@ Miekoe Sperma blijft gemiddeld zo'n drie dagen ( kan uitlopen tot 7 dagen)leven in je baarmoeder, dus er kan bij jou nog prima een bevruchting plaatsvinden. @ Lelle. Hè bah, dat lijkt me niet lekker. Veel beterschap Nou, hier nog geen rode monsters te spotten. Zit nu op dag 23. Langste cyclus van de afgelopen maanden was 23 dagen, dus dan zou ik morgen ongesteld moeten worden. Ik ben heel benieuwd. Ik zie het wel.
Goedemorgen. Niet fijn Lelle! Maar je bent er nu gelukkig vanaf. Nou Beitsche, voor jou ook spannend! En Veerr, ook nog alles rustig?? Vandaag weer heerlijk uitgeslapen, mijn boys waren ook duidelijk aan vakantie toe! Ga nu proberen effe wat te rommelen in huis. Leuk, vrij zijn, maar dan is het ook snel zo'n zooi in huis!
Hoi allemaal! Bruni: Wat verschrikkelijk.. Heel veel sterkte! Lelleat klinkt niet fijn! Beterschap! Veer: Jij maakt het wel heel spannend hoor, ben zo benieuwd! Hier gaat het goed! Heb vanmorgen toch nog een testje gedaan en gelukkig was hij nu zo super duidelijk. Heeft me wat gerustgesteld! En de afspraak voor vk en echo staan! 19 november eerste echo, en 26 november naar de vk Voel me hier wel een beetje eenzaam zwanger dus hopelijk komen er gauw zwangeren bij!
Beste meiden, Ik lees jullie topic al vanaf pagina 1. Ik kijk 2x per dag en lees jullie prachtige, spannende, maar soms ook verdrietige berichtjes. Mijn man en ik zijn ook gestopt met de pil. Gister was mijn laatste dag van de menstruatie, dus nu kunnen we nu om de dag aan de klus. We hebben al een prachtige dochter van 4. Voor haar was ik 10jr aan de pil, maar het was in 1x raak. Het kan dus wel . Omdat ik meer een actieve lezer ben, wens ik jullie allemaal veel liefde en geluk! Ik blijf jullie heerlijke topic volgen! Succes!
Oh wat fijn Fairytale en zo snel al naar de VK! Hoop dat er snel meerdere dames mogen volgen! Zie dat je 30-6 bent uitgerekend. Mooie datum!
Bruni, wat een afschuwelijk bericht.. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou, je zus en de familie. Wat ontzettend verdrietig Zo oneerlijk. Als je van je af wilt schrijven kun je hier terecht hè, of in een pb. Ik kan me voortellen dat het heel dubbel is. Zoveel emoties en gevoelens tegelijk. Sterkte!
Oh Bruni wat een vreselijk bericht! Dat is echt oneerlijk! Heel veel sterkte voor jou, je zus en je familie! Dikke knuffel!! Miekoe: Ik haeb dat ook nog nooit gehad. Ik wacht momenteel ook op mijn ei en weet ook niet wat ik moet verwachten. erg lastig! Lelle: heel veel beterschap! Beitsche: Ook spannend voor jou nu!! Succes! Jeej Veerr, hoe hou je het vol!? Spannend hoor!! Fairytaile: Fijn! toch weer die bevestiging! Ik hoop dat we je snel kunnen vergezellen MVV27: leuk dat je mee leest!! Jullie ook heel veel succes!! Gister een hele gezellige meiden avond gehad dus mooi wat afleiding
Fairytale : wat fijn dat de test nu duidelijker is! Enne hoop me ook snel bij je te voegen hoor denk iedereen wel. Mvv27: leuk dat je mee leest! Je mag ook altijd mee kletsen natuurlijk! Beitsche : wanneer ga je testen als je morgen niet ongesteld wordt? Delilah : gezellig! Heb je inderdaad lekker wat afleiding. Hier nog steeds geen ongi. Ook nog geen krampen ofzo. Dus ik ben benieuwd. Hoop wel dat als ik niet zwanger ben het nu wel een beetje op gaat schieten. Zit nu nog steeds in onzekerheid. Kan eigenlijk na die test van zaterdag niet meer geloven dat het zo is, maar we zullen zien! Heb nog een heeeele dag de tijd om het te worden
Mvv dankjewel, jij natuurlijk ook veel succes! Ik sluit me verder bij mama van DJ aan Fairytale zie je wel! Wat fijn. En de afspraken staan al, spannend hoor. Ik hoop ook dat je ergens vanaf deze week niet meer eenzaam bent in zwangerland hihi. Veerr wat mega spannend! En lastig.. Dat wachten haha! Beitsche wanneer ga je idd testen? Ook al zo spannend, helemaal met dat beetje rozeverlies van laatst! Wie weet.. Lelle, beterschap! Zoiets is niet fijn, maar je bent er nu wel lekker Hope fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Ik had precies hetzelfde na mijn vakantie in NL, dat ik er minder mee bezig ben en er wat nuchterder in sta. Tot nu toe nog steeds het geval, maar ja mijn NoD duurt ook nog even Wendy hoe is het bij jou? Ook nog steeds niet ongi? Hier alles goed. Geen nieuws, ben benieuwd wanneer mijn eisprong deze maand is. Ik vermoed dat bij nog niet geweest is, let er dus ook minder op dan vorige maand.
