Hoi, hoi! Ik zie dat mijn NOD er nog niet bijstaat.. die staat op 7 november En ik ben 33 jaar ( oudje) Haha! Wat spannend! Duimen voor de hele rij...
Wauw inderdaad een hele rij NOD's na elkaar! Wat leuk, hoop toch echt dat hier een paar zwangeren tussen zitten. Ik hou het hier goed in de gaten Goed weekend allemaal!!
Wat een spannende dagen komen er aan! Je lichaam kan je goed voor de gek houden. Bij de eerste was het in ronde 1 raak. We hebben toen een foto van de echo in een lijstje gedaan en ingepakt. Als het zover laat ik het ons dochtertje vertellen aan de opa's en oma's. Voor de rest van de fam koop ik een truitje met de tekst: ik word grote zus.
Even kort berichtje van mij.. Ben vreselijk moe dus houd het kort. Morgen is mijn NOD. Ik verwacht niet dat ik zwanger ben, maar moet zeggen dat ik mijn menstruatie ook nog niet verwacht. Ik denk dat mijn cyclus langer gaat duren. Dus ik ga morgen ook nog maar niet testen. Denk dat ik tot volgende week wacht. Ik maak me een beetje zorgen om fairytale.. Waar ben je nou meis? En wendy.. Wat een gedoe he, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Fijn hoor mvv de eerste ronde raak! Hope : kan inderdaad wat langer duren! Hopelijk gewoon een lekkere korte cyclus ook. Ik maak me ook een beetje zorgen om Fairytale! Hoop dat er niets ernstigs is.
Hoi meiden, Mis Fairytale ook, hopelijk is alles goed... Mvv27, gezellig dat je ook komt meekletsen! Wendy, laat die duivels nu maar komen ipv jou gek te maken! Komen idd spannende dagen aan! Bijna elke dag wel één! Moet gewoon minstens nog één zwangere bijkomen! Hope, spannend morgen, maar begrijp dat je nog even wilt wachten, zeker gezien het aantal dames hier waar we onze hoop al op gevestigd hadden. Hier nog niks spannends, zoals verwacht vanavond pas echt een licht zichtbaar streepje op mn ovutest. Die van de week kon je echt bijna niet zien. Dan weet ik het alvast voor ronde 2, op dag 15 beginnen! Vanavond wordt het ook niet gezellig in bed, want de jongste ligt ziek tussenin... zo aan t hoesten dat ie zn eigen bedje had ondergespuugd. Arm kereltje. Ga nu snel slapen, want het zo'n idee dat het wel is een woelige nacht kan worden. Truste allemaal!
Dames! Even een ego berichtje van mij, ga vanmiddag bijleren en ff reageren, veel wachters heb ik al ff snel gezien! Wat te doen met een licht positieve ovu-test? Moet je nu kijken wanneer hij even donker is als controlestreep en vanaf dan vind tussen een x-aantal uur eisprong plaats? 24-36 was het geloof ik hè? Handig om te weten i.v.m. Gericht klussen! Ik blijf sowieso wel door testen hoor! Kan je er vanuit gaan dat wanneer je geen streep meer ziet je eisprong ook geweest is of is juist die piek dan weg en moet je dan juist aan de klus. Pff onzekere tijden dat zwanger worden gedoe! Wie maakt me wegwijs in ovu-testland-toestand
Goedemorgen Eulalia, wat ik begrepen heb is dat 24 tot 48 uur na je lh piek (dus de donkere streep) je eisprong plaatsvind. Bind me er niet aan vast! Zal zo is mijn beschrijving gaan lezen. Volgens mij lopen wij een beetje gelijk he... Gisteravond had ik een licht streepje!
ik ben best wel happy met mijn lichte streepje haha mijn lichaam doet het!!!!!!!! jeeeeeejjjj alleen nu hopen dat ik niet eindeloos lang een licht streepje heb en een dikke donkere streep er niet van komt! of kan dit niet? zou je dan ook al niet het lichte streepje kunnen hebben?*hope so* Binnen hoeveel dagen ga je meestal van lichte streep naar donkere streep??? het is toch zo dat wanneer je donkere streep weg is, en de ovu-test dus gewoon weer 1 streep heeft, je binnen 24-36 uur eisprong hebt en 14-16 dagen erna je NOD, toch??? dan moet ik denk ik mijn huidige NOD verplaatsen, maargoed volgens gem. cyclus heb ik mijn eisprong op de 31 dus als ik de 30e een knal-ovu-test heb dan kan ik nog volgens schema lopen worden jullie al gek van me??? gisteravond geklust, eigenlijk best wel goed voor je relatie dit, bij ons in ieder geval. ik gedraag me veel romantischer en zorgzamer naar mijn vriend. hij is nu echt mijn engeltje, ik verleid hem maar al te graag haha. voorheen was ik vaak moe, of geen zin, nou de energie en zin is terug hoor poehee!
