Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik hoop het ook voor Fairytale! Dat de zorgen voor niets geweest zijn.
    Zeker wel blij als de eerste echte ronde begint Nynkusje? Wel grappig dat we zo dichtbij elkaar wonen. Straks kennen we elkaar gewoon :p

2. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    Inderdaad blij als het echte werk kan beginnen, veerr...

Is idd grappig, zo dichtbij elkaar. Maare, woon nog niet heel lang hier en ken nog niet veel mensen in de omgeving... but you never know :)

3. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Goedemorgen, even snel een ego berichtje.
    Druk weekend gehad, gister en vandaag werken. Reageer vanavond wat uitgebreider!

Vond het zo raar, na mijn ovulatietest zaterdag waar toch echt wel een streepje te zien was, zijn ze daarna alleen maar lichter geworden?!? Vanavond test ik maar op de 'zomertijd'. Maar dat zal toch niet zoveel kunnen schelen één uurtje??
    Ook nog geen slijm, ja melkachtig wit....
    Wel gister zeurende buikpijn en gevoelige borsten, kan een naderde eisprong zijn...

Snap nu ook even niks van mijn lijf!

Nou fijne dag en tot vanavond!

4. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Had ik ook mama van dj maar gister werd ie toch weer donkerder! Ben benieuwd hoe die straks bij mij is! Ik heb goede hoop dat mijn ei er nog aankomt beetje last van zeurende lage rugpijn net als ik heb voor ik ongesteld moet worden. Doorzichtig slijm ook nog niet gehad dus ben benieuwd!

5. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Wat vervelend mamavandj! Snap dat je er van in de war raakt.

Nynkusje : dan zullen wel elkaar vast niet kennen! Waar woonde je eerst dan?

6. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Wat verwarrend Mama van dj.. Zou er zelf ook niks meer van snappen. Ik zou inderdaad nog gewoon door testen. Misschien heb je toevallig net 2 keer met licht geconcentreerde urine getest en heb je vanavond weer een donkerder streepje net als Eulalia!

Ik hoop ook dat fairytale vandaag goed nieuws krijgt :)

Hebben jullie nog leuke plannen vandaag?

7. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Boodschappen doen! Leuk man ;)
    Verder weet ik nog niet. Eind van de middag /avond met een vriendin afgesproken. En jij?

8. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Nou Eulalia, dat geeft hoop!

Plannen...werken.... de hele dag....

Fairytale, succes vandaag, ik duim voor je!!

Nu snel naar het werk!!

9. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm ik moet straks de was wegwerken en de badkamers schoonmaken. Maar daarna lekker naar de speeltuin en ik krijg een vriendin met haar dohtertje hier te eten vanavond! Ga lekkere pasta maken :)

Vanaf wanneer begin je met ovutesten Veerr?

Hoe is het met de NOD'ers van deze week?

10. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh en ik maak vanmiddag ook nog cupcakes want ze vieren hier morgen halloween ;)

11. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Goedemorgen dames! Een nieuwe week! ik sta vanaf vandaag 5 dagen standby dienst van half tot tot half 10. Dit is onderandere een grooooooot nadeel van mijn werk.. Oeh wat heb ik een hekel aan standby diensten!

Vandaag een spannende dag voor fairytale. Ik hoop dat je fijn nieuws krijgt meis! Dat het allemaal maar mee mag vallen.. Hoe gaat het verder met de zwangerschapskwaaltjes?

Phione, ik had dat precies zo. Ik heb ook bijna nooit afscheiding, maar nu sinds een paar weken af en toe wel. Tot nu toe is mijn test nog negatief. Ik hoop dat dit voor jou wel een positief teken is!

Lelle, wat spannend! Dat klinkt hoopvol! Zou jij misschien dan bij Fairytale aan mogen sluiten? ik ga voor je duimen! Ga je tot je NOD wachten met testen?

Veer, wat leuk! 2 meiden! Ik heb ook een stiekeme voorkeur voor een meid. Al lijkt een jongen me ook heel erg leuk, die schijnen vaker wat meer naar hun moeder toe te trekken..

