Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelle

Lelle Actief lid

22 mrt 2010
    131
    0
    0
    Lekker gezellig hier! Ik doe veel op m'n iPhone dus mega reacties zal ik ook niet plaatsen! Leef natuurlijk heel erg met iedereen mee!

Hier vanaf donderdag elke 36 u geklust en gisteren avond m'n eisprong gevoeld, dat begon al smiddags en voor mij altijd heel duidelijk... Is wel handig maar ook pijnlijk helaas!

Spannende dagen voor een aantal van jullie, fingers crosses hier hoor!

2. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Wauw meiden!!

Ik ben eventjes een weekje op vakantie en ik kom terug.. meteen een hoop nieuwe mommy's to be en een hoop gekletst! Super leuk!

Wel heel erg veel om allemaal op te reageren, maar even in het speciaal. FAIRYTAILE!!!! Gefeliciteerd!!!! Super gaaf, meteen in de eerste ronde een geweldige testuitslag! Ik zou me niet druk maken om een lichter streepje hoor.. ik heb meerdere keren gelezen dat een streep een streep is, ongeacht hoe donker of licht. Geniet er van!! Maar snap je onzekerheid heel goed. Al een verloskundige afspraak staan?

En Veer, wat spannend! Morgen je NOD! Je klachten klinken wel als zwangerschaps kwaaltjes.. Hoop voor je dat jouw rode duivels de komende 9 maanden verlof hebben!

Hier weinig ontwikkelingen. Voor we op vakantie gingen heb ik nog een ovulatietestje gedaan. Licht positief, mn ei zat er aan te komen. Had ook een raar zeurend gevoel (wat ik niet herkende) in mijn buik, 2 dagen daarna. Ik denk dat dit mijn eisprong was. We hebben flink geklust tijdens onze vakantie maar niet gericht eigenlijk. Maar we waren zo uitgerust steeds dus er is vast vaak genoeg geklust :) Ik heb totaal nog geen symptomen, dus ik verwacht niet dat het meteen raak is. Zaterdag is mijn NOD, maar ik verwacht gewoon mijn ongesteldheid.

Trouwens, zo'n vakantie is wel echt een aanrader om weer even lekker van de ik-wil-zwanger-worden-wolk getrokken te worden. Ik merk dat ik er nog wel steeds veel mee bezig ben, maar veel minder dan hiervoor. Sta er nu wel veel relaxter en nuchter in ineens. Maar misschien is dit wel gwoon de vakantiemodus. Dodra het echte werkende leven weer begint ben ik misschien wel weer helemaal terug, haha.. Morgen mag ik weer aan de bak.

3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ohja je was op vakantie natuurlijk! We misten je al!
    Lekker hoor. Zal je inderdaad lekker uitgerust zijn nu.
    Zonder symptomen kun je ook makkelijk zwanger zijn hoor! Volgens mij gebeurt dat best vaak. In principe hoef je voor je NOD nergens last van te hebben.

4. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Heey Hope86 welkom terug!!! :p Dus lekker genoten van je vakantie!? Dat je geen geen symptomen hebt wil niet altijd iets zeggen he ;) We blijven altijd positief totdat het tegendeel is bewezen haha ook spannend nu voor jou op de wachtbank. Ben benieuwd! Als het bij jou raak is ga ik ook een vakantie boeken haha succes!!

5. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    Jeetje, ben je werken, mis je een heleboel. Had het niet van mezelf verwacht, maar er zijn hier ook wat lichte verslavingsgevoelens richting dit forum, hahaha

@veerr, ik ben trouwens 32 (voor de nod lijst) en kom ook uit regio dordt, toevallig!

Bedankt trouwens voor de antwoorden op mijn vraag, ga straks maar es ff voorstellen om die rotdingen in de la te laten :)

6. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Dag meiden,

Ik kijk even 'n paar dagen niet en... Pff wat veel berichten!
    Alle nieuwkomers welkom!

Ik had 'n wat minder leuk weekend. Vervelend nieuws, moet het even kwijt.
    Mijn zus was afgelopen week uitgeteld en van het weekend bevallen. Helaas is het kindje echter tijdens de bevalling overleden. :( Zo oneerlijk! Echt zo erg.. je hoopt dat dit soort dingen je nooit zullen overkomen. Helaas heeft ze nu al voor de tweede keer zoveel pech :'(

En alles is zo dubbel dat haar dit overkomt en wij nu bezig zijn om zwanger te raken en dit misschien ook al wel zo is. Heb laatste dagen al steeds wat krampen in m'n buik wordt steeds heftiger. Vandaag ook hoofdpijn en lage rugpijn. Dan weer warm en zweten, dan weer koud en kippenvel. En zojuist ook 'n heel klein beetje bloed verloren. Zou dit van innesteling kunnen zijn?

