Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Het duizendste bericht gaat naar Giulietta hoeraaa . Je wint niks helaas :p
    Wordt ook zoveel geluld hier!

2. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Snap het probeersel niet helemaal mamavandj!

3. Lelle

Lelle Actief lid

22 mrt 2010
    131
    0
    0
    Heel stiekem getest, gewoon omdat het kon! Negatief uiteraard; 6dgn te vroeg maar het was wel weer leuk na ruim 2 jaar!

Ik ben nooit meer aan de pil gegaan en m'n steekjes heb ik anders nooit.... Als ik idd niet zwanger dan ben ik ook schijnzwanger ha ha!

Heb alles gelezen, Hope jouw cyclus is echt een aparte! Ben benieuwd hoe het gaat lopen!

Bedtijd! Welterusten!

4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja dat is misschien een beetje vroeg Lelle. Kan dus nog alle kanten op. Spannend hoor.

Hope, jij gaat weer testen morgen ochtend toch? Ben benieuwd. Wel laten weten he!

5. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Ik snap die link ook niet. Moet ik me registreren ofzo?

Trouwens dames, mocht deze ronde raak zijn voor ons allen, dan zijn we in de zomer wel hartstikke zwanger. Vinden jullie dat geen probleem met warm weer?

6. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Nou ben echt niet zwanger vandaag mijn temp gedaald en vannacht erge pijnlijke ongesteldheidskrampjes gehad, dus helaas. Nu alleen nog bloed......
    Toch wel even een baal momentje, je rekent er niet op dat het de 1e keer raak is maar je hoopt het wel.......

7. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah leotje wat sneu.. Tuurlijk heb je stiekeme hoop, dat heeft iedereen (denk ik) wel. En dan wordt dat zo de grand in geboord :( Hoe lang is je cyclus tot nu toe?

Veerr jammer dat ik niks win, dacht dat er misschien wel een zwangerschap als prijs te halen viel :p :D

Hope succes straks! En phione we zijn nieuwsgierig!!

Ik kan vanmiddag pas weer kijken, heb nu een halloween party met mijn dochtertje :D

8. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Hallo,

Ik was even benieuwd naar Fairytale. Hoe gaat het meid. Wat was de uitslag?

Voor de rest. Ik lees wel mee, maar reageer momenteel niet veel. Ben even heel druk met de studie.

Hier nog steeds geen bloed te bekennen, maar had gisteren wel een omo witte test. Ik wacht wel af.

9. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Goedemorgen, zoveel geschreven! Eerst even bijlezen en reageren, hoop dat ik niemand vergeet!

Hope en Beitsche jammer van de testen. Nog steeds geen bloed gespot? Wat een rare eerste cyclussen hier op dit forum! Nou hopen dat het voor een goed doel is!

Delilah, jij hebt als het goed is je vruchtbare dagen achter de rug. Nu wachten maar....

Dames, dat haaruitval heb ik ook hoor. Echt veel gewoon. Laten we maar denken dat ons lichaam goed werkt en dat het voor een goed doel is!

Mvv, dat heb ik ook gevoelige borsten en lichte buikpijn! Lijkt me ook een naderende eisprong. Alleen blijven mijn ovutesten wit.... Misschien dat m'n urine idd niet geconcentreerd genoeg is. Ik werk 3 dagen in de week, dus om 12u 's middags testen zit er niet in. Doe het meestal rond 19.30u 's avonds. Dan heb ik vanaf m'n werk niet meer gedronken of geplast.
    Misschien was mijn test afgelopen zaterdag toch wel positief, maar gaf hij geen dikke streep??!! Ik ga vandaag iig wel rond 12u testen.
    Ik had zo'n starterspakketje voor één ronde. Daar zaten 9 ovutesten in. Heb er nu nog 2. Dus doortesten gaat helaas niet. Als het niet raak is deze ronde, koop ik volgende maand een voordeelpakket, haha!

Oeh pepernoten heerlijk!! Ik probeer het nog even uit te stellen ivm de kids! Over twee weken komt de goede man alweer, dus dan heb ik zeker wat in huis!

Oja, ik kom uit regio Rotterdam. We zitten lekker verspreid,haha!

Phione en Lelle, spannende dagen voor jullie! Ga straks even kijken wanneer jullie NOD is, maar de tekenen zijn hoopvol!