Ik ga donderdag testen als ik nog niet ongesteld ben. Ik weet alleen niet wanneer ik precies mijn eisprong heb gehad. Ik denk tussen de woensdag en de zaterdag, dus ik zou ook ergens tussen aankomende woensdag en zaterdag kunnen testen. Dan is het 14 dagen na de eisprong
Hoe zijn jullie er zelf onder dat jullie NOD dichterbijkomt... Ik ben benieuwd hoe ik me voel over een paar weken, lijkt nog zo ver weg! Zo huis weer gesopt en gezogen, nu stokbroodje in de oven en dan gaan we weer lekker naar de speeltuin, al is het nog steeds bewolkt hier... Zon, kom maar gauw!
Ik ben er nu rustiger onder dan vorige week. Het is nu echt de laatste loodjes hopelijk dus dat is wel een prettig idee. Gewoon afwachten nu. Lekker dat je huis weer schoon is! Weer naar de speeltuin joh. Veel plezier! Hopelijk komt de zon inderdaad. Hier begint hij een beetje te komen maar of het echt wat wordt durf ik niet te zeggen. Beitsche, voor jou begint het dus ook echt spannend te worden! Al symptomen of niet?
Hier vandaag aan de opruim en schoonmaak. Boven had ik een beetje heel erg laten versloffen omdat we daar eigenlijk weinig komen, we slapen ook beneden en badkamer is ook beneden dus tja. Nu wil ik het daar ook gewoon op orde hebben, preventieve nesteldrang haha. Moet ook nog de zomerkleding weer uit de kast halen en strijken. Al met al een drukke dag! Menstruatie is over nu dus nu maar wachten op tekenen van vruchtbaarheid en lekker klussen vanaf morgen om de dag! Vanaf 27e begin ik met ovulatietesten!
Hej meiden, Als jullie een positieve test in handen hebben, gaan jullie dan ook mee doen met moeders voor moeders? Ik heb de vorige zwangerschap meegedaan en wil nu ook weer meedoen( als ik zwanger mag raken) Het is heel hard nodig...
Hier ook weer druk bezig geweest. Even de voortuin gedaan en de ramen buiten gelapt. Waren in de voortuin bezig komt er ineens een hond keihard de tuin in rennen en tegen me aan springen. Schrok me dood haha. Flinke hond nog ook. Ja het huishouden kan een hele klus zijn he Eulalia Beitsche: ik heb er eigenlijk nog niet echt over nagedacht, maar als ik daarmee kan helpen wil ik dat best doen. Weet er eigenlijk weinig van!
Hallo dames, Hier even snel een stiekem berichtje vanaf mijn werk. Bruni, wat vreselijk nieuws! Hoe gaat het nu met haar? Veerr, nog steeds geen ongi???? Hier, ook nog geen ongi. Maar mijn NOD staat morgen pas. Vanochtend had ik echt het idee het zou beginnen en aangezien ik 3 uur in vergadering zat heb ik vanochtend een tampon ingedaan. Net dat ding eruit gehaald maar er zat niets op, alleen wat gelige afscheiding. Ppppfff volgende ronde test ik echt niet meer voor NOD hoor.
oh wendy wat spannend!! Wanneer ga je nu testen?? Beitsche: ik heb daar al vaker aan gedacht en als ik zwanger mocht raken help ik daar graag andere vrouwen mee Vandaag is mijn vruchtbaarste dag volgens een gemiddelde cyclus Dus vanavond gaan we maar weer klussen Ik kan het op het moment goed van me af zetten maar dat komt omdat ik natuurlijk nog op mijn ei zit te wachten. Als ik dalijk dichter bij mijn NOD kom dan zal dat wel anders zijn haha
Ik merk trouwens nog helemaal niks van het ontpillen... Weet niet of dat goed of slecht is eigenlijk?!