Jeetje,veel verhalen weer om te lezen @veerr, jammer zeg, maar wel fijn om gelijk duidelijkheid te hebben. Ik hoop ook op zo'n mooie cyclus! 30 dagen is netjes Ga zo lekker mn bedje opzoeken, ook al ben ik net thuis... hele lange dag, vanavond nog vergadering gehad. Morgen gelukkig vrij. Nu dus lekker weekend Truste meiden
Dames, Hier nog geen ongi maar helaas wel weer een nega test. Ben wel ineens heel erg misselijk maar dat zal wel van de spanning van het testen zijn. Ik hoop dat het nu wel snel doorzet en anders zondag weer testen.
He Wendy, balen zeg! Hopelijk doet je lichaam snel het werk! Weet je wanneer je eisprong ongeveer is geweest? Zo irritant he die eerste ronde!
@ Wendy. Balen zeg, nu weet je nog niets. Helaas hier hetzelfde verhaal. Ik heb vanochtend ook nog een keer getest en helaas ook negatief. Bij mijn langste cyclus werd ik op 24 ongesteld, nu zit ik op dag 26. Of ik ben zwanger of de vitex heeft zijn werk gedaan en de cyclus verlengd. Ik test zondag weer als ik nog niet ongesteld ben. Ik ga vanmiddag een weekendje weg, dus ik ben pas maandag weer online. Misschien kom ik straks nog even kijken en anders dus maandag weer Goed weekend iedereen
Hey Wendy, wat vervelend die onzekerheid! Hopen dat je snel duidelijkheid krijgt. Geniet van je weekend Beitsche. Het zorgt in elk geval voor afleiding. Hopelijk heb jij ook snel meer duidelijkheid. Welke dames zitten er nog meer op het wachtbankje? Ik heb 2nov mijn NOD. Heb mezelf voorgenomen om pas 6nov te gaan testen als mijn ongi uit blijft. Ik ga er maar gewoon niet van uit, dan kan het alleen maar meevallen. Volgensmij houd mijn lichaam niet, maar ik zelf me voor de gek. Normaal let ik er nooit zo op of en wanneer ik buikpijn heb etc.. Teveel mee bezig. Voel nu eigenlijk ook helemaal niets gewoon. Heb het alleen sinds de laatste dagen vaak koud, maar dan ook echt stervens koud. Vooral in de avond. Dan heb ik de haard aan, deken over, dik vest aan en het nog steeds koud. Dames die al eens zwanger zijn geweest, herkennen jullie dit? Zal wel gewoon door de weersverandering komen
O Nee Wendy en Beitsche!! Hoe kan dat nou Balen zeg.. Hopelijk krijgen jullie heeeeel snel duidelijkheid in vorm van een ongi, of toch nog een posi test. Dit is ook niks als je er zo 'tussen' hangt. Weet precies hoe jullie je voelen, had dit bij m'n dochter ook.. Wens jullie wel een goed weekend! Bruni, dat koud hebben herken ik niet.. Spannend dan volgende week of je ongi komt of niet! Hoe gaat het met jou en je zus? Ik zit denk ik net wel of net niet op het wachtbankje. Ik doe geen ovutesten en voel mijn eisprong niet. We wachten het af. Voel ook nog niks verder. Maar denk dat het sowieso niks wordt omdat we deze maand totaal niet gericht geklust hebben.. In ieder geval niet om de dag. Moet dan wel een echte luckyshot tussen zitten mocht het wèl raak zijn! Dus verwacht weer niks.
Thanks meiden. Ach ja, als ik zondag nog niet ongi ben dan ga ik weer testen. Toen ik bezig was voor mijn zoontje heb ik 1x overtijd gelopen en verder altijd een nette cyclus gehad dus ik verwacht na die negatieve testen wel dat ik dit weekend ongesteld wordt. Maar dat denk ik al vanaf dinsdag haha....kan ik nog geen wijntje nemen .
Ik zit ook op het wachtbankje, twijfel wanneer ik ga testen of woe of vrijdag. Bruni dat gevoel dat je jezelf voor de gek houdt ken ik, gister buikpijn gehad en denk dan meteen "zou dat innesteling zijn?" Kunnen ook gewoon mijn darmen zijn Bij mijn zoontje was ik er veel minder mee bezig en had ook nergens last van of gevoel dat ik zwanger was Nu maar weer wachten,wachten,wachten Beitsche veel plezier het weekend
Beitsche : jij ook al een negatieve test, balen joh! Hopelijk snel ongesteld dan. Kun je weer verder. Of later alsnog positief Bruni: heb wel eens gelezen dat sommige er last van hebben, maar is echt weer zo'n symptoom waar je niks mee kan. Het is ook gewoon koud! Probeer jezelf niet te gek te maken, ik kan het weten haha. Giulietta: wie weet wel gewoon raak joh! Wel fijn als je er wat relaxter onder bent. Wil ik ook proberen deze ronde. Ga wel ovutesten gebruiken voor de zekerheid. Bang dat ik misschien onregelmatig ben. Ik wil wel gewoon gericht klussen. Wendy: misschien toch wat meer last van ontpillen dit keer?
ah Wendy en Beitsche balen zeg! Maar het wil nog niet alles zeggen he er blijft nog beetje hoop. Of anders moet die ongi maar snel beginnen!! Beitsche geniet lekker van je weekendje! Heb je meteen wat afleiding Ik denk dat ik deze week mijn eisspong heb gehad maar weet het niet zeker omdat ik niet precies weet wat je moet voelen en wat ik ervan kan verwachten haha Wie weet we zullen zien! We klussen voor de zekerheid toch maar gewoon door Vanavond ga ik naar het concert van Jan Smit heb er helemaal zin in!!
Je hoeft hem helemaal niet te voelen! Ik heb niks gevoeld dacht da hij allang geweest was maar blijkbaar niet. Meeste vrouwen voelen het niet geloof ik.
NOD lijst Oktober 24 oktober / Wendy / 30 jaar / ronde 1 / 2e kindje 27 oktober / Hope86 / 26 jaar / ronde 1 / 1e kindje 28 oktober / Buddhato/ 24 jaar / ronde 1 / 1e kindje 29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje 30 oktober / Knorretje/ 25 jaar/ ronde 1 /1e kindje 31 oktober / Leotje / 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje 31 oktober / Maregmo/ 26 jaar/ronde 1/ 2e kindje November 2 november / Bruni / 27 jaar / ronde 1 / 1e kindje 3 november / Liekj / 24 jaar / ronde 1 /1e kindje 4 november / Phione/ 25 jaar/ ronde 1/ 3e kindje 5 november / Lelle/ 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje 7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje 8 november / Giuletta / 26 jaar / ronde 2 / 2e kindje 11 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje 13 november/ MamavanDJ/30 jaar/ ronde 1/ 3e kindje 14 november/ Eulalia / 22 jaar/ ronde 1/ 1e kindje 15 november/ MamavanMenno/ 29/jaar/ ronde 1/ 2e kindje 20 november / Ikkie24 / 28 jaar / ronde 2 / 2e kindje 24 november / Veerr / 25 jaar / ronde 2 / 1e kindje ? november/ Rony / ? jaar/ ronde 1 / 2e kindje ? november / xSam/ ? jaar / ronde 1/ 1e kindje Zwanger!!! Fairytale / 23 jaar/ ronde 1 / 2e kindje Wacht nog een ronde: BabyR / 25 jaar /ronde 0 / 2e kindje Nynkusje/ 32 jaar/ ronde 0 / 1e kindje Laarsje / ? jaar/ ronde 0/ 4e kindje
Hoii, Ik ben nieuw hier... Ik ben nog niet wegwijs op dit forum. Ik zoek mensen die ook in oktober 2012 hun eerste (of volgende) IUI gehad hebben. Ik heb 't in de eigen cyclus gedaan (met 1,1 mio zwemmers).. Zit dus nu op de wachtbank.. en dat is reuzespannend want ik voel van alles en mijn lichaam houdt me al een tijdje voor de gek. Groeten,
wendy en Beitsche wat balen zeg een nega test!! Raar dat je overtijd bent..dan heb je ook gewoon hoop! Hopelijk snel duidelijkheid voor jullie! Die onzekerheid is zo killing.
Welkom op het forum spelt! Hier zit je alleen verkeerd voor IUI'ers. Er is een speciaal forum voor de MMM (medische molen). Natuurlijk mag je ook met ons meekletsen als je dat leuk vindt,maar als je echt met IUI'ers in contact wilt komen zou ik daar even kijken.
Hoi dames! Ik heb al eerder een berichtje geschreven en zou nu ook wel graag mee willen kletsen. Als jullie dat goed vinden natuurlijk. Ik volg nog steeds fanatiek jullie verhalen. Balen dat er nog geen positieve testen bij zijn gekomen. Als je zo bezig bent met zwanger worden, gaan de dagen maar langzaam. Wij gaan voor ons tweede kindje. Bij de eerste keer had ik voor het testen helemaal geen kwaaltjes. Totdat ik een keer huilend voor GTST zat haha. Helaas zou dat nu niet op gaan, dat emotionele is nooit meer weggegaan.