Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Ik heb ook aan mvm mee gedaan. Ik zette de flessen in een vuilniszak achter een bloembak. Ik had die bakken boven in mijn badkamer staan met zo'n kannetje en vergat het daarom regelmatig, dacht ik 3 dagen vantevoren o ja mijn pies........... Dus weet niet of ik het nu weer zou doen

Veerr, je hebt idd wel vruchtbaar slijm gehad, dan zou je nu wel wat verwachten. Als jeniet zwanger bent, dan heb je wel veel klachten van het ontpillen.......spannend zeg

Beitsche voor jou ook spannend als je nu op je ongesteldheid zitte wachten

2. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja ik denk wel dat ik de moeite er voor ga doen hoor voor mvm. Lijkt me vreselijk als ik geen kinderen zou kunnen krijgen! Als dat dan kan helpen voor sommigen.

Ik heb ook zoiets van het moet haast wel, maar geloven doe ik het nog niet. Je lijf kan je Zoooo voor de gek houden. Morgen eerst maar weer eens testen, als ik niet ongesteld word dan ;) moet mezelf vandaag maar flink bezig houden!
    Ga eerst ff koffie drinken bij m'n moeder en dan zien wel weer verder. Heb wel nog steeds zin in koffie... :p

3. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Veerr succes vandaag met je zinnen verzetten! Jeetje wat zou ik dat moeilijk vinden met zooooooooveel kwaaltjes, ook respect hoor. Wat leotje al zei, als je toch niet zwanger bent dan ben je wel erg heftig aan het ontpillen. Ga je morgen met je man testen?

Beitsche, jij hebt toch nu je langste cyclus? Geen testdrang dan ondanks dat je geen klachten hebt? Want klachten hoeft niet, ik had ook geen klachten tot 6 weken zwangerschap ;) En je had wel dat beetje rozeverlies toch laatst? Klinkt wel positief hoor!

Hier heb ik gister toch vruchtbaar slijm gezien, alhoewel ik nog steeds niet weet of het nou sperma of dat slijm is.. :) Heb ook lichte menstruatiekrampjes af en toe dus denk het wel. Dan zou mijn cyclus idd rond 28-30 dagen uitkomen! :)

4. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

He allemaal hoe is het hier?

Hier niet goed! Heb ineens sinds gisteravond een knobbel onder mijn ribbenkast vlakbij mijn lever. Had er al een tijdje last van, geen erge pijn maar nu is het was opgezet..
    Vanmorgen huisarts geweest, hij wist niet wat het was, en morgenochtend moet ik een echo bij mijn lever/darmen
    Ben zo bang ineens!
    Zo ben je heel blij dat je zwanger bent, en een paar dagen erna heb ik dit ineens..Voel me erg dubbel:(

5. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje fairytale! Logisch dat je bang bent, zo'n knobbel hoort er natuurlijk niet te zitten. Wat naar dat je er nu ook nog pijn aan hebt, goed van je dat je zo snel naar de dokter bent gegaan! En ook fijn dat je morgen al die echo krijgt. Zou dit eerst eens afwachten, zo'n knobbel kan van alles zijn hè! Ook hele onschuldige dingen dus niet direct van het ergste uitgaan! Maar kan me voorstellen dat je dat wel doet, zou ik ook vast ook doen.. Dikke knuffel en sterkte meid!

6. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Oh bah Fairytale.... hopen dat het een cyste is die nu is gaan ontsteken.
    Gelukkig kan je morgenochtend al terecht!

Nou Giulietta, dat klinkt hoopvol! Lekker aan de klus dan!

Veerr, succes om deze dag door te komen! Vanavond lekker vroeg gaan slapen, dan is het zo morgen!

Tja Beitsche, geen symptonen zegt natuurlijk niks! Tot nu toe hebben we nog maar één oktober zwangere.... Moeten er nog twee bijkomen toch?!?

Hier nog geen vruchtbaar slijm, zit nu op dag 13.
    Vruchtbaar slijm komt toch een paar dagen voor je eisprong?
    Misschien een rare vraag hoor na twee kids, maar heb me er nooit eerder zo mee bezig gehouden!
    Zit nu twijfelen of ik al ovutesten moet gaan gebruiken, of dat ik wacht op m'n slijm...haha!! Wel constant zeurende lage buikpijn, misschien rijpen van eitje?

Zit ook nog te twijfelen over MvM. Ik deed ze ook wegbrengen, omdat ik bang was dat de buren het zouden zien.
    Aangezien er in mijn omgeving iemand is die moeilijk zwanger raakt (alles is gewoon goed) denk ik dat ik het wel doe.

7. MamavanDJ

Zat trouwens nog even te rekenen, als ik deze maand zwanger mocht raken, ben ik aan het begin van de zomervakantie uitgerekend. Lijkt me wel ideaal, hoef ik de eerste weken niet zo te haasten 's ochtends!
    Waar een mens zich al niet mee bezig kan houden....

8. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Fairytale: wat klote zeg!!! Hopelijk is het iets onschuldigs... Kun je opgelucht ademhalen en weer genieten van je zwangerschap. Kan me voorstellen dat je je enorm zorgen maakt :( Sterkte bij de dokter vandaag, gelukkig kan je zo snel terecht!

Mijn man is ook leraar dus lekker vrij deze week. Kan dus samen testen. Gaan morgen ook lekker een dagje shoppen enzo dus wie weet kan de dag nog leuker worden met een positieve test. Kan echt niet geloven dat het raak zou zijn in 1 keer. Heb trouwens de laatste dagen helemaal niet veel kwaaltjes meer hoor. Dat is het gekke. Was vorige week erger. Vraag me nu ook af of het kan zijn dat het beetje bloedverlies van donderdag/vrijdag gewoon het eind van mijn cyclus is geweest. Dat er eigenlijk niks gebeurd is die maand. Omdat mijn slijm later weer gewoon wit werd en nu ook weer en voel dat mijn bm weer hoger zit. Klinkt allemaal vreselijk zeg haha zou dit echt niet allemaal hardop zeggen :p Typen is het gelukkig minder genant. Zie me al zitten aan de keukentafel met m'n moeder... ;)
    Ben wel heeeel nieuwsgierig naar die test morgen zeg. Denk dat ik niet eens kan slapen vanavond dus weet niet of vroeg naar bed gaan nut heeft. Moet vanmiddag echt even iets te doen verzinnen buiten huis wat veel afleiding geeft. Wist niet dat zwanger worden zo'n zenuwachtige business is :)

MamavanDJ: ik denk ook zo hoor. Dan is het bijna zomervakantie en is mijn man dus ook vrij. Sta ik er niet alleen voor aan het begin. Lijkt me wel lekker!

9. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Ja, die flessen voor mvm.. Opzich moet ik het toch iedereen meteen vertellen, omdat het natuurlijk op valt als ik ineens niet meer vlieg, maar dat betekend niet dat de buren etc. het ook meteen moeten weten :) Die flessen in een vuilniszak of bak achter een plantenbakzoals Leotje aan gaf vind ik wel een goede optie. Maar ik denk dat als je ze op belt en het uitlegt er vast wel iets mogelijk moet zijn om ze langs te brengen oid. Uiteindelijk help jij hun vrijwillig, dan mag je best een beetje medewerking van ze verwachten toch?

Oh Veer.. wat doe je jezelf toch aan.. haha ;) Je bent hartstikke zwanger joh, en anders is je lijf je wel heeeeeel erg aan het pesten! Maar inderdaad, lekker even je gedachten verzetten :)

Giuletta, jij mag nu dus ook weer druk aan de klus? Veel plezier!

Fairytaile, wat een domper zo bovenop het goede nieuws zeg.. Van de ene emotie naar de andere. Ik hoop voor je dat het mee valt en dat het eventueel makkelijk te verwijderen is. Ik kon het niet laten, maar toen je zei dat ze met een echo naar je maag en lever gingen kijken dacht ik meteen: Vraag of ze hem ook even op je baarmoeder zetten!! :) Kun je alvast stiekem naar je kleine beeb gluren ;)

Mamma van dj, volgens mij raden ze aan om vanaf 13 dagen te beginnen met je ovulatietesten, je kunt het altijd proberen toch.. mocht ie echt nog spierwit zijn kun je overmorgen altijd nog even over slaan. Ik zou niet wachten op vruchtbaar slijm, ik geloof dat niet iedereen dit heeft. Tenminste.. ik niet in elk geval :D Anders mis je straks misschien je ei, zonde. Haha, over dat berekenen wanneer de kleine zou komen, zo ben ik ook steeds bezig! Al helemaal aan het kijken of het handig is met bepaalde dingen, haha :)

Nog een update:
    Ik werd vanochtend (04.00, vroege dienst) super misselijk wakker. Maar nadat ik gedoucht had was het weg. Nu is het weer een beetje terug, maar niet extreem. Ik heb ook niet overgegeven.
    Ook heb ik sinds vanochtend een heel vochtige vagina. Het is niet zo dat het eruit loopt oid, maar zo voelt het wel. Heel apart. Ik heb nooit echt zo last van afscheiding, en als ik het wel heb, dan voelt het niet zo raar vochtig. Kan dit een symptoom zijn? Heb hier nog nooit eerder iemand over gehoord. Of iemand ervaring dat ie zo vochtig wordt vlak voor haar menstruatie?

10. MamavanDJ

Veerr, volgens mij is het normaal hoor dat je slijm weer 'normaal' wordt na je vruchtbare dagen. En tegen het einde van de cyclus heb ik helemaal geen slijm meer, maar wel als ik zwanger was.
    Wil je geen valse hoop natuurlijk, maar hoop dat je morgen gewoon hartstikke positief test!
    Heerlijk dat je man leraar is. Dat lijkt me echt genieten al die vakanties! Ook makkelijk straks met je kindje. Hoef je helemaal geen BSO af te nemen in de vakanties! Al duurt dat natuurlijk nog wel even een paar jaar!

Haha, heerlijk he dat je hier zo ongeneerd alles kan neerzetten!

