Oeps, nee heb het even nagelezen zwanger raken of bevallen ik ga voor het eerste. Om de dag braaf klissen, randje fietsen de hele reutemeteut!!! Hoop dat het zijn vruchten afwerpt
Tja, die pendels. Ik had er 1 voor september, 1 voor oktober en 2 voor april. De eerste 2 vallen al af. Ik heb zelf ook een pendel maar heb er tot nu toe heel weinig mee gedaan hoor. 4x ofzo, maar wel 3x goed haha. 4 jaar geleden werd ik trouwens in deze maand zwanger van mijn zoontje. Jeetje wat wordt ik oud haha.
Alles heeeeel snel en oppervlakkig door gelezen, morgen lees ik alle even goed door. @ Wendy. Jammer dat het niet raak is. Balen! Volgende ronde weer een kans, ook al is dat inderdaad weer lang wachten... @ Hope. Jammer van je negatieve test. Misschien nog wat te vroeg getest. Ik hoop het voor je Hier vanochtend weer een test gedaan. Negatief. Balen. Ik heb niet veel hoop meer. De cyclus is in ieder geval wel weer langer, want morgen is het dag 28. Dus dat is positief. Weekendje was lekker. Was mooi weer en hebben leuke dingen gedaan. Nu wel moe, maar het was wel erg leuk.
Mooi dat het een gezellig weekend was Beitsche! Jouw test ook al negatief joh. Gaat lekker bij dit topic! De eerste test was goed, maar daarna... Gelukkig wel een langere cyclus nu!
Een was voor mijn collega. Zij was in januari uitgerekend maar dat schommelde want haar cyclus was onregelmatig. Ik had gependeld dat zij is december zou bevallen van een meisje, en dat was beide goed haha. Maar het is wel ruim een jaar geleden dat ik hem heb gebruikt volgens mij. Ik moet de vragen hardop vragen en dat doe je dan weer niet waar je man bij is haha. Ik vind het wel grappig. Hou wel van dat soort dingen. Lees ook altijd mijn horoscoop haha.
Vind het ook wel grappig, maar als er dan april uitkomt wil ik het liever niet geloven vind horoscopen ook leuk om te lezen maar niet zo zeer omdat ik erin geloof ofzo. Gewoon leuk
Nog steeds geen zwangeren? Ach we mogen ook niet klagen. En het vrouwen lichaam is helaas wat onvoorspelbaar. Ik had ook gekeken naar het pendelen, maar ik ben nog niet zo lang lid. Vaak pendelen ze dan niet. Ga er zelf ook één aanschaffen. Ben ook wel nieuwsgierig naar dat soort dingen. Een gekke vraag, maar hoe lang moet je na de daad blijven liggen? Ik moest de laatste keer zo nodig plassen. Heb een half uurtje gewacht, toen hield ik het niet meer. Heb mijn vriend verteld over dat fietsen, hij moest er behoorlijk om lachen. 7 hoogtepunten uitstellen?? Dat lukt toch nooit zei hij haha.
Hoi dames, Ik zie dit clubje nu pas... Ik ben op 12 oktober gestopt met mijn nuvaring... Mijn menstruatie gehad door de nuvaring maar de "gewone" moet nog komen. Wij gaan voor ons eerste kindje . Ik weet dat ik zonder anticonceptie heel onregelmatig ben... Dus ik ben nu bij de eerste ronde maar even van 28 dagen uit gegaan en dan is 11 nov mijn NOD, maar kan dus ook tot 38 gaan... Bij jullie nog geen positieve testen las ik? Hoop dat het voor jullie snel gaat gebeuren!
Welkom MBG! Wil je ook op het nod lijstje? We hebben al wel 1 positieve test gehad. Verder nog niet helaas, maar dat komt vast nog wel! Hopelijk werkt je cyclus een beetje mee.
Dank je wel! Ik wil graag op het NOD lijstje... Ik ben 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje en NOD ongeveer 11 november. Bij elke naam NOD lijstje kom ik dan? T is zo spannend allemaal...
Je vroeg of ik op de NOD lijst wil. Ik zie nu dat bij mijn vraag "elke" staat maar dat moet "welke" zijn. Dus bij welke naam NOD lijst? Vaak staan die in de NOD forum en dacht dat je daar bedoelde of hebben jullie er hier in dit onderwerp zelf een? Moet eerlijk bekennen dat ik niet alle pagina's gelezen heb
Die staat hier gewoon op het forum van dit clubje, paar pagina's terug! Welkom trouwens! Volgens mij had ik dat nog niet gezegd! Volgens mij zit jij zo ongeveer echt op je vruchtbaarste dag! Klusze en dat het maar raak mag zijn!!
