Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zo, weekend! Net zoontje opgehaald en nu aan de kook.

Maregmo: volgens mij zie ik wat. Spannend!

Misschien tot strakjes weer.

2. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooooh Maregmo ik zie echt wel een heel licht streepje hoor!! :D Wat spannend, ik hoop en duim voor je dat het streepje zaterdag wat donkerder is!!

En ook spannend alle symptomen die ik net gelezen heb van vandaag! Zou dan november inderdaad lekker roze worden?!

Hier een leuke dag gehad, mijn man was vandaag vrij. Het is hier aller heiligen, een feestdag. Dus we zijn lekker naar een meer in de bergen geweest vandaag. Heerlijke afleiding ;)

3. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Hier ook weekend! Heerlijk!

Maregmo, ik zie op het blote oog niks, maar als jij een licht streepje ziet ga ik je heel voorzichtig feliciteren!!

Laatste ovutest gedaan en weer negatief, ik ga er dan vanuit dat m'n ei zondag of maandag is geweest, dus ik ga 11 november testen! Nog zo'n 1,5 week!

Denk ook al vanalles te voelen. Gevoelige borsten, steekjes in de buik. Maar goed nu let je erop en denk je alles te voelen....

Wat grappig dat de dokter zei dat je weleens zwanger kan zijn!!
    Rustig afwachten..... ( wat is dat?!?!?! )

Top Veerr, weer een sollicitatie eruit. Zou erg mooi zijn zo dichtbij!

Spreek jullie vast straks weer. Nu even de kids bedklaar maken en dan een bakkie zetten!

4. Rony

Rony Lid

19 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, hoi!!

Wat spannend!! Ik zie inderdaad ook een heeeeeeeel licht
    Streepje!!! Maar ben benieuwd naar je test van za!!

Dat branderige met je tepels herken ik!! Ik heb er ook al de
    Hele week last van.. Het voelt hetzelfde als toen ik borstvoeding
    Gaf bij de eerste.. Dat toeschietreflex.. dus ben hier ook benieuwd!
    Nog een week tot mn nod!! Spannend! Je hoopt toch..

5. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb helaas geen symptomen zoals jullie... :( Alleen wat lichte menstruatiekrampjes sinds 2 daagjes. Denk dat mijn ongi er dus aan komt. Zit nu op dag 22, misschien heb ik wel weer een cyclus van 25 dagen. Dan vind ik het minder erg als ik dan toch ongi moet worden, kan ik weer lekker snel door :p

Veerr leuk voor je die sollicitatie! Hopelijk mag je op gesprek komen. Zou toch super zijn!

En zo te lezen zijn die ovutestjes dus toch niet helemaal gebruiksvriendelijk.. Misschien dat voor een evt volgende ronde een ander merk betere resultaten laat zien?

Wij doen ook lekker een bakkie!!

6. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Lekker hoor weekend!

Leuk zo'n dagje vrij tussendoor met je man!

Veel symptomen overal dus. Roze november we komen eraan!

Zal inderdaad al wel geweest zijn dan mamavandj. Hopelijk goed geklust.

7. MamavanDJ

Bij mij noem ik het nog geen symptonen hoor! Ik zou willen dat ik het zo kon noemen. ;)

Guilietta, eerst nog maar even afwachten, maar als echt de ongi komt dan maar lekker snel zodat jullie de volgende ronde inkunnen! Beter korte cyclussen dan van die hele lange als sommige meiden hier.
    Heerlijk zo'n extra dag vrij. Even je gedachten verzet!

(inside information.... woensdag en zaterdag geklust) ;)
    Kan dus wel, maar niet heel actief dus.

8. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Ik zie geen streepje sorry. Maar ik zit de hele dag op het werk naar een beeldscherm te staren, dus savonds zijn mijn oogjes heel moe. Ik hoop het voor je.

Verder lees ik aardig wat symptonen. Zoals veerre het zegt, roze november, we konen er aan.

Ik snap mijn lijf niet meer. Ik dacht echt mijn eisprong te voelen. Netjes om de dag geklust, maar geen doorzichtig slijm te bekennen. Ons laatste klus momentje was twee dagen geleden. Misschien toch nog maar even haha.

Ik wil ook wel weekend, heerlijk. Ben jaloers.

