Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Heb nu pas tijd om even wat te schrijven, wel mee gelezen.

Fairytale, succes morgen hopen dat het allemaal me valt.

Hope, wat jammer van je negatieve test, wat kan je een rare cyclus hebben dan.

Beitsche jij ook balen van je negatieve test, maar kan nog dat je te vroeg was

Hier ook nog rustig. Had van de week paar keer s'ochtends bij mijn neus snuiten wat 'bloederig snot' bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook, vorige cyclus had ik paar dagen voor mijn ongesteldheid ook veel buikpijn, maar nu nog helemaal niet..........

Wij gaan vrijdag testen, ben blij dat ik een drukke week heb, en er niet teveel over na kan denken. Heb nu hier al een paar keer gezien dat je je zwanger kan voelen en het niet bent:cool:

Ga nu even door de regen boodschappen doen

2. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Nou Giulietta dan zou ik het ook wel weten :p lekker boekjes lezen haha. Wie weet is het wel gewoon raak.Je hoeft natuurlijk niet perse iets te voelen. Maar soms heb je gewoon zo'n voorgevoel he. Ik heb al vanaf het begin het gevoel dat het de derde ronde raak gaat zijn haha. Slaat nergens op, maar wie weet!

Bruni: spannend he die wachtweken. Klachten kunnen met zwangerschap te maken hebben. Maar ik heb ervaren dat het ook niet met zwangerschap te maken kan hebben :p Gewoon afwachten dus. Ik hoop ook dat er nog wat bij komen. Misschien ben jij wel de gelukkige! Succes op je werk vandaag.

3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Leotje: bij jou ook spannend dus! Ben benieuwd. Misschien ben jij wel de volgende zwangere hier :) Succes met boodschappen doen.

Ik ga weer verder met poetsen :( of eigenlijk stofzuigen.

4. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk dat ik mee op het NOD lijstje mag :)
    Volgens het boekje zit ik inderdaad nu in mijn vruchtbare periode maar ik voel al vanaf dinsdag vanalles! Had toen 2 dagen een branderig gevoel in mijn onderbuik. Toen even rustig en sinds gister af en toe steekjes en het gevoel van ongesteld worden!?
    Toch wel raar als m'n NOD pas 11 nov is of zelfs later! Hebben meer dames dit zo rond de eisprong? Het gevoel van ongesteldheid?
    Ik weet ook niet of mijn eisprong al geweest is. Is onze eerste ronde nog maar dus willen pas over een aantal maanden gaan temperaturen.

Spannend hoor leotje, hoop voor je dat hij positief zal zijn!

5. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja haha ik ben idd meer bezig met puzzelen en boekjes lezen! Net al even gelunched en dohterlief gaat zo op bed. Kan ik mooi de keuken onderhanden nemen.. Niks aan :)

Spannend leotje en Bruni! Afleiding zoeken is idd het beste, gaat de tijd lekker snel :) Eind van de week is het al november dus wie weet, een roze november gingen we voor toch? ;) :D

Pfff waar ik wel een paar weken last van heb is haaruitval! Echt zo veel.. Hele huis light vol, overal ligt het :$ We moeten bijna wekelijks de doucheput ontstoppen, uit de wasmachine komen bolletjes haar, aan onze sokken blijft het kleven.. Word er gek van!! Iemand tips? Moet wel 2 keer per dag tofzuigen :(

Veerr, ik zou het natuurlijk super vinden als het deze maand wel raak is! Maar ga er echt niet van uit. Heb net als jou zo'n voorgevoel, maar ik heb het gevoel met de 4e ronde! Hoop dat het bij ons beide klopt, is het lekker vlot :D Hoop natuurlijk voor iedereen snel een positieve test!

6. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    November! :p

MBG: volgens mij kan dat wel zo zijn hoor rond je eisprong. Kan ook dat je het groeien van het eitje voelt. Denk niet dat je al ongesteld wordt. Zou wel erg snel zijn! Ben je ook net met de pil gestopt of was je daar al eerder mee gestopt?

Giulietta: nou ronde 4 is ook nog mooi snel inderdaad.

Als mijn cyclus even lang blijft is mijn NOD in december precies met kerstavond :p Wel handig, hoef ik geen smoezen te bedenken waarom ik geen wijn drink en stel dat ik carpaccio krijg voorgeschoteld ofzo :$ Echt lastige dingen haha. Hoop natuurlijk dat we dan gewoon goed nieuws kunnen vertellen. Je kan er nu maar vast over nadenken wanneer je in december ongesteld wordt he :p

Beneden is weer lekker schoon. Ramen ook weer eens gelapt van binnen. Nu nog ff de was opruimen :(

7. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Giulietta dat haaruitval heb ik ook, heb op internet gelezen dat het door hormonen wisselingen kan komen

Veerr, je kan er maar vast over nadenken het is zo december!

Zeg ook steeds tegen mijn man als het over de zomer gaat..misschien ben ik dan wel uitgerekend

Veerr goed bezig in het huishouden.

