Veer, ik zit nu op dag 32. behalve de zere tepels nog geen tekenen dat het er aan komt. Misschien doe ik rond 12 uur weer een ovulatietestje. Ik vlieg trouwens voor KLM Cityhopper. Fijn dat jouw menstruatie er weer op zit.. over een ruime week weer lekker aan de klus?
spannende dagen voor iedereen zeg! veel op het wachtbankje en ook een aantal in afwachting op het ei. even voor fairytail, ik hoop zo dat het meevalt voor je die uitslag, succes! ik ga zo een foto plaatsen van een aantal ovulatietesten onder elkaar. weet nu niet of ik gister/eergister dan positief getest heb of dat het ei nog moet komen naja de lh piek. het blijft een beetje koffiedik kijken met of hij nu wel of niet positief is, misschien bieden jullie me wat duidelijkheid momentje geduld, hij is nog aan het laden van camera naar computer en dan moet ik hem nog hier zien te plaatsen. vandaag voor mij een studiedagje!
Ja over een week zijn we weer druk aan de klus. Denk komende week maar vast wat oefenen. Te oud zaad is ook niet goed he Hoop gewoon dat het snel raak is. Ik ben namelijk ook zo dat als ik iets heb besloten dat ik het gewoon gelijk wil! Helaas kun je je zwangerschap niet online bestellen. Voor 22.30 besteld, morgen in huis! Eulalia: kom maar op met die testen. Succes met studeren. Wat voor studie doe je?
nou daar is hij dan!! ze liggen op volgorde de laatste is van vanmorgen, dit is dag 14 van cyclus. zeg het maar wat denk je ervan? ik heb 2 scenario`s in mijn hoofd, 1. mijn streepje wordt nooit zo donker als controle streep en lh piek was 29e. 2. lange cyclus doordat het eerste ronde is, ei moet nog komen en lh gehalte schommelt. zeg het maar!! ik doe trouwens voeding en dietetiek als studie! ik zit hem net weer even te bekijken die foto maar pff volgens mij maak ik mezelf ook een beetje gek. de 2 een na laatsen zijn wel iets donkerder maarreee jeetje eigenlijk loze vraag volgens mij moet dat ei nog komen. streepjes wordt a.u.b donkerder komende dagen. Ik heb dat ook hoor veer en hope, wanneer ik besloten heb iets te willen is het liever gister dan vandaag! zalando dingdong hallo zwangerschap! wou dat het kon! heb ook echt het gevoel een evil mens te worden wanneer het bij mij niet zo snel zal lukken en bij anderen in omgeving bijvoorbeeld wel!!
Haha als dat zo kon! Ik herken het in me zelf ook heel erg. Als ik in een keer bedenk dat ik me haar wil knippen,dan moet t ook die dag haha! Helaas gaat dat niet zo met zwanger worden Mijn moeder heeft er 10 jaar over gedaan ben soms wel eens bang dat dat bij mij ook gaat gebeuren. Hoeft natuurlijk niet maar is wel mijn angst! Voor de gene die ovulatie testen gebruiken, hoeveel moeten jullie er ongeveer gebruiken om je ei te vinden? Zit er aan te denken om ze de volgende ronde te bestellen als het niet raak is. Misschien kan ik dan ook de pijn verklaren enzo want hoop inderdaad niet dat dit tot m'n NOD aanhoud!
hehe nou je ziet het, ik ben gewoon direct na mijn ongesteldheid begonnen. echt 7 dagen ongesteld geweest, nu dag 14 en 7 testen verder. ik wil de eerste ronde gewoon geen gekloot hebben dat ik eindeloos wacht op menstruatie dus tel er na de eisprong gewoon 16 dagen bij op en dan testen maar of ongesteldheid afwachten. volgende ronde wil ik pas gaan testen in de verwachte vruchtbare periode. anders ben ik wel heel veel centjes kwijt steeds.
Ja het geeft gewoon wat zekerheid die testen. Lijkt me wel prettig. Eulalia: ik denk dat je ei nog gaat komen. Volgens mij moet het streepje echt net zo donker of donkerder zijn dan de test streep. Heb je elke dag om dezelfde tijd getest? En lang genoeg niet naar de wc geweest, zodat je urine geconcentreerd genoeg is.
ja! steeds zo tussen 9 en 10, het 2e plasje! eerste plasje is meestal zo rond 7 uur! ik drink meestal tussen die tijd 1 kopje thee, dus ook niet heel veel drinken. pff ik ben echt te ongeduldig heel vervelend. vrees dat ik mijn NOD ook later moet zetten straks, naja dat zien we dan wel weer. eerst wil ik een knal positieve ovulatietest! we blijven vrolijk om de dag klussen, vanavond is het weer feest! me hond vond het maar een heeeel vreemd gebeuren dat ik die testjes zo ging neerleggen, hij had er bijna een gegapt!