9. Rony

Rony Lid

19 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh.. Mvv moet je morgen nog werken? Sorry, ben ook vrij... Werk 4 dagen en dan ben ik echt toe aan weekend!
    Ennuh.. Ik zou zeggen vooral blijven klussen.. :)

Hier lekker de kaarsjes aan, op de bank met dekentje en kruik! Brr.. Koud hier! Maar wel gezellig!

10. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Nou ik ben blij dat ik nog even aan deze kant van mijn ei zit zeg. Als ik al die symptomen zo lees. Heb ik gelukkig nog geen last van. Maar hopelijk zijn ze terecht! Ben benieuwd of de vage testen snel duidelijk worden. Wanneer wordt er weer getest?

11. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is nu de ogi pijn weg. Alleen nog wel rugpijn maar dat is van het klussen aan het huis. Raar dat die symptomen nu weg zijn.
    Denk dan ook niet dat ik zwanger ben :(
    M'n borsten doen wel n beetje pijn maar dat heb ik altijd als ik richting m'n NOD ga. Die is eigenlijk nog ver weg als ik er over na denk...
    Gelukkig kan ik m'n gedachten nu bij het huis houden alleen is t toch fijn om hier even te kletsen! Ik heb ook weekend maar een weekend met veel klussen.

Maregmo, Ik zie z ook geen streepje op de foto. Sorry! Maar hoop voor je dat hij zeker nog duidelijker word! Fijn weekend allemaal

12. MamavanDJ

Goedemorgen allemaal!
    Zo mannetje op school,kleine mannetje voor de tv, nu heel even 'me' tijd en dan zo aan de poets, kunnen we weer schoon het weekend in!

Iemand voelde zich schuldig over het niet poetsen, nou niet doen hoor. Gebeurt hier ook maar één keer grondig en de overige dagen met de franse slag.

Mijn borsten zijn ook altijd gevoelig richting NOD, maar nu duurt dat nog zo'n 10 dagen en ze zijn echt heel gevoelig. (ik maak mezelf waarschijnlijk gewoon iets wijs...)

Leuk MBG, dat geklus in je huis. Moet er veel gebeuren?

Had trouwens ook nog laten voorspellen met geomantie en ze zei verwekt of geboren onder het teken weegschaal.
    Dan hoop ik geboren! Want verwerkt duurt dan nog zo'n 11 maanden.... En ik m'n ei echt niet gehad voor 22 okt!
    Dus dan maak ik de komende twee maanden kans!

Maregmo, morgen weer testen toch? Spannend!!

13. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Goedemorgen dames,

Veer, wat leuk dat er een vacature bij je in de buurt is. Hopelijk word je uitgenodigd!

MBG, je bent dus al lekker druk aan de klus in je nieuwe huis, leuk hoor! Het hele sfeertje eromheen is ook altijd zo leuk he. Ik ben nog niet zo heel lang geleden verhuisd, dus kan me nog goed herinneren hoe het was. Moet er veel gebeuren aan het huis, of valt het wel mee?

Wat betreft dat poetsen, ikk ben extreeeeem opruimerig en georganiseerd en daarbij ook erg poetserig. Maar ik kan me goed vinden in wat mammavandj zegt. 1x heel grondig, en voor de rest steeds afstoffen e.d. Al krijgen de keuken en de salontafel wel elke dag even beurt met een vochtige doek. Maar ik heb er dan ook wel echt de tijd voor als ik thuis ben.

Mamma van dj, leuk he, die voorspellingen. Ik weet niet of ik er in moet geloven, maar het is leuk om te kijken of het uiteindelijk gaat kloppen.

Maregmo, ben heel benieuwd naar je test!

En hier.. ach.. ik wordt er zo moe van.. Dag 35 vandaag. Ik werd weer heel vochtig wakker, dus ik ben direct naar het toilet gegaan omdat ik dacht dat dit mijn menstruatie wel eens zou kunnen zijn. Gister voor het slapen gaan had ik ook een heel vervelende pijn links in mijn buik. Maar nee.. nog steeds niets!! Heel vermoeiend dit, ik wil verder naar ronde 2! :D

14. Phione

Phione Lid

17 okt 2012
    17
    0
    0

Bij mij als ik ongesteld ben staat die zo ver open ik kan precies voelen of mijn menstruatie er aan komt. 1 van de cadeaus die ik kreeg na mijn zwangerschappen :D

15. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach Hope, kan me voorstellen dat je er moe van wordt! Dag 35 en ook geen tekenen van aankomende ongi? Je hebt je ei dus laat gehad. Nog wel geklust in de laatste weken? Ik hoop voor je dat je niet al te lang meer moet wachten.