Ik kom uit Flevoland.

Hier trouwens nog steeds geen menstruatie. Ik zit nu op dag 32. Mn tepels zijn nu gevoelig en mijn buik zeurt, ik hoop dat dit tekenen zijn dat het er nu gauw aan komt. Maar er is echt nog geen druppeltje te bekennen. Ik heb ook last van moodswings, dus ben er wel klaar mee. Kom maar op met die rode duivels!

12. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een bekende verhalen allemaal..
    Witte afscheiding heb ik altijd :(.... Hoort blijkbaar bij m'n lichaam.

Laatst had ik ook 1 x heldere vruchtbaar slijm, alleen had ik dit maar 1x en daarna weer wit. Zo lastig wat er allemaal in je lichaam gebeurt.

Spannend voor de dames die hun NOD binnenkort hebben en voor fairytale een spannende dag vandaag!

Hier nog steeds de ongi pijn en lage rugpijn :(. Het zal het "ontringen" wel zijn. Hoop niet dat het tot 11 nov of langer aanhoud want fijn is anders!

13. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Goedemorgen,

Wanneer gaan er weer dames testen? Kan me voorstellen dat fairytale zich zo alleen voelt in het zwangere lijstje. Hoop ook dat ze goed nieuws krijgt vandaag.

Witte vloed kan te maken hebben met zwangerschap. Maar ons lijf kan ons zo voor de gek houden. Dan zijn we schijnzwanger, hihi.
    We kunnen niks anders dan rustig afwachten.

Vandaag een vrije dag. Als we vrij zijn komt mijn dochter altijd nog even bij mij in bed liggen en kunnen we zo heerlijk knuffelen samen. Dat zijn echt geniet momentjes.
    Verder maar wat boodschapjes en de was en de ramen en stofzuigen en dweilen en ... en .... pff... bah!

Ik had trouwens ook een berichtje terug. Ik zou nog een meisje krijgen met als sterrenbeeld leeuw.
    Dat zou dus betekenen dat de eerste ronde raak is. Ik ben benieuwd!

14. Phione

Phione Lid

17 okt 2012
    17
    0
    0
    Ik ga vandaag een hele vroege test doen denk ik.
    Maar ze moeten eerst nog met de post komen :D

15. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    goede morgen allemaal!!

Ik ben ook alweer aan het werk en vanavond moet ik de bovenverdieping poetsen van mezelf pfff :(

Ik ben ook heel benieuwd naar de uitslag van Fairytail! Hopelijk is het niks ernstigs!!

Phione: Ik heb altijd witte afscheiding gehad alleen is het nu juist minder :( Ik vind het ook allemaal maar vreemd dat vrouwen lichaam van ons.....

Hope: Het blijft toch ook nog spannend bij jou! Laat idd die rode duivels maar snel komen of een posi test natuurlijk!! :)

Mamavan Dj: Ik zou er idd ook gek van worden. Misschien dat je toch gewoon nog moet doorgaan met de testen en dat het nog moet komen. Succes meid!

Verder ben ik ook heel erg nieuwsgierig hoe het allemaal met de NOD'ers staat. Hopelijk wordt Fairytail snel vergezeld door één of meerder van ons!!!

16. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Phione, wat spannend! Ik houd je in de gaten.. hoop dat de post vandaag op je deurmat valt!

Delilah, jouw nod komt er ook al gauw aan he! Al klachten? Inderdaad, zolang mijn menstruatie er nog niet is is er hoop. Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik die hoop voor deze ronde wel heb laten varen. Ik lees nu ook overal veel over dat de eerste menstruatie, na het stoppen van de pil, zelfs wel 8 weken op zich kan laten wachten. Als dat bij mij ook het geval zou zijn, dan baal ik wel heel erg van mijn lijf.. dat ie niet gewoon weer lekker snel zijn werk normaal doet.. Ik ben echt het typ van het aanpakken. Zodra ik iets bedenk, wil of heb besloten moet het ook gewoon meteen aangepakt worden en gaan met die banaan. Dat mijn lijf daarin dan niet mee werkt vind ik vrij frustrerend.

