Hier ook lange cyclus hoop niet dat dat een trend gaat worden hier. Als ik inzet op een cyclus van 35 heb ik rond 7 november mijn ei! We blijven vrolijk doortesten met de ovu-testjes 5 of 6 nov. Hoop ik dan eindelijk wel een positieve ovu-test te hebben! We Will see vanavond of morgen maar weer klussen!
jaaa!!... nu mag het nog he?! Even gebruik van maken nog, haha. Dat ga ik wel echt missen als ik zwanger ben. 9 mnd geen sushi ik zat net even te lezen bij de september stoppers, hoe het er daar aan toe gaat. Maar die gaan als een speer joh met zijn allen! Veel zwanger al. Gaan we ze volgende maand inhalen?
Hmmm sushi! Dat ben ik dinsdag weer even wezen eten, want het kan zomaar eens de laatste keer in 9 maanden zijn Dus tussen iedere cyclus in komt die sushi er hoor haha. Morgen alweer dag 10. Weet niet zo goed wanneer ik zal beginnen met die ovutesten. Stel dat mijn ei ineens eerder komt! Dus denk dat ik zondag maar vast begin. Dag 11 raden ze aan voor een cyclus van 28 dagen. Dan weet ik zeker dat het wel goed komt. Heb toch 20 van die dingen liggen
Verklappen de september stoppers ook hun geheim Hope? Misschien doen wij volgend jaar wel allemaal mee in een aflevering van 'I didn't know I was pregnant'Met die rare lichamen van ons die ons steeds voor de gek hebben. W voelen van alles, maar de testen blijven negatief. Straks voelen we niks en zijn we zwanger! Hmm.. Sushi! Misschien ga ik dat dit weekend ook maar doen nu het kan!
Haha ik kijk ook altijd bij de september stoppers hoe snel het daar gaat! Daar waren er de eerste ronde 3. Maar bij ons zitten er nog een hoop in de eerste ronde hoor, dus dat kan best nog weleens goed gaan komen.
Oké, nu snap ik er echt niets meer van. Vanochtend toen ik naar het toilet ging had ik bij het afvegen helder rood bloedverlies. Aangezien het vandaag mijn NOD is dacht ik ongesteld te zijn. Normaal is dit bij wel met wat meer slijm, maar goed dat wil niet altijd wat zeggen. Ga ik zojuist naar het toilet en dus de tampon ook vervangen, zie ik (sorry sorry...) een heel klein beetje helderbloed in de tampon en is het opgehouden... Zou dit nog van een innesteling kunnen zijn? Lijkt me dan wel heel erg laat. Ik heb vanochtend getest en deze was negatief.
Bruni, ik had hetzelfde. Dag voor nod helder lichtroze met afvegen (wat bij mij normaal ook met slijm, bruim etc begon) en het bleef bij die veeg. Ook negatest. En pas 4 dagen erna werd ik toch echt ongi....
Als je ei later was dan verwacht kan het natuurlijk.. Geloof dat innestelingoongeveer een week na de eisprong is.
Hier ondertussen weer aardig wat in huis gedaan. Zoonlief had net een tand door zijn lip (af en toe echt een lompie hoor hihi). Dus ijsje als troost en gelijk goed voor de dikke lip. En hij mocht kiezen wat we gingen doen dus cupcakes gebakken....
Zucht.. zit niks anders op dan wachten denk ik. Steeds gaan testen is ook jammer van het geld. Verwacht niet meer dat het nog wat wordt deze ronde. Dag wijntjes.. Dag sushi.. Ohh hallo wachtbankje, daar ben je weer! :S
zo, ik zit (lees: hang) Na een lange vergadering, een boete in de trein (was vergeten een kaartje te kopen... stom!), en een half rondje dordt op de fiets, nu lekker op de bank met een dekentje. Koud is het, zeg! Vanochtend wat bruinverlies, ik dacht he, das mijn ongi, das vroeg!, maar nu weer niks... nou ja, zou ook wel vroeg zijn, ik reken op zondag. Ben wel gerust na mijn bezoek aan de ha gisteren. Mijn vriend loopt steeds te grappen dat ik gewoon al zwanger ben, omdat hij zo goed kan mikken, hahaha! (Ik zou het knap vinden, in 1 keer raak, door voorvocht, want hij was voor het zingen de kerk uit...) Ga ff lekker niet poetsen op mijn vrije middag en ook geen boodschappen doen! Misschien ff een wasje, maar verder niks. Morgen kan ook, of zondag. Morgen staat klussen in huis op het programma. We maken op zolder een studeerkamer, zodat er een kamer vrij komt voor een klein bedje straks
Ik had eigenlijk geen hoop dat ik zwanger was maar vanmorgen alleen na het eten even misselijk maar nu gaat het gewoon niet meer weg. Zo'n raar gevoel in je strot. Zou ik dan misschien toch zwanger kunnen zijn? Nou ga ik dalijk toch hoop krijgen en dan duurt het wachten alleen maar langer Bruni, dat is idd wel heel raar. Misschien dat het over 2 dagen ofzo pas doorzet dus ook jij weer terug op het wachtbankje
Daar ben ik weer! Ik heb ondertussen een overheerlijke verrukkelijke mega lekkere chocoladetaart van Nigella Lawson in de oven staan Is straks klaar en dan komt er nog een super fantastische chocoladelazuur overheen!! Wooooow hallo kilo's Ik denk dat dit een hele goede tip is voor degenen onder ons die helaas ongi zijn/worden hihi! Zo, jullie hebben veel gekletst al vandaag! Even een paar dingen die ik heb onthouden: Bruni wat shit van dat rare bloedverlies, als het dan al moet komen dan ook maar direct goed! Niet van dat halfslachtige gedoe. Ik zou op de dag dat je sushi gaat eten een test doen indien er nog steeds geen ongi is. Is deze nega dan kun je rustig van de sushi genieten! En een wijntje En de september stoppers hebben dus meer geluk, hmm even vragen wat hun geheim recept is? Maar ik weet zeker dat november hier een hoop goed gaat maken, dat voel ik! Leotje beterschap met je zoontje, Hopelijk wordt hij niet echt ziek En Wendy's zoontje tand door de lip. Door de lekkere cupcakes is hij het vast snel vergeten! Nyn, zeg nooit nooit Misschien heeft jou vriend supervoorvocht! Hier nog steeds ongi krampjes zo hele dag door, en wat creme afscheiding.. Lekker verhaal That's it! Verder niks noppes nada klachten. Net als dilalah. Misschien zijn wij dan juist wel zwanger
Als ik die verhalen zo weer hoor kijk ik echt niet uit naar dat wachtbankje! Balen van die boete Nynkusje! Hmm lekker Giulietta. Welke chocoladetaart van Nigella? Ik heb ook wat boeken van haar. Altijd lekkere recepten!
Honey chocolate cake! Ga zo bezig met het glazuur voor er overheen, maar het ruikt hier al verrukkelijk. Ben gek op chocolade, mij mag je er ook 's nachts voor wakker maken! Wachtbankje valt best mee Veerr. Gewoon rustig blijven en afleiding zoeken. Ei is al geweest dus je kan er toch niks meer aan doen!
Die heb ik nog nooit gemaakt. Vast lekker! Ja joh heb besloten dat ik er ontspannen doorheen ga dit keer. Maar ja he hhet werkelijk gaat is afwachten he.
Haha ik denk dat dat besluit heul lastig wordt veer. Maar ook ik wens dat eigenlijk volgens mij is ronde 1 gewoon sowieso killing! Hier nog geen ei dus nog hoop en dus ook een hoop zorgen...