Nou dames, net uit het niets een dikke stolsel en bloed. Dus volgens mij ben nu echt ongi. Het gekke is dat ik gister nog boven de pot heb gehangen. Maar nu uit spanning zich bij mij wel vaker in misselijk zijn. Je wilde niet weten hoe het de laatste paar dagen voor mijn trouwen was haha. Maar toch had ik er meer vrede mee als het dinsdag had doorgezet. Dan was ik er nu bijna alweer vanaf geweest. Nu had ik toch een beetje valse hoop gekregen dus het valt me iets zwaarder dan ik had verwacht. Nu maar proberen positief te blijven tijdens mijn beginnende winterdip. Ik moet nu maar denken dat mijn lijf het doet, ik niet nu niet uitgerekend ben rond de verjaardag van mijn zoon en het trouwen van mijn neefje......De ovulatietesten voor de volgende ronde liggen al klaar. Krijg ik misschien wat beter inzicht wanneer mijn ei is.
Hallo allemaal, Wat is er weer veel gekletst gezellig! ik maak me beetje druk. misschien helemaal niet nodig en flauwekul maar ik heb dus geen idee wanneer mijn eisprong is dus wil ik om de dag klussen zodat ik hem niet mis. Nou hadden we dinsdag avond geklust, toen donderdag ochtend dus eigenlijk hadden we gister avond weer moeten klussen voor mij gevoel maar ivm concert jan smit was het veel te laat geworden omdat wij er vanmorgen weer allebei vroeg uit moesten. Dus gaan we waarschijnlijk vnvnd klussen. Zit er dan eigenlijk niet te veel tijd tussen? Misschien maak ik me druk om niks en stel ik me aan maar wil mijn ei niet missen haha Want hoelang blijven de zaadcellen nou overleven in de vrouw?? Misschien dat er dan toch nog een voorraadje zit Ik ben er denk ik te veel mee bezig Maar wil het zooooo graag!
Heey Wendy snap dat het toch een teleurstelling is en dat je valse hoop had. Maar probeer er maar idd de positieve dingen van in te zien en gaan voor ronde 2!! dikke knuffel van hier!!
wendy: wat vreselijk stom, het had inderdaad fijner geweest wanneer je dinsdag al ongi was. ik begrijp je teleurstelling ook echt heel goed! met dat scenario in mijn achterhoofd dacht ik, ik doe maar gelijk ovu-testen anders kan ik straks eindeloos gaan zitten wachten op een ongesteldheid omdat je niet weet wat je kan verwachten qua cyclus lengte. wijs besluit lijkt mij dus. dan is het wel weer even spannend met dat ei vinden, maar als je hem eenmaal hebt hoef je alleen heel simpel de langste periode wat een "lf" kan zijn erbij op te tellen (16 dagen geloof ik) + 2 dagen van na de positieve ovu test. tevens een goede tactiek voor je portemonnee haha delilah: volgens mij kan je best eens een dagje overslaan met om de dag klussen, zaadjes blijven zeker nog wel even overleven. alleen zou ik dit niet in je vruchtbaarsteweek doen. volgens mij zijn die fabricanten van die testen zowel ovu als zwanger vet rijk!! kunnen we trouwens geen massaorder doen voor het oktober cluppie!! ik hou het trouwens wel geheim voor mijn vriend wanneer ik een posi-ovu-test heb! anders is hij bang dat het dan ineens niet meer lukt! voor hem is het om de dag n**k*n voor het vaderland en hopen dat hij dan ook echt vader wordt!!
Ohh Wendy, wat vervelend dat je nu toch ongi bent! En gemeen ook van je lichaam om je zo op het verkeerde pad te zetten! Kan me de teleurstelling goed voorstellen. Je begint al wat hoop te krijgen en dan ineens dit. Idd het positieve ervan inzien, je kan nu lekker een wijntje drinken dit weekend en dan op naar ronde 2. Ik probeer mezelf ook steeds voor te houden dat het wel niet zo zal zijn. Zelfbescherming.. als je er dan eindelijk samen voor kiest, wil je het zo graag! Misschien is het het beste om het iets meer los te laten voor velen van ons. We zijn er zo druk mee, letten op ieder kraampje, pijntje.. Alles is in onze ogen een aanwijzing. Misschien hebben we dezelfde kramp normaal ook wel, maar slaan we er niet echt acht op. En nu voelen we iets en maken ons er zo gek en druk over. En wat we ook zeggen, stiekem hebben we toch die hoop. Kennen jullie het ook dat je naar aanwijzingen gaat zoeken? Voelen of je tepels gevoelig zijn, aan koffie ruiken, noem maar op? Raar wat zoiets allemaal met je doet.