Grappig die Geomantie voorspellingen. Ga ook nog eens proberen. Wie weet komt ie dichtbij m´n andere pendel.

Balen Hope dat je standby moet staan.

Nou Eulalia, zo duidelijk als jouw testen zijn die van mij niet hoor!

Phione, spannend die test, idd foto!!!

Fairytale, ben heel benieuwd hoe het met je is meid!Laat je snel wat weten?

Giulietta, veel plezier met het Halloween feestje!
    Succes met je studie Beitsche!

Die link die ik er heb neergezet is een privé forum. Er wordt hier zoveel geschreven dat het moeilijk is om bij te houden. Dat forum dat ik heb gemaakt is wat overzichtelijker. (vind ik dan...) Tis wel anders, even wennen.
    Zie wel of jullie het leuk vinden!

10. MamavanDJ

Balen Leotje, maar het kan nog alle kanten op.
    Heel realistisch worden we niet zwanger na 1 ronde, maar die hoop hebben we toch allemaal.

Zou idd wat zijn als we het gewoon kunnen bestellen,hihi!

Nog even over de voorkeurgeslachten... Heb twee jongens, dus een meisje zou heel speciaal zijn.
    Al zijn jongens wel heel lief voor de mama´s! Mijn ervaring...
    Dus voor ons maakt het eigenlijk niet heel veel uit.
    Stel dat we een 3e jongen krijgen, ben ik ook wel weer heel erg benieuwd of hij op z´n broers zal lijken!

11. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

He allemaal!

Hoe is het hier?

leotje: Wat jammer zeg! Laat het dan maar snel komen, en dan op naar de volgende ronde!

Giuletta: Dat klinkt als een leuk feestje! Veel plezier!

Lelle: Jammer van de negatieve test! Klinkt wel alsof je echt de symptomen hebt! Misschien over een paar dagen wel een posi test!

Wel spannend hier allemaal hoor! Ben benieuwd wie de volgende is!

Nou ik heb dus gisteren de uitslag gehad! Geen afwijkingen gevonden! Ze vonden het wel vreemd, aan de buitenkant zie je een bobbel, en van binnen niks? Nu wordt ik waarschijnlijk deze week nog weer gebeld van hoe nu verder.
    Aan de ene kant ben ik blij, maar ik heb echt zoiets van : Wat is het?

Zwangerschap gaat goed! Vandaag alweer 5+3.. Misselijkheid word elke dag iets erger dus hopelijk zit het goed!

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Fairytale: wat fijn dat ze geen afwijkingen hebben gevonden. En misselijk zijn is goed toch, weet je in ieder geval dat je hormonen het goed doen hihi.

Balen van de negatieve testen dames. Ik weet er alles van. Maar goed, geen bloed geeft moed. En die ongi symptomen kunnen ook zwangerschapssymptomen zijn.

Ik heb vandaag mijn vaste vrije dag dus net lekker gedouched, zo even aan de schoonmaak, en daarna naar mijn moeder want zij let een paar uurtjes op mijn zoontje want ik heb een gezichtsbehandeling gewonnen mmmm...

13. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Nou mama van dj je geeft me wel hoop hoor! Zou ik dan toch al mijn ei gehad hebben? Ik wil gewoon ook zo een knaltest waar je niet omheen kunt ik denk dat ik vanmiddag ook nog even test om 12.00 wie weet!!!

14. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Giulietta: ja flauw he. Zou je die prijs best willen geven, maar zo machtig ben ik helaas nou ook weer niet :D Als ik dat kon was iedereen hier nu zwanger. Leuk een Halloweenfeestje! Veel plezier. Ik heb trouwens hetzelfde als jij had toen je ongi was. Steeds nog wat bruinverlies. Hoop dat het nu eindelijk klaar is.

Leotje en Beitsche: balen!!! Volgende ronde beter hopelijk. Even jezelf weer moed inspreken.

Hoor dat het toch niet altijd even goed gaat met die ovutesten dus. Hoop wel dat het werkt hoor!!!

Meisjes zijn toch ook lief voor hun mama? Kan me niet anders herinneren van vroeger.

Fairytale: wat fijn, goed nieuws! Maar wel balen dat je nu alsnog geen zekerheid hebt. Maar probeer niet teveel stressen hoor, dat is niet goed voor je baby ;)

Wendy: lekker hoor! Veel plezier met je behandeling.

