Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Komen dus uit alle hoeken van het land ;)

2. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Wat leuk, ik kom uit het noorden, friesland.

Veer, wat ben je goed bezig. Ik ga morgen maar eens wat in huis doen. Er ligt hier aardig wat was. De wasmachine was kapot. Als ik iets vreselijk vind in het huishouden.....

3. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    ik kom uit Brabant :D

4. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Ik kom ook uit Friesland.

Afgelopen weekend lekker pepernoten gehad. Heerlijk! Ik haal ze maar niet te vaak in huis, anders komt het niet goed ;)

5. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    ben ik dan de enige uit België ? (Vlaams-Brabant) ... :) :) :)

6. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Vind speculaas eigenlijk nog lekkerder dan pepernoten :)

7. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Ik moest zo lachen...

Mijn vriend kwam thuis van het werk. Ik vroeg hoe hij het had gehad vandaag.
    Toen vroeg hij aan mij: en hoe is het met jou, heb je al een innestelings bloeding gehad?
    Haha! Nee schat, nog niet eens mijn eisprong.
    Hij klonk zo serieus haha. Wel lief.

8. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha hij is erg betrokken! En goed ingelezen, denk dat mijn man echt niet weet dat er een woord als 'innesteling' bestaat, laat staan wat innestelings bloeding betekent :p Maar wel erg schattig Mvv!

9. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha mijn vriend snapt er allemaal niks van... Die is allang blij dat hij iets kan doen haha...

Ik kom ook uit Brabant :)

@Veerr ik ben een aantal jaren geleden gestopt met de pil omdat ik het na 10 jaar wel eens uit mijn lichaam wilde.. Ben toen langer als n jaar gestopt geweest en daarna ben ik aan de nuvaring begonnen. Volgens de ha minder hormonen dus hopelijk nu minder "ontringen". Ik ben 12 okt gestopt met de nuvaring en die heb ik ongeveer 1 jaar gebruikt.

10. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Nou nou hij is op de hoogte haha. Wel grappig.

11. Phione

Phione Lid

17 okt 2012
    17
    0
    0
    Genante dingen mogen hier toch? :D

Ik heb nooit afscheiding, maar nu ineens wel.
    Bij mijn vorige miskraam had ik dit ook heel erg voor ik zwanger was..

Dus ik heb hele goede hoop :$

12. Lelle

Lelle Actief lid

22 mrt 2010
    131
    0
    0
    Ow jee.... Symptomen.... Vandaag jankbui... Sinds een paar dagen pukkels, trekkerige steekjes daar beneden!!! Borsten lijken voller.... Krijg testdrang!

Ik kom uit omgeving Amersfoort!

Fijne avond!

13. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ohjee! Balen dat je nog zo lang moet wachten dan he. Nog even volhouden!

14. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Had laten voorspellen via geomantie. Ze ziet 2 meisjes. De eerste verwerkt of geboren onder het teken kreeft. Yeaahhh meisjes. :p

15. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Oh lelle, testen! Een huilbui was bij mijn eerste zwangerschap het eerste moment dat ik dacht zwanger te zijn.

Op het forum kunnen we zeggen wat we willen. Dat is juist het fijne er van. Ik had net bij het afvegen een beetje slijm. Klus tijd dus. Moet maar ff een vluggertje haha. Ben zoo moe.

16. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Hey veere, wanneer heb je dat gevraagd? Ik had haar ook een berichtje gestuurd. Ben wel benieuwd.

17. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Sorry, moet veerr zijn. Type foutje.

18. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Phione en lelle zullen jullie dan de volgende zwangeren zijn?? Jullie kunnen ook nog eens zo'n beetje tegelijk testen! Nog een paar dagen geduld meiden, ik hoop het voor jullie :)

Ik zal ook eens een pendel en dat geomantie aanvragen. Ben nu ook wel nieuwsgierig geworden! Leuk hoor Veerr meiden, lijkt mij ook enig. Alhoewel ik ook wel benieuwd ben hoe een jongen van ons samen zou zijn!

Haha Mvv wij doen dat deze ronde niet meer, als ik moe ben of geen zin of het komt niet uit dan doen we het gewoon lekker niet. Succes met je vluggertje ;)

19. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Had gisteren een bericht gestuurd, maar zag dat ze het erg druk had nu dus kan ff duren. Vind alleen dat kreeft gedoe minder want ik kan nu al niet meer uitgerekend zijn in die tijd. Of het moet nu raak zijn en te vroeg geboren worden haha.
    Succes met je vluggertje mvv :p

20. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    Mvv, die is goed, moest echt lachen. Mijn vriend snapt het ook nog niet zo, is meer bezig met 'wat als het kindje er is'...

Hier verder erg rustig, wacht op mijn ongi en daarna gaan we druk plannen, testen en klussen en noem maar op...

Hou mijn vingers gekruist voor de dames voor wie het spannend is de komende tijd.

Fairytale, hoop op goed nieuws voor jou morgen!

Ik kom trouwens uit Dordt, maar dat staat volgens mij ook bij mijn naam :)

Enne, die pepernoten, speculaas en anders lekkers probeer ik nu nog heel hard te omzeilen, dat spul is echt niet veilig hier in huis!!

Fijne avond all!

Deel Deze Pagina