Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    Ik werk nu in de zorg, als consulent. Gelukkig begin dit jaar een vast contract gekregen :)

2. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi dames
    ik reageer nog niet zo vaak... ik wacht een beetje mijn cyclus af... ik heb nog geen zin om aan ovu testen te denken gezien mijn voorgeschiedenis kan dat wel eens een depressief gedoe worden.

van zodra ik iets van bloed heb, kan ik misschien beter bekijken wanneer ik mijn nod heb... voorlopig nog geen bloed te bespeuren....

groetjes
    Mama van Menno

3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja het is momenteel bijna overal k*t!

4. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Hallo hallo. Wat gaan die berichtjes hard hier!
    Fairytale, wat fijn dat ze niks gevonden hebben. Kan me wel goed voorstellen dat je nog steeds in onzekerheid zit. Komt vast goed!

Nynkekusje, wat goed joh, een vast contract. Dat zie je niet veel meer.

Ik ben vandaag goed onder handen genomen door de fysio. Dat gekraak, klonk niet fijn. Net ff heerlijk gewandeld. Tijdens het wandelen wat onbekende steken onder in mijn buik. Maar nu valt ook elke pijntje op natuurlijk.

5. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Goedenavond allen,

@ Fairytale: wat een geruststelling dat het niks is. Nu maar hopen dat ie snel verdwijnt en je echt volledig gerust kunt zijn

Jeetje jeetje wat gaan de pagina's snel...
    Ik probeer het forum erg te laten voor wat het is en zo nu en dan even te kijken hoe het gaat. Helaas nog geen zwangeren bij gekomen?
    Ik heb op de 1 of andere manier een goed gevoel over deze maand.
    Dag 10 had ik bij het afvegen een roze dikke slijmprop, dus ik dacht dat ik mijn ei had gehad. Baal baal!
    Zondag, dag 16 (dag dat ik m'n ei had moeten krijgen), had ik ineens kramp en zei nog tegen mijn vriend, 'huh, krijg ik nu wel mijn ei, wat was dat dan dag 10??'
    Alleen nu is het geval dat de kramp van zondag, tot op de dag van vandaag hele subtiele krampjes zijn, middenonder met af en toe een steekje. Beetje zeurend, zodat het wel opvalt, maar niks vergeleken met ongipijn. Als ik dag 10 als eisprong reken, zou ik zaterdag evt kunnen testen, maar wacht gewoon even af.
    Ik ben er zoveel rustiger onder dan de afgelopen maanden (ook in de eerste 2 maanden dacht ik dat ik zwanger was, door alles wat ik voelde), dat ik daardoor extra het gevoel krijg dat het nog wel eens raak kan zijn voor ons.
    Ik voel me zo zennn en ik merk dat ik veel rustiger reageer op dingen. Kan namelijk dingen nog al snel aantrekken en er fel op reageren, nu dus totaal niet....

Ik wacht nog even, mijn NOD staat op 11 november. Dit is berekend op 30 dagen, dus dat wordt nog een lange wacht, haha. Wie weet ga ik nog meer voelen, wie weet verdwijnen de steekjes en word ik gewoon ongi.

Ik zit op een heel rustig wachtbankje en ik vind het heel prettig ;)

(Sorry voor het onsamenhangende verhaal ;))

6. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Mvv: lekker he die fysio. Ik mag morgen ochtend weer. Jij ook voor e rug ?

Miekoe : klinkt hoopvol.. Sowieso fijn dat je er wat relaxter onder bent. Ik heb het idee dat het bij mij deze maand ook beter zal gaan. Zit nu nog aan de andere kantvvan m'n eisprong dus nu logisch dat je je niet opfokt. Maar ben wel minder ongeduldig al.

7. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Veerr, ja voor mijn rug en mijn bekken staan scheef. Het was vandaag mijn eerste keer, wist niet wat ik moest verwachten.

Miekoe, goed dat je er wat rustig onder kan blijven. Voor mij mogen de dagen naar 13 november wel wat sneller.

8. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Veerr: vooral de dagen voor m'n ei was ik er totaal niet mee bezig.
    Hopen dat jij het deze keer dan ook een beetje naast je neer kan leggen, zo valt het wachten ietsjes meer mee...

mvv: vandaag een springertje voor jou ;) spannend! Al wel goed geklust afgelopen dagen??

Hopen dat er in de maand november meer roze bij komt! Dan staat Fairytale ook niet meer zo alleen :p
    (Alsof dat dé reden is dat we meer roze willen zien ;))

9. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Bij mij ook scheve rug. Ik ga morgen voor de 4e keer. Bij mij helpt het wel.

Ja voor je ei kun je het toch wel wat makkelijker van je af zetten. Denk je niet bij ieder pijntje na.

10. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Even snel voor het slapen
    Ben vanavond ongesteld geworden:x, het enige positieve 2dagen eerder dan vorige keer, dus cyclus is iets minder lang

Giulietta en maregmo mijn zoontje is ook net zo oud als jullie kids, 17 mnd

Weltrusten

11. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    jeej wat een verhalen weer... Ik heb het de laatste paar dagen en aankomende tijd erg druk dus ik kan niet altijd reageren. :(
    Ik lees natuurlijk wel alles want leef heel erg met jullie mee allemaal!

Fairytaile: Fijn dat het niks ernstigs is en hopelijk slinkt de bobbel snel en kun je onbezorgt lekker van je zwangerschap gaan genieten!!

Leotje: toch ongi?! wat jammer!! Maar idd het positieve er van inzien en nieuwe poging in de volgende ronde!!

MBG: Heel veel plezier met klussen geniet lekker van je nieuwe huisje!!

Wat jammer allemaal van die negatieve testen :( Ik had idd ook op meer gehoopt dan 1 zwangere in Oktober. Maar vol goede moed November in!! En voor diegene die nog niet ongi zijn kan het nog goedkomen natuurlijk....

Ik zit momenteel op de wachtbank want ga er eigenlijk wel vanuit dat ik mijn ei al gehad heb. Zijn nu ook minder aan het klussen moet ik eerlijk zeggen. niet meer om de dag maar meer om de 2 dagen. Dus ben erg benieuwd.
    Heb eigenlijk helemaal geen klachten. Ook niet dat ik denk van het ontpillen ofzo. Het enige wat ik alleen gek vond was van de week een keer. We gingen naar bed en ik zat nog even te zappen en kwam ik bij een film. Dus dat laatste kwartier/halfuur nog die film gekeken maar wisten eigenlijk niet waar die over ging. Was wel erg zielig dus had een beetje een brok in mijn keel. Daarna gingen we slapen en denk ongeveer 5 min later begin ik ineens te huilen.... En ik kon er gewoon niet mee stoppen. Dat begon doordat ik (wat er in de film gebeurde) inbeelde in mijn situatie en dat ik ineens zonder mijn vriend moest. Maar normaal heb ik dit wel een beetje maar dan kan ik het bedwingen. Ik kon er gewoon niet mee stoppen en mijn vriend wist niet wat er gebeurde haha
    Beetje lang dradig verhaal maar kon het niet anders uitleggen ;)

12. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Leotje, balen zeg! Op naar de volgende ronde!

Delilah02, huilen kunnen tekenen zijn. Had ik ook bij de eerste. Een paar dagen wachten nog, dan hoop ik voor je dat je positieve test hebt.

Ik ga straks weer aan het werk. Vast eten gemaakt voor dochter en man lief. Ik ruik helemaal naar knoflook. Zullen mijn collega's leuk vinden haha.

