Kun phione, wat spannund!! Ik duim!! Ik snap helemaal niks van die ovulatietesten.. Ik vind je strepen er super uit zien maar heb er geen verstand van... Hier komt de nod steeds dichterbij... Aanhang... Heb al het hele weekend steeds kampen in mijn buik... Bij mijn vorige had ik dat ook.. Innesteling???? Ook gevoelige tepels en af en toe vlaggen van misselijkheid... Oooohh... Hoop het zo.... Trouwens, over die erfelijkheid zegt niks... Mijn zus had heel veel moeite met zwanger worden terwijl ik in een maand zwanger was.. Dus komt goed! Fairytaile, hoe is het?? Hoop dat je goed nieuws hebt gehad!!
Ik heb er trouwens weer een nieuwe klacht bij hoor... Trekkend gevoel in mijn onderbuik.. als ik zit trekt het naar mijn liezen. Komt iemand dit bekend voor? Al mijn andere klachten die ik al had zijn ook nog steeds aanwezig.. Dit en zere tepels zijn er dus nog bij gekomen. Zaterdag een test gedaan met zeer lichte urine, negatief. Morgenochtend nog maar een doen denk ik. Phione, ik ben echt heeeeel erg benieuwd naar de foto van je test. Leotje, dag 36 is inderdaad wel lang. Wat een gedoe is het toch ook he.. haha
Phione spannend zeg. Foto inderdaad! Rony: bij jou hopelijk ook raak. Hope : ik had tijdens deze ongi ook zo'n soort gevoel bij mijn liezen. Had dat normaal nooit. Wil je niet ontmoedigen ofzo hoor.
Veer, ahh.. jammer.. had er nog een beetje hoop op gepint. haha.. Ik heb trouwens ook geomantie laten doen bij mamabri. Bij mij kwam er uit verwekking/bevalling met teken leeuw.. Als we bevalling aan houden, dan zou dat kunnen betekenen dat ik nu zwanger ben! Verwekking met dat teken duurt me te lang hoor.. haha
Hallo dames, Hier ook weer een teken van leven. Heb het een beetje druk met werk en privédingen. Ik zag iets over een foto....laten zien hoor, ben gek op foto´s hihi. Enne, ik kom uit Rotterdam. Verder nog steeds ongesteld. Wordt nu wel wat minder gelukkig. Ik probeer me nu even de richten op een paar kilo afvallen. Ik heb geen overgewicht hoor maar dan zit ik net even wat lekkerder in mijn vel en heb ik weer even wat afleiding. Ik probeer hier wel mee te kletsen maar ik wil niet dat het weer een obsessie wordt net al bij mijn zoontje.
Ja, je hebt gelijk.. Maar ligt eraan of het begin of eind vd maand geboren word toch? Vanaf 22 juli is Leeuw.. EN anders vestig ik na een eventuele negatieve test morgen, me helemaal op ronde 2! hahaha.. een leeuwtje wil ik.. net als zijn pappa en mamma
Doe mij maar een maagd. Net als, m'n moeder en m'n zus maar een leeuw mag ook. Maar de voorspelde kreeft niet!
Ik heb ook geen verstand van ovu testen, sorry. Ben wel benieuwd naar die foto. Hebben we dan een tweede zwangere, wat leuk! Hier is man lief te schaatsen, dochter ligt op bed en ik zit onderuit gezakt met warme chocomelk. Kan er zo van genieten als ik een avondje voor mezelf heb. Gebeurt namelijk maar zelden. Mocht het hier de eerste ronde raak zijn, ben ik 24 juli uitgerekend
Pfff, heb ook geen verstand van die ovutesten, maar denk dat het streepje donkerder moet zijn. Wil ze ook bestellen voor de komende ronde, lijkt me toch makkelijk... als de streepjes maar wel duidelijk zijn dan he... Veerr, heb hiervoor in overal en nergens gewoond, als laatste in zeeland. hihi, Zal ff op zoek gaan naar zo'n site, want daar wil ik ook wel een bestelling plaatsen kan ook zo ongeduldig zijn als ik iets wil! Maar moet wel zeggen dat ik er vaker aan dacht rond mijn vermoedelijke eisprong... ben nu vooral bezig met 'Wanneer zal ik ongi worden'. Daarna zal het wel weer meer gaan kriebelen... Moet trouwens wel steeds veel bijlezen, hoor! Kan alleen in de ochtend en avond inloggen, op mijn werk gaat echt niet... Een van mijn collega's zit achter mij en kan direct op mijn computerscherm kijken.... daarnaast zo Megadruk dat er ook geen tijd voor zou zijn. Dan maar eens een cursus snel lezen hahaha (las daar iets over in de krant gisteren) Nou, verhaal is lang genoeg geworden, fijne avond! Enne, fairytail, hoe gaat het met je?
Ja.. Pag. 100!!! Jeejjj... Ja een kreeft.. lijkt me super om een zomer kindje te krijgen.. Mijn dochter is in de herfst geboren.. Wel treurig weer dan altijd met haar verjaardag.. Ik ben ook benieuwd naar de foto!! ovu? Of zwangerschapstest????
Waarom staat er in het overzicht een gele smiley? Ben nog niet zo lang lid, zie wel meer symbolen staan. Geen idee wat het betekend.
Sorry, sorry.... nog geen tijd gehad... Morgen de hele dag vrij, dus zal dan zeker even bijlezen / bijkletsen! Even een leuk probeerseltje voor de actievelingen onder ons! http://oktober2012.messageboard.nl/forum/index.php Welterusten en tot morgen!
Jaaa bijna 1000 reacties Leukste topic dit haha! Phione ik wil ook een foto zien!! Wat spannend voor je! Je zit 5 dagen voor NOD dus het is niet gek dat het maar een heel licht streepje is. Morgenochtend met ochtendurine en dan is het streepje misschien meer zichtbaar! Laat je het wel weten?? We leven erg met je mee! Hope voor jou ook heel spannend morgenvroeg. Alvast succes, ik hoop op goed nieuws! Een leeuwtje voor jullie