Ja, ik wens dit niemand toe hoor, hoop dat jullie allemaal lekker korte cyclussen hebben. Zonder al te veel nepperijen van je lijf! Ik lees dat vandaag tot hangdag gebombardeerd wordt? haha, komt vast door het weer. Ik zit ook al vanaf dinsdag p de bank met een dekentje.. Zo probeer ik mijn standby dienst uit te zitten. Nog steeds niet opgeroepen, nog 2 dagen te gaan. Ik ben heel benieuwd naar het baarmoedermond voelen. Hoe doen we dit? En hoe krijg ik het voor elkaar dat ik zo ver kan reiken? Ik heb maar kleine handjes met korte vingers. En hoe voel je dat je je baarmoedermond raakt? en niet iets anders.. Dan ga ik ook eens testen
mvv, hier is toch niets vies. We zijn allemaal anoniem en delen lekker alles tot in de detail. Hier mag en kan het!
Drukke boel alweer hier vanochtend! Ik ga lekker niet poetsen vandaag hoor. Bekijk het maar! Genoeg gepoetst. Wat rommel opgeruimd en boodschappen gedaan en nu is het best. Wat betreft dat geomantie... Hopelijk klopt het niet hoor! Wil echt niet nog tot volgend jaar juni/juli wachten tot ik zwanger word. Dan raak ik echt gefrustreerd denk ik maar goed, ik zal de eerste niet zijn voor wie het zolang duurt. Voor sommige zelfs nog een stuk langer! Dus eigenlijk mag je dan nog niet klagen als het zonder medische hulp lukt. Maar ik hoop toch dat ik wel wat eerder blij mag zijn! Hoop ook echt dat de vacature wat wordt. Zo even de brief mailen. Gister geen tijd meer voor gehad. Ik snap dat je er gek van wordt Hope. Wat een gedoe dat wachten Hopelijk is je volgende cyclus dan wel gewoon normaal. Bakken is ook een stuk leuker dan poetsen he! Vind het ook altijd wel leuk, maar heb woensdag nog koekjes gebakken. Moet het ook niet te vaak doen anders wegen we hier straks 1000 kilo. Ik zal Liekj wel gewoon van het lijstje halen dan. Hebben we toch niks meer van gehoord verder. Bruni, wel fijn dat je dan in ieder geval een schoonmaakster hebt. Balen van die negatieve test joh. Wat is dat toch in dit topic! We willen roze, niet wit. Zou voor de zekerheid gewoon nog een keer klussen mvv! Baat het niet dan schaadt het niet toch. Wat is het toch een leerzaam topic he. Cursusje baarmoedermond voelen.
bedankt voor die link Mvv, heel verhelderend. Dat ga ik uittesten Ja, bakken, altijd leuk! en het huis ruikt dan ook meteen zo lekker!
Ja hoor, ging net naar het toilet en wat denk je... Enige voordeel is wel dat ik een regelmatige cyclus heb en mooi kort. Op naar de volgende ronde. Het rare is wel dat niks er op wees en dat het echt helder rood/roze is en heel waterig zegmaar. Normaal gaat het altijd wat anders en heb ik ook echt donkerrood en is het wat dikker. Sorry voor het onsmakelijke verhaal, jullie hadden het net over bakken.. Als het doorzet kan ik dit weekend in elk geval wel lekker een paar wijntjes drinken. Hmmm.. best wel zin in! Dan ga ik mijn nieuwe ronde vieren haha..
Wel precies op 2 november Bruni. Is nog niet veel gebeurd hier dat iemand precies op zijn nod ongesteld werd Inderdaad maar lekker een wijntje drinken en de positieve kanten ervan inzien. Volgende ronde weer een kans! Wanneer is je volgende NOD. Wilde net het lijstje gaan aanpassen.