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Giulietta: je hebt het er maar druk mee! Volgens de gebruiksaanwijzing vanaf dag 13 beginnen met testen als je cyclus 30 dagen duurt. Maar ik denk dat ik misschien beter iets eerder kan beginnen, weet natuurlijk niet zeker of deze cyclus weer 30 dagen duurt. Kan korter of langer zijn. Dus dan maar dag 11 ofzo beginnen denk ik. Dus duurt nog wel een paar dagen. Nu dag 6.

Hope: balen joh die standby diensten! Voor welke maatschappij vlieg je eigenlijk? Hoop dat je ongi snel komt inderdaad. Of een positieve test. Mag natuurlijk ook. Op welke dag zit je nu?

MBG: hoop ook voor je dat je niet continu die pijn blijft houden! Is erg vervelend.

Mvv: lekker zo'n vrije dag! Geen idee wie er gaat testen. Zal de lijst er weer even opzetten. Kunnen we weer makkelijk kijken :p
    Leeuw kijk eens aan. Dan kan het iig nog. Bij mij is dat kreeft niet zo heel hoopvol. Zou betekenen dat ik pas de 10e ronde zwanger ben. Hoop toch stiekem wel dat het wat eerder is. Viel me wel op dat er veel mensen kreeft als uitslag krijgen. Zag ik bij het ervaringen topic.

Phione: spannend! Niet bang dat je veel te vroeg test?

Delilah: bah 's avonds schoonmaken. Niks aan. Maar ja soms moet het ff gebeuren he.

Wat betreft het afscheiding verhaal. Bij mij heel wisselend. Het is ook bij iedereen anders he. Je leest vrouwen die toen ze zwanger waren heel veel afscheiding kregen, maar ook die helemaal niks hadden...

18. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Hope: dat had ik ook hoor na het negatief testen! Was bang dat het misschien heeel lang zou duren. Maar plotseling kwam het toch. Voelde niet echt lang van tevoren aankomen ofzo.

19. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    NOD lijst

Oktober

27 oktober / Hope86 / 26 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    28 oktober / Buddhato/ 24 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje
    30 oktober / Knorretje/ 25 jaar/ ronde 1 /1e kindje
    31 oktober / Leotje / 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje
    31 oktober / Maregmo/ 26 jaar/ronde 1/ 2e kindje

November

2 november / Bruni / 27 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    3 november / Liekj / 24 jaar / ronde 1 /1e kindje
    4 november / Phione/ 25 jaar/ ronde 1/ 3e kindje
    5 november / Lelle/ 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje
    6 november / xSam/ ? jaar / ronde 1/ 1e kindje
    7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje
    7 november/ Rony /33 jaar/ ronde 1 / 2e kindje
    8 november / Giuletta / 26 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    11 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje
    11 november/ MBG/ 28 jaar/ ronde 1 / 1e kindje
    13 november/ MamavanDJ/30 jaar/ ronde 1/ 3e kindje
    13 november/ Mvv27 / 27 jaar / ronde 1 / 2e kindje
    14 november/ Eulalia / 22 jaar/ ronde 1/ 1e kindje
    15 november/ MamavanMenno/ 29/jaar/ ronde 1/ 2e kindje
    16 november / Ikkie24 / 28 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    24 november / Veerr / 25 jaar / ronde 2 / 1e kindje
    25 november/ Wendy / 30 jaar / ronde 2 / 2e kindje

Zwanger!!!

Fairytale / 23 jaar/ ronde 1 / 2e kindje

Wacht nog een ronde:
    Nynkusje/ 32 jaar/ ronde 0 / 1e kindje
    Laarsje / ? jaar/ ronde 0/ 4e kindje

Totaal : 25 Ronde 0: 2 Ronde 1: 18 Ronde 2: 5 Zwanger: 1

20. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Haal Buddhato van het lijstje als ze niet snel wat laat horen trouwens. Die hebben we nooit meer gezien na die ene keer.
    Knorretje ook allang niet meer gehoord. Benieuwd of het daar misschien raak is. Hopelijk laat ze wat horen!

Deel Deze Pagina