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Jeej mijn ongi is voorbij
    nu wachten op mijn ei
    dan klussen klussen hupsakee
    en dan op naar mijn nod

(hahah en dat even stiekem vanaf mijn werk)

14. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Leo, balen!!! Maar je zag het al wel een beetje aankomen toch, omdat je temp gedaald was. Vol goede moed november in. :D

Delilah: wie weet heeft het met iets positiefs te maken! Nog een paar dagen dan krijg je ook die enorme spanning :)

Mvv: succes op je werk. Lekker toch knoflook :p

15. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Haha Wendy, mooi gedicht. Begin je in de sinterklaas stemming te komen? Wij kunnen weer tegelijk aan een nieuwe ronde beginnen. Blijven aardig gelijk lopen zo :p

16. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Grr hier blijven die ovu testen negatief! Net even fotootje geplaatst in het testen show topic! Maargoed wat niet is kan nog komen! Hoop stiekem toch dat ie op. Dag 12 positief was dan hebben we ook goed geklust haha. Wanneer het ei toch nog niet geweest is wordt het wel een lange cyclus! Hopelijk wordt lang wachten dan ook beloond maar dat zal wel niet, te mooi om waar te zijn. En toch hoop je dat...
    Wel sinds gisteravond een zeurend gevoel in me onderrug en een soort bewustwording dat er ook een baarmoeder ergens zit haha

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    NOD lijst

Oktober

27 oktober / Hope86 / 26 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje
    31 oktober / Maregmo/ 26 jaar/ronde 1/ 2e kindje

November

2 november / Bruni / 27 jaar / ronde 1 / 1e kindje
    3 november / Liekj / 24 jaar / ronde 1 /1e kindje
    4 november / Phione/ 25 jaar/ ronde 1/ 3e kindje
    5 november / Lelle/ 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje
    6 november / xSam/ ? jaar / ronde 1/ 1e kindje
    7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje
    7 november/ Rony /33 jaar/ ronde 1 / 2e kindje
    8 november / Giuletta / 26 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    11 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje
    11 november/ MBG/ 28 jaar/ ronde 1 / 1e kindje
    13 november/ MamavanDJ/30 jaar/ ronde 1/ 3e kindje
    13 november/ Mvv27 / 27 jaar / ronde 1 / 2e kindje
    14 november/ Eulalia / 22 jaar/ ronde 1/ 1e kindje
    15 november/ MamavanMenno/ 29/jaar/ ronde 1/ 2e kindje
    16 november / Ikkie24 / 28 jaar / ronde 2 / 2e kindje
    24 november / Veerr / 25 jaar / ronde 2 / 1e kindje
    25 november/ Wendy / 30 jaar / ronde 2 / 2e kindje

December

6 december / Leotje / 29 jaar/ ronde 2 / 2e kindje

Zwanger!!!

Fairytale / 23 jaar/ ronde 1 / 2e kindje

Wacht nog een ronde:
    Nynkusje/ 32 jaar/ ronde 0 / 1e kindje
    Laarsje / ? jaar/ ronde 0/ 4e kindje

Totaal : 23 Ronde 0: 2 Ronde 1: 15 Ronde 2: 6 Zwanger: 1

18. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Kwam zowaar een vacature tegen die hier niet heel ver vandaan is! Gelijk maar even een brief geschreven.

Heb trouwens echt heel bizar gedroomd vannacht.
    Ik was zwanger en ik ging bevallen en tijdens de bevalling was ik in coma geraakt ofzo. En toen ik uit mijn coma ontwaakte was mijn kind ineens al een paar maanden oud en noemde ze mijn tante (die ver weg woont en ik haast nooit zie) mama. Echt weird haha.

19. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Veerr: hahaha hoe stom kun je soms dromen he!!
    Gelukkig maar dat dat het een droom is!!

Hier sinds gisteravond wat gevoeliger nippeltjes en sinds vandaag vaker plassen en spierpijn in de benen. Als ik nega test of ongi wordt, sla ik m'n hoofd even tegen de muur. Dan weet ik het even niet meer!! Dan heeft m'n lichaam me écht meer voor de gek gehouden dan ik had kunnen bedenken..

20. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    Haha.... Je kan zeker raar dromen als je ergens heel erg mee bezig bent.

Hier is het spannend, kon gisteravond niet slapen..
    Toch vanochtend maar een testje gehaald en net gedaan.
    Wat vinden jullie ervan?????

image.jpg

Deel Deze Pagina