Ja hoop snel een lijst met allemaal zwangeren te zien! Vanaf 18 oktober barst het los, met de grande opening voor jou Giulietta!
Haha ja! Ik zal mijn best doen Ik vind het wel een bizar idee, dat we misschien eind van de maand wel zwanger zijn en nu nog van niks weten. Dan is over een jaar de baby alweer 3 maand! Haha beetje filosoferen van mijn kant
@ Veerr: Mijn leeftijd is 25 en wat houd ook alweer de NOD in? Dat het idd maar snel raak mag zijn bij iedereen
Haha ja is ook een raar idee. Ben benieuwd of het bij iemand raak is straks. Van mij mag het ook wel een maandje later hoor. Dan is het er eind juli. Precies goed. Dan heeft mijn man ook vakantie (werkt ook in het onderwijs). Kunnen we lekker samen wennen aan de nieuwe situatie. Maar goed we hebben het niet voor zeggen. Ik ben zelf een september kindje en mijn moeder en zus komen ook uit september dus misschien krijg ik nu ook wel een kind in september Zou wel grappig zijn.
nog even een vraagje..... de rondes (zoals ronde 1 ) bedoelen jullie de periode tussen de ong? Ik ken dat nog niet allemaal haha Maar wil het graag allemaal weten
Ronde 1 betekent dat het je eerste ronde wordt dat je voor een kindje gaat. Eigenlijk begint die pas als je ongesteld bent geworden. Iedere cyclus is een ronde. Iedere ronde is een kans op een zwangerschap
Oke denk dat ik het nu snap. Ik slik vrijdag laatste pil en dan wordt ik meestal dinsdag of woensdag (dus 9 of 10 okt) ongesteld. Vanaf dan begint voor mij dus ronde 1. En mijn NOD is dan pas de volgende maand als ik dan weer ongesteld zou moeten worden toch? Dan begin ik alles een beetje te snappen haha. Al die termen zijn weer nieuw voor mij Ik kan haast niet wachten..... Het lijkt me zo leuk om dalijk als het zo ver is alles te mogen uitzoeken ed. Daar kan ik de hele dag over fantaseren
Ja ik moest er ook even aan wennen, maar ben aardig ingeburgerd nu geloof ik. Je hebt het helemaal goed. NOD staat voor niet ongesteld dag ofzoiets. Dus de dag dat je ongesteld wordt, maar hoopt dat je het niet wordt zeg maar Heb je in het lijstje maar gewoon vast op 1e ronde gezet hoor. Dan staat hij maar vast goed
Super lijstje veerr!! Ben 25 jaar kune je nog aanvullen. Ik wacht op het moment op mijn menstruatie dus wanneer de duiveltjes gekomen zijn laat ik je mijn NOD ook weten Gezellig zo met allemaal meiden bij elkaar. Wordt spannend over een aantal weken, kunnen wel kletsen over onze mogelijke zwangerschapsverschijnselen
Allemaal jonge meiden, leuk! Kan ook niet wachten om eventuele zwangerschapsverschijnselen op te speuren en hier te posten haha! Maar ik heb zo'n gevoel dat het niet raak is deze maand. Weet niet waarom, soort instinct denk ik. Bij mijn dochter had ik erg sterk het gevoel dat het direct raak zou zijn en dat klopte. Hoop dat ik het nu fout heb maar ga daar niet vanuit. Heb nu het gevoel dat ik een september baby ga krijgen
guilietta: Was het bij je dochter de 1e ronde raak?! En meteen na stoppen met de pil? Whauw dat is wel echt heel fijn.... spannend hoor nu! Had je toen ook klachtjes voor je NOD? Ik ben soms wel beetje bang dat het lang kan duren, omdat mijn vriend en ik elkaar meestal alleen in het weekend zien..... Hij is militair en tot de zomer door de weeks bijna niet thuis. Maar ja niet te veel mee bezig zijn begin nu al.. Schiet me nog een vraag te binnen voor alle meiden hier: Vanaf wanneer tellen jullie je 1e menstruatie dag? Ik heb nu net licht rood verlies gehad, de duiveltjes dus, en tel vanaf vandaag.....
