Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hé meiden,

Even snel een berichtje vanaf mijn werk want ik was natuurlijk benieuwd naar Veerr.......

Veerr, jeetje balen meid. Had ik echt niet verwacht. Maar wel weer toevallig dat je nu net ongi bent geworden.

Hier nog niet ongi. Maar toch ga ik iedere keer naar de wc omdat ik denk dat ik het ben. Als ik het zaterdag nog niet ben, wat ik gewoon echt niet verwacht met alle symptomen, dan ga ik weer een testje wagen.

2. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Oh veerr zie dat je al ongi bent fijn! Des te sneller kun je beginnen voor ronde 2 :)

Ik ben reuze benieuwd naar de volgende er zitten er nu een paar op een rij :D

Ben vandaag lekker dagje vrij... nou ja vrij ;)
    Heb net boven alles weer fris en schoon nu beneden nog aan de gang.
    Fijne dag allemaal!

3. Phione

Phione Lid

17 okt 2012
    17
    0
    0
    Balen Veerr, fijn dat de ongesteldheid er al wel is.

4. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Veer! Dat had ik echt niet verwacht joh... wat een gemeen lijf heb jij! Ik was er echt van overtuigd als ik je verhalen zo las.. balen, maar wel fijn dat de menstruatie ook gewoon meteen is gekomen. Op naar ronde 2!

Ik voel me nog steeds niet lekker, moe, hoofdpijn, steeds misselijk, en af en toe ook brandend maagzuur. Maar ik heb niet het idee dat dit zwangerschaps symptomen zijn, hoewel ik dat natuurlijk wel hoop. Heb de afgelopen nachten steeds heel kort geslapen. En kom ook steeds moeilijk in slaap, dus ik denk dat het daar gewoon door komt.

De poes is trouwens nog wel steeds vochtig, haha.. Maar die bereid zich misschien ook wel gewoon voor op de rode duivels.

5. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    eyyyy dames,

Zo daar ben ik weer eens een keertje.
    Lees wel met jullie mee hoor, maar ben de laatste tijd een beetje inspiratieloos ofzo weet niet wat het is.

Veerr, jammer zeg, maar op naar de volgende ronde.

Ik heb het gevoel dat het voor mij ook niet raak is hoor deze ronde...
    Voel helemaal niets namelijk, nou had ik dat bij de 1e ook.
    We hebben ook niet echt goed geklust om het zo maar te zeggen.
    Beetje rond de verkeerde datum......

Hopelijk komen er wel meer meiden bij deze maand die Zwanger zijn!

6. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Nou gelukkig Veerr dat je ongesteld bent geworden. Raar lijf, spanning is eraf en dan gewoon doen wat ie moet doen!

Van jou ook knap hoor Wendy dat je zo lang kan wachten! Maar beter het zekere voor het onzekere nemen.

Nu is het dan wachten op Wendy en Hope!

Ben vandaag ook lekker op pad geweest, net thuis.
    Morgen nog een lekker dagjeen dan is de vakantie alweer voorbij!

7. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Veerr, ben ondanks dat ik je liever zwanger had gezien, toch heel blij voor je dat je wéér op de 25e ongesteld bent geworden en een mooie cyclus hebt :) Yessss op naar ronde 2!!! (beter vandaag ongi dan volgende week toch?)

Ik zet ook in op Bruni! Maar toch ook op Wendy hoor, heb het gevoel dat Wendy al sneaky zwanger aan het zijn is hihi :D En bij Hope klinkt het ook wel positief! We wachten het in spanning af..

Tja Maregmo, over mezelf ben ik ook behoorlijk inspiratieloos! Voel eigenlijk niks en mijn NOD is nog lang niet. Dus ook niet zo boeiend :p Heb wel weer het voorgevoel dat het ook deze maand niet raak is/zal zijn. Nog steeds sterk het gevoel dat wij in september een baby krijgen!

8. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    Hoop dat je gelijk hebt giulietta, dan komen er weer een paar zwangere meiden bij... Fairytale is zo alleen nog :(

Ik had vorige zwangerschap ook een voorgevoel waar jij het over hebt. Heel raar was dat, we gingen er toen allebei heel positief in.
    En daarna voelde ik me ook echt zwanger, en het bleek ook zo te zijn.

Wat grappig is, mijn stiefzusje heeft over me gedroomd en ik had haar al een hele tijd niet gezien.
    Ze droomde dat ik zwanger was, ze heeft het al een keer goed gehad bij iemand.

Intuïtie en voorgevoel...maar dan moet je wel op het juiste moment klussen. Hihi... Dat is bij ons nou een beetje mis gegaan.