Eulalia: heb gelezen dat 12 uur het beste tijdstip schijnt te zijn voor een test. Maar lijkt me niet dat het veel uitmaakt. Ik ben voor de pabo ook begonnen aan voeding en dietetiek. Ben na 2 maanden weer gestopt
Eulalia, ik geloof dat ik niet zo heel erg veel van ovulatietesten snap.. de mijne zijn nooit eruit geknalt. Kan aan mij liggen, kan aan de testen liggen. Bij mij zagen ze er net zo uit als bij jou. Ik vind ze wel positief. Ik heb net ook weer ovulatietestje gedaan. Weer positief.. MBG, 10 jaar is erg lang zeg! Ik hoop voor je dat je dit niet van haar geerft hebt. Haha, Veer!! ik moest erg lachen om je internetbestelling
Spannend phione, hoop voor je dat je intuitie klopt en er al een licht streepje te zien zal zijn! Ik houd het hier in de gaten hoor Hope wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Zou echt balen zijn als je nu een hele lange cyclus krijgt. Helaas is dat best veel voorkomend na stoppen met de pil Hoop het natuurlijk niet voor je! Eulalia mooie testjes! Maar je ei moet nog komen dus lekker door testen, en klussen Lh piek kan zo maar opeens komen dus dan heb je al een voorraad klaar liggen hihi! MBG wow 10 jaar is echt lang! Had het echt een oorzaak of was ze onbegrepen verminderd vruchtbaar? Pff hoop voor je dat het bij jou sneller gaat! Ik kom ook al langzaam tot NOD! Vandaag dag 20, vorige cyclus was 25 dagen. Dus spannend! Maar ga uit van een langere cyclus nu, heb namelijk nooit zo kort gehad. En ik ga er ook vanuit dat het niet raak is want voel niks en heb nauwelijks afscheiding, bij mijn vorige zwangerschap wel veel afscheiding.. En ik heb deze cyclus niet echt vruchtbaar slijm gespot En ook niet fanatiek (om de dag) geklust. Ben dus erg benieuwd. Hoop op een cyclus binnen 35 dagen
Toen bestonden al die goede testen nog niet geloof ik. Ze waren allebei "gezond" alleen duurde het zo wie zo iedere keer n jaar voor ze zwanger was. Daarnaast 5 miskramen gehad. Ze heeft het vroeger wel aan haar schildklier gehad. Toen der tijd was dat ook niet erg geloof ik maar nu blijkbaar wel. Ik denk dat ik die testen ook eens ga halen. Ziet er wel handiger uit. Spannend voor de gene die bij de NOD komen. Wel laten weten hè
Ok nou dan is er goede hoop voor je MBG! Mocht het onverhoopt toch niet binnen een jaar lukken dan kunnen artsen tegenwoordig veel meer en ook sneller dan 25-35 jaar terug. Dat is toch een fijne gedachte.
Gewoon er van uitgaan dat het niet erfelijk is MBG! Anders maak je jezelf alleen maar gek. Heb ook ergens gelezen dat het niet erfelijk hoeft te zijn zoiets. Zou de ovulatietesten wel via internet bestellen. is een stuk voordeliger!!!
Hier vandaag al de hele dag wat ongesteldheidsbuikpijn, dus denk dat het deze ronde niet gelukt is dus mag me ongesteldheid ook maar snel komen! Baal wel dat ik zo'n lange cyclus heb, duurt weer zo lang voor ik weer eisprong heb, vandaag dag 35
Kan nog alle kanten op leotje! Ik weet nog van mijn vorige zwangerschap dat ik ook ongesteldheidsbuikpijn had, dacht steeds dat ik ongi ging worden. Maar dat kwam dus niet Was groeien van de baarmoeder! Heb je al getest? Je hebt idd lange cycli, duurt voor jou dus extra lang mocht je toch niet zwanger zijn
Ik heb getest en ik weet niet of het een heel licht streepje is of dat ik gewoon een streepje zo graag wil zien dat ik hem zie.