Beginnen in oktober 2012?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vie87, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leotje

leotje Actief lid

28 jul 2010
    134
    0
    0
    Chocoladetaart klinkt heerlijk:D

Mijn zoontje blijft een beetje overgeven, vooral veel slijm:x
    Hij heeft ook al twee keer over mij heen gespuugd, dus wasmachine draait op volle toeren.
    Hij ligt nu eindelijk even te slapen, hij is zo zielig....

Wij zijn hier gewoon volgende maand allemaal zwanger!!!

2. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Heb net het september forum beetje gelezen. Gaat daar idd heel snel allemaal! Maar hopelijk halen wij ze in mijn z'n alle!! :D

3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je zoontje zwanger is! :p
    Nee flauw. Echt zielig als ze zo spugen. Vind dat zelf al het ergst dat er iis qua ziek zijn.

4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ze zijn wel met 8 meer bij september starters dus de verhoudingen kloppen niet helemaal he!

5. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Inderdaad Leo, allemaal zwanger bij ronde 2! huppakee.. geen discussie, dit gaat hem gewoon worden! Het grote wonder van November! Allemaal in de lente met onze dikke buiken pronken!

Trouwens, ik klikte net perongeluk op die add van buikbanden.. Dus heb meteen maar even rondgesnuffeld.. Maar wat vinden jullie daar nou van? Die buikbanden? Ik vind het er echt niet uit zien.. Ik lees ook niets over dat het je buik ondersteuning geeft, dan zou ik het nog snappen.. Maar ik vind het echt geen pan zoals het daar op al die fotos te zien is.. Maar dat is mijn persoonlijke mening.. :)

6. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Weet iemand trouwens of je baarmoedermond ook anders aanvoelt als je zwanger bent? (beginstadium)

7. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik heb tijdens mijn vorige cyclus (toen ik ook schijnzwanger was) daar naar gezocht op internet. Maar overal staat van niet.

8. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Vind die buikbanden ook niet zo hoor. Maar als je de ondersteuning kunt gebruiken kan je ze ook gewoon onder je shirt dragen toch? Zie je hem tenminste niet.

9. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    Een buikband over een shirtje zoals op de foto's vind ik ook niet zo. Maar onder een shirtje, als een soort verlengstuk zou ik nog wel kunnen doen. Draag nu ook wel van die strakke hema-rokjes op een broek met Een shirtje eroverheen, ook als een soort verlengstuk. maar nu is dat om mijn kleine 'muffintop' te verhullen :)

10. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Hej dames,

Weer even kort tussen alle take- home tentamens( verslagen ) in. Ik lees wel mee, maar ik reageer niet veel.

Ik denk dat deze cyclus een heeeeeeeeeele lange cyclus gaat worden, want ik heb het idee dat er een eisprong aan zit te komen. Dus dan zou ik pas tussen nu en een paar dagen een eisprong hebben ( rond dag 35) en dan veranderd mijn nod dus ook. Ik zet mijn nod even op 18 november.

Ik ga maar geen vitex agnus castus meer nemen. Het heeft de cyclus verlengd, maar wel heeeeeeeeel erg.......:( eigen schuld, moet ik het ook maar niet doen ;)

Er was iemand met een heel klein beetje bloedverlies rond nod, ik weet alleen niet meer wie dat was. Het kan een naderende ongi zijn, maar ook een innestelingsbloeding. Een officiële innestelingsbloeding is ongeveer een week na de eisprong, maar verloskundige noemen een latere ( lichte) bloeding meestal ook een innestelingsbloeding.
    Ik heb een klein beetje bloedverlies op mijn nod gehad ( bij dochter). Dat was een halve dag geloof ik en was niet heel veel.

Het kan dus nog alle kanten op.

11. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Wat is vitex agnus cactus? Wel balen zeg als hij echt zo lang wordt.

12. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Een kruid die voor een regelmatige cyclus kan zorgen. Ik reageer alleen meestal heel erg op kruiden en homeopathie, dus ik moet dit soort dingen gewoon niet doen. Ik heb meestal een lage dosis nodig voor een effect en ik heb mu de normale dosis genomen.

Ik hoop alleen dat ik nu de komende dagen een eisprong krijg, zodat ik over 2,5 week of ongi wordt of een positieve test in handen heb. Dan weet ik waar ik aan toe ben

Ohja, iemand had chocoladetaart gebakken. Kun je niet een stukje opsturen.....??? Mmmmmnnn, lekker!

@ Leotje. Beterschap met je zoontje. Niet leuk een ziek kindje. Is altijd zo zielig

13. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bah Beitsche dat was nou ook niet de bedoeling zo'n heeeele lange cyclus! Kan me goed voorstellen dat je baalt. Maak nu maar goed gebruik van de eisprong en dan over 2,5 week gewoon een posi test! ;) en die chocoladetaart had ik gebakken, nou hij is echt goddelijk!! Echt een aanrader meiden!

14. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    Giulietta, waar kunnen we dat recept vinden?

Beitsche, wat balen, die lange cyclus. Nu maar gewoon hopen dat jullie je ei kunnen vangen ;)

15. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Het water loopt me in de mond hier :D
    Krijg ook gelijk weer zin om te bakken!

Stop je nu dan met die pillen? Had je voor die pillen ook zo'n onregelmatige cyclus dan?

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik wil ook zo´n stukje chocotaart jummie!!!

Balen Beitsche, die pillen hebben wel erg hun best gedaan. Das niet de bedoeling.

Zo, zoonlief ligt te slapen en manlief is nog voetballen dus mijn teentjes zijn weer mooie roze gelakt, maskertje ligt klaar en straks the voice kijken.....mama time!

17. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je op google 'Honey chocolate cake nigella' intoetst, dan staat het recept bovenaan! En die chocolade creme bovenop is echt enorm jammie. Ga het zeker vaker maken! Hou sowieso wel van bakken. Heb er nu ook meer tijd voor :D

18. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Lekker Wendy wat tijd voor jezelf!
    Ik heb nu al wat kraampjes in mijn rechter lies. Kan echt nog niet mijn ei zijn. Meer die dat al ruim voor hun ei hebben?

19. nynkusje

nynkusje Lid

19 okt 2012
    68
    0
    0
    Lijkt me een leuk projectje voor zondag...!

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Boewahaha.....nee, geen halloweenfoto....maar Wendy met haar maskertje hihihih (en toch nog anoniem :D)

Bekijk bijlage 284214

Deel Deze Pagina