Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaaaa het is eindelijk oktober ;) Spannende maand. Ik duim voor iedereen!

Leotje, hoop ook voor je dat deze cyclus weer wat korter is. Scheelt toch weer een ruime week extra wachten.

Gister net nadat ik mijn bericht had gepost, toch weer vruchtbaar slijm gezien. Misschien verward ik het wel met sperma :) Heb alleen geen idee tot hoe lang je dat na de daad kan verliezen? Let er normaal nooit op. En hoe weet je dan het verschil met vruchtbaar slijm? Bij mijn dochter was ik er helemaal niet zo mee bezig, laat staan met het spotten van vruchtbaar slijm! Waarschijnlijk moet ik er nu ook niet zoveel mee bezig gaan, het is bij mijn dochter ook goed gekomen :p

2. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Yeahh oktober :D
    Wie weet is het al meteen raak bij iemand. Ben benieuwd!
    Ik hoop natuurlijk dat we bij de eerste test allemaal zwanger zijn, maar dat zal er wel niet inzitten ;)

Heb werkelijk geen idee hoe lang dat kan, maar gezien het ook wel een poosje binnen kan blijven kan het er misschien ook nog wel een poosje uitkomen. Geen idee! Zolang je gewoon om de dag klust moet er altijd wel wat zaad paraat staan toch :p Denk ook dat ontspannen en niet te moeilijk erover doen het beste is, maar makkelijker gezegd dan gedaan he! Geloof dat ik bijna iedere nacht wel droom dat ik zwanger ben haha.

Wie is er nu het eerste aan de beurt met NOD? Giuletta denk ik he? Weet niet wanneer Leotje aan de beurt is.

3. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Moet zeggen dat ik er nu wel meer mee bezig ben, vorige keer zat ik pas op deze pagina toen ik zwanger was. Heb nu meer tijd om effe te kijken ( heb ook een iPad, is helemaal makkelijk gepakt:))

Snap dat het verwarrend is of je nu vruchtbaar slijm hebt of sperma. Volgens mij is slijm iets steviger en kan je er draden van trekken (klinkt wel vies:p)

Ik ga maar van mijn langste cyclus uit dus mijn NOD duurt nog wel even........

Zou wel leuk zijn als het voor iedereen meteen raak is, maar dat geloof ik nooit

4. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denk dat ik de eerste ben inderdaad. Mijn NOD zal tussen 14 en 18 oktober vallen. Mocht ik de 18e nog niet ongesteld zijn, dan doe ik die dag of misschien een dag later een test. Als ik het kan volhouden ;) Dit is wel gebaseerd op mijn cycli van het pilvrije jaar voor mijn dochter..

Denk dat ik dan toch wel vruchtbaar slijm heb dan, kan er draden mee trekken hihi! We zullen zien.

Handig zo'n iPad hè, heb ik ook. En inderdaad, pak hem ook sneller om even te kijken. Vorige keer zat ik hier ook pas toen ik al bijna uitgerekend was van mijn dochter!

Ik ga verder met poetsen, huis is puinhoop na het weekend!

5. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Haha klinkt inderdaad lekker smerig!
    Wij hebben een samsung tablet ipv Ipad maar komt op hetzelfde neer. Desondanks kijk ik meestal gewoon op mijn telefoon als ik lekker op de bank lig ofzo!

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zo, er is hier lekker gekletst hihi. Welkom allemaal en veel succes!

Ben vandaag van mijn ongi af. Was een heftige ook zeg ppff. Normaal zou ik vandaag met een nieuwe strip beginnen. Ik ben er nu eigenlijk nog niet echt mee bezig. Ik denk dat dat wel komt na de eerste keer gericht klussen haha. Ik ben nu een stuk rustiger omdat ik al een prachtventje op de bank heb zitten denk ik. Bij hem was ik echt obsest bezig wat echt niet goed was. Ik had zelfs een maansteenarmbandje die ik s´nachts in maanlicht lag enzo....

Ik moest wel een beetje lachen. Mijn man gaat volgend weekend een weekend vissen. Dus ik maakte een opmerking over mijn vruchtbare dagen, zegt ie `kom je toch ff langs en duiken we stiekem mijn tent in` hahaha....maar volgens mijn banner (en ervanuitgaand dat mijn cyclus net al vroeger 28 dagen is) zou het net die 2 dagen ervoor zijn.

7. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Inderdaad 1 oktober! Het gaat zo snel..

Hier ook vandaag van ongi af! Vind het spannend hoor allemaal!
    Mijn NOD is op 21 Oktober.. als ik 28 dagen cyclus heb.. Meestal heb ik dat als ik niet aan de pil ben. Dus ga ik daar van uit!:p

Over dat vruchtbaar slijm.. Volgens mij is dat echt doorzichtig.
    Als goed is, is mijn eisprong a.s zaterdag..

Gaan jullie ook ovulatie testen gebruiken?
    Hier niet, bij de vorige ook niet gedaan. Het komt wanneer het komt.. en hopelijk is dat snel!:D Haha

8. knorretje87

knorretje87 Actief lid

2 dec 2009
    381
    154
    43
    Vrouw
    Pedagoog
    Amersfoort
    Hallo meiden,
    Ik sluit me graag bij jullie aan:D
    Sinds Juli gestopt met de nuvaring en deze maand gaan we er dan echt voor!! Super spannend, als het goed is morgen ongesteld....
    We gaan voor onze eerste kindje.