NOD lijst Oktober 27 oktober / Hope86 / 26 jaar / ronde 1 / 1e kindje 28 oktober / Buddhato/ 24 jaar / ronde 1 / 1e kindje 29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje 30 oktober / Knorretje/ 25 jaar/ ronde 1 /1e kindje 31 oktober / Leotje / 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje 31 oktober / Maregmo/ 26 jaar/ronde 1/ 2e kindje November 2 november / Bruni / 27 jaar / ronde 1 / 1e kindje 3 november / Liekj / 24 jaar / ronde 1 /1e kindje 4 november / Phione/ 25 jaar/ ronde 1/ 3e kindje 5 november / Lelle/ 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje 6 november / xSam/ ? jaar / ronde 1/ 1e kindje 7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje 7 november/ Rony /33 jaar/ ronde 1 / 2e kindje 8 november / Giuletta / 26 jaar / ronde 2 / 2e kindje 11 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje 11 november/ MBG/ 28 jaar/ ronde 1 / 1e kindje 13 november/ MamavanDJ/30 jaar/ ronde 1/ 3e kindje 13 november/ Mvv27 / 27 jaar / ronde 1 / 2e kindje 14 november/ Eulalia / 22 jaar/ ronde 1/ 1e kindje 15 november/ MamavanMenno/ 29/jaar/ ronde 1/ 2e kindje 16 november / Ikkie24 / 28 jaar / ronde 2 / 2e kindje 24 november / Veerr / 25 jaar / ronde 2 / 1e kindje 25 november/ Wendy / 30 jaar / ronde 2 / 2e kindje Zwanger!!! Fairytale / 23 jaar/ ronde 1 / 2e kindje Wacht nog een ronde: Nynkusje/ 32 jaar/ ronde 0 / 1e kindje Laarsje / ? jaar/ ronde 0/ 4e kindje Totaal : 25 Ronde 0: 2 Ronde 1: 18 Ronde 2: 5 Zwanger: 1
Dit lijstje dus MBG Ik snap dat je niet alle pagina's gelezen hebt. Iedereen weer hard aan het werk vandaag? Ik ga weer eens poetsen. Geen zin in. Maar goed, zal wel niet leuker worden he Ongi is geloof ik zo goed als weg. Even afwachten nog vandaag.
Goedemorgen! Ik ben ook al flink aan de poets, het is een slagveld na het weekend! Alleen dochter denkt er anders over. Ze wil steeds samen boekjes lezen, puzzelen, tekenen Ach, heb toch alle tijd. Komt vandaag niet alles dan doen we het morgen! Eulalia, mooie pendel! Hopen dat het klopt hihi Beitsche, jij ook al negatieve test! Wat jammer.. Wanneer ging je ook alweer opnieuw testen? In ieder geval heb je wel een langere cyclus dan de vorige keren. Dat was ook het doel toch? Het zit ook niet mee in dit topic.. Maar de week is nog maar net begonnen, wie weet wat er allemaal in petto zit voor ons Elke dag een NOD, spannend! Hier nog steeds het gevoel dat het ook deze maand niet raak is. Voel me niet anders dan anders, totaal geen symptomen en niet super goed geklust. Hopen dan maar dat ik weer een nette cyclus heb en snel naar ronde 3 kan
Hoi allemaal! Iedereen een goed weekend gehad? Hier even een berichtje vanaf m'n werk, zo'n druk weekend gehad dat ik er niet aan toe ben gekomen. Moet zeggen dat ik niet alle berichten heb gelezen, zoveel.. Haha.. Beitsche, wat balen van die negatieve test! Wanneer ga je weer testen? Veel NOD's deze week? Hoe gaat het met iedereen? Zijn er mensen die al duidelijk iets voelen? Ik dacht bij mij zal het deze ronde wel niet wat worden, voelde niks. Nu vanochtend smaakte m'n jus d'orange raar, terwijl m'n man niks raars proefde. De ham stonk en net had ik maagzuur. Ik hou mezelf voor dat er griep heerst en dat het daar wel mee te maken zal hebben. Heb besloten dat ik sowieso niet voor m'n NOD ga testen. Heb een erg regelmatige cyclus, dus denk dat ik pas test als ik twee dagen na m'n NOD nog niet ongi ben. Hoe gaan de anderen die deze week de NOD hebben er mee om? Zijn er behoorlijk wat, hoop dat er wel wat zwangeren bijkomen deze ronde Ik ga weer aan het werk, mijn collega vroeg net al;"wat ben jij nu mee bezig?" uhhh... hahaha..