MBG lekker druk dus met het nieuwe huis! Het is nu even aanpoten maar dan krijg je straks er wel iets moois voor terug. Een eigen stekje met genoeg plek voor kindjes :D

Ik dacht dat ik begin van de week had gelezen dat er vandaag 2 zouden gaan testen? Ik meen me te herinneren lelle? Spannend! Laten jullie het weten?

Oh en Veerr, bij het NOD forum zag ik liekj op rood staan al een paar dagen. Ze staat hier ook op het lijstje maar is dus blijkbaar al ongi.

Ik moet vandaag écht aan de poets! Ik roep het al de hele week maar er komt steeds niet heel erg veel van :) Ik doe dus ook maar meestal 1 keer in de week een grote poetsbeurt en de rest van de week hier en daar een vochtige doek of afstofwerk. En ik wil eigenlijk ook nog iets leuks bakken vandaag, een taart denk ik!

16. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Hoi allemaal,

Hier weer even een berichtje van mij. Heb de laatste dagen extra niet gekeken, maak mezelf anders helemaal gek.

Vandaag mijn NOD, maar tot op heden nog niets te bekennen. En dan ook helemaal niets. Heb de hele maand telkens al pijn in de rug, buikpijn etc en nu de laatste dagen helemaal niets. Ook geen afscheiding ofzo te bekennen. Kon niet meer wachten dus vanochtend maar getest, negatief helaas. Maar we zullen zien. Ben nu na het testen er wel nuchterder onder merk ik. Minder mee bezig. Die eerste ronde is wel heel erg beladen.

Hoe gaat het verder met iedereen? Fairytale, hoe voel je je? Zag dat je uitslag had gehad van het bultje, fijn dat het niets is.
    Veerr hopelijk krijgt je sollicitatie een positieve afloop.

Hope, jij zou gek worden in ons huis! Kom bijna niet aan opruimen/schoonmaken toe. Mijn man is zelfstandig en werkt rond de 60uur in de week, zelf heb ik een baan als vertegenwoordiger en werk 40+. Hebben gelukkig een schoonmaaksters die elke week een ochtend komt.

17. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Goedemorgen!

Wanneer gaan er weer dames testen?
    Ik zei gister nog dat ik niks van mijn lijf snapte, maar nu weet ik zeker, vandaag us mijn eisprong. Gister niet meer geklust. Dinsdag avond voor het laatst. Wat denken jullie? Kan je op de dag van de eisprong ook klussen? Of moet ik mijn hoop vestigen de zaadjes van dinsdag?

18. Rony

Rony Lid

19 okt 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Hope, wat lastig dat je cyclus zo lang is.. dan is het volgens mij lastig te meten wanneer je eisprong is..

phione, ik hoor het echt voor het eerst dat ik hoor dat iemand zijn baarmoedermond checkt... hoe werkt dat dan, sorry dat ik het vraag hoor maar ben nieuwsgierig... :)

Hier echt een hangdag.. moet eigenlijk ook aan de huishouding... maar echt geeeeeeen zin!! Sportschool ook afgeblazen vanmorgen.. goed bezig.... haha.. ff rustig aan! ik zie wel hoe de dag verloopt!! Lekker!!

19. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooo jammer Bruni :( Gelukkig ben je er wel nuchter onder. Ik hoop ook voor jou dat je snel duidelijkheid krijgt, in vorm van ongi of alsnog posi test!

Mvv, zaadjes kunnen best lang in leven blijven. Volgens mij wel tot 7 dagen!! Maar dat is dus per man wel verschillend denk ik. Ik zou vandaag nog een keer klussen voor de zekerheid! Wel fijn dat je zeker weet dat vandaag je eisprong is! Voel je die of deed je ovutesten?

En nu ga ik écht écht aan de poets hier! :p

20. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Giulietta, beetje vies verhaal, maar met afvegen had ik dik slijm. En gaat samen met kraampjes aan de linkerkant. Mijn eisprong herken ik dus op die manier.
    Vanavond nog maar even aan de klus voor de zekerheid.

Mijn dochter om half negen naar de peuterschool gebracht, ik moet om elf uur naar mijn werk. Normaal gesproken poets ik wat en maak ik vast eten voor mijn mannetje en dochter vanavond, maar nu echt geen zin. Hang lekker op de bank. Mag ook wel eens toch...

Deel Deze Pagina