

9. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    @MamavanDJ: dat is het vervelende he het kan alle kanten nog op, maar gelukkig snel duidelijkheid nu denk ik. Regio Dordrecht, en jij?

Welkom Phione! Als je je NOD even doorgeeft zet ik je op het lijstje!

10. MamavanDJ

Veerr, hoop ook dat je snel duidelijkheid hebt!
    Zere tepels is wat anders dan jeukende tepels! Dus ik hoop dat het een goed teken is voor jou.
    Ik kom uit regio Rotterdam.
    Grappig, zo'n halfuurtje bij elkaar vandaan.

Leuk Phione, wij gaan ook voor de 3de! Zijn je andere jongens/meiden?

11. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    NOD lijst

Oktober

23 oktober / Veerr / 25 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    24 oktober / Wendy / 30 jaar / ronde 1 / 2e kindje
    27 oktober / Hope86 / 26 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    28 oktober / Buddhato/ 24 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje
    30 oktober / Knorretje/ 25 jaar/ ronde 1 /1e kindje
    31 oktober / Leotje / 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje
    31 oktober / Maregmo/ 26 jaar/ronde 1/ 2e kindje

November

2 november / Bruni / 27 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    3 november / Liekj / 24 jaar / ronde 1 /1e kindje
    5 november / Lelle/ 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje
    7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje
    8 november / Giuletta / 26 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    11 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje
    13 november/ MamavanDJ/30 jaar/ ronde 1/ 3e kindje
    14 november/ Eulalia / 22 jaar/ ronde 1/ 1e kindje
    15 november/ MamavanMenno/ 29/jaar/ ronde 1/ 2e kindje
    20 november / Ikkie24 / 28 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    ? november/ Rony / ? jaar/ ronde 1 / 2e kindje
    ? november / xSam/ ? jaar / ronde 1/ 1e kindje
    ? November / Phione/ 25 jaar/ ronde 1/ 3e kindje

Zwanger!!!

Fairytale / 23 jaar/ ronde 1 / 2e kindje

Wacht nog een ronde:
    BabyR / 25 jaar /ronde 0 / 2e kindje
    Nynkusje/ ? jaar/ ronde 0 / 1e kindje

Laarsje / ? jaar/ ronde 0/ 4e kindje

12. Phione

Phione Lid

17 okt 2012
    17
    0
    0
    Mijn NOD is 4 november :)

En wij hebben al een jongen en een meisje

13. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Welkom pione.. wat leuk een 3e. Er zijn er toch best wal wat hier die voor een 2e of 3e gaan..

Veer nog steeds geen ongi?

Mikoe balen van je test zeg.. pfffff

Wendy hoe gaat het bij jou?

Hope heb al evnetjes niets van je ghoord of mis ik een berichtje?

Beitsche balen zeg dat je roze heb gespot, heb je dat vaker??

14. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die NOD lijst wordt lekker lang, goed bezig allemaal! We gaan voor een babyboom in 2013 ;)

Ik woon Italiƫ, we hebben hier nog een heerlijke nazomer. Vooral afgelopen weekend, daar hebben we dan ook gretig gebruik van gemaakt!

Miekoe, ik kan het nu ook goed loslaten. Denk er ook minder aan en we klussen ook niet gericht ofzo. Maar als we richting NoD gaan zal het wel weer flink kriebelen!!

Nog steeds geen ongi Veerr! Vindt jouw man het ook spannend? Of is hij heel nuchter? Ik vind nog steeds je symptomen positief!! Vooral dat maagzuur, heb vaker gehoord dat het een symptoom kan zijn.

Beitsche, jammer van de test maar als je zelf weet dat je nog ruim voor je NOD zit dan heb je nog kans. Volgens mij hebben toch niet veel vrouwen (ruim) voor NOD al een positieve test, maar op of erna wel..

Fairytale hoe is? Zou me ook druk maken hoor om de testjes als ze licht blijven. Maar ik heb je testen gezien en ik zie toch echt dat de laatste donkerder is! En ja om die clearblue kun je niet heen :D Dus probeer toch lekker te genieten!

Laarsje wat leuk voor een 4e kindje! Dat lijkt mij ook echt geweldig zo'n groot gezin, mijn man gelukkig ook :)

Andere dames welkom! Ik vind het super leuk om ervaringen uit te wisselen en leef zo mee me iedereen. Ben inmiddels ook helemaal verslaafd aan dit topic en deze pagina ;)

15. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    @ ikkie : nee nog steeds niet hoor, maar goed ga donderdag pas weer testen indien nodig. Hope inderdaad al een poosje niet gezien. Misschien laat ze rond nod wat horen.