11. MamavanDJ

Hope, we postte tegelijk! Ik was in het begin van m'n zwangerschappen ook heel vochtig! Elke keer naar de wc omdat ik het gewoon voelde lopen!

Ik heb wel elke maand vruchtbaar slijm. Omdat ik natuurlijk de pil al niet meer slikte, keek ik goed uit in die periode!

Je bent stewardess begrijp ik? Mag je dan niet meer vliegen in het begin van je zwangerschap?

12. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Meer valse hoop dan ik al heb kan ik niet meer krijgen denk ik hoor :p
    Het zou me niets eens verbazen als hij negatief is. Leuk hoor jezelf tergen. Geniet er nog een dagje van!

Hope: wat jij hebt had/heb ik ook. Voelt net alsof het eruit stroomt, maar er gebeurt eigenlijk niets ofzo. Wat het resultaat is kan je dus nog niet vertellen.

13. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Idd fijn dat je hier alles neer kan zetten, zonder vreemd aangekeken te worden

Het vrouwen lijf zit raar in elkaar, kan je zo voor de gek houden. Merk ook wel bij elk ding dat je voelt dat je denkt 'hè is dit iets?' Terwijl je die dingen anders ook wel voelt maar er niet op let......

Fairytale wat vervelend zeg zo'n bult, hopen dat het niks is succes morgen

Ik ga zo maar weer werken en morgen ochtend moet ik weer werken....ga proberen in de pauze op mijn telefoon hier te kijken want ben benieuwd naar de test van veerr

Fijne dag

14. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Zo haha weer even bijgelezen.

Fairytaile dat is idd even schrikken! Hopelijk is het niks ernstig heel veel succes morgen!! een knuffel van deze kant!!

Oh Veerr wat ongelooflijk spannend wordt het nu toch pffff dat je het volhoud ;) Ik kan zelfs niet wachten totdat je getest hebt haha

Oh het zou zo leuk zijn als het meteen raak is en dat je het dan idd met kerst kunt vertellen. Dat lijkt me zo speciaal heb er al helemaal over nagedacht. Leuk in een gedichtje met surprise verpakken ofzo haha

MVM zou ik graag aan mee helpen en denk ook wel dat er altijd iets verzonnen kan worden zodat het voor de buitenwereld niet opvalt. Dat komt vast goed!

Nou gister dus mijn vruchtbare dag dus wilde perse klussen natuurlijk. Heb ik vergadering gehad die echt heel erg uit liep wat pas kwart voor 12 thuis. Mijn vriend lag natuurlijk al te slapen hij moet er hartstikke vroeg uit maar heb hem toch nog wakker gemaakt gister avond haha. Ik wil het niet missen :p

Hope: Ik herken het niet wat je schreef. Miss toch symptonen?? Laten we het hopen :)

15. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Haha wakker worden, werk aan de winkel!
    Heb ineens een lekker irritant trillend ooglid. Niet echt lekker lezen zo.

16. Phione

Phione Lid

17 okt 2012
    17
    0
    0
    Hou wil je dat niet op laten vallen moeders voor moeders.
    Het is een hele grote krat vol met flessen?

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Je kan toch gewoon tegen de buren zeggen dat je melkboer wordt ofzo?? :p

18. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Veer, wat leuk inderdaad dat jullie beiden leraar zijn! Altijd samen vakantie, en handig met opvang :) Voordat ik begon met vliegen heb ik ook de PABO gedaan, helaas mee moeten stoppen vanwege mijn dyscalculie. Heb wel mijn diploma als onderwijsassistent.

Fijn dat jullie dat gekkige vochtige sypmtoom herkennen. Ik heb dit nooit eerder gehad. Voelt heel raar. Heb trouwens niet van binnen gevoeld om te kijken of het ook echt vochtig was, of dat t alleen zo voelt.

Werkse Leotje!.. voor mij zit het er net weer op, zit nu in Engeland, straks maar eventjes bij de Primark naar binnen hoppen ;) Ik kan trouwens net als jij niet wachten tot morgen om te lezen wat voor test Veer heeft :)

Haha, Delilah, ik zie het echt voor me. Is ie er in mee gegaan? Mijn vriend hoef ik daar niet voor wakker te maken hoor, die blijft liever slapen :)

Haha, zeggen dat je melkboer wordt :D

Mamma van dj, ik ben inderdaad stewardess. Zodra ik een positieve test in handen heb moet ik direct stoppen met vliegen, ik krijg dan vervangend werk op de grond. (heb het eerder in het forum eens wat uitgebreider uitgelegd, maar is natuurlijk erg veel om door te bladeren allemaal, haha)

19. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Ik moet trouwens ook extreem vaak plassen, Ik zorg dat ik helemaal goed uitgeplast ben en toch als ik net m'n broek weer aan heb heb ik het gevoel alsof ik weer moet.

20. Phione

Phione Lid

17 okt 2012
    17
    0
    0
    Nee ze zijn heel duidelijk herkenbaar als moeder voor moeders flessen :)

Deel Deze Pagina