NOD lijst November 4 november / Phione/ 25 jaar/ ronde 1/ 3e kindje 5 november / Lelle/ 29 jaar/ ronde 1 / 2e kindje 5 november / Miekoe / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje 6 november / xSam/ ? jaar / ronde 1/ 1e kindje 7 november / Delilah02/ 25 jaar / ronde 1/ 1e kindje 7 november/ Rony /33 jaar/ ronde 1 / 2e kindje 8 november / Giulietta / 26 jaar / ronde 2 / 2e kindje 11 november/ MBG/ 28 jaar/ ronde 1 / 1e kindje 13 november/ MamavanDJ/30 jaar/ ronde 1/ 3e kindje 13 november/ Mvv27 / 27 jaar / ronde 1 / 2e kindje 14 november/ Eulalia / 22 jaar/ ronde 1/ 1e kindje 15 november/ MamavanMenno/ 29/jaar/ ronde 1/ 2e kindje 16 november / Ikkie24 / 28 jaar / ronde 2 / 2e kindje 24 november / Veerr / 25 jaar / ronde 2 / 1e kindje 25 november/ Wendy / 30 jaar / ronde 2 / 2e kindje 29 november / Bruni / 27 jaar / ronde 2 / 1e kindje December 6 december / Leotje / 29 jaar/ ronde 2 / 2e kindje Overtijd 27 oktober / Hope86 / 26 jaar / ronde 1 / 1e kindje 29 oktober / Beitsche / 27 jaar / ronde 1 / 3e kindje 31 oktober / Maregmo/ 26 jaar/ronde 1/ 2e kindje Zwanger!!! Fairytale / 23 jaar/ ronde 1 / 2e kindje Wacht nog een ronde: Nynkusje/ 32 jaar/ ronde 0 / 1e kindje Totaal : 21 Ronde 0: 1 Ronde 1: 14 Ronde 2: 7 Zwanger: 1
Inderdaad, altijd positief blijven. Mijn lichaam werkt in elk geval wel naar behoren en is mooi stipt op tijd. Hoef ik daar in elk geval niet op te wachten! Wel fijn dat ik een korte cyclus heb, mijn volgende NOD is alweer op 29 november Ik ga ook voor een roze november! Zet hem op dames! Heb net een nieuwe parfum besteld met pheromonen. Ruikt ontzettend lekker en het schijnt dat je erdoor zekerder voelt en dat mensen je aantrekkelijker vinden. Het schijnt vrij te komen bij sex die stof. Ruik ik de hele dagen naar sex haha..
Denk dat die mannetjes daar de kans niet voor krijgen.. Mijn man laat me vast de hele maand het bed niet meer uit gaan! Haha..
*zucht* wat word ik hier moe van....Ben ik 2 dagen van mijn ongi, ga ik net naar de wc en veeg ik weer een hele zooi bloed en slijm af.
Zo ben weer even bijgelezen haha Toch lastig nu ik weinig tijd heb maar wil het allemaal zo graag bij houden. Veerr, Wat fijn een vacature bij jou in de buurt! Hopelijk mag je op gesprek succes!! Miekoe, Je kwaaltjes wijzen er wel op maar ja je zal niet de engige zijn bij wie het lichaam ons voor de gek houd... Succes! Maregmo, Sorry maar kon ook geen streepje ontdekken op de foto. Maar misschien dat het anders overkwam op de foto. Hopelijk heb je morgen een hele dikke streep!! Veel succes met testen! Nijnkusje, Fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken over die bultjes! En hele goede hoop als de ha zegt dat je misschien zwanger bent! MamavanDj, samen kunnen we nu beginnen met aftellen Giulietta, Ik heb net als jou ook geen symptomen Ik zit nu op dag 24 en heb niet het gevoel zwanger te zijn. Het enige wat ik dan heb gehad is 1 huilbui en moet zeggen dat ik vandaag elke keer een heeeeeel klein beetje misselijk ben als ik iets eet. Maar that's it dus heb niet veel hoop. MBG, fijn dat je nu beetje afleiding hebt dan ben je er idd niet de hele tijd mee bezig! Succes met alles! Poetsen, pfffff hou op schei uit! Ik moet ook nodig aan de poets thuis maar ben deze week alleen morgen vrij maar dan zijn we de hele dag weg met een uitje... En het is zo hard nodig vooral met een hond die erg verhaard..... Hope, snap dat je er moe van wordt! Hopelijk zet het snel door of misschien toch..... Bruni. Helaas toch ongi Idd de voordelen er van inzien. Je hebt wel een regelmatige cyclus die niet te lang is. En geniet maar lekker van je wijntje zo ik ben weer even bij Ik probeer toch iets vaker te reageren! ik hope dat ik niemand vergeten ben...