@ Giulietta: hij vindt het ook wel spannend. Maar hij gaat er al van uit dat het raak is :p

Ik vind het ook leuk dat we hier ervaringen kunnen uitwisselen!
    Begint aardig druk te worden!

16. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Giuletta: Goed hoor hier, ja weet het, aan de ene kant denk ik van ik ga niet meer testen. Maar ik heb nog 1 en ik denk dat ik die morgen toch nog ga doen..

Wat een nieuwe mensen hier haha! Het word nog druk hier! Wel gezellig! heb inderdaad sommige mensen hier al een tijdje niet meer gezien..

Hier voel ik me toch aardig goed! Merk wel wat dingetjes, maar het valt nu nog mee! Vorige zw had k vanaf 6 week 24 uur kwaaltjes dus dat zal denk ik dit keer ook wel zo zijn!
    Gisteren met bowlen wat last van mijn liezen, en beetje buik.. Maar dat zou toch niet kwaad kunnen?

17. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee hoor fairytale kan geen kwaad! Er gebeurt nu vanalles in je baarmoeder en het begint al wat uit te zetten, vandaar de steken in je liezen. Daar zitten de banden die je baarmoeder op z'n plek houden.
    Heb je al een vk gebeld?

Schiet het poetsen al lekker op Veerr? Ik kan ook weer beginnen.. Had vrijdag alles lekker schoon maar nu ligt er alweer een dikke stoflaag overal :$ Blijf bezig zo!

18. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Gezellig, Gezellig hier!!!

Ik ben weer even bij gelezen pfff haha ;)

Giulietta: Wij klussen deze cyclus echt om de dag want ik weet nog niet wanneer de eisprong is dus alles is nog nieuw en afwachten. Wil mijn ei niet missen dus we gaan gewoon door ;)

Nijnkusje: Wij klussen niet met condoom omdat wij er meteen voor willen gaan. Ik heb idd wel iets gelezen over het moelijk kunnen zien wanneer je zwanger bent geraakt maar bij de 2e echo kunnen ze volgens mij alles al heel precies meten.

Mama van Dj: Ik slik idd ook faliumzuur maar dan van kruidvat merk. Slikt er eigenlijk iemand ook andere vitamine naast? Heb aan een verloskundige gevraagt of dat nodig was maar zij zei evt. pas als je zwanger bent. Vroeg me toch af wat jullie doen? en jullie wederhelft? De mijne slikt niks, alleen ik.
    Aan mijn ontlasting heb ik tot nu toe nog niks gemerkt dus heb daar nog geen last van.

Eulalia: Ik ben ook ongeduldig haha het liefst zo snel mogelijk!!
    Ook namen hebben wij al best lang in ons hoofd. Maar tegen die tijd natuurlijk nog even goed naar kijken :)
    Mia vind ik ook een hele leuke naam!!

Miekoe: Ik herken het wel van die dromen, die heb ik ook omdat we er toch veel mee bezig zijn denk ik.

Welkom Phione!!

Ik heb toch besloten nog geen ovulatie testen te gebruiken. Wij klussen nu gewoon om de dag en dan wacht ik deze cyclus af en kan ik ze anders volgende cyclus gaan gebruiken.

Veer het is echt heel spannend nu! En nog voor een paar andere dames!! Ik ben reuze benieuwd!!! Succes allemaal!!

19. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja ben uitgepoetst hoor. Lig inmiddels lekker ff een boek te lezen. Het is heerlijk weer ik weet het, maar ben echt gaar van de slechte nacht dus doe lekker lui ;)

Delilah : als je om de dag klust moet je wel een keer goed zitten!

20. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    haha dat dacht ik ook Veerr, dan kunnen we hem niet mis lopen toch ;)

Fijn is dat altijd weer als je huis weer schoon en fris is!
    Bij mij nu niet helemaal het geval :( Afgelopen woensdag gepoetst maar met een hond is dat wel vaker nodig. Gister ook moeten werken dus ben pas donderdag weer vrij... en nu elke avond weg van huis dus donderdag moet ik echt flink aan de gang denk ik :( Dan zal het wel hard nodig zijn haha

Lekker middagje op de bank is ook lekker Veerr! geniet er maar goed van!

Deel Deze Pagina