Eulalia: succes met je volgende ovutest. Balen dat het allemaal niet zo lukt!

15. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Wow, weer een hoop geschreven in een avondje!

Fairytale, wat fijn dat je goed nieuws hebt gehad, maar ik snap helemaal dat je gewoon wilt weten wat het nou is. Telefoontje dus weer afwachten.. Fijn dat je zwangerschap in elk geval nog goed gaat!!

Leotje, Beitsche en Lelle.. vervelend he? zo'n witte test.. bluh! Maar zoals Wendy al zei, zolang er geen bloed is, is er hoop.

Wendy, wat lekker! Geniet er lekker van..

Ik heb vanochtend een test gedaan.. Ik ben wel echt ongelovelijk extreem schijnzwanger hoor! Hij bleef weer spierwit! Mn buik wordt steeds pijnlijker dus laat die menstruatie dan nu maar gewoon heel snel komen!! Stomme testen! Dan gaan we wel voor een augustus Leeuwtje ... ;)

Haha.. ja, ik ben teleurgesteld.. teleurgesteld in alle valse kwalen die mijn lijf mij geeft.

16. MamavanDJ

He Hope, wat balen zeg. Blijft lastig die rotkwalen!

Geen idee Eulalia of je je ei al hebt gehad. ;) Heb je op je slijm gelet? Hier nog steeds melkachtig en geen plakkerig slijm! Dus of heb m´n ei al gehad of hij moet nog komen. Wordt het wel een lange cyclus....

Wat fijn Fairytale dat ze niks gevonden hebben!Maar dan nog blijft die onzekerheid. Bah! Gelukkig ben je lekker ziek van je zwangerschap, goed teken!

Haha, Veerr, tuurlijk zijn meisjes ook lief! In m´n omgeving wel vaak wat pittiger dan jongens.

Heerlijk Wendy, geniet van je behandeling!

Vandaag ook m´n vrije dag. Nog niet veel uitgevoerd.... Ga zo maar eens beginnen!

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Balen Hope! Weer een witte test. Vervelend he die kwaaltjes en dan toch niet zwanger. Stomme lichamen van ons.

18. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje zeg, wat word er hier gezellig actief geschreven! Moest heel wat pagina's bijlezen.

Ik vind het alleen zelf lastig om dan de nanen en verhalen te onthouden en hier op te schrijven. Zal misschien ook wel komen omdat ik er net bij ben! Dus als ik ooit iemand vergeet dan bedoel ik het niet zo.

Ik doe het nu even makkelijk door te zeggen dat het jammer is voor de nega testen, temp dalingen enzo! Maar ja geen bloed is nog moet toch?

En waar had je een bobbel fairytale als ik vragen mag? Gelukkig de uitslag goed las ik...

Hier is de ongi pijn weg en de lage rugpijn. Zal dan misschien iets te maken hebben met m'n vruchtbare dagen!? Nu dus maar afwachten.

Wij krijgen vanmiddag trouwens de sleutel van ons nieuwe huis!! Zo'n zin in! :)....

19. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Zo baalmomentje weer voorbij, op naar de volgende ronde.....
    Duurt alleen zo lang

Hope, bij jou schiet het ook nog niet op hè, op welke dag zit je nu?

Fairytale, wat fijn dat er niets ergs was maar toch ook vreemd zo'n bobbel

Van ovulatietesten heb ik geen verstand, maar zo te horen wel lastig
    Ik ben omdat ik onregelmatige cyclussen had gestart met tempen, gewoon om te kijken of ik wel een eisprong heb en ook wanneer ik denk dat ik hem heb. Het is wel een gedoe elke morgen tempen, maar weet nu wel hoe mijn cyclus in elkaar steekt.
    Dus misschien een idee

Net lekker gezwommen en ga zo maar weer werken:)

20. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

MBG: Ik heb een bobbel bij mijn lever ongeveer, net onder mijn ribbenkast! En wat leuk! Succes met het klussen en verhuizen!

Hope: Wat jammer! Wat kan een lichaam je voor de gek houden he?
    Hopelijk komt dan gauw je ongi..

Hier helaas geen vrije dag haha, nu even snel broodje eten met mijn zoon en dan op naar het werk tot 18.00uur!

Fijne dag allemaal:D

Deel Deze Pagina