Bruni jammer dat je ongesteld ben op naar de volgende ronde! Hope ik weet hoe je je voelt zo'n lange cyclus, vorige maand was hij 38 dagen. Hoop dat je snel duidelijkheid ban je lichaam krijgt. Hier ook een rustig dagje, vanmorgen wel op,pad geweest maar nu heeft mijn zoontje al 2x alles onder gespuugd:x dus rest van de dag bankhangen
Het is idd echt een dag om lekker te gaan bankhangen. Brrr... Koud! Heb de verwarming op 5 en zit er zo ongeveer bovenop! Leotje, wat vervelend voor je zoontje! Hopen dat het de rest van de dag rustig blijft wat betreft het spugen. Poetsen, schoonmaken.. heb me het er niet over.. Als ik thuis kom wacht er op mij een mega grote berg met was.. Denk dat ik nog maar even lekker op m'n werk blijf Hebben jullie al leuke, gekke, geweldige, rare weekendplannen? Ik heb zojuist twee vriendinnen gemobiliseerd, vanavond maar flink op stap en morgen shoppen
Balen Wendy! Ik ben er ook pas sinds gisteren of eergisteren helemaal vanaf. Had heel de tijd nog een beetje bruinverlies. Vond het ook maar stom. Delilah, jammer dat je nog geen symptomen hebt, maar het zegt niks he! Kan je nog steeds makkelijk zwanger zijn. Vervelend van je zoontje Leo! Niet leuk dat ziek zijn. Ohjee dus je hebt een hoop te doen liggen thuis Bruni. Heb je wel tijd om te gaan stappen dan?? Hier nog niet veel bijzonders op de planning. M'n man is bezig met het halen van zijn master dus die heeft alleen tijd voor zijn scriptie. Zit momenteel dus veel thuis in de weekenden. Tenzij er iemand anders beschikbaar is om wat te doen. Dus ik zit doordeweeks werkloos thuis en in het weekend zit ik nog steeds veel thuis Word er wel eens een beetje gek van. Op den duur heb je echt geen inspiratie meer voor dingen om te doen.
Leotje, beterschap voor je zoontje. Weekendplannen, geen rare dingen. Vandaag alleen met mijn zoontje want mijn man heeft uit zijn werk een voetbaltoernooi met collega´s. Zondag naar mijn vriendin om onze haartjes te doen. Verder deze maand wel leuke dingen. 10e gaan we met de vrouwen van mijn kant bingo´en haha. Doen we voor mijn oma, die wil altijd met ons pronken haha. En de 13e ga ik met het jongste nichtje van mijn man (18) naar een film marathon en zitten van van 13.30 uur tot 2.30 uur in de bios. En de 17e gaat mijn zoontje na heeeeel lang weer eens uit logeren bij mijn ouders en gaan manlief en ik een avondje uit. We zijn 13 november alweer 15 jaar samen.
Beterschap voor de kleine, Leotje.. en inderdaad, jij ook zo'n lange cyclus, hoef ik me niet helemaal absurd te voelen Ik ben heel benieuwd wanneer het nou eens komt. Ik ben zelf bang dat ik pas vorig weekend mijn ei heb gehad. Toen had ik van dat rare slijm. Dat was dus de dag van mijn nod. Als dat echt zo is, dan zou dat betekenen dat ik pas volgend weekend mijn nod heb. En dus een heeeeeeeel lange cyclus van 43 dagen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat we na de negatieve testen niet veel meer geklust hebben. Alleen die zondag. Bruni, vervelend je ongi, maar wel fijn dat je nu op naar de 2e ronde kunt. En fijn dat je niet zo'n lange cyclus hebt! Wendy wat vervelend dat je nu weer bloed verliest.. Misschien toch iets achtergebleven nog. En wat heb je een hoop leuke dingen in het vooruitzicht zeg! Ik sta morgen mn laatste dag reserve, dus kan geen kant op. Misschien alleen ff vlug de stad in met mn lief. Zondag mn eerste vrije dag weer, maar geen plannen. Maandag nemen we mijn moeder mee uit eten. Sushi! Dinsdagavond komen er vrienden op visite en woensdag wordt mijn moeder geopereerd. De drukte begint voor mij eigenlijk pas maandag weer