Wendy, heb jouw NOD op 26 november gezet, maar dat is op basis van 30 dagen. Weet niet op welke datum je je nod wilt hebben?
Veerr, nod maakt niet zoveel uit hoor. Ga deze maand ovulatietesten gebruiken dus misschien schuift en toch. Heb mijn banner op basis van een cyclus van 29. Zit ik er een beetje tussenin denk ik. Hope, al naar de kruidvat geweest? Ik heb ff pauze hihi. Manlief is de schuur nu aan het opruimen en ik heb de kleine man even binnen gehaald voor een boterham.
Hallo allemaal! Kep weer lekker bij gelezen! Spannend Hope! Hier geen kwaaltjes volgens mij... Hoop dat deze week snel om is! genoeg op m'n agenda iig! Fijne zondag iedereen!
Haha, Veer Net even met vriendlief overlegt.. en we wachten tot morgenochtend Ik durf het nog niet aan, en nu denk ik.. mn ochtendurine is nu niet vers meer.. misschien doet ie het dan minder goed.. haha Dus morgenochtend meer Maar de testen zijn binnen! Heb wel net nog een ovulatietest gedaan. Omdat ik ergens las dat hij met ochtendurine ook wel eens valse uitslagen kan geven. Maar de uitslag is precies hetzelfde als vanochtend. Ik houd jullie nog eventjes in spanning, en mezelf natuurlijk! haha Waar blijven de rest van de dames die mogen testen? Weet de namen even niet uit mijn hoofd, maar er waren er nog 2 direct na mij met hun NOD toch? Veer, zijn je duivels alweer vertrokken?
Ohh nog zo lang wachten! Wat doe je jezelf aan (en ons). Niet iedereen is even actief die nu aan de beurt zijn dus geen idee of we van iedereen wat zullen horen...
Hope wat spannend! Wat leuk dat dit ook met de ovutest kan. Ik gebruik die dingen eigenlijk nog niet... Maar als ik jullie Hoor geeft het wel wat duidelijkheid! Wij hebben soms ook wel onzekerheden over een tweede! Bij de eerste ging alles zo makkelijk, zal dat nu weer zo zijn?? Doen we haar niet te kort.. Ik denk dat ze het fantastisch zal vinden Mijn NOD is 7 november en ik ben 33 jaar.. Wil je mij erbij Zetten, Veer? Hope en fairytaile, duim voor jullie!!
NOD lijst Oktober 27 oktober / Hope86 / 26 jaar / ronde 1 / 1e kindje 28 oktober / Buddhato/ 24 jaar / ronde 1 / 1e kindje 29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje 30 oktober / Knorretje/ 25 jaar/ ronde 1 /1e kindje 31 oktober / Leotje / 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje 31 oktober / Maregmo/ 26 jaar/ronde 1/ 2e kindje November 2 november / Bruni / 27 jaar / ronde 1 / 1e kindje 3 november / Liekj / 24 jaar / ronde 1 /1e kindje 4 november / Phione/ 25 jaar/ ronde 1/ 3e kindje 5 november / Lelle/ 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje 6 november / xSam/ ? jaar / ronde 1/ 1e kindje 7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje 7 november/ Rony /33 jaar/ ronde 1 / 2e kindje 8 november / Giuletta / 26 jaar / ronde 2 / 2e kindje 11 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje 13 november/ MamavanDJ/30 jaar/ ronde 1/ 3e kindje 13 november/ Mvv27 / 27 jaar / ronde 1 / 2e kindje 14 november/ Eulalia / 22 jaar/ ronde 1/ 1e kindje 15 november/ MamavanMenno/ 29/jaar/ ronde 1/ 2e kindje 16 november / Ikkie24 / 28 jaar / ronde 2 / 2e kindje 24 november / Veerr / 25 jaar / ronde 2 / 1e kindje 25 november/ Wendy / 30 jaar / ronde 2 / 2e kindje Zwanger!!! Fairytale / 23 jaar/ ronde 1 / 2e kindje Wacht nog een ronde: Nynkusje/ 32 jaar/ ronde 0 / 1e kindje Laarsje / ? jaar/ ronde 0/ 4e kindje Totaal : 24 Ronde 0: 2 Ronde 1: 17 Ronde 2: 5 Zwanger: 1
hahaha, nou.. we hebben het niet lang volgehouden.. Na een 2e blik op de ovulatietest bleek ie veeel donkerder te zijn dan de test van vanochtend. Toen konden we niet meer wachten. Meteen een zwangerschapstest gedaan, alleen wel met heel licht urine. Hij bleef spierwit Balen, maar ik moet zeggen dat de teleurstelling nog best mee viel. Terwijl ik steeds meer ging denken dat het raak zou kunnen zijn. Mijn klachten snap ik dus helemaal niet meer.. misschien toch echt een late eisprong en ben ik daar steeds zo misselijk van? We gaan er voor het gemak nu maar gewoon vanuit dat ik een heeeeeeleeee lange eerste cyclus heb, en dat dit dus mijn ei is. Mn vriend zei direct: vanavond klussen!!