Heb de boodschapjes weer gedaan (en alvast testen gekocht)zoonlief licht op bed en moeders gaat nu even op de bank zitten met de iPad en lekkere echte pepernoten:)

8. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Heey meiden,
    Heb al even niks meer van me laten horen maar heb wel tussen door alles gelezen hoor!! Leef allemaal heel erg met jullie mee!

Fairytale, heel veel succes morgen met de uitslag! Ik duim voor je dat het niets ernstigs is!

Hope en Beitsche wat jammer! Negatief! Maar wie weet zolang er geen ongi is is er nog een beetje hoop!!

Leotje en Bruni voor jullie is het nu ook spannend!! Succes met wachten!! Ik duim natuurlijk ook voor jullie!

MBG Welkom!! Succes met zwanger worden!

Ik heb sinds gister avond beetje doorzichtig slijm waarmee je draden kan trekken dus zou je zeggen dat mijn vruchtbare dagen zijn aangebroken maar eigenlijk dacht ik dat ik dat vorige week al gehad had :) Vanmorgen had ik het gevoel dat er zo iets uitliep maar toen ik naar de weze ging veegde ik alleen maar een hoop slijm weg... Wat zou dit kunnen zijn? Toch mijn eisprong maar dat hij misschien later is als gedacht?? Ik weet het niet zo goed. Iemand hier ook last van gehad?

9. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    met weze bedoel ik WC haha foutje

10. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Zou inderdaad best wel eens je eisprong kunnen zijn Delilah! Zou voor de zekerheid maar ff klussen vanavond als het lukt. Kan natuurlijk best dat hij wat later is. dan zou je cyclus ongeveer 34 dagen gaan duren.

11. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Hmm pepernoten. Lekker hoor Leotje. Ben jaloers! Hier gaat niet moeders nu ook lekker op de bank liggen. Maar ik ga gezond wat fruit eten :p

Hier net de ovutesten door de bus gekregen, dus laat die ovulatie maar komen! ;)

12. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Dag dames. Wat zijn er al weer veel berichtjes bij gekomen!
    En balen zeg van die negatieve testen.

Mijn lichaam is zich druk aan het voorbereiden op de eisprong. Gevoelige tepels,.kleine steekjes in mijn buik. Vanavond maar weer aan de klus.

Ik begrijp dat er mensen zijn hier die anoniem willen blijven, ik zelf ook, maar vraag me wel af waar jullie ongeveeer vandaan komen.

13. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooooooh pepernoten!! Heerlijk wat heb ik daar zin in zeg, we krijgen hier binnenkort visite. Dan zal ik ze vragen om een paar zakken mee te nemen, ook chocoladepepernoten! Hmmmmm :p Heb de laatste weken ook erg veel zin in lekkere dingen, zou dat net als dat haaruitval ook door de hormonen komen :D

Misschien moet ik net als Veerr vaker naar fruit grijpen. Zit nu met mijn dochter een appel te eten dus ben al goed op weg haha

Delilah, kan best dat je eerste cyclus wat langer is dan gemiddeld. Zou dus heel goed kunnen dat vandaag of morgen je eisprong is! Als het echt zoveel slijm is met afvegen, aan de klus dus!

Ben benieuwd hoe die ovutesten jullie bevallen. Wel showen hè!

14. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Truffel pepernoten zijn ook zo lekker! Ik heb trouwens ook een poosje last gehad van haaruitval maar was al voor ik met de pil stopte begonnen. Heel irritant is dat.
    Duurt voor mij nog wel ff tot ik ze ga gebruiken maar zal het laten weten hoor ;)

15. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Ik zal hier de dikke vette positieve ovu test wel komen laten zien. Het streepje wordt weer donkerder hoor! Ik denk dat hij als het zo doorgaat 31e positief is precies op de dag van voorspelde ovulatie! We gaan het zien!

16. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    dan gaan we idd vnvnd maar aan de klus! Het zekere voor het onzekere.

Ik dacht vanmorgen zal is een ovulatie test gebruiken omdat ik zo twijfel maar hij gaf gewoon helemaal niks aan!!! Zelfs geen controle streep :( Dus ik vind het maar gek. Miss moet ik morgen eerst in een bakje plassen en daarna de test daarin leggen. Vanmorgen heb ik er gewoon overheen geplast want zo stond het er dat dat kan. Controle streep moet toch altijd te zien zijn of niet dan?
    En het was een clear blue test dus dat moet toch wel goed zijn dacht ik

Mmmmmm pepernoten zijn idd heerlijk. Vooral de chocolade pepernoten :D Die moet ik echt niet in huis halen want dan is het foute boel haha

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Controle streep moet je zien ja. Dat is de bevestiging dat de test gelukt is.

Mvv: ik kom uit de buurt van Dordrecht. Jij?

18. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Hier omgeving Utrecht!

19. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Hmm.. pepernoten.. Denk dat ik die zo ook maar 'es ga helen met boodschappen doen. :)

Ik heb geen ervaring met ovu testen, was ze de eerste ronden niet van plan te gaan gebruiken.

Ik kom uit de Achterhoek.

20. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kom oorspronkelijk uit overijssel!

Deel Deze Pagina