Het zou heel dubbel zijn als dit zo is. Verdriet en.geluk zo dicht naast elkaar..

7. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Oh jeetje Bruni, ik ben echt even helemaal stil :( :(
    Dat is het ergste wat je kan overkomen....
    En inderdaad heel erg dubbel. Zij net hun kindje verloren en jij bent bezig om zwanger te raken of bent het misschien al.

Jeetje. Heel veel sterkte de komende tijd

(Innesteling kan gepaard gaan met een beetje bloedverlies. Dus ja het kan)

8. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    jeetje wat heftig bruni!
    heel veel sterkte voor jullie familie, ik kan me voorstellen dat het nu extra lastig is voor jullie en extra beladen.

9. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Bruni wat een afschuwelijk nieuws. Heeft ze hiervoor ook al eens zoiets mee gemaakt dan? Het kan heel dubbel zijn ja. :(
    Heel veel sterkte er mee!

10. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Dank jullie wel! Het is nog steeds moeilijk te bevatten..

@veerr ze is haar eerste kindje met 24 weken verloren.
    Ze hebben gelukkig wel één gezond kindje gekregen tussen deze twee.

11. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    @ Bruni: wat vreselijk! Wat een verschrikkelijk verdriet.
    Heel veel sterkte voor jullie!

12. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik heb geloof ik deze maand een heel vroeg ei!
    Zit op dag 10! Vanmiddag al nare steken in m'n buik rechts en vanavond bij het afvegen dik taai roze slijm. Hoop niet dat dit m'n ei was, anders zijn m'n kansen zo goed als verkeken voor deze maand.
    Gistermorgen wel gezellig gehad met vl, maar verder nie..

Of zou het toch wat anders kunnen zijn?

13. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Wat naar dat zoiets dan twee keer dezelfde persoon moet gebeuren! Gelukkig maar dat ze ook nog een gezond kindje hebben.

Weet het ook niet miekoe. Verlies je normaal bloed tijdens je ei?

Hier nog steeds geen ongi. Ben benieuwd morgen d-Day :)

14. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Bruni, wat verschrikkelijk zeg. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jouw, je zus en de familie.

15. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    @ Veerr: nee dit zou dan de eerste keer zijn...
    Vandaar dat ik het ook zo vreemd vind

Morgen NOD? Ik duim duim duim!!

16. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Hmm, miekoe, heb ik ooit nog nooit gehad.
    Lekker gerelaxed met je boek Veerr?
    Grappig dat Nynkusje ook uit regio Dordt komt!

Lelle, wat handig dat je je eisprong zo goed voelt aankomen! Vanavond ook nog even gezellig doen he!

Heerlijk Hope zo'n weekje vakantie.
    Ben nu een weekje vrij, maar ga niet weg. Maar al geniet ik nu ook heel erg van de jongens en het niets doen.

Wij hebben vanmiddag heerlijk genoten van het zonnetje. Kids heel de middag is de speeltuin geweest met toeziend oog van mij.
    Morgen weer lekker naar buiten, voordat we de winterjas weer kunnen gaan pakken... brrr.

Veerr!! Hoop dat je een beetje kan slapen vannacht.... ga je morgenvroeg gelijk testen?

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja lekker gerelaxed hoor!
    Nee ga donderdag pas testen. Wil eerst ff afwachten of ik ongesteld word.
    Maar ja we zullen zien :)

Lekker buiten gespeeld dus? Het was er prachtig weer voor.

18. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Pff veer waar haal je het geduld vandaan!! Tot donderdag hee jeetje! Ik ben echt benieuwd!

19. Lelle

Lelle Actief lid

22 mrt 2010
    131
    0
    0
    @mamavandj, ik heb vandaag een ontsteking laten wegsnijden uit mijn lies/schaamstreek! Ben blij dat m'n ei "optijd" was want ben ff niks waard....

@bruni, heel veel sterkte voor jullie familie!

@veerr, morgen gewoon geen bloed! Draai duimen....

Welterusten allemaal!

20. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    @bruni, wat een nare situatie. heel veel sterkte voor jou en je familie...

Deel Deze Pagina