Haha nou gewoon ff afwachten het kan raar lopen met die cyclus. Zeker die eerste. Voor de zekerheid gewoon klussen en wie weet word je morgen of overmorgen ineens ongesteld. Wel jammer dat hij niet positief was! Maar 1e ronde na de pil gebeurt ook niet zo vaak geloof ik. Volgende ronde allemaal positief :-D
Hope wat jammer dat er geen (knaller)streep op je zwangerschapstest stond Maar hele lichte uine is natuurlijk niet geconcentreerd en zo kan de test dus nauwelijks hcg oppikken Dus het kan nog steeds alle kanten op! Al zou ik er maar vanuit gaan dat nu je ei er aan komt dus idd aan de klus! Hoop zo dat er deze week in ieder geval 1 zwangere bij komt!! Of we moeten oktober gauw vergeten en voor een heel roze november gaan
Ja raar he?! Ik vind het wel onwijs gemeen hoor, hoe je lijf je zo voor de gek kan houden. Bij jou was het net zo! Ik was overtuigd dat jij zwanger was! Maar we gaan inderdaad gewoon klussen, ik had dat slijm, nu de posi ovulatietest, niet geschoten is altijd mis. Op vakantie dacht ik mn eisprong duidelijk gevoeld te hebben, maar had geen ovu testen bij me, dus niet kunnen controleren. Maar als dit echt mijn ei is, dan is hij wel extreem laat! Ben benieuwd wat mijn lijf nu verder in petto heeft allemaal. Hoop dat de menstruatie niet al te lang uit blijft. 1 ding is sowieso duidelijk. Ontpilllen is niet cool!
Hé jammer!! Irritant, hè.. Je krijgt toch hoop.. Maar komt vast snel goed!! Ik kan me helemaal voorstellen dat je niet kon wachten!! Weet je nu in elk geval Een beetje waar je aan toe bent!!
Super oncool! Ontpillen is typisch oktober. November wordt roze, vind ik ook Giulietta. Maar er zal toch nog wel een zwangere bijkomen? Anders denk ik dat de positieve kant van de statistieken in een ander topic is terecht gekomen!
Ik heb een pendel uitslag!!! We krijgen ons kindje rond juli, teken leeuw! Dat zou dus betekenen dat het deze ronde voor ons al raak moet zijn! Ach, we zien het wel! Een pendel uitslag is leuk maar ik ga er maar niet al teveel op hopen!! Mijn streepje van ovutest was vanmorgen lichter dan gister, maar gister was hij nog niet net zo donker als controlestreep. Gister op dag 10 van cyclus. Ook nog geen vruchtbaar slijm gespot. Wat denken jullie? Lh piek toch al geweest of moet nog komen? Morgen maar weer testje wagen! Wel geklust vandaag! @hope: jammer een nega test hopelijk een laat ei dan is er nog een kans voor deze maand! Aan de klus dan maar
Denk dat hij nog komt! Gewoon iedere dag blijven testen nog ff. Weet je zeker dat ze gependeld heeft op wanneer het kind er is en niet op wanneer de bevruchting plaats vindt
Nee weet zeker dat ze op geboorte heeft gependeld, tevens krijgen we er 4 j m m j. Het grappige is dat dat ook onze wens is het aantal dan.