Nou Eulalia, ik denk dat die streep wel dikker word hoor! Als de test een LH meet, dan is die er gewoon! Morgenochtend weer testen? Ik vanavond! Je uitleg klopt idd! Heb het ook even nagelezen. Ach Wendy, kan me je teleurstelling voorstellen. Maar houd je idd voor dat je lichaam werkt en gebruik idd volgende ronde ovutesten, zodat je zeker weet wanneer je eisprong is. Hou dan na je ei gewoon 16 dagen aan zoals Eulalia zegt, dan kan je jezelf ook niet zo gek maken! Delilah, denk dat het wel goed zit hoor met de klusdagen! Ze zeggen dat in het extreemste geval zaadjes wel tot 7 dagen kunnen overleven. Gemiddeld tussen de 2 en 4. Dus als je vanavond gezellig doet ben je ruim op tijd!
Wendy wat vervelend voor je! Snap je teleurstelling. Probeer positiet te blijven en met volle moed naar de volgende ronde. Eulalia, ik heb dat ook naar mijn vriend. Ik ben veel liever. Bevalt hem wel geloof ik haha. Ik probeer nog wat af te vallen voor dat ik zwanger ben. Gewoon gezond en gevarieerd eten en bewegen. Vanmorgen weer op de weegschaal gestaan en een kilo af! Nu 4,5 er af in 5 weken. In tussen tijd zelfs nog een weekje op vakantie geweest, dus ik ben tevreden. Ik ga wat boodschapjes doen en kom vanavond nog even kijken. Fijne dag!
Eulalia: inderdaad een goed teken! Op naar die eisprong. Waarom zouden we gek van je worden? Daar zijn we toch juist voor, om al die vragen te beantwoorden van elkaar. Vraag er maar op los hoor En ik heb gister ook ovulatietesten besteld voor de volgende ronde. Dus ik vind het wel handig die extra info. Ben er ook nog niet zo van op de hoogte. Mijn man vindt het ook helemaal niet erg hoor. Normaal had ik ook vaak zoiets van pfff geen zin, maar nu ga ik er ook weer vol voor Stoppen met de pil schijnt trouwens ook bij veel vrouwen een positieve invloed op het libido te hebben. Ook schijnen sommige rond hun eisprong ook veel meer zin te hebben. Die kunnen het dan ook daar aan merken dat ze hun eisprong bijna hebben. Wendy: ja aan de ene kant balen, maar aan de andere kant kun je nu weer aan de 2e ronde beginnen en je wijntje drinken Had alleen wel beter gewoon dinsdag door kunnen zetten dan! Volgende cyclus misschien wel weer wat korter. Of gewoon raak! Volgende maand moeten we ons maar niet meer zo zwanger voelen he (als het niet zo is dan)! Delilah: dat maakt echt niet uit joh. Grote kans dat je eisprong al geweest is trouwens, want je zit al op dag 18. Die zaadjes overleven wel een poosje. Bruni: klopt. Was ook best wel op alles aan het letten. Maar schakel het maar eens uit. Je bent zo aan het hopen dat het gelukt is. Wat ik wel heb gedaan is via een app bijgehouden welke symptomen ik iedere dag had. Kan ik volgende maand terugkijken en deken: oh dat had ik toen ook en toen was het ook allemaal niks! Denk dat dat wel een beetje helpt bij mij. mvv27: goed bezig met afvallen! Jij ook een fijne dag! Succes met boodschappen doen Dat waren een hoop berichtjes zeg! Hier weinig nieuws verder. Nog druk bezig met ongi zijn
Welke app is dat Veerr? Lijkt me handig! Goed bezig met afvallen mvv! Wil je nog veel kwijt? Bij mij werkte het juist andersom. Ben nooit heel zwaar geweest, maar na m'n zwangerschappen ben ik lichter dan ooit! Kan gewoon alles eten wat ik wil. Haha, hier ook meer zin in bed. Raar idd wat het allemaal met je doet. Maar het moet wel leuk blijven.