@Knorretje, ja het was direct de eerste ronde raak!! Maar moet zeggen dat ik destijds al een jaar van de pil af was. Dus kende mijn cyclus goed. Ik had weinig kwaaltjes toen voor NOD, ik had aders over mijn borsten en ik had last van veel witte afscheiding (sorry voor detail). Verder niks! Niet moe, geen zere borsten, niet vaak naar toilet. Misselijkheid kwam pas met 5,5 week en vanaf 6 weken met spugen.. Toen kwam ik er pas achter dat ik dus toch zwanger was Testte namelijk pas bijna 3 weken later positief Had blijkbaar opeens een late eisprong gehad terwijl ik erg regelmatig was. Had dus wel eerder getest maar negatief. En aangezien ik weinig kwaaltjes had dacht ik dat ik cyclus had overgeslagen. Maar vond het raar want die aders en afscheiding had ik nooit, dus bleef wel mijn vermoedens houden. Bij elke nega test dacht ik, dat kan niet!!! Ik ben zwanger, waarom komt er geen 2e streep? Hihi
Hallo dames, Nieuwe meiden: Van harte welkom! Gezellig! Leotje: In mijn omgeving weten mijn moeder en zus dat we vanaf deze maand beginnen. Has ik bij de eerste niet gedaan. Maar als het weer 9 maanden of langer duurt kan ik dat nu niet zo lang voor me houde hoor haha. Heeft je schoonmoeder niets gezegd? Giulietta: Al aan de klus geweest na je vruchtbaar slijm? Veerr: Mooi lijstje...maarre, ben ik nu de oudste? Pendels: Dat is een soort voorspelling d.m.v. een soort hanger (pendel). Ik ben benieuwd wie het goed heeft want het zijn inderdaad hele verschillende haha.... Hier: Gister en vandaag gewerkt maar morgen lekker vrij. Zit aan de antibiotica want ik heb een bijholteontsteking bah. Maar ja, liever nu dan wanneer we aan de klus moeten haha. Jullie nog leuke plannen deze week?
Leotje: bij mij weet me zus het, zij is in maart van haar eerste zoontje bevallen. EN had het ook aan mij verteld. En twee vriendinnen van mij. Een is nu zwanger en wist ik t ook van en de andere is me beste vriendin. Maar het is niet dat ik het er steeds met ze over heb. Wendy: deze week werken en stage voor de studie... Veerr: mijn NOD 30oktober voor t lijsten
Weet niet of jij de oudste bent Wendy. Weet van sommige de leeftijd nog niet! Geen idee wat ik nog ga doen vd week. Dat krijg je als je werkloos bent haha. Wat doe je voor studie knorretje? Heb ook gelezen dat je eigenlijk amper kunt merken dat je zwanger bent voor je NOD qua klachten. Maar heb geen ervaring
Ladies! Pff hier knallende koppijn. Volgens mij zit ik hier wel een beetje verkeerd hahah, ik wacht nog een ronde. Maar ik verwacht mijn ongi rond de 24e, en dan pas gaan we er voor. Mja dat is ook okt toch Maar deze ronde doe ik dus nog niet mee! Dus voor mij ronde 0
Giuletta - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje - NOD 18oktober Fairytale - ? jaar - ronde 1 - 2e kindje - NOD 21 oktober Veerr - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje - NOD 23 oktober 00Wendy00 - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje - NOD 24 oktober Ikkie24 - ? jaar - ronde 1 - 2e kindje - NOD Leotje - ? jaar - ronde 1- 2e kindje - NOD Delilah02 - ? jaar - ronde 1 - 1e kindje - NOD Knorretje87- ? jaar - ronde 1 - 1e kindje - NOD BabyR - 25 jaar - ronde 0- 2e kindje - NOD Ik word rond 24-10 ongi, dan pas beginnen we
Veerr: studeer deeltijd pedagogiek. Loop nu stage bij de kinderpsychiatrie.. BabyR: klets vooral gezellig mee verwacht zelf niet dat t meteen raak zal zijn(hopen wel natuurlijk) dus komt helemaal goed als je aan ronde 1 begint!! Je bent er toch mee bezig denk ik zo in je hoofd...?
Wendy, we zijn inderdaad druk aan de 'klus' (gek woord hihi)! En we gaan gewoon nog even door aangezien ik niet zeker weet of dit mijn vruchtbare periode is. Vandaag geen vruchtbaar slijm meer gezien, gister dus voor het laatst.. Ik ga morgen met mijn dochter naar een peutergroep en donderdag gezellig met een vriendin afgesproken. Wij wonen in het buitenland en vrijdag gaan we naar NL voor een week. Heb er zin in! Goede afleiding dacht ik zo, gaat tijd lekker snel naar NOD toe