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Nou, dames....door jullie zou ik bijna de neiging hebben om morgen te testen haha.

10. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ben er ook gewoon heel blij mee hoor. 30 dagen is mooi toch. Net nog wat zwangerschapsvitamines gehaald. Zit nu lekker in de pub aan een alcoholische versnapering :p want dat mag nu. Zometeen lekker uit eten (kan nu gewoon lekker carpaccio eten). Zo haal je er weer voordelen uit. Begin gewoon positief aan de nieuwe ronde en hoop dat deze een stuk relaxter gaat verlopen. Wil me minder druk maken in ieder geval. Ben sowieso blij dat ik nu weet dat ik een normale cyclus heb.

Volgens de statistieken moeten er natuurlijk geen 3 zwangere dames bijkomen dus doe je best meiden!

11. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Zo heb ook even tijd om te reageren, op mijn werk wel even gespiekt op mijn telefoon, maar lastig reageren met die kleine lettertjes

Veerr wat balen zeg, wel toevallig dat je dan meteen vandaag ongesteld wordt. Nu even lekker genieten van de dingen die je kan als niet zwangere:) en volgende maand er weer tegen aan!

Iemand vroeg hoe een eisprong voelde, ik heb altijd 4 dagen menstruatiekrampen en dan 1 dag hele gevoelig, zeurende buik (een kant) en dat is dan mij ei.

12. Lelle

Lelle Actief lid

22 mrt 2010
    131
    0
    0
    Balen Veerr! Maar idd relaxed met een nette cyclus!

Ik heb bij de eerste 3 mnd moeten ontpillen, was echt een lichamelijk drama, dus niet meer aan de pil gegaan! Wens het niemand toe hoe je lijf je maanden aan het lijntje houd....

Succes Wendy en Hope! Wie weet....

Mijn eisprong voel ik tussen de 6u en 12u door een oplopende steekpijn!

Fijne avond allemaal!

13. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Zie in mijn laatste bericht staan: volgens de statistieken moeten er natuurlijk geen 3 zwangere bijkomen.
    Bedoelde natuurlijk nog, niet geen ;)

Hebben onszelf lekker verwend vandaag hoor. Veel te veel geld uit gegeven :p

Maregmo : hopelijk klopt die droom :)

Hadden jullie je de eerste ongi na de pil ook een lichte of niet? Heb geen krampen ofzo en verlies ook niet heel erg veel bloed ofzo.

14. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ja Veerr vermoede al dat het woordje 'geen' niet klopte! Mooi dat jullie geslaagd zijn vandaag. Wij gaan zaterdag shoppen, bij een heel groot outlet winkelcentrum. De grootste van Noord-Italie en een must see schijnt, dus tja dan moet ik er ook eens geweest zijn ;)
    Mijn eerste ongi was ook redelijk mild. Weinig krampen, bloedverlies was niet veel maar duurde wel lang voordat het over was (6 ipv 4 a 5 dagen).

Als ik jullie zo hoor over de eisprong dan heb ik dat niet.. Helaas voel ik hem dan niet.

Wendy, kan je de spanning nog aan :p

15. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    @ Veer balen zeg!! Verder ga ik nu even de rest lezen want de laatste dagen druk geweest met werken enzo.. ook ben ik er deze ronde tot nu toe veel minder mee bezig..

16. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fairytale hoe gaat het met jou? Wat kwam er uit de echo?

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ben ik ook erg benieuwd naar Fairytale!

18. Rony

Rony Lid

19 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    BALEN!! Veerr! Fairytale hoe gaat het?

Ik ben wel benieuwd hoe snel het bij iedereen zal gaan! Hier deze week mn eisprong gehad! Ik voel dit altijd wel goed! Echt het gevoel dat ik ongesteld word maar dan veel te vroeg.. dus beetje zeurende buik.. Bij mij duurt dit denk ik maar een aantal uur.. middagje ofzo..

Dus nu maar afwachten.. Spannend! voel niks, hoor! maar dat was bij mijn eerste ook niet zo.. Had niet heel veel symptomen.. dus daar ga ik nu ook maar niet van uit! we zien het wel!! maar ben natuurlijk wel aan het duimen!!

Fijne avond allemaal!

19. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Spannend zeg zitten er veel dames op het wachtbankje?? Ik zit nu weer op dag 7 dus dat wordt weer wachten op mij ei. Hoe staat het met de rest??

20. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik heb net een plekje vrij gemaakt dus er is weer plaats ;)
    Zal morgen het lijstje weer eens updaten en er op zetten. Hebben we het overzicht weer op de laatste pagina's! Verdwijnt altijd weer gauw uit het zicht.

Deel Deze Pagina