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    En hoe zat dat ook alweer met vruchtbaar slijm. Als je dat gespot hebt, bent dan al vruchtbaar of komt je ei dan een paar dagen erna?

10. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Welkom knorretje!

Het wordt steeds drukker hier. Bleven lang op 3 man hangen, maar nu wordt het snel meer.

Volgens mij is dat slijm vanaf 2 dagen ervoor tot 2 dagen na je ei. Het heet de Billings methode. Als je daarop Googled krijg je een hoop info!

11. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hoiii meiden!!

Ik doe ook met jullie mee!
    Althans ik wacht nog even op mijn ongi en die zal zo rond 24 oktober zijn.
    Dan word het eerder november voor mij denk ik zo haha!

Spannend hoor!
    Is er al een nod lijstje?
    Of een lijstje met naam en hoeveelste kindje het word en de leeftijd? Is misschien wel leuk :)

12. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Gezellig hoor, altijd fijn om met andere te kletsen. Als ik tegen mijn man erover begin zegt hij steeds je moet er niet zo mee bezig zijn..... Daarom heerlijk om hier mijn te luchten

Weten mensen in jullie omgeving dat jullie bezig zijn? Ik denk dat bij ons iedereen al wel denkt dat we bezig zijn. Vorige week zat mijn schoonmoeder op de ipad en zag toen dat deze site open stond;)

Wendy, de pendels bij je onderschrift zijn wel allemaal verschillend, ben benieuwd welke gaat kloppen

13. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Leotje, wordt dit ook het 2e kindje?

Hier weet niemand dat we straks aan de slag gaan, moet ook niet ;)

14. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Top secret hier! Daarom ben ik blij dat ik er hier over kan praten.

Welkom baby! Wat zijn die pendels eigenlijk. Zie het wel vaker maar weet er weinig van haha.

Ik zal morgen eens een lijstje samenstellen! Of een poging doen iig. Dat is wel makkelijk nu het steeds drukker wordt.

15. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe meiden!! Gezellig om met z'n allen te kletsen.

Hier is het ook top secret, alhoewel ik denk dat iedereen het wel verwacht. Onze dochter is bijna anderhalf en we zijn in augustus getrouwd. Dus 1 + 1 = 2 hihi! Maar misschien denken mijn familie en vrienden niet zo door als ik :p

Zo'n NOD lijstje is inderdaad wel leuk, kan inmiddels niet meer onthouden waar in de cyclus iedereen zit.

Wendy kan in ieder geval ook beginnen :D Als je een wat langere cyclus hebt moet je nog de tent in duiken hihi! Maar heb gelezen dat zaadcellen best lang kunnen overleven in de baarmoeder. Dus komt je ei toch in dat weekend, dan kan het toch nog raak zijn. Heb je al van dat slijm gespot? Ik dus wel, maar twijfel of het dat wel was. Kon wel draden trekken en was echt slijmerig, maar het was niet helemaal doorzichtig.. Ik hoop natuurlijk wel dat ik dan afgelopen weekend mijn ei had, hoef ik niet zo lang te wachten!

Aaargh Leotje, dat zal je altijd zien!! Uitgerekend je schoonmoeder die dan net op de iPad gaat :$ Maar hopelijk had ze niet door wat voor site dit is :D

16. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Heey dames,

Wij hebben toch besloten na mijn ong geen pil meer te pakken.:) Wilden eigenlijk nog een maandje wachten maar waarom?? Vrijdag pak ik mijn laatse pil!!! Ben wel pas vandaag begonnen met Foliumzuur is dat dan erg? Ben zo benieuwd en vind het ook wel erg spannend. Bij mij in de omgeving weet niemand het maar denk wel dat ze het verwachten heb het er de laatste tijd veel over gehad. Maar vertel elke keer dat ik eerst financieel alles geregeld wil hebben. Dus dat hou ik nog maar even vol ;) Dus het is erg fijn het toch te kunnen delen met andere!

Wens iedereen heel veel succes!!

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Spannend he Delilah!
    Maakt niet uit hoor, ik ben ook op vrijdag gestopt en was woensdag daarvoor begonnen met foliumzuur. Volgens mij is dat gewoon op tijd genoeg. Het is inderdaad fijn dat je hier je 'ei' ;) kwijt kan.

Ik ga even het lijstje posten hierna. Heb niet van iedereen alle info. Niet kunnen vinden of staat gewoon nog niet op het forum. Dus als je die info even post kan ik hem verder aanvullen.

18. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedzo Delilah! Waarom inderdaad nog een maandje wachten als jullie verder niks tegen houdt, maakt die maand ook niks meer uit! Laat die ongi maar komen, kunnen jullie daarna ook beginnen. En wat betreft foliumzuur zit je goed hoor, je komt op z'n vroegst 3 weken uit voor een eventuele bevruchting, die kans is aanwezig maar wel wat kleiner. En misschien moet je eerst wel ontpillen en heb je een langere cyclus, dan heb je sowieso die 4 weken voor de bevruchting aan foliumzuur binnen!

19. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Giuletta - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje - NOD 18oktober
    Fairytale - ? jaar - ronde 1 - 2e kindje - NOD 21 oktober
    Veerr - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje - NOD 23 oktober
    00Wendy00 - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje - NOD 24 oktober
    Ikkie24 - ? jaar - ronde 1 - 2e kindje - NOD
    Leotje - ? jaar - ronde 